DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
kolonya içmek ne yapar?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
59
Cevap
1
Favori
53.414
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> kolonya içmek ne yapar?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Binbaşı
      1085 Mesaj
      16 Eylül 2005 14:41:27 Konu Sahibi
      şimdi aklıma takıldı kolonya içmek körlük yada ölüm getirir mi?



      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      133 Mesaj
      16 Eylül 2005 14:42:43
      heralde yapar...
      yoksa içecen mi...
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      756 Mesaj
      16 Eylül 2005 14:53:21
      Ya onun bi etil alkolden yapılanı bi de metil alkolden yapılanı vardı hangisi olduğunu hatırlamıyorum ama zararlı olanı brak içmek koklamak bile kör ediyo yani durum o kadar vahim
      _____________________________

      "TÜRKIYE'DE ILK OLARAK YAPILACAK ÜÇ ŞEY VAR. BUNU YAPMADIKÇA BU IŞLER OLMAZ. MAARIF, EKONOMI VE SAVUNMA MILLÎ OLACAK. BUNLARI SEN KUMANDA EDECEKSIN, EL ALEME KUMANDA ETTIRIRSEN BÖYLE OLUR. BIZ SAVUNMAYI NATO'YA VERMIŞIZ, EKONOMIYI AMERIKA'YA VERMIŞIZ. BAKIN MUSTAFA KEMAL’IN AĞZINDAN HIÇBIR ZAMAN ‘GARPLILAŞACAĞIZ’ LAFI ÇIKMIYOR.GAZI, BÜTÜN NUTUKLARINDA ‘MUASIR MILLET OLACAĞIZ’ DIYOR.MUASIRLAŞMANIN MUADILI ÇAĞDAŞLIKTIR, BATILILAŞMA DEĞIL. İSMET İNÖNÜ ILE BIRLIKTE BAŞLAMIŞTIR BU BATICI DEĞIŞIM.. OYSA CUMHURIYET KURULUR KURULMAZ MUSTAFA KEMAL’IN ILK IŞLERINDEN BIRI TÜRK DIL VE TARIH KURUMLARINI KURMAK OLMUŞTUR." ATTİLA İLHAN
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      16 Eylül 2005 14:53:55
      etil alkol ya kör yapar yada öldürür(kolonyada kullanılan alkol etil alkoldür.içkide kullanılan metil alkol yani metanol dür.enazından ben böyle biliyorum)
      _____________________________

    • Çavuş
      72 Mesaj
      16 Eylül 2005 14:55:03
      malesef tam tersini biliyorsun. kör ede,n metil alkol yani zararlı olan. kolonyada etil alkol kullanılır.
      |
      |
      _____________________________

    • Emekli Yönetici
      10726 Mesaj
      16 Eylül 2005 15:00:33
      Bi şeyler olacağı kesin, bi dene istersen, hem bizde öğrenmiş oluruz... Benim denemeye niyetim yok, senbi denede önce...
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1920 Mesaj
      16 Eylül 2005 15:02:02
      +1 aykman, etil alkol dediğimiz bildiğimiz tuvalet ispirtosu. Kör eden metil alkol...



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi airea -- 16 Eylül 2005, 15:04:05 >
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1462 Mesaj
      16 Eylül 2005 15:04:48
      manyak baş agrısı yaptıgını bılıyorum.
      onun bı taktıgı vardı
      galıba ekmekten sızdırıp ıcıyorlar galıba yada oyle bır sey ıste.Ama baş agrısı yaptıgını bılıyorum
      |
      |
      _____________________________

    • 16 Eylül 2005 15:08:52
      Ben yarım bardak kolonyanın üstüne yarım bardak su ekleyerk içtim.Kulaklarım kızardı biraz başım ağıdı başka bir şey olmadı.
      |
      |
      _____________________________



      Yardım talepleriniz için, lütfen özel mesaj atmayın.
    • Yüzbaşı
      540 Mesaj
      16 Eylül 2005 15:15:22
      kolanya içersen sahte rakı içmişlere dönersin
      |
      |
      _____________________________

      Yorulmak olmaz yorulmak olmaz
      Bıkmadan usanmadan devam yola
    • Yüzbaşı
      459 Mesaj
      16 Eylül 2005 15:16:38
      İçin mis gibi kokar...
      |
      |
      _____________________________

      a
    • Binbaşı
      1239 Mesaj
      16 Eylül 2005 15:22:40
      İğrenç. Git ucuz şarap al iç bari :)
      |
      |
      _____________________________



      TODAY TOMORROW TOYOTA
    • Yarbay
      2309 Mesaj
      16 Eylül 2005 15:44:58
      için temizlenir
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      349 Mesaj
      16 Eylül 2005 16:11:23
      İçmeyi mü düşünüyorsun.Böyle birşey düşünüyorsan vazgeç git başka şey iç.
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      4307 Mesaj
      16 Eylül 2005 16:30:55
      Rakıda etil alkol bulunur,bu kör edenlerden değil

      Sahte rakıda ve kolonyada metil alkol bulunur.İnanmayan araştırsın bulsun.Kesinlikle kolonyada ki metil alkoldür.İçmeyin,içirtmeyin
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      569 Mesaj
      16 Eylül 2005 17:12:05
      Öldürür beyler sakın denemeyin içki yüzünden kolonya içip ölen tanıyorum ben
      |
      |
      _____________________________

      http://www.engvoca.com
      Learn english vocabulary,Learn italian vocabulary,Learn spanish vocabulary,Learn french vocabulary,Learn german vocabulary
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      17 Eylül 2005 08:26:51
      ben tersini biliyormuşum.olabilir illa etil alkoldür demedim zaten.yanlız 11 senedir içki içmememi kolonya ya borçluyum.enson içtiğim şey kolonyaydı.nezaman canım içki istese aklıma kolonya gelir,içim kalkar içemem alkol. iğrençti öööööööğğğk
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1192 Mesaj
      17 Eylül 2005 08:34:11
      Bi kere eve giren kertenkeleyi nasıl yakalayacağımı düşünürken üstüne bir şişe kolonyayı boşaltmıştım. Kertenkele sarhoş oldu ve çöpe gitti.

      (Üzüldüm ama napiimmm)
      |
      |
      _____________________________

      Varsa vardır, yoksa yoktur


    • Yüzbaşı
      515 Mesaj
      17 Eylül 2005 10:51:03
      quote:

      Orjinalden alıntı: hayattakiler

      Bi kere eve giren kertenkeleyi nasıl yakalayacağımı düşünürken üstüne bir şişe kolonyayı boşaltmıştım. Kertenkele sarhoş oldu ve çöpe gitti.

      (Üzüldüm ama napiimmm)


      müsafire kolanya dökmek adatendir
      |
      |
      _____________________________

      "Umutlarının yarısını bana vericeksin!"
      Umutlarımın bir kısmının ırzına dünya geçti.
      Arta kalan kısmını evlatlıktan reddettim.

      umutlarının yarısını bana vericeksin!
      bende cenete gitsinler diye
      acımasızca şehit düşürüp
      üstünede birde keyif sigarası yakacagım




Reklamlar
ses yalıtım malzemeleri
izmir havalimanı transfer
modasor
ses yalıtımı
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHSQLZ
0,357
1.2.156

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.