< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi elino -- 3 Ocak 2024; 1:38:33 > < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi elino -- 3 Ocak 2024; 1:38:33 > < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Bunlar net mi brüt mü? Memurlar laf atacak ama millet özel sektörde köle niyetine çalışıyor şu rakamlara bakınca. |
|
Umarım öğretmenler bu maaşı da beğenmemezlik yapmaz. |
|
bu maaşlardan şikayet edenleri özel sektöre davet ediyorum. balıklama atlayanlara kısa açıklama: çok iyi para demiyorum! özel sektörde çok daha fazla çalışan çok daha kötü durumda diyorum. büyük resmi unutmayalım, kefenle gezen "yetmez ama evet" diyenlere içimizden bol bol küfür ederken.... |
|
Miktarları beğenmeyen şahıslar sizi orada kimse zorla tutmuyor özel sektör sizi bekler
|
Ocak 2024'te Memurların Maaşları Belli Oldu
Resmî Gazete'de yayımlanan son düzenlemeyle kamu görevlilerinin 2024 yılındaki maaş artış oranları ve yeni maaşları belirlendi. Yapılan düzenlemeyle memurların maaşlarına ortalama %30 oranında zam yapıldı.
Asteğmen, Teğmen ve Üsteğmen Maaşları 2024
2024 Yarbay Maaşı
Yarbayların Ocak 2024'teki maaşı 28.000 TL olarak duyuruldu.
2024 Asteğmen Maaşı, 2024 Teğmen Maaşı, 2024 Üsteğmen Maaşı
Asteğmenlerin, teğmenlerin ve üsteğmenlerin 2024 yılındaki maaşları sırasıyla 20.500 TL, 22.000 TL ve 23.500 TL olarak belirlendi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Baskomiserin maasa yakaladiklari bilimum milimum her ne boksa uyusturucularin sakali da dahil mi? |
|
_____________________________
|
|
4.5 milyonluk arabaya binen bir tanesini tanıyorum primlerle almıştır diye düşündüm < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
vaiz ne iş yapar? öğretmen 38 alırken, 40 bin tl alıyormuş.??? |
|
_____________________________
|
|
Bu rakamlar gerçeği yansıtmaz. Bu rakamlara daha enflasyon farkı eklenecek onuda unutmayın. Memurlar 6 ayda bir zam alır ayrıca enflasyon farkı alır. Bu ülkede en garantici hatta ülke batsa bile batmaz memurlar o derece sağlam yerdedirler. Bu ülkede 99 depremi olduğunda o kadar kayıp vermişik zarar ziyan olmuş ama genede devletin tek derdi memur maaşlarını nasıl ödeyecezdi. Sırf memur maaşı ödemek için borc arıyordık. Aman memurlar 3-5 gün geç alsın maaşını bile yok. Not: Maaşlar azmı az ama nispeten asgari ücrete baktımı gene çok iyi. En düşük lise mezunu adam bile asgari ücretin 3 katı alıyor. Hemşire 3 katından fazla alıyor polisler 4 katını zorluyor. |
|
_____________________________
|
|
doktorun şu ekonomide 53 alacak olmasi şaka mı? Oldu olacak 2 hurma versinler maaş diye nasıl olsa cinci hocalar onların yerine aylık milyonlar kazanıyorlar.Şu ülkede 1 askere 2 doktora yapılan zulüm gerçekten canımı sıkıyor. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Demokratik Değişim Hareketi. Demokratik seçimler için 41 ilde 2000 kişi gerekiyor CHP-iyi parti demokrasi için adım atmazsa seçimlere girebilecek parti kurmalıyız
|
|
hocam yüksek falan değil özellikle uzman doktor maaşları.Hani döner sermaye falan filan yok daha ama yinede az.Mühendisim ama bir uzman doktorun bir mühendisten 1.5 bilemedin 2 kat ham maas alması gerektiğini düşünüyorum.Hastalanınca ben sana gel dişli takalım falan diyemem bu adamların zaten yükü ağır birde bu kadar düşük maaşla ülkede doktor kalmayacak.Yazık günah arkadaş bu insanlar pandemi de bile evlerine gidemedi vefat edenler oldu. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UzmanAga -- 31 Ağustos 2023; 22:11:49 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Bunlar net mi brüt mü? Memurlar laf atacak ama millet özel sektörde köle niyetine çalışıyor şu rakamlara bakınca. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 9090XWB -- 31 Ağustos 2023; 22:25:18 > |
|
_____________________________
Kimse hayat kadar sert vuramaz.
(Rocky Balboa - 2006) |
|
O yönetenlerin ve seçenlerin başarısızlığı ayıbı memurların suçu ne? Memur değilim. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Uzman doktor lise mezunu sıradan memurdan sadece %50 fazla alması hakkaniyete uygun değil zaten Böyle olacağına ya doktoru yada düz memuru özel sektöre gönderip maaşların iyi olmasını sağlayıp hem bütçeyi dengeleyip hem de çalışan adaletini sağlayabilsek . Demek ki kamuda işgal etmemesi gereken kişiler maaş alıyor ki para değer kaybediyor sürekli birde emeklilik sistemi ile yolsuzluk konusu var . 65 yaşında emekli olacak da ÖTV ödüyor 35 yaşında emekli olanda .Oysa vergiler erken emekli olanlar ile kamudakileri maaşları için artırılıyor. Hep birilerin yükünü diğerine veriyoruz herkes kendi yükünü taşısa işine gücüne baksa ne güzel olurdu < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tek_Kisilik_Muhalefet -- 31 Ağustos 2023; 23:56:26 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Demokratik Değişim Hareketi. Demokratik seçimler için 41 ilde 2000 kişi gerekiyor CHP-iyi parti demokrasi için adım atmazsa seçimlere girebilecek parti kurmalıyız
|
|
Umarım öğretmenler bu maaşı da beğenmemezlik yapmaz. |
|
_____________________________
|
|
Bunlar 20 yıllık memurların maaşları. Giriş seviyesi maaşları dikkate almak lazım. |
_____________________________
![]() Fractal Design Define C | Ryzen 5 5600X | Dark Freezer X120 | G.Skill Flare X 3200Mhz CL14 @ 3800Mhz CL16 | MSI B550M Mortar Max Wifi | SanDisk Ultra M.2 1TB NVMe | Corsair RM650X AORUS RTX 3060Ti ELITE 8GB
|
|
senden mühendis falan olmaz a4 kağıdı parçası ile mğhendisim der durursun. Ülkenin bu boş beleş halisen ve senin gibiler yüzünden. |
|
_____________________________
Electronics is my life. ITU Electric MS
∫ ∫ DH Mühendisler Odası∫ ∫ |
|
Bu maaşlarla geçinmek zorlaşıyor artık. |
|
_____________________________
|