DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
5tane Can ve 5tane cant ile ilgili soru cümleleri ?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
28
Cevap
0
Favori
28.527
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> 5tane Can ve 5tane cant ile ilgili soru cümleleri ?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Binbaşı
      1775 Mesaj
      25 Aralık 2011 18:13:28 Konu Sahibi
      beyler başlıkta yazdığım gibi 5tane can 5tane cant ilgili soru cümlesi cevaplarıyla birlikte olması şart kardeşimin ödevi ingilizce bilmediğim için yardım edemedim. Yardımlarınızı bekliyorum


      _____________________________

    • Yarbay
      3342 Mesaj
      25 Aralık 2011 18:15:44
      Can you play a piano? Piyano calabilirmisin?

      Cant you play football? Futbol oynayamazmisin?



      _____________________________

      Yaptigim hic bir sey icin pisman degilm. Pisman olacak hic birsey de yapmadim.
    • Uzaklaştırılmış 26 gün cezanın, 25 gün 2 saat 15 dakika kadarı kaldı.
      25 Aralık 2011 18:19:23
      -Can'ın arabasının en dikkat çeken yanı yeni cantlarıydı...

      -Duydunuz mu Can geçen gün kaza yapmış neyseki araçta bi şey yok sadece cantlar yamulmuş

      -Sonra Can geldi dedi ki kanka şu cantları beğendim sen ne diyosun...

      -Can tezgahtara yaklaştı ve "acaba sizde cant temizleyici sprey var mı" diye sordu

      -Canın bisikleti 26 cant bir dağ bisikletidir... Ama yakında yol bisikletine geçecekmiş...



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      907 Mesaj
      25 Aralık 2011 18:20:14
      can you swim? cant you swim?
      can you kiss me? cant you kiss me?
      can i help you? cant i help you?
      can you play guitar? cant you play guitar?
      can you speak arabic? cant you speak arabic?



      _____________________________

    • Binbaşı
      1775 Mesaj
      25 Aralık 2011 18:20:18 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: TrMhMt

      Can you play a piano? Piyano calabilirmisin?

      Cant you play football? Futbol oynayamazmisin?

      hocam herşeye can you play mı koycam yani bu mu ? çık çık çık



      _____________________________

    • Yarbay
      3342 Mesaj
      25 Aralık 2011 18:22:40
      quote:

      Orijinalden alıntı: Mert103


      Alıntıları Göster


      hocam herşeye can you play mı koycam yani bu mu ? çık çık çık

      Kardesim kolayindan gireyim dedim ....



      _____________________________

      Yaptigim hic bir sey icin pisman degilm. Pisman olacak hic birsey de yapmadim.
    • Yüzbaşı
      455 Mesaj
      25 Aralık 2011 18:23:27
      Can you swim? Yes i can.
      Can he ride a horse? No he can't.
      Can you play football? Yes i can.
      Can you write a poem? No i can't.
      Can you stay alone? Yes i can.

      Can't you come with us? No i can't.
      Can't she ride a biycycle? Yes she can.
      Can't we watch a movie together? Yes we can.
      Can't you run as fast as me? No i can't.
      Can't you climb the tree? Yes i can.



      _____________________________

      “There are no secrets in life; just hidden truths that lie beneath the surface”

    • Yüzbaşı
      516 Mesaj
      25 Aralık 2011 18:26:33
      quote:

      Orijinalden alıntı: KötüKediŞero

      -Can'ın arabasının en dikkat çeken yanı yeni cantlarıydı...

      -Duydunuz mu Can geçen gün kaza yapmış neyseki araçta bi şey yok sadece cantlar yamulmuş

      -Sonra Can geldi dedi ki kanka şu cantları beğendim sen ne diyosun...

      -Can tezgahtara yaklaştı ve "acaba sizde cant temizleyici sprey var mı" diye sordu

      -Canın bisikleti 26 cant bir dağ bisikletidir... Ama yakında yol bisikletine geçecekmiş...




      _____________________________

      Ruhumuz olmadan sadece birer makineyiz ...
      Alfa Romeo
    • Binbaşı
      1775 Mesaj
      25 Aralık 2011 18:27:38 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: HybrdThry

      Can you swim? Yes i can.
      Can he ride a horse? No he can't.
      Can you play football? Yes i can.
      Can you write a poem? No i can't.
      Can you stay alone? Yes i can.

      Can't you come with us? No i can't.
      Can't she ride a biycycle? Yes she can.
      Can't we watch a movie together? Yes we can.
      Can't you run as fast as me? No i can't.
      Can't you climb the tree? Yes i can.

      sen var ya adamın kare köküsün dostum çok saol diğer cevap verenlere teşekkür ederim



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      455 Mesaj
      25 Aralık 2011 18:28:58
      quote:

      Orijinalden alıntı: Mert103


      Alıntıları Göster


      sen var ya adamın kare köküsün dostum çok saol diğer cevap verenlere teşekkür ederim

      Ne demek dostum



      _____________________________

      “There are no secrets in life; just hidden truths that lie beneath the surface”

    • Yüzbaşı
      389 Mesaj
      25 Aralık 2011 18:32:36
      dress download pls
      do you sex?



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      455 Mesaj
      25 Aralık 2011 18:35:14
      quote:

      Orijinalden alıntı: Wardomsfight

      dress download pls
      do you sex?


      Sen öyle diyince aklıma direk bu geldi




      _____________________________

      “There are no secrets in life; just hidden truths that lie beneath the surface”

    • Teğmen
      112 Mesaj
      25 Aralık 2011 18:39:11
      quote:

      Orijinalden alıntı: HybrdThry


      Alıntıları Göster


      Sen öyle diyince aklıma direk bu geldi






    • Binbaşı
      1121 Mesaj
      25 Aralık 2011 18:40:34
      quote:

      Orijinalden alıntı: KötüKediŞero

      -Can'ın arabasının en dikkat çeken yanı yeni cantlarıydı...

      -Duydunuz mu Can geçen gün kaza yapmış neyseki araçta bi şey yok sadece cantlar yamulmuş

      -Sonra Can geldi dedi ki kanka şu cantları beğendim sen ne diyosun...

      -Can tezgahtara yaklaştı ve "acaba sizde cant temizleyici sprey var mı" diye sordu

      -Canın bisikleti 26 cant bir dağ bisikletidir... Ama yakında yol bisikletine geçecekmiş...

      Çok fena



      _____________________________

    • Binbaşı
      1173 Mesaj
      25 Aralık 2011 18:40:58
      can you go deepthroat ?


      _____________________________


      T.C. Yeditepe Üniversitesi
      2014-2015 Girişliler

      Hukuk Fakültesi ♦ Forum Konusu
    • Yüzbaşı
      717 Mesaj
      25 Aralık 2011 18:52:41
      I would if i could but i cant so i shant.


      _____________________________


      Gajeel Redfox
    • Yüzbaşı
      584 Mesaj
      25 Aralık 2011 18:55:41
      Bizde kardeşinin ödevi olduğunu yedik.


      _____________________________

      Intel i5 6400 ● 8 GB DDR4 ● GTX 750 Ti
    • Binbaşı
      1775 Mesaj
      25 Aralık 2011 18:57:35 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: Metal4Life

      Bizde kardeşinin ödevi olduğunu yedik.

      kardeşim inanmasan senin problemin ben sana niye yalan söyliyim ki



      _____________________________

    • Binbaşı
      1290 Mesaj
      25 Aralık 2011 19:14:36
      quote:

      Orijinalden alıntı: KötüKediŞero

      -Can'ın arabasının en dikkat çeken yanı yeni cantlarıydı...

      -Duydunuz mu Can geçen gün kaza yapmış neyseki araçta bi şey yok sadece cantlar yamulmuş

      -Sonra Can geldi dedi ki kanka şu cantları beğendim sen ne diyosun...

      -Can tezgahtara yaklaştı ve "acaba sizde cant temizleyici sprey var mı" diye sordu

      -Canın bisikleti 26 cant bir dağ bisikletidir... Ama yakında yol bisikletine geçecekmiş...




      _____________________________

      Process Management Systems www.anameric.net / British Columbia - CANADA
    • Yüzbaşı
      415 Mesaj
      25 Aralık 2011 19:18:10
      Oha kaçıncı sınıfsın sen can cant yapısını kullanamıyorsan max ilk okul 5.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.