Şimdi Ara

Kullandığınız araçların en iyi ve en kötü yanları? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
109
Cevap
6
Favori
7.826
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2010 Ford focus hb
    Araç gerçekten seri 90lık olanı böyleyse diğerleri nasıldır bilemiyorum.
    Yakıt tüketimi az bayağı önceki araçlarıma göre de
    Yol tutuşu kesinlikle sürdüğüm en güven veren araçtır
    - trim sesi çok geliyordu bayağı uğraştırdı sökmediğim yer kalmadı araçta kesilsin diye
    -motor sesli çalışıyor
    -ses sistemi kötü sayılır ekleme yaparak düzelttim ben


    Bmw 3.18i e46
    Araç eski tek sorunu bu masraf çıkarmaya yatkın bir araç ve benzinde çok iyi yakıyor 9.7 ortalamam. Özellik olarak gayet dolu konfor olarak da iyi viraj vs kasma fırsatım olmadı eksiklerini giderdikten sonra konuyu güncelleyeceğim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Psn: xMusti28x
  • quote:

    Orijinalden alıntı: integral77

    Hocam merhaba. Levorg sevdiğim ve beğendiğim bir araç. Yakıt tüketimi gerçek kullanımda nasıl?
    Sıkışık trafikte 11-12 ama rota uzunsa 13e kadar yolu var, akıcı trafikte 7-10 arası kullanıma göre değişir. Sakin kullanırsam 7.4 filan oluyor agresif sürersem 9.5 civarı, otobanda 120 sabit 6-6.5 yakıyor rakıma göre. 90-100 gidersen 5 li sayıları görürsün ama anca 5.4 5.5 oda çok kasarsan yani uzun yolu 6 olarak düşün. Sürekli 4 çeker + 1500 kg dan fazla ağırlık ve sw kasa aerodinamisi ile bu değerler normal bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 2011 Daihatsu Terios 1.5 4WD 4 ileri Otomatik Galaxy Paket;

    +Yokuş iniş kalkış,ESP,8 Airbag,ASR,EBD gibi güvenlik donanımlarının olması
    +Yerden yüksek olması
    +Çok iyi dönüş çapı
    +Sağlam yürüyen
    +Deri ve ısıtmalı koltuk
    +Kilitlenebilen orta diferansiyel sayesinde iyi arazi kabiliyeti
    +LPG ile tam uyumlu sessiz,sorunsuz motor
    +Sorunsuz şanzıman

    -Aşırı kalitesiz ve bol trim sesli iç mekan
    -Soğutması vasat klima
    -Yedek parça
    -Güçsüz,verimsiz ve ilkel motor dolayısıyla aşırı hantallık,fazla sarfiyat
    -Güvenlik donanımı haricinde full pakette dahi inanılmaz donanım eksiklikleri(yağmur,far sensörü,multimedya vs)
    -Aşırı hantal ve verimsiz otomatik vites
    -Düşük izolasyon
    -Yetersiz iç mekan ve bagaj hacmi
    -Konfor


    2014 Hyundai Accent Blue 1.4 D-CVVT CVT Mode Plus Paket;

    +Ucuz ve temini kolay yedek parça
    +Sınıfına göre iyi bagaj hacmi
    +İşçiliği iyi iç mekan
    +Fonksiyonel multimedya sistemi
    +Tasarım
    +Sessiz ve sorunsuz motor,LPG ile tam uyumlu
    +İyi rüzgar yalıtımı
    +CVT şanzıman ile birlikte daha düşük tüketim ve sanal oranlar sayesinde min. motor sesi(180 ile giderken 3200 dev/dak :) )

    -Aşırı kalitesiz ve sert amortisörler dolayısıyla konfor
    -Yol tutuş
    -Direksiyon hissi
    -Trim sesleri
    -Donanım eksiklikleri(2 airbag,cc,far sensörü vs)
    -İnce sac dolayısıyla en ufak kazada darmadağın olan kaporta
    -Frenlerin iyi olmasına rağmen şasi yüzünden arabanın yere sağlam basmamasından dolayı duramaması(iyi lastiklerle bile)
    -Yol sesi alması
    -Rahatsız koltuklar
    -Dar arka yaşam alanı
    -CVT şanzıman nedeniyle keyifsiz süeüş deneyimi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Peugeot 207 1.4 HDI Trendy Paket - 8 sene kullandım.

    + Çok az yakıyordu. 3,3lt ortalama ile gezdiğim oldu.
    + B sınıfı diğer araçlara göre bagajı genişti.
    + Ön sürücü ve yan yolcu koltuğu bölgesi genişti.
    + Araç mekanik olarak bakım dışında masraf açmadı.
    + Kullanması oldukça rahattı.

    - Ön göğüs paneli kabarıyordu, kronik.
    - Ampuller belirli, belirsiz periyotlarda patlıyordu.
    - Konforu neredeyse yoktu.
    - Arka tarafı dardı.
    - Performansı oldukça düşüktü.

    Seat Leon 1.6 TDI Style Plus - 2 aydır kullanıyorum.

    + Aracın performansı çok yerinde.
    + Konforu gayet iyi.
    + Bagaj ve arka koltuk genişliği gayet iyi, ön bölgede gayet geniş.

    Nötr - Bakım masrafı konusunu daha yaşamadım.

    - Çok patinaja kalıyor. Lastikten olabilir.
    - 6lt altına pek inemedim.
    - Style Plus yeterli geliyordu ama 2018 sonrası FR paket dizeller gelince düşük donanım kaldı.
    _____________________________
    "17 Seat Leon 1.6 TDi Style Plus - Dell Inspiron 7559 - Maden &amp; Met. Malz. Mühendisi - DEU ÇAP - YouTube




  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle normal bence de. Bende de Mazda Cx-5 var şehir içi oldukça iyi ancak uzun yolda çok düşmüyor(muhtemelen yerden yüksek olduğu için). Bundan sonra Suv değil de sw düşünüyorum. Aklımda hep Levorg var:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 2017 Opel Astra K 1.6 CDTI

    + 136 PS motor gayet tork sahibi (320 Nm)
    + Izolasyon iyi oldugu icin dizel motor sesi rahatsiz edici degil
    + Kadranlardaki needle sweep :)
    + Gayet genis arka diz ve tavan mesafesi
    + Öznel olsa da: aracin ic ve dis tasarimi

    bana göre pek bir kötü yani yok ama hafif can sikan yanlari var:

    - surucu koltugu uzun yolda rahat degil. bel destegi yok. belki ust paketlerdeki AGR koltuklar iyidir. bilemem
    - sinyal kollarinin hissiyati cok ucuz. keske biraz daha kaliteli mekanizma kullansalarmis.
    - bagaj ici aydinlatma varla yok arasi :)
    - (manuel) klima yetersiz ve menfez tasarimi afili gufili bir sekil oldugu icin bazi pozisyonlarda islik sesi yapabiliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Infestor -- 13 Ağustos 2020; 19:3:41 >
    _____________________________
    -- end
  • 2004 pego 204 1.4 HDİ DİZEL

    +Düşük Yakıt Tüketimi

    -Çok performanssız , 68 beygir.
    -Konforsuz
    _____________________________
    | Dell 7567 Gaming PC | Xiomi Redmi Note 7 | Xiomi Band 4 | | Peugeot 301 (2015) |



  • Hp si düşük 170hp olsaydı çok daha iyi olurdu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Guncel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senneanlarsindumbelek

    Hocam çıkarsın,ama 120den sonra direksiyon deli gibi titriyor.Haliyle güven vermiyor araba, o hızlarda uzun süre kalabilmek imkansız.Corsayi babam kullanıyor duruyor hala (:

    Alıntıları Göster
    Lastik balansı yaptırın 50 tl tutar.Düzelmezse rot balansçıya gidin.
    _____________________________
  • LAGUNA 2 1.9 DİZEL


    + performans

    + yakıt

    + yalıtımı gayet yeterli

    + koltukları rahat

    + aşırı sağlam şasesi olan bir araç

    + uzun yolda keyifli

    + şöför ve yolcu koltukları rahat

    + araç bayırlı alanlarda bayır hissettirmiyor :D


    - şehir içi zevksiz

    - ayna görüşleri çok dar , 10 yıldır araba sürmeme rağmen bu araçta hep tedirgin oluyorum.

    - parçası pahalıdır.


    ? aracın önü ağır olduğu için virajlarda kafa atma , ani virajlarda arkayı savurma olabiliyor. (o yüzden kaliteli lastik tercih etmek daha önemlidir.)

    ? aracın vites oranları gariptir . kendimi 70 km ile gidebilmek için zor tutuyorum , araba akışında gitsin dediğinizde 4 cü vites 120 görmüş olabilirsiniz.

    ? elektronik konularda bilir kişiye ihtiyacınız olabilir , tofaş farı söküp takan lambacılara elektronikci sanıp bu aracı getirmeyin .



    yorum : zevk aracıdır , segmentinde en az yakıp en dayanıklı olan nadir araçlardan , ne kadar temizini bulursan , ne kadar ilgilenirsen sanayidende o kadar uzak kalacağın bir araçtır .

    milletin çok şikayet etmesinin sebebi ; bi hayli özellikli olan bu araçtan anlamayıp tabiri caizse hanzo gibi binip toros gibi sağlamlık aramalarıdır . toros da özellik yok ki bozulsun . malum bu ise çok dolu araç olduğu için temiz kullanılması gereken araçtır .

    _____________________________
    ya laguna ya volvo




  • 2014 Ibiza Cupra 1.4 TSI 180 beygir:



    Eksileri:

    Ciktigi donemde de donanim olarak zaten ic donanim olarak bos bir aracti artik iyice geride kaldi. Dijital klima haric bir sey yok desem yanlis olmaz. Radyoda, Aux kablosu var sadece gerisini siz hesap edin. Klasik Seat in kalitesiz plastiginden dolayi cukurdan ve bozuk yollardan gecerken sesler gelmesi. Sunroof'un tam acilmamasi.


    Artilari:

    En buyuk artisi bana kalirsa tasarimi. Tabii ki kucucuk kasaya 180 beygir koyarak muthis ara hizlanmalar saglamasi. DSG'nin kronik sorunlarina ragmen motorla muthis uyum icinde olmasi. Cok zorlamadiginda yoldaki araclarla ayni yakmasi. Koltuklarin yanal ve sirt desteklerinin ergonomik ve spor suruste yardimci olmasi. Aynalar gercekten kor noktasiz, muthis genislikte hakimiyet sagliyor.


    Arti mi eksi mi olduguna karar veremedigim seyler var kisiden kisiye degisir. Mesela:


    Direksiyon uzerinde tus olmamasi kullanists arti saglarken, ses acma kapama tusunun solda olmasi sacma cunku ayni seyi sag elimi konsola uzatarak ayni surede ayni eforda yapabiliyorum. Polo GTi'da 4 kapi secenegi varken bunda olmamasi ben zaten tek kapi icin aldim ama cogu insan 4 kapi istedigi icin Polo secmek zorunda kaldi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 19 Haziran 2022; 13:22:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    "Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur." Başkomutan Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK

    PSN:TheCaliph_TR
    XBOX:ThecaliphTR




  • 2011 İnsignia 1.6 Turbo 180 beygir

    Eksileri ;
    > Cosmo paket + DVD800 Navi olmasına rağmen radyoda bluetooth bağlantısı ile müzik dinlenemiyor. Telefon görüşmesi yapılabiliyor.
    > Kadran içerisinde yer alan bilgi ekranı Astra J'lerdeki gibi turuncu renk. Bu donanımda bir araçta renkli ekran olması gerekirdi.
    > Çok yakıyor. Dandik LPG'ye de gelmez. Ekstra olarak LPG'de çelik subap ister.
    > Farlarda buğu yapma problemi olabiliyor ama işinin ehli bir farcı kolaylıkla çözüyor.
    > Şoför koltuğunun solundaki, hafıza tuşlarının vs olduğu plastik parça çatlayabiliyor.
    > 110 120 den sonra sunrooftan ufaktan rüzgar sesi alıyor. Her sunrooflu araba böyle mi bilmediğim için eklemek istedim.
    > Koyu renklerde güneş yanığı olabiliyor. Opel'in daha eski araçlarında da bilinen bir sorun. O yüzden beyaz renk aldım

    Artıları;
    > Araçtan inmek için kapıyı açtığınızda koltuk kendiliğinden geri gidiyor ve rahatça iniyorsunuz. Araca binerken tekrar kendiliğinden öne geliyor.
    > Yolcu koltuğunda bile koltuk yükseklik ayarı elektrikli.
    > AFL far sistemi çok güzel. 9 farklı modu var ve modları o anki durumunuza göre tamamen otomatik ayarlıyor.
    > Arka tarafta priz mevcut.
    > Direksiyon tuşları ve Jostick ile radyo, navigasyon vs çok rahat kontrol ediliyor.
    > Performansı gayet tatmin edici. Stock halde 267-268 kmh hıza ulaşanlar var.
    > Yol tutuşu fazlaca iyi. Sürüş zevki yüksek.
    > 245 45 R18 jant lastik mevcut, 235 45 R18 jant lastiğe sahip 508 (2012) aracımdan bir tık daha konforlu. Çukurları sanki daha az hissettiriyor. (ikisinde de aynı marka model lastik var).
    > Son olarak şahsi görüşlerim, ben tasarımı çok beğeniyorum. Özellikle kanat şeklinde dedikleri gündüz ledleri güzel duruyor.
    Arkada fabrikasyon çift çıkış egzos var. 245 taban lastikle birlikte arka taraftan canavar gibi duruyor :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • 2000 model Citroen Xsara 1

    +Hızı, sesi, yol tutuşu, direksiyonu harikaydı. Çok zevkli arabaydı.
    +Koltukları çok güzeldi.
    -Hararet sorunu başladı, sonrasında arabanın tadı kaçtı.
    -G°tü kalkıktı, arka görüş açısı dardı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Neo Armstrong Cyclone Jet Armstrong Cannon
  • BPG2004 kullanıcısına yanıt

    Zamanında çok araştırdım çok baktım ama özellikle yakıtı, parça fiyatları ve lpg de ki bahsettiğiniz çelik subap meselesi gözümde büyüdüğünden dolayı almamıştım.

    Ne aldınız derseniz İnsignia ile alakası en düşük arabayı aldım, Linea  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 2012 Model Ford Mondeo Selective 1.6 TDCi:

    Olumlu yanları:
    + Fiyatına göre iyi bir araba.
    + Ford-PSA-Volvo ortak üretimi motor olduğu için motor parçaları uygun fiyata bulunabilir.
    + Konforlu ve donanımlı bir araba. (Hafızalı, ısıtmalı koltuklar ve aynalar, ısıtmalı ön cam, fabrikasyon taba rengi deri döşeme, fabrikasyon navigasyonlu Pioneer teyp, geniş hacim...)
    + Yol tutuşu ve ses yalıtımı güzel. Uzun yolda yormuyor.
    + Motor gücü yeterli. Araba tam dolu ve klima açıkken yokuşta biraz güç kaybı olabiliyor. O kadarı her araçta olur.
    + Fabrikasyon karartılmış arka camlar.
    + Fabrikasyon ön-arka park sensörleri.
    + Kişiye göre değişse de tasarımı.
    + Viraj farı. Passat'taki gibi sis farı yanmıyor, uzun far gibi ayrı bir aydınlatma mevcut.
    + Kışın ısıtmalı ön cam ile 1-2 dakikada kar buz kazımadan kolayca cam temizleniyor.

    Olumsuz yanları:
    - Şehiriçi kullanımda uzun bir araba olduğu için park yeri sorun olabiliyor.
    - Yine uzun olduğu için manevra çapı geniş.
    - Bagaj büyük fakat uzun ve alçak olduğu için küçük eşyaları yerleştirmek için bagajın nerdeyse içine girmek gerekiyor. Bavul koyarken sorun yok.
    - Lastikleri ara ölçü olduğundan fiyatları bir tık yüksek.
    - Özelikle kış aylarında kısa mesafe kullanılınca DPF doluluk oranı artıp motor yağı seviyesi yükselebiliyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • HanDar05 kullanıcısına yanıt
    Biz yaklasık 20 senedir Opel kullanıyoruz, çoğu Opel modeline hakimim. Ustamız da en iyi Opelcilerden biri olduğu için gönül rahatlığıyla aldım ben.
    Aldığım arkadas lpg kiti, çelik subap vs kendi yaptırmıs faturalarıyla birlikte teslim etti simdilik sorun yok gibi.

    Siz mantıklı olanı yapmışsınız. Maalesef ülke şartları insanları buna zorluyor. Arabayı alması zaten zor, onu geçtim almakla bitmiyor asıl dert aldıktan sonra başlıyor.

    Ben bu arabaya yılda 5-8bin km arası bineceğim o yüzden yakıtı çok önemsemedim. Zaten önceki aracım Vectra C ile basmazsam neredeyse aynı yakıyor. Ama basarsak işler biraz değişiyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • BPG2004 kullanıcısına yanıt

    Ustanız varsa zaten sıkıntı yok hocam, usta bulmak zaten bence en büyük mesele.

    Ben tercihimi mantıktan yana kullandım ama nerde Cosmo ve özelliklede beyaz renkli bir insignia görsem döner döner bakarım hocam. Belki abartıyorumdur ama bence kusursuz bir tasarımı var, açıkcası kendi adıma üstüne tasarım tanımıyorum. Güle güle kullanın inşallah  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • HanDar05 kullanıcısına yanıt
    Evet usta konusu çok önemli. Ustamız sağolsun ben ve diğer opel kullanıcısı arkadaslarımı defalarca büyük masraflardan kurtardı.

    Tasarım açısından gerçekten başarılı. Özellikle ilk çıktığı zamanları hatırlıyorum herkesin dilindeydi :)
    Çamurluklar çok geniş, baya kaslı duruyor. Tavanda çok güzel bir eğim var. Bagaj kapağının tasarımı baya iyi. Yolda genelde çoğu araç sadece arka tarafı görebildiği için arkaya iyi çalışmışlar
    Açıkcası ben de hala baska insignia görünce bakmadan duramıyorum

    Bu arada ben siyah istemiştim ama güneş yanığı derdinden dolayı alamadım. İzmirde yaşıyorum kesinlikle yaşardım bu sorunu. Eski aracımda yasadım zaten. 2 tane siyah araç beğenmiştim hatta birinde flexride şasi vardı ama araçta güneş yanığı baslangıcı vardı almadım. Diğerinde de eksper sonrası geri döndüm nasip olmadı.
    Ama beyaz fotoğraflarda durduğundan daha iyi duruyor pişman değilim aksine çok doğru bir karar vermişim. Arabayı aldığımdan beri yıkamadım hala temiz duruyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • 2017 corolla touch paket kullanıcısıyım. Artılar ve Eksiler diye ayırmayacağım benim için direk en önemli bulduğum konuları aktaracağım. Eksi mi artı mı olduğuna okuyucunun karar vermesi benim için daha kıymetli.



    -Düşük yalıtım, uzun yolculukların ardından gelen baş ağrısına hoş geldin dedirtiyor.


    -Verimsiz ve güçsüz motor, 1.4 90 bg lik kasaya yetersiz gelen motoru sayesinde 'kamyon' gibi kullanırsanız eğer istenilen yakıt verisine ulaşabilirsiniz. İstediğiniz performansı hissetmek içinse biraz daha sert kullanmanız gerekli bu durumda da fazla yakıt harcıyorsunuz. Araç sizi paradoksa dokuyor.


    -Düşük malzeme kalitesi kendini belli ediyor. Dokunmasanız bile orada bir sert plastik var uzakta... Bu aracı ilk kullanmaya başladığımda aynen böyle hissetmiştim. Keza tümsekten düşük hızlarda geçerken her trimden gelen sesler ilk başlarda 'bu arabanın parçaları tam oturtulmamış herhalde' diye düşündürürken artık alışınca 'arabam esniyor yahu' gibi espirilerin konusu oluyor.

    Ayrıca konsolda ki klima menfez çıkışları ise maliyet kaygısıyla olsa gerek acayip ucuz bir plastikten imal edilmiş. Isıtma ve Soğutma esnasında hava çıkışlarında bu menfezleri kullanmıyorum. Hatta her zaman ayaklara ve camlara verecek şekilde tutarım.


    -Prestij...Her otomobilin de prestiji vardır. Bir vakit, bir arkadaşımın Octavia'sı ile yakıt almak için rutin rotamda bulunan, ara sıra yakıt aldığım benzinliğe girdik. 'Beyefendi hoşgeldiniz' diye karşılandı. Ben aynı yerden corolla ile gittiğimde 'Abi hoşgeldin' demişti. Neyse arkadaş biraz ciddi ben ise zaten 'popülist, merkezci siyasetçi' gibi güleryüzle, samimiyetle yaklaşırım insanlara ona yordum bunu .

    Şimdilik bu kadar daha da güncelleyeceğim...

    _____________________________
    2017 1.4 d4-d touch Corolla




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.