özellikle ilk kalkışlarda, ışıklarda vs. adam öyle bi dokunuyor ki gaza, 40 km hıza 10 saniyenin üzerinde çıkıyor. gaza basmaktan neden bu kadar korkuluyor? yakıt fiyatı demeyin, o konudan herkes muzdarip zaten. arabaya zarar gelicek diye mi korkuyorlar? belli bir kitle zaten 3 bin devirin üstüne çıkınca araba patlayacak sanıyor onlar ayrı bir kategori ama bu kalkışlarda sürünenler kazaya sebebiyet verebiliyor. |
millet gaza basmaktan neden korkuyor




-
-
Aynen gazi kokluyorsun, devir bandını deviriyorsun ve araba hiç yıpranmıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İstanbul trafiğinin genel sebebi. Düz yolda, önü boşken fren yapanlar, gaza basmaya korkup 40km/s hızla orta şeridi işgal edenler. Sol şeridi tapulamış gibi davranıp 70km/s üzerine çıkmaya korkanlar. Son yıllarda iyice rezilleşti. İpini koparan ehliyet alıyor ülkede. 28km yolu 2 saatte gidiyoruz bu tipler yüzünden. Yolda ne kaza var ne bir şey 3-4 şeritli yol nasıl tıkanır aklım almıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Temel sorun trafik, sürücülerin güvensizliği İstanbulda ben bile araba kullanmaya çekiniyorum valla ayrı bi stres
-
Benzin Mazot inş 50 TL olur. Sakin sakin sürer herkes ne güzel. Makas atan , tampon yapan azalır. Hatta aracını bile çoğu kişi çıkarmaz buna eminim
-
makas atan araçlar s2000 gibi, 7 serisi ya da pahalı 3 serisi araçlar gibi, veya veya s class gibi yüksek fiyat veren araçlar. yani bunlara yakıt koymaz pek. 10 makas atmaz 8 makas atar yine de atar.
-
Şimçık söyle tıkanıyor, sağda yol ayrımı varya, bazı sürücüler o ayrıma kaynak yapıyor. Soldan gidiyor gidiyor en sonunda o kadar bekleyen insanın önüne geçip hem sağ şeridi, hem sol şeridi tıkıyor. Sonrada camiye gidiyor.
genelde de bu sürücüler soldan böyle yardıra yardıra gitmeye çalışan kurallara yada herhangi bir şeye saygısı olmayan kişilerden çıkıyor. Kendini böyle süper zeki zannedenlerden.
ekleme: boş yolda kendi kendine fren yapanlar ise yolun hızını anlayamayıp öndeki aracı 1 metreden takip edince hızlı gideceğini yada şöför olduğunu zannedenlerden kaynaklanıyor. Bu arkadaşlar sürekli gaz fren yaptığı için arkadaki sürücülerde mecburen ayak uyduruyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-5A1BF912D -- 13 Haziran 2023; 21:15:40 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Motor soğuk olduğu için belki basmak istemiyordur, ayrıca şu da önemli eğer ileride kasis veya yine ışık varsa acele etmenin bir anlamı yok zaten duracaksın.
-
çunku beyin bedava... ama yakıt parayla.
-
Ne acayip dertleriniz var. Birde kazaya sebebiyet falan yazmış...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim bir tespitim var. Bakın ışıklarda kalkınca dikkat edin bizim sürücüler genellikle 1. ve 2. viteslerde çok yavaş hareket edip 3.vitese geçtiklerinde gazı köklemeye başlıyorlar.
Halbuki akıcı bir trafiği oluşması için tam tersini yapmak gerekir. Işıklardan mı kalkıyorsun, illa ralli yapar gibi kalkmana da gerek yok, sadece biraz fazla gaza yüklenerek 1. ve 2. vitesleri seri şekilde tamamlayıp uygun seyir süratine bir an önce ulaşmak en doğrusu. Böylece arkanızdaki sürücüler size içlerinden sövmemiş olurlar.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
1.3 motor arabayla ne kadar basabilirsem o kadar basıyorum.
benim normalde bu arabayla sol şeride bile çıkmamam lazım :)
düşük motor hacmi, yüksek akaryakıt fiyatı bizim kaderimiz bu.
-
yeteneksiz ve bencil oldukları için.
-
Pistte zaman rekoru kırıyorum ama ilk mesajda bahsettiğin şeyi yapıyorum. 100 km hıza da, 200'e çıksam hiçbir şekilde evime 1 dakika bile erken gidemeyeceğimi biliyorum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
yavaş giden en sol şeritteyse haksız. eger orta sağ şeritteyse siz haksızsınız. tek şeritse zaten yol ne hızda giderse gider. hızlı gitmediği sürece hak ondan yana.
hızlı gitmek hız sınırlarını sonuna kadar kullanmak değildir. genelleme yaparak konuşuyorum. 80 ise hız sınırı 79 ile gitmek zorunda değil kimse. sol şeriti kapatıp gidenler ayrı.
-
Ya çok yavaş ya da çok hızlı sürüş yapılıyor. Akılcı ve akıcı tarzda süren az. Arkadan selektör yapıp 500 m sonra tınntın giden de var 😁
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
diyelim ki bir ip düşün.
bu ipi iki eline dolayıp, yavaş yavaş çekmeye başla. Yeterince güçlü bir ipse kopartamazsin.
ayni ipe iki elinle bu sefer hizli bir şekilde çekiştir. O kopmayan ipin koptuğunu göreceksin.
simdi bir anda çekince senin kolundaki kuvvet mi değişti, yoksa ani binen yüklerin etkisi, yavaş binenlerden daha mı farklı?
uzun ömürlü bir araç istiyorsanız hızlanmaları uygun olan en üst viteste yapmalısınız.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Otomatik viteste olsa kalkışlarda gaza bir anda basmak yakıtı bitiriyor. Yaşın küçük araba tecrüben pek yok anladığım kadarıyla.
-
Bazen deli gibi trafik oluyor biraz ilerliyorsun yol kendiliğinden açılıyor kaza yok çevirme yok. İlk önce şerit kullanımı ve akan trafikte araç nasıl kullanılır insanların bunları öğrenmesi lazım. Orta şeritte 50-60 ile gidenler sol şeritte hız sınırında sürenler her tip insan var. Özellikle tek şeritli dönüşlerde vs 2. şeridi yapanlara ve kaynak atanlara en güzel dileklerimi iletiyorum.
-
Gaza bir anda bas diyen yok zaten. Ayağının altında yumurta varmış gibi sürme yeter.
İstanbul trafiğinin genel sebebi. Düz yolda, önü boşken fren yapanlar, gaza basmaya korkup 40km/s hızla orta şeridi işgal edenler. Sol şeridi tapulamış gibi davranıp 70km/s üzerine çıkmaya korkanlar. Son yıllarda iyice rezilleşti. İpini koparan ehliyet alıyor ülkede. 28km yolu 2 saatte gidiyoruz bu tipler yüzünden. Yolda ne kaza var ne bir şey 3-4 şeritli yol nasıl tıkanır aklım almıyor.
|
Şimçık söyle tıkanıyor, sağda yol ayrımı varya, bazı sürücüler o ayrıma kaynak yapıyor. Soldan gidiyor gidiyor en sonunda o kadar bekleyen insanın önüne geçip hem sağ şeridi, hem sol şeridi tıkıyor. Sonrada camiye gidiyor. genelde de bu sürücüler soldan böyle yardıra yardıra gitmeye çalışan kurallara yada herhangi bir şeye saygısı olmayan kişilerden çıkıyor. Kendini böyle süper zeki zannedenlerden. ekleme: boş yolda kendi kendine fren yapanlar ise yolun hızını anlayamayıp öndeki aracı 1 metreden takip edince hızlı gideceğini yada şöför olduğunu zannedenlerden kaynaklanıyor. Bu arkadaşlar sürekli gaz fren yaptığı için arkadaki sürücülerde mecburen ayak uyduruyor. |
Ne acayip dertleriniz var. Birde kazaya sebebiyet falan yazmış...
|
Gaza bir anda bas diyen yok zaten. Ayağının altında yumurta varmış gibi sürme yeter. |
Bazen deli gibi trafik oluyor biraz ilerliyorsun yol kendiliğinden açılıyor kaza yok çevirme yok. İlk önce şerit kullanımı ve akan trafikte araç nasıl kullanılır insanların bunları öğrenmesi lazım. Orta şeritte 50-60 ile gidenler sol şeritte hız sınırında sürenler her tip insan var. Özellikle tek şeritli dönüşlerde vs 2. şeridi yapanlara ve kaynak atanlara en güzel dileklerimi iletiyorum. |
Ya arkadaş benim düşüncem benim. Öznel bir düşünce buradaki bir düşüncenin doğru olup olmamasını sen belirleyemezsin. Birisi hakkında ithamda bulunurken o kişiyi tanımanız lazım diyorum siz beni tanımadığınıza göre yaptığınız ithamları nasıl kanıtlayacaksınız? Bu kadar kolay mı? Çamur at izi kalsın ne güzel bir dünya. Polemik yaratacak olsam çoktan yaratırdım emin ol. |
Almanlar hızlı kalkıyorlar. Amerikalı'lar daha yavaş kalkıyorlar. Türkiye'de trafik temposu gelişmemiştir, bence altyapı ve işaretleme eksikliğinden. beraber hızlı hareket edebilmek için karşıdakine güvenebilmek gerekiyor. Işıklarda adam geliyor arabana yaslanıp telefonla konuşuyor. Karşıya geçen yaya, ayağı arka tekerin dibinde öne sarkmış öyle bekliyor. Trafikte bekleyen aracı televizyon sehpası zannedenler var. Kavşakta biri simit satıyor, diğeri çay götürüyor, başkası top oynuyor, birisi de pazar çantasını karıştırıyor. Birazdan yeşil yanacak... Türkiye burası, otomobili bile otobüs gibi dinleyerek kullanmak yanlış değil. Genelde seri kalkıyorum ışıktakileri bekletmemek için ama yavaş kalkana da kızamam. İyi sürücülük farklı tempolar arasında kendi ritminizi koruyabilmek. Türkiye'de bu daha zor ama bu her yerde böyle, iş o zaten. Zamanla gelişir, dört beş değişkeni sürekli takip edebilmek yeteneği 40'lı yaşlarla beraber mümkün olur. |
Benzer içerikler
- plaka lambası muayene
- debriyaj alt merkez arızası belirtileri
- bel altı boyalı ne demek
- triger kayışı koparsa ne olur
- dizel araçta siyah duman nasıl kesilir
- skoda fiyat listesi 2025
- honda fiyat listesi 2025
- 35 tfsi ne demek
- türkiye şartlarında en iyi lastik
- fiat egea sıfır fiyatı
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X