Şimdi Ara

Kullandığınız araçların en iyi ve en kötü yanları? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
109
Cevap
6
Favori
7.763
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-57554940B

    sadece iki aracım oldu.

    fiat uno: 10 sn lik 0-100 ile ışıklarda fırlar giderdi, çok atik ve seri arabaydı. şehir içinde çok pratikti ve parçası çok ucuzdu. az yakardı.

    fiat tempra: unodan sonra çok konforlu bi araba oldu. hala daha gunumuzde bırcok yenı nesıl aractan fazla ozellıge ve konfora sahıp. şehır dısı yolculukları efsane. dijital gosterge olması benim için çok iyi. geniş ve ferah ortam.


    fiat uno: hiç bir şekilde durmaz, frene yarım dokunustan sonrası 4 tekerı bırden kıtlemektır. kaya kaya fizana kadar gider. içi dar kımse sıgmaz. 83 boyumla zor kullandım. sehır dısına pek gelmez (aile ile birlikte). yuksek hızlarda her an allahına kavusturacak bir hıssıyat verir. yalıtım ne dıye sorsan cevap bile veremez. 80den sonra kafa biçmeye başlar. virajlara hızlı girilirse bir daha yol göremez. en ufak bi hasarda 10 saniyede 8e bölünebilir.

    fiat tempra: çok ağırdır, şehir içine pek gelmez. motor performansı yuksek olsa bile 0-100 konusunda 12-13 sanıyelık oranlar bulunur. cok yakar. yenı baslayacak bır surucuye hıc bır sekılde katlanamaz. herkes bu arabayı süremez. elektronık konusunda hassastır. suspansıyonları yumusacık olmasına ragmen kasıslere sert gırılırse masraf cıkarabılır. asfaltta jet gibi gider ama bozuk yolda kendini bırakabilir, gitmek istemez ağlar.
    Yazdıklarınızı okuyunca anılarım canlandı 2007 Yılında 94 Model bir Tempra SX-AK almıştım dijital klimalı olan modeli. 3 Yıl boyunca bindim, inanılmaz konforluydu, uzun yolda hiç yormaz ve acayip konforluydu. Ama alt takım sorunları hiç bitmezdi. Abartısız alt takımı 0 dan yaptırırdım, rot, rotil, burç ıvır zıvır ne varsa değişir, 1 hafta sonra mutlaka başka bir yerinden bir ses gelirdi.

    Hatta hiç unutmam, Kurban Bayramının ilk günü memlekete gideceğim, bir kaç gün önce yine tüm alt takımı elden geçirilmiş, tüm bakımları yapılmış halde aracın, bir den alt taraftan tıkırtı gelmeye başladı, bir türlü anlayamadım, tamirciler de kapalı sinirden çıldırmak üzereyim, yanıma bir Taksici yaklaştı ve ne olduğunu sordu. Durumu anlattığım da "Kardeşim aracın motorun da bir sorun yoksa, sen alt takım seslerini boşver, hayatta bitmez o sesler, teybin sesini aç ve yola çık, sese boşver" dedi, dediği gibi yaptım ve sorunsuz yolculuk bitti. En son beyin arızası da yapınca sattım, yerine o zaman Hyundai Accend Admire almıştım. Hyundai sorunsuzluk konusun da, Tempra ile mukayese etmek, hyundai ye hakaret olurdu ama konfor konusun da Temprayı aratıyordu doğrusu.




  • Ben de son aracımı yazayım:

    Dacia Duster 1.0 TCe 2019 Model
    + Harika yakıt tüketimi+LPG ye tam uyumlu Turbo benzinli motor.
    + 3 Silindirli motorun çok sessiz çalışması, devirli kullanınca sesinin çok hoş olması
    + Geniş iç hacim ve bagaj
    + Aracın yüksek oluşu nedeniyle altını vurmak neredeyse imkansız, istediğiniz her kaldırımın, tümseğin üstüne gönül rahatlığı ile çıkabilirsiniz.
    + 1.0 Turbo benzinli motorun küçük hacmine rağmen kasayı çok iyi taşıması.
    + Kullanımı çok zevkli

    - En alt donanım olmasına rağmen, 6 Hava yastığı, yokuş kalkış destek, stop&start, telefonla bluetooth görüşme, otomatik far, lastik basınç göstergesi gibi donanımlar varken, arka camlar ve aynaların manuel olması çok saçma olmuş gerçi bu beni hiç rahatsız etmemesine rağmen araca binenlerin "Arka camlar manuel miiiii" demeleri can sıkıcı oluyor

    -Hararet göstergesinin olmaması çok saçma nedir yani bunun maliyeti???




  • en kötü yanları trim sesleri. yol sesi ve rüzgar sesi yalıtımı zayıf biraz. yer yer malzeme kalitesi zayıflığı (özellikle vites topuzu derisi gibi yerlerde) arka kapının açılma açısı çok dar. bu yüzden kilolu kişiler için binişler biraz zahmetli. motor sesi yalıtımı zayıf biraz ama ben sportif ses seviyorum bu ne kadar kötü yandır bilemem yazdım işte. süspansiyonlar bir tık daha yumuşak olabilirdi (yine de ix35 kadar sert değil) dışarıdaki plastik malzeme kalitesi zayıf, mesela tavan çıtasına bir tazyikli su sıktım kırıldı güneşte gevremiş

    en iyi yanları yakıt tüketimi gerçekten düşük. performansı fena değil işimi görüyor benim. konforlu. güvenli ve sağlam. dönüş açısı iyi. frenlerinden memnunum. donanımı gayet iyi sayılır benim için. kullanımı çok basit ve zevkli. tasarım görecelidir ama ben özellikte ön taraftaki köpek balığı tasarım dilini çok beğeniyorum. yol tutuşundan memnunum.

    genel memnuniyet yüzdem 90/100 uzun süre satmayı düşünmüyorum.

    aracım 2013 model mitsubishi asx.


    önceki aracım 2012 ix35 için;

    artıları : donanım, neredeyse her şey vardı araçta. motor sesi yalıtımı çok iyiydi sessiz bir araçtı. direksiyon yumuşacıktı şehir içinde. klima sistemi başarılı dual modu vardı.

    eksileri: şehir içinde yumuşak olan direksiyon şehir dışında da çok yumuşaktı maalesef amortisörleri çok sert ve zıplatıyordu. aracın kapısını kapatırdım araba langur lungur sallanırdı. kaportadaki sac çok ince ve zayıf. frenleri vasat. performansı vasat. yakıt tüketimi çok yüksek hem şehir içi hem şehir dışı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeremy Klakson -- 21 Mayıs 2020; 12:12:43 >




  • Armin van Buuren* kullanıcısına yanıt
    Her üçü de D sınıfı araç kategorisine giriyor.Motor konusunda tabi ki aynı değiller.Ic mekan plastikleri de, piyano konsollu olanlar da dediginiz gibi daha çabuk eskiyor cizilmelerden,kılcal çiziklerden ötürü.

    Bu üçü arasında en konforlu olan c200d'dir.3.20d'ye bakiyorum arabaya 250 bin lira para verecekseniz, sap gibi el freni olacak, koltukları elinizle tutup çekerek, kart kurt ayarlamaya çalışacaksınız, hız sabitleyici olmayacak...Açıkçası ben bu durumu kabul edemiyorum.Eger öncelik performans ise 3.20 veya a4 bakilmali.Ama yok, kardeşim ben ağır, oturaklı birisiyim, arabam daha kaliteli görünsün, daha konforlu hissedeyim, uzun yolda falan da böyle 160a çok çıkmam diyorsanız c200 lere bakılmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tefennili kullanıcısına yanıt
    evet. benımde suan temprada bazı zamanlarda ses gelıyor. bende fazla kafaya takmıyorum ama bazen cinnet geçirtiyor. suan tempra var fakat eskı unomu ozledım. o daha genc ısı kalıyordu. ben 19 yasında oldugum ıcın tempra bıraz agır geldı bana . ama unodan tempraya gecınce valla konfor ne demekmıs onu anladım. hıc hareket etmeden uzun kmler gıdebılırım. unoda ıkıde bı pozısyon degıstırmek zorunda kalırdım.
  • Megane 2 dci 80 hp 2005
    +Geniş İç Hacim
    +Düşük yakıt tüketimi
    -Direksiyon hissi
    -Yol tutuş ve güven hissi rezalet araç resmen 120 den fazla yapma diyor
    -Devir aralıkları çok kısa yanlış hatırlamıyorsam 3000dd 110 km ile anca gidiyor diye hatırlıyorum

    Corsa C 1.2 Easytronic 80hp 2006
    +Sınıfına göre geniş iç hacim
    +Yol tutuş ve direksiyon hissi (Fiesta kadar olmasa da iyidir)
    +Şehiriçi düşük tüketimi
    -Uzun yoldaki tüketim 1.6larla aynı oluyordu.
    -Easytronic şanzıman otomatik modda rezalet ötesi. Ben sürekli tiptronikte kullandım.
    -Opelin kronik sorun saçmalıkları

    Mazda 3 1.6d 115hp 2012 Makyajlı
    +Sürüş keyfi, direksiyon hissi
    +Yüksek hızlardaki güven hissi
    +Yol tutuş(arkalar bağımsız süspansiyon)
    +Eğlenceli sürüş
    +Düz vites şanzımanı mükemmeldi viteslerin kısalığı,netliği, geçiş hissi
    +Sorunsuzluk
    -İzolasyon rezalet. Özellikle yol sesi 70 kmden sonra ufaktan kafa ütülemeye başlıyordu.
    İyi bir izolasyonla çok daha iyi yerde olmayı hakeden bir otomobil

    Toyota Auris 2014 1.6 132 hp
    +Sürüş pozisyonu
    +Yol tutuş ve aracın dinamikliği (Bir toyotaya göre çok iyi)
    +Yakıt tüketimi ve performansı atmosferik için çok iyi
    +Lpg uyum (0km alıp 1000kmde lpg takıp 100bin kmye kadar en ufak sorun yaşamadan kullandım)
    +Mekanik sorunsuzluk
    +Düz vites şanzımanın geçişleri
    -Debriyajın konumu inanılmaz kötü tasarlanmış
    -Kullanım keyfi, motoru şanzımanı çok güzeldi ancak kullanırken bir sıkıcılık vardı.
    -Yol sesi her Japonda olduğu gibi (Makyajlı kasada iyileşmiş diye duydum)
    -Kötü ve sıkıcı iç-dış tasarım (Şahsi fikrim)

    Ford Mondeo 1.6 Tdci 115 hp 2016
    +İç hacim (E sınıfı boyutlarında)
    +Dış tasarım
    +Yalıtım ve malzeme kalitesi (İyi asfaltta neredeyse 150 km ye kadar kütüphane gibidir)
    +Sürüş konforu inanılmaz yüksek (Passat B8, C200 w204-w205 te kullandım onlardan net bir şekilde iyi)
    +Yüksek hızlardaki güven hissi
    -Dinamik olmayan bir sürüş (Eski kasa ile alakası yok sürüş hissinin o çok daha direkt ve netti)
    -Yakıt tüketimi (8 litrenin altına şehir içi zor)
    -Kesinlikle 2.0 dizel motoru hakediyor (Bence bütün D sınıfı otomobiller için geçerli bu durum)
    -Dpf dolarsa ya da tıkanırsa hiç bir şekilde uyarı vermiyor başınıza iş açma potansiyeli çok yüksek

    Opel Astra J 1.4 Turbo 2013
    +Dış tasarım
    +Yol tutuş ve sürüş keyfi
    +Motorun özellikle yüksek süratlerdeki hızlanma isteği
    +Yalıtım
    +Şanzıman oranları benzinli motor için çok iyi (6.Vites 3000 devirde 150 km yapar,3500dd-175km)
    -Rakiplerinden en az 150-200 kg ağır. Bu da kalkışlarda ciddi bir şekilde hissediliyor.
    -Direksiyon net değil.
    -Debriyaj bayağı sert ve vites geçişleri çok net değil (Japonlarda bu çok daha iyiydi)
    -Opelin abidik gubidik kronik sorunları.
    Manuel vitesin tüketimi 1.6 132 lik Auristen maksimum 0,5-1 litre fazla.Otomatiğini kullanmadım ancak çok yaktığını biliyorum.

    Kia Sportage 1.6Gdi Otomatik 2014
    +Dış tasarım
    +Geniş iç hacim
    +Donanımları rakiplerinden çok daha yüksek
    +Kullanım kolaylığı, Elektrikli direksiyonu tüy gibidir
    +Rakiplerine göre konforludur yalıtımı fena değildir.
    +Sorunsuzluk
    -1.6 Gdi motor ve otomatik şanzıman. Çok yakar, az kaçar ama konforludur.(Temizi bulunursa 2.0 dizel öneririm)
    -Malzeme kalitesi
    Benim hızla işim olmaz az da yol yapıyorum diyenlere.Ya da hanıma bir araç alayım yerden yüksek olsun diyenler için uygun.




  • 1990 Honda CRX

    Artıları

    * Oturuş pozisyonu ve sürüş zevki olarak süperspor alamıyorsanız yanına başka bir araçla yanaşamazsınız.
    * Kilosuna oranla (900kg) motor gücü fazla olduğundan benim diyen çoğu arabayı bozacak performansa sahiptir.
    * Sakin kullanımda 2020 model araçtan az yakar
    * Lambada durduğunuzda aşırı dikkat çeker / park halindeyken orta yaşlılar gelip gençliğimin hayaliydi bakabilir miyim der ?
    * Rüzgar direnci döneminin en az olan otomobillerinden bir tanesidir.
    * Her tarafı cam olmasından dolayı kör noktası yok gibidir benim diyen araçtan daha şehir içi aracıdır

    Eksileri

    * Freni yok
    * Ağırlık dağılımı öne yakın olduğundan sert viraj girişlerinde arkadan kopma yaşayabilir
    * Parçası zor bulunur bazı nadir parçaları kıymetlidir / bulunmazsa yurt dışından sipariş edilir bu yüzden çoğunlukla dolar kuruna bağlı yaşarsınız.
    * Genelinin klima paneli kırılır
    * Sunroof bozulur veya su kaçırır ( 30 yaşında araç için gözardı edilebilir)
    * Arkaya oturan boyun fıtığı olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondatugraL -- 21 Mayıs 2020; 16:33:37 >




  • 2017 model Peugeot 2008 dizel ETG6 şanzıman özelinde daha önce forumda yazmıştım:

    Peugeot 2008 ETG6
  • 2014 yarı otomatik 208 1.2 benzin. Etg5 şanzıman.

    + İç tasarım ergonomisi harika, frenleme hissiyatı güzel, manevra kabiliyeti iyi, yakıt tüketimi makul.

    - Kalite leş (özellikle boya), bazı malzemeler ve parça aksamları insanlığa hakaret içeren seviyede seçilmiş ve buna bağlı muhtelif kusurlar, yarı otomatik şanzıman konforsuz ve aşırı titrek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 21 Mayıs 2020; 21:36:19 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2019 cla 180d amg
    +dikkatleri üstüne toplayan tasarım
    +çerçevesiz camlara rağmen rüzgar sesi çok iyi seviyede
    +hisli direksiyon
    +iç mekan kalitesi çok iyi
    +sürüşü zevkli, yol tutuş standartların üstünde
    + konforu eski kasaya göre daha iyi. Benim tecrübem, fabrika çıkışlı runflat lastiklerle sert yine ama tak tuk değil eski kasa gibi, Kışın runflat olmayan yumuşak lastik kullandım kesinlikle daha iyiydi, konforlu diyebilirim.
    + az yakan verimli dizel motor.
    + bagaj hacmi gayet yeterli, fakat eşik yüksek biraz.

    -basık iç mekan( tavanda siyah olunca daralıyor iyice)
    - yol sesi(yani çok rahatsız edici değil ama mercedes daha iyisini yapmalıydı)
    - arka koltukta 1.80 üstü zor seyahat eder.


    Opel insignia 2017 1.6 cdti excellence

    + matrix farlar gerçekten iyi
    + motor performansı iyi.
    +ferah iç mekan arka diz mesafesi çok iyi
    +e segmenti boyutlarında
    + yakıtı o kasaya göre iyi 6.5-7 lt.


    - çok hantal şanzımanı var performansı törpülüyor gerçekten can sıkıcı.
    -yol sesi
    - kronik dpf sıkıntısı. 3 kere motor arızası verdi.
    - yol tutuş kötü değil ama yatma var.
    - sıkıcı iç mekan.


    Opel astra k 1.6 cdti excellence

    İnsigniaya ek olarak motor daha seri hissettiriyo gerçekten 238 de limitör var araba gidiyor.

    Opel grandland x 1.6 dizel excellence

    Psa olduğu için motor şanzıman farklı. Şanzıman daha iyi. Direksiyon tepkiler harika, yol tutuşu çok iyi. Eksi olarak sıkıcı iç mekan diyebilirim sadece.

    Bmw 525 xdrive 2015

    +yol tutuş
    +performansı çok iyi
    +bu performansa ve kasaya göre yakıtı çok iyi 8-9 lt makul böyle bir araç için
    + heybetli oluşunu direksiyon başına geçince anlıyorsunuz oturma pozisyonu çok iyi.

    - frenleri daha iyi olabilir. G30 da daha iyi diyorlar.
    -belli km sonrası kronik arızaları var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2008 Honda Crv.
    + yerden yüksek, altı vurma derdi yok, görüş açıları çok iyi. oturma pozisyonu yüksek, aynaları büyük.
    + suv olmasına rağmen çok yumuşak ve konforlu. sürüşü çok zevkli. direksiyon ve süspansiyon yumuşak. otomobil gibi.
    + içi çok geniş ve ferah. cam tavan da ferahlığı arttırıyor. arka koltuklarda oturanlar için de çok rahat. şaft tüneli yok. ara dümdüz. arka koltuklar da ileri geri hareket ediyor (bagaj ekstra genişletiliyor) ve sırtlığı arkaya yatabiliyor.
    + donanım gayet iyi. cam tavan, elektrikli koltuk, xenon far, deri ısıtmalı koltuk, hız sabitleme, far-yağmur sensörü, katlanır ayna vb.
    + performans yeterli. sürekli değil otomatik dört çeker o nedenle şehir içi yakıt makul. lpg'ye tam uyumlu motor.
    + tam otomatik vites, geçişler pürüzsüz. dayanıklı bir şanzıman.
    + Honda sorunsuzluğu
    - tabi ki Honda yalıtımı. motor sesi yok gibi ama yol sesi fazla. extra yalıtım istiyor.
    - kasa teneke gibi. sac kalınlığı zayıf. kalite hissini düşürüyor.
    - iç malzeme kalitesi düşük. sert plastik çok kullanılmış. kapıların kapanma hissi de zayıf.
    - yedek parçaları genel anlamda pahalı. bazı parçalar sadece servisten alınabiliyor. lastikleri de ara ebat ve büyük olduğu için pahalı.
    genel anlamda çok memnunum.

    önceki aracım 97 mercedes E200 elegance
    + konfor, sürüş keyfi, iç genişlik, yalıtım süper, sürüş zevki, malzeme kalitesi, güven hissi, harika süspansiyon, yedek parça bol. sanılanın aksine beş yıl bakım hariç kuruş masrafsız.
    - araç eski, tasarımı eski. en büyük derdi kapı fitillerinin altındaki paslanma ve çürümeler, kusmalar. araç çürümeye çok yatkın. dikkat etmek lazım. en sevmediğim şeylerden biri de kronik torpido çatlakları. yüzde 80-90'ında var. e sınıfı araca yakışmıyor.




  • Öncelikle kendi arabamdan başlayayım Tofaş Doğan Sl 1992 karbüratörlü sürüş tecrübesi 40.000 km
    ++ geçmişine bağlı olarak kolay arıza çıkarmaması
    ++ parçalarının çok ucuz olması usta derdinin olmaması
    ++ karbüratörlü ve full mekanik olması ayrıca arka itiş olması sebebiyle sürüş zevkinin iyiliği
    ++ lpg ile az yakması
    ++ mtv nin cok cüzi olması
    Gelelim - yanlarına;
    -- trim sesleri doğal olarak
    -- uzun rampalarda devir çevirmek zorunda kalmak
    -- elektrik aksami
    -- yürürü nispeten daha zayıf
    -- güvenlik

    Land Rover Discovery 4 2013 3.0 SDV6 HSE sürüş tecrübesi 1000 km
    ++ şanzıman motor uyumu
    ++ yüksek araç kullanmayı sevenler için gerçek suv görüşü
    ++ yakıtı 9.7 l/100km ortalama 2.5 tonluk araç için gayet iyi
    ++ donanım olarak nispeten başarılı
    ++ performans üzmüyor
    -- Agresif kullanımda yükseklikten dolayı yolcu için konforsuz
    -- Çok fazla cam olduğundan kışın soğukta arka kısım camlardan fazla soğuk alıyor
    -- Mtv
    -- Acc ve koltuk soğutma olmaması
    -- büyüklükten dolayı araca alışmak benim için zor olmuştu virajlarda tedirgin ediyordu.

    Renault Clio 4 1.5 dci icon,touch ve joy donanım 75 hp ve 90 hp lik motor EDC ve manuel şanzıman toplam sürüş tecrübesi 5000 km

    ++ Motor şanzıman uyumu
    ++ 90 hp ligin performansı tatmin edici
    ++ yol tutuş
    ++ Sürüş pozisyonu
    -- halojen farlar çok kötü gece ve yağmurda tedirgin edici
    -- trim sesleri
    -- arka yaşam alanı
    -- Bozuk yollar ve köy yolları için fazla alçak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2018 civic
    +Aracın içi segment standartlarına göre aşırı geniş
    +Yere yakınlığı aracı kullanırken zevkli oluyor yola sağlam basıyor
    +heybetli görünüşü ile spor bir araç gibi duruyor insana iyi hissettiriyor
    +Direksiyon çok konforlu
    +Koltuk ısıtma mevcut

    -Süspansiyonlar güzel ayarlanmış olmasına rağmen arka süspansiyonlarda pay olmaması sebebiyle stroku çabuk tamamlıyor ve vuruntu sesi geliyor derin çukurlarda
    -Aracın işçiliği zayıf incelemeye kalkınca kalitesiz olduğunu hissettiriyor(özellikle dış aksamdan bahsediyorum)
    -yere yakınlığı sebebiyle çoğu aracın rahatça girip çıktığı yerlere uğraşarak giriyorum (Hele bir egzoz hattı var ki yerde adeta sürtmesin diye 50 takla attığım oluyor)
    -(1.6atm modeli için)Araca 5 kişi binince gitmediğini hissettiriyor sollamaya çıkarken insan tereddüt yaşıyor




  • faydalı konu
  • 2016 skoda octavia 1.6 tdi style
    + genislik genislik ic genislik olağanüstü, arka. koltuga binen bacak bacak ustune atip gidiyor
    + devasa bagaj ailem icin harika doldur doldurabildigini
    + yakiti, konforu, ic mekan kalitesi donanimi herseyinden cok memnunum
    + 5 ileri manuel vites, dsg riski yok mis gibi (5. vites 2000 devir 109 km hiz)
    - boya kalitesi zayıf
    - yerden fazla yuksek camurlukla 16 jant teker arasi 10 santim boşluk dolayisiyla ruzgardan fazla etkileniyor yol tutusuna olumsuz etkisi oluyor
    - yakit deposu 50 litre. keske 60 olsaydi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eko33 -- 11 Ağustos 2020; 23:55:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eko33

    2016 skoda octavia 1.6 tdi style
    + genislik genislik ic genislik olağanüstü, arka. koltuga binen bacak bacak ustune atip gidiyor
    + devasa bagaj ailem icin harika doldur doldurabildigini
    + yakiti, konforu, ic mekan kalitesi donanimi herseyinden cok memnunum
    + 5 ileri manuel vites, dsg riski yok mis gibi (5. vites 2000 devir 109 km hiz)
    - boya kalitesi zayıf
    - yerden fazla yuksek camurlukla 16 jant teker arasi 10 santim boşluk dolayisiyla ruzgardan fazla etkileniyor yol tutusuna olumsuz etkisi oluyor
    - yakit deposu 50 litre. keske 60 olsaydi
    DSG RİSKİ YOK çünkü manuel
    Çok iyi ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • W169 a150
    +Segmentinden beklenmeyecek konfor ve malzeme kalitesi yine segmentine göre ekstra donanımlar,110 ile 2000 devir
    -Tasarımı anne arabası gibi,performans
    W204 fl 1.8cgi c serisi
    +Malzeme kalitesi,konfor,performans,145 le 2500 devir
    -Yakıt,yedek parça maaliyeti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 3K1X -- 12 Ağustos 2020; 0:7:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2010 Mini cooper kullanıyorum, artıları;
    -22 yasindayim annemle beraber kullaniyoruz tasarimi ve tarzı ikimiz icin de uygun
    -kullanması oldukca zevkli, direksiyonu olsun yol tutusu olsun
    -2011 benzinli C3 den gectik daha az yakiyor
    -cok fazla gormuyorum

    Eksileri:
    Biraz narin bir araba, ariza cikartmaya musait
    Bunu bilerek aldık ama harbiden “mini”, arkaya kisa insanlar haric kimse oturamaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2015 hyundai i30 crdi 7dct :
    + uzun yol konforu, güçlü motor, donanımlar, başka araç kullananlar i30 u kullanınca hızı ancak ibreye bakınca anlıyorlardı ve şaşırıyorlardı,
    yol tutuş ise ilginç bir hissi var; eski aracım astra h virajda daha güven veriyordu ancak, bunla aynı virajı daha yüksek hızla alabiliyorum. Astranın savrıulduğu virajda bu savrulmuyor ama astradaki hissiyat daha güven veriyordu. Servis bakım maliyeti diğer markalara göre düşük ce malının arkasında duran bir marka.
    Eksileri: çift kavrama 55binde bitti. Garantiden değişti.
    Süspansiyon sisteminin ani darbelerdeki kısa çalışma aralığı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.