Şimdi Ara

polo bu kadar mı kötü?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
995
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • poloyla ilgili hangi mesajı okusam sürekli kötülenmiş bu araba. gerçekten bu kadar kötü bir araç mı polo ? fiestaya corsaya rio ya bayılıyorlar polo ya gelince burunlar kıvrılıyor neden sizce?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Jant kapakli ufacik arac 65 bin lira.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kötü değil, pahalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 98 model 1.4 16v sportline tam 11 yıl kullandım
    çok memnundum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yo gayet iyi fakat pahalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ak_1987 A kullanıcısına yanıt
    Polo kötü değil ama bazı etkenler var.

    Aslında polo şehir içi için ideal ve alınabilir bir amaç ama Türkiye için değil.

    Polo Almanya'da 12.600 euro'dan başlıyor yani şehir içi kullanacak markete,alışverişe giden Almanlar için biçilmiş kaftan ayrıca gayet alınabilir bir fiyat.

    Ama Türkiye'de işin içine giren faktörlere bir bakalım. 1)Hayvani vergiler 2)Sorumsuz,kar amacı güden,dsg'nin arkasında durmayan distribütör.

    Böyle olunca fiyat çıkıyor 41.300 lira'ya yani düşündüğümüz zaman Almanya'da aylık 1000 euro'ya çalışan'ın bir senelik emeği bir sıfır polo ederken Türkiye'de bir çalışan bir asgari ücretlinin yaklaşık 41 aylık emeği bir poloya denk düşüyor.

    Yani polo kötü değil alınmayacak kadar pahalı ve bomboş bir araba.

    Nasıl ki Meksika üretimi jetta Almanya'nın şahini ise Polo'da Almanya'nın tipo'su dur.Jetta veya polo kullananlar hiç kusura bakmasın kardeşim zaten aldı başını gidiyor bir premium furyası.Adam gidiyor kapak jant polo alıyor bir havalar bir havalar birde passat'a bineni düşün.

    Yani aslında gayet basit amaçlar için üretilmiş yeni nesil diyebileceğimiz bir tipo bu polo dediğimiz araç ama gelin bunu premium diyenlere anlatın.Yani aslında bu arabanın değeri vergisiz fiyatı olan 23.600 lira zaten siz araba'ya 41.300 değil 23.600 lira ödüyorsunuz aradaki 17800 lira ise kendini premium'a biniyor hissedenlerin devlete verdiği "PREMİUM" (!) vergisi...

    Birde işin içine opsiyon,dizel farkı,birde "dsg" girdi (!) mi olay zaten cümbüş orasını ne siz sorun nede ben söyleyeyim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hlksnrr -- 1 Ağustos 2015; 1:03:49 >




  • Forumda okuduğunuz herşeye inanmayın nasıl ki aşırı derecede vw fanboyları varsa bi o kadar hatta daha fazla da vw düşmanı var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 1.0 Polo 35-37 bine alınıyor ki sandero ile aynı fiyat.

    1.2 TSİ dsg lounge gayet dolu 58 bin rakibi Clio 1.2 tce 64 bin.

    Tabi bunlar Vw yi Haklı çıkarmaz hala 2 hava yastığı kullanmak nedir ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar tamamen iyi niyetle yazıyorum opel corsa fiyatlarına baktım o da bu şekilde yüksek..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    Jant kapakli ufacik arac 65 bin lira.

    Sis farının da olmadığını belirtmek lazım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2012 1.2 benzinli 50bin kmde arka amortisorleri patlattı lakır lakır gidiyor. Araziye girmedi ama yollar hep yamalı çakıl asfalt. Başka b sınıfı araçta olmadı. Görmedim clio olsun corsa olsun hepsini kullandım. Yolcu airbag kapağı tıkırdıyor. Direksiyonun rengi attı.

    Ha hakkını vereyim şehir içi için gayet atik bir araba. İyi yol tutuyor.

    2012de facebook indirimiyle 28e almıştım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yigit48 -- 1 Ağustos 2015; 7:22:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben fiyat performans olarak degerlendirmeyecegim polo alacagima corsa alir gecerim benzin\dizel farketmez cunku daha iyi bi arac ikisinide aktif kullandim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence sinifinin lideri bizde 90 ps dizel var. Performansi cok iyi ucak teneke adeta. Sehir icinde cok iyi ama ounun haricinde pekte bisi yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • burası DH burda vw kötülenir. Burda iyi markalar mazda,honda,toyota,hyundai zart zurt..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FinalVerdict93 -- 1 Ağustos 2015; 10:10:41 >
  • saçma bir başlık saçma sapan bazı yorumlar.. yok dandikmiş yok market arabasıymış yok bilmem neymiş... çin malı arabalar bile bu kadar yere vurulmadı.. corsa neyse poloda o, fiesta neyse poloda o, clio neyse poloda o, ufak tefek artı ve eksileri birbirine göre vardır keza fiyatlarıda öyle.. sırf distribütöre ve fanatiklerine gıcıksınız diye markaya muhalefet oluyorsunuz, kullanan bu kadar insanıda ahmak yerine koyuyorsunuz.
  • rbcntechnic R kullanıcısına yanıt
    65 bine kapaklı polo falan yok insanları yanlış yönlendirmeyin 40 binlik 1.0 da var sadece . Artılayanlarında ne kadar bilgisiz olduğu aşikar ki yanlış bilgiyi artılıyorlar işte forumdaki bilgi düzeyi .
  • 1.4 atmosferik 84hp manueli için konuşayım.

    Aracın içi çok dar, yanal ve arka mesafe olarak. Bir de döşeme ve plastiklerinin kömür karası olması iyice dar hissi veriyor.
    En üst chrome edition oldukça dolu, plastikler eh işte, arkada sert ama kötü olan koltuk döşemeleri çok kalitesiz. Ucuz görünümlü ve hisli.
    Arka koltuklar şimdiye kadar bindiğim en rahatsız araç koltuklarından dümdüz ve taş gibi sert insanın sırtını ağrıtıyor, geçtim uzun yolu 100km zor dayanır arkadaki.
    Polonun en büyük kazanımı ön konsolundan geliyor, küçük bir golf görünümündeki konsolu ve güzel direksiyonu insanları tav ediyor. O sınıftaki en çekici ön konsol belki.
    Debriyaj inanılmaz sert, kadınlar kullanamaz o kadar sert, o serilerde hep öyleymiş.
    1.4 85lik atmosferik motor 1.6 atmosferikten sonra bile inanılmaz kötü geliyor. Alt devirlerde tamamen ölü, başka araçlarda gazın ucuyla sürdüğünüz durumlarda hep gaza yarısına kadar basmanız gerekiyor. Gitmesi hızlanması için gaza dibine kadar basmanız gerekiyor ve hep 1.-2. vitesler kullanılıyor çünkü çekmiyor. Ömür törpüsü rezalet bir motor. Bu motorlu manuel araba alan adam mazoşisttir.
    Bagajı küçük ama sınıfındaki çoğu araba böyle gibi.
    Dış görünümü sportif ve uyumlu ama biraz sıkıcı.
    Direksiyon elektro hidroliği çok aşırı, çarpışan araba direksiyonu gibi sıfır his.
    Süspansiyonlar rahat.
    İzolasyon başarılı.
    Biraz donuk bir araç. B sınıfı dedin mi biraz oynak, eğlenceli, modern birşey ararsınız, bu araç o iç tasarımla fazla oturaklı kalıyor Clio, note gibi araçların içi daha canlı haliyle.

    Bana göre bu aracın en kötü yanı motor, debriyaj ve koltukları/döşemeleri. Plastikler idare eder, tasarım idare eder, donanım iyi, konfor iyi. Fakat kesinlikle o debriyajla olmaz, kamyon debriyajı gibi aşırı sert. Bu yazdığım 1.4 atmosferik manuel için tabi. Şimdi bu aracın iyi yönlerini 1.2tsi dsg ile birleştirirseniz o zaman koltuk döşemeleri ve aşırı hissiz direksiyonu dışında öyle ciddi anlamda kötü bir yönünü göremiyorum. Sadece tarz olarak kalıbına göre sıkıcı kalabilir. Siz siz olun bu aracı düz vites atmosferik benzinli almayın kesinlikle. Bir de bu tip arabaları çekirdek aileye uygun diye almayaın çünkü değil. Bir bebek arabasını bile ya zor alıyor ya almıyor bagajları haliyle sıkıntı oluyor. En güzeli bekar ya da çocuksuz çiftlere.

    Bu arada 2014 modelinde kötü şans mıdır bilmiyorum daha 8bin kmde rot başı eğildi inanılmaz sakin süren sürücüsüne rağmen, direksiyon pompasında arıza çıktı, cam otmlerinde arıza çıktı, şimdi son olarak farlarında su alma durumu varmış. Sahibi her sorundan servise gittiğinde her seferinde doğru düzgün ilgilenilmedi, hep normaldir, birşey yok abi ayağına yatıldı, kavga dövüş arabaya bakılması sağlanıp garanti sürecine sokularak yaptırıldı. O yüzden alan da seneye satıp bir daha vw almam diyor. Yani sırf araba değil servis kısmını da düşünün. Servisi merak eden varsa eskişehir asil.

    Ben bu sınıfta en çok i20' yi beğeniyorum, ama onunda motor şanzıman kombineleri çok kötü. Clio da gt line olarak çok sportif ve güzel ama ard arda kalite sorunlarını ana konusunda okuyorum. Çabuk dağılan, işçiliği, malzemesi pek iyi olmayan bir araç gibi. Bu durumda herkesin beğendiği fiesta biraz daha öne çıkıyor.




  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    hocam 1.2 tsi kullanıyorum debriyaj sanırım değişmiş gayet olması gerektiği gibi çok çok hafif diyemem ama normal direksiyon sistemi yeni poloda sistem olarak komple değişti şuan sınıfındaki en iyi direksiyon elektrohidrolik olması dolayısıyla yol bilgilerini aktarabilen sınıfında ki tek direksiyon eskiler elektromekanik ancak şu durum var polo nun direksiyonu golf ten ağırdır jettadanda hatta ağır bu şehiriçinde parklarda bayan sürücüler tarafından sevilmiyebilir ancak virajlarda direksiyon sayesinde çok çok rahat viraj alıyorsunuz yüksek hızlardada çok güven veriyor . arka koltuklarda sıkıntı şu bir kere arka koltuklar düz değil sorun burda arka koltuklarda girinti çıkıntılar var ve 2 kişilik ayarlanmış ortaya oturan kiloluysa arkadakilerin vay haline çünkü herkesin konforu bozuluyor yandakiler baldır desteği gibi konulan yerlerin ortasına değil üstüne oturmak zorunda kalıyor ve olay burada kopuyor ancak 2 kişi oturulduğunda b sınıfında yarise göre en azından gayet iyi bagaj hepsinin aynı zaten pek bişey almıyorlar . ön koltuklar gayet iyi ama boy 1 90 fiestada görüş açılarım boyumdan ötürü çok çok kötü oluyordu corsa ve yaris bu konuda çok iyi ancak yarisin vergi canavarı turbosuz motoru corsanın zaten atmosferikleride bozdular güçlerini düşürdüler saçma sapan bişey oldu . aldığım para 43 bin tl ocakta aldım bu paraya turbolu az yakan ve performanslı başka araba yoktu halada yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    1.0 Polo 35-37 bine alınıyor ki sandero ile aynı fiyat.

    1.2 TSİ dsg lounge gayet dolu 58 bin rakibi Clio 1.2 tce 64 bin.

    Tabi bunlar Vw yi Haklı çıkarmaz hala 2 hava yastığı kullanmak nedir ya

    1.0 polonun fiyatı 41 binden başlıyor. 35 bine nasıl alınıyor?
  • Benim yazdıklarım 2013 chrome edition için geçerli. O arada direksiyon sistemi değiştiyse bilemem ama benim kullandığımdaki direksiyon golf ve jetta direksiyonlarının yarı hafifliğindeydi. Tamamen hissizdi. Hani buzun üstünde direksiyon döndürürsünüz ya serçe parmağıyla bile döner aynı öyle. Ben golf arkadaşım jetta sahibi o yüzden kıyaslayabiliyorum. Yine bu poloda yüksek hızda pek iyi sertleşmiyordu ve virajda çok oynak güvensiz bir his veriyordu. Eğer 14-15 modellerde düzeltildiyse bilemem onun için spesifik yazdım zaten.

    Bakın arka koltuğu girintili çıkıntılı değil. Arka koltuk dediğiniz ön koltuk gibi vücut şekline göre yapılmışsa girintili denilir. Misal golf, passat, i30 gibi araçlarda böyle. ÖZellikle i30da arka koltuklar çok rahat. Alt sınıf araçlarda ise koltuk minderleri daha özensiz ve basit yapılır özellikle de arkada. Benim bindiğimde dümdüz sırt minderleri var, yine değiştiyse -onu bilemem-.

    Ön koltuklar şekil olarak iyi ama enlemesine biraz dar ve küçük, gerçi bu sınıftaki diğer araçlarda da aynı olabilir çok deneyimlemedim.

    Dediğim gibi iş tsi olunca daha keyifli hale gelebilir ama kücük hacim verimsiz atmosfeirkle ve sert debriyajla hiç çekilmiyor. Sizin anlattığınızla benim anlattığım tamamen farklı araçlar gibi geliyor kulağa dikkat edin, dolayısıyla motor şanzıman seçimi sonucu aşırı değiştirebiliyor, o yüzden mutlaka alınacak model test edilip alınmalı.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.