< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi O.B.K -- 31 Ağustos 2010; 5:01:24 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi O.B.K -- 31 Ağustos 2010; 5:01:24 > |
Yukarıda çok bilmiş bir arkadaşın iddiasının aksine aracımda zaten orijinal olarak IRIDIUM buji olduğu için yine iridium olan orijinal bujileri taktım.
Ekonomik sınıf araçlarda en ucuz buji bulunur. Sonuçta iş görürler. Fakat çıtayı yükselttiğiniz zaman buji tipleri değişir. İki tane cam motorunun fabrika maliyeti 12 Dolar'dır fakat hala arka camları elle açılan araçlar var. Ama D sınıfı bir araçta bunu göremezsiniz. B ve C sınıfında maliyet her şeydir. Bilip bilmeden konuşmanın lüzumu yok... Diğer taraftan çok bilmiş arkadaşlara soruyorum: Bre mübarek adam. Madem arabanın üreticisinin lafının dışına çıkmıyorsun, neden LPG takıyorsun aracına? Aracın tüm yaradılışına etki et, ona artık yepyeni bir yakıt ver; ama FABRİKANIN DEDİĞİ BUJİYİ TAKARIM de. Bu be perhiz, bu ne lahana turşusu. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak işte sizinki. Neymiş, bir tane araç firnası dahi kullanmıyormuşmuş. Araştır bakalım o zaman. Honda Accord'ta 2.0 litrelik motorda hangi buji var, 2.4'te hangi buji var? Milletin kafasını bulandırıyorsunuz. Başka bir şey değil!.. |
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi O.B.K -- 9 Nisan 2010; 0:29:21 > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi O.B.K -- 9 Nisan 2010; 1:20:39 > |
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mustafa-T -- 9 Nisan 2010; 15:41:31 > |