Şimdi Ara

Honda CR-V 2015-2016 1.6 dizel 4x4 almak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (3 Mobil) - 2 Masaüstü3 Mobil
5 sn
61
Cevap
0
Favori
15.092
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese iyi forumlar. 60-100 bin km arası 2. El bir araç alma aşamasındayım(320-340 bin tl arası)(executive) . Kullanan arkadaşlar ne der? "Crv alma şunu al bu fiyatlara daha mantıklı" dediğiniz marka model var mı? Km düşük olacak ve 4x4 olacak farklı bir araç tavsiyesi olan arkadaşlarımızı da dinlemek isterim. Neden 4x4 kışları rahat etmek(kışları haşin geçen bir yerdeyim) ve araçla bağ-bahçe giderken arkama çok bakmamak istiyorum(sık gidiyorum). O paralara 2012 150-200 bin km civarında xc60 da geliyor hem km hem çekiş kafamı çok karıştırıyor o yüzden bilen abilerimize bir danışmak istedim.




  • 2016 da sıfır aldım. 2 defa kronik sorunları yüzünden yolda kaldım. Hayatımda çekici gördüğüm nadir araçlardan biridir.


    malzeme kalitesi yerlerde bol bol trim sesi gelir. Multimedya manuel el freni o dönem rakipleri arasında bildiğiniz rezillik. Kronik sıkıntısı çok fazla. 4x4 olarak seçim şansın yok. Keyfine göre giriyor daha doğrusu giremiyor kaç yerde binek aracın çıkacağı yerlerde zorlandı. Dönmüyor arka tekerler. Frenleri aşırı zayıf. Tüketim olarak uzun yolda 6-6.5 şehir içi 9-10 litre mazot yakıyor.


    bence uzak durun.

    Bana karşı bir yorum yapacaksanız haberdar edin cevap verelim. Şehir içi 7.5 litre yakan passat 1400 kg yani crv den tam 350 kg daha hafif. Ayrıca zf9 gibi ayarsız vites değiştirip beyni bozup yolda bırakan bir şanzımanı yok. Zf9 3-4 modelde kullanılıp piyasada kalmayan bir şanzıman.


    olumlu yanı ne merak ediyorum o sınıfta tucson tiguan vs hepsi zaten gayet geniş. Hepsi çok daha kaliteli buraya size ilk fırsatta tüketim verisi de paylaşırım Karadeniz gezisinde 110 cc ile 6.5 litre mazot yakıyor. Saçma sapan ağırlığı yüzünden performans desen yok neyi kabul edilebilir ki ?


    1.6 177 HP turbo benzinli tucson ile uzun yolda 110 cc ile 7 litre yakıyorsun o da gerçek 4x4 ve çok çok iyi performansı var. Bilmem kaçıncı kuşak akrabanızda kırk yılda bir direksiyona geçtiğiniz aracı insanlara güzellemek doğru bir hareket değil. Sonra iş bu noktaya gelince araç sahibi hiçbirinizi bulamaz.

    Honda CR-V 2015-2016 1.6 dizel 4x4 almak
    Gayet Mantıklı bir secimdir, 2015 ve 2016 ilk donem üretimlerde Turbo Hortumu arızası verdi. Bunun haricinde hiçbir problemi yoktur. 2015’den beri sahibiyim, Turkiye'de Ailem halen kullanıyor. Herseyi ile ben ilgilendiğim icin suanda halen bakımlara gotururken soruyorlar. Bir problemi yoktur.

    Tabi dizel arac kullanmayı bilmeyen,isinmadan hasirt diye gazlayan insanlarda, her dizel araçta olduğu gibi 150.000km sonrasında EGR DPF problemleri çıkabilir.

    Gayet iyi bir araçtır. 2 kere yolda kalanlar olmustur doğrudur, Turbo hortumu problemiydi, değiştirildi bitti.

    Forumdaki VW satis temsilcileri bu aracı alıp cekici uzeri, fotosunu oraya buraya yapistirmak ile meşguldür. Itibar etmemek gerekli. Bu Sınıftaki En iyi sanzimana bile laf eden tipler var oldukça forumun kalitesi bu sekilde duruyor. Herhangi bir çift kavramalı sanziman setinden *DSG *DCT çok daha kalitelidir.

    Tucson ile arasında 2-3 golmlek fark vardır. Icine binmeden- kullanmadan yorum yapmamak gerekli.


    ZF9HP48 bir çok firma tarafından kullanılır kesinlikle çok kaliteli bir sanzimandir, JEEP araçlarda olduğu gibi bir çok araçta vardır "BEYNI BOZULUP bilmem ne… “ gibi saçma sapan bir şikayetçi tavır görülmedi. boyle bir problem yok. Kuyruk acisina dikkat edilmeli.

    480Nm Tork’a dayanıklı uzun omurlu bir Tam Otomatik sanzimandir, VW DSG sanzimanlari gibi 250NM Tork görünce bozulmaz.

    https://en.wikipedia.org/wiki/ZF_9HP_transmission

    280NM ile 480NM araliginda kullanılan ZF9HP uygulamalari,

    Acura TLX, Acura MDX, Chrysler 200, Chrysler Pacifica (2017– gas versions only), Fiat Doblò, Fiat 500X, Honda CR-V(diesel) , Honda Pilot, Honda Odyssey, Honda Passport, Jeep Cherokee (KL), Jeep Renegade, Ram ProMaster City, Range Rover Evoque, Land Rover Discovery Sport, Jaguar E-Pace,Aston Martin Vanquish.


    4.1 Acura
    4.2 Chrysler
    4.3 FIAT
    4.4 Opel/Vauxhall
    4.5 Honda
    4.6 Infiniti
    4.7 Jeep
    4.8 Ram Trucks
    4.9 Land Rover
    4.10 Jaguar
    4.11 Nissan
    Forumdaki yorum kalitesi harika,

    Frenleri çabuk bitiyor,
    ZF9 cok kotu.
    Tucson Daha iyi.

    Kullanmadan sahibi olmadan atıp tutarsınız ancak.Bir aracın freni durduk yere çabuk biter mi ? Herhalde bunu bilmemek icin araba kullanmayı bilmemek gerekir, 315mm fren diski var arabada, 350NM tork var.
    Komik komik yazmayın suraya.. Freni bitmeyen 50hp bir araba alirsiniz rahat edersiniz. Bu Çapta, Fren diski kullanan X3 var baska bir araba var mi ? Araba kullanan vardır 10.000km fren balata biter, kullanan vardır 100.000km de balata yeni değişir.

    Yok Problemliymis bilmem ne , Oyle olsa yolda hep kenarda kalmış arabalar gorurduk. Turbo hortumu problemi öyle ayda yılda bir olusan bir problem degildi, Gaza yüklenirsin 10 saniye içerisinde atar. Oyle 3 yıl binip sonra hortumu bozukmuş dedirtecek bir problem degil.

    Tucson falan bu aracın yanından geçemez. Gider binersiniz iki kullanilmis aracın icine, o zaman ne demek istediğimi daha net anlarsınız.

    Yorumunuz kime bilmiyorum ama objektif olarak tucson'la kıyaslayayım. Marka olarak honda bence hyundaiden önde. Araç olarak kıyaslarsam


    Crv'nin iç mekanı, bagajı daha geniş. Tucson yalıtım ve süspansiyon konforu olarak daha iyi. Crv 2-3 kere test ettim. Kuzenimin crv'si ile yolculuğum oldu. İç mekan plastik aksamı, yol sesi vs fiyatının aracı değil. Tucson bozuk yolda vs daha iyi hissettiriyor. Tucson da abartılıyor, iç mekan kalitesi onun da benzer ama fiyat fayda olarak bence tucson daha iyi.


    Fren vs olayında da tam otomatik araçların, ağırlığı yüksek araçların balatası daha çabuk bitiyor. Kullanıma bağlı da bir durum. Crv'ye has bir durum olacağını sanmıyorum.


    Problemli, yolda kaldık diyenleri zaten biliyoruz. Ya satış temsilcisi ya fanatik.

  • 2012 modelini (eski kasa) arkadaşım aldı, kendi arabamla önünden geçmem dediğim yerleri karda kabak kışlık lastikle tırmandı araç. İyi lastikle aşamayacağı yer vardır ama azdır aynı çekiş sistemini kullanıyorsa. Performans olarakta benim kullandığım araç 2.0 idi, sizin baktığınız 1.6 fakat dizel torku ile daha iyi tırmanacaktır.
  • 2016 da sıfır aldım. 2 defa kronik sorunları yüzünden yolda kaldım. Hayatımda çekici gördüğüm nadir araçlardan biridir.


    malzeme kalitesi yerlerde bol bol trim sesi gelir. Multimedya manuel el freni o dönem rakipleri arasında bildiğiniz rezillik. Kronik sıkıntısı çok fazla. 4x4 olarak seçim şansın yok. Keyfine göre giriyor daha doğrusu giremiyor kaç yerde binek aracın çıkacağı yerlerde zorlandı. Dönmüyor arka tekerler. Frenleri aşırı zayıf. Tüketim olarak uzun yolda 6-6.5 şehir içi 9-10 litre mazot yakıyor.


    bence uzak durun.

  • Ben benzer bütçeyle Ateca AWD bakmaya başladım eşim icin. Haldex çekiş sistemi Tiguan’dan bile iyi çalışıyor demişler. Hatta bir İspanyol YouTube kanalında Hyundai Tuscon, Kuga, Rav4 ve Forester ile karşılaştırmaları var. Foresterin çıkamadığı derin Çukurlu dikey toprak zeminden kolayca çıkıyor.

    Mitsubishi Eclipse Cross da takip ettim uzun süre ancak kendimi ikna edemedim. Sportage tgdi de hem Awd hem de oldukça dolu donanıma sahip şimdilik inceliyorum bakalım.
  • Offroad camiasının içinde olan biri olarak net olarak söyleyebilirim ki CRV de ki 4x4 sistemi beklentizi karşılayacak bir yapıda değil. Öyle karda kışta arkama bakmayayım değil de araç az patinaja düştü arkadan bi destek gelsin. O da onu algılayıp destek verene kadar batıp orda da kalabilirsiniz. Sizin ihtiyacınız olan sürekli 4 çeker-awd ya da bir tuş-kol vasıtası ile sürekli 4 çekere geçen bir araç.


    Ek olarak arazi şartlarında çift kavrama sistemler aşırı ısınma arızası vermeye çok müsait. Tam otomatik yada son çare CVT olması gerek.


    Yeni araçlarda artık bu saydığım kombinasyonları bir arada bulmak zor, fiyatlarını bilmiyorum ancak subaru ve suzuki modelleri aklıma ilk gelenler.

  • Alacağınız aracın servis kayıtlarına mutlaka bakmanızı tavsiye ederim bazı araçlarda kronik sorunlar olabiliyor servis kayıtlarından anlaşılıyor uzun süredir en ufak arıza yapmadan kullanan birçok arkadaşımda var
    Güçlü motor 4x4 tam otomatik şanzıman geniş iç hacimle 1.6 dizeller içinde rakibi pek yok
  • Kuzenimde var. Geçen yaz kullandım.


    Aracın olumlu yanı çok. Buradaki saçma sapan crv 9-10 yakıyor diyenlere bakmayın(aynı zat tsi araçlara şehir içi 7-9 yakıyor diyor. 1.4 tsi kodiaq, passat vs). 1600 - 1700kg, 4*4 bir araç için tüketimi gayet makul. Performanslı kullansanız da çoşmuyor. Bunun dışında donanım çok iyi. İç hacim, bagaj çok iyi. Kullanışlı araba.


    4*4 sistemi pek başarılı değil ama her türlü işinizi görür. Karda çamurda daha rahat etmek istiyorsunuz, iş görecektir.


    Olumsuz yanları da var. İç mekan kalitesi iyi hissettirmiyor. Yalıtım zayıf. Sürüş kalitesi düşük. sırayla crv ve 2015 xv sürdük. Xv'nin sürüş kalitesi bariz daha iyi crv'den. Bozuk yollarda crv tangur tungur giderken xv daha tok bir yapıda. Süspansiyonların daha iyi çalıştığını, iç mekanın daha sıkı olduğunu hissediyorsunuz. Tabii büyük sorunlar değil bence. Yeni kasa crv bu anlamda çok daha başarılı.


    320bine temiz bulabileceğinizi sanmıyorum. Fiyatlar genelde yüksek. Ben fiyatının arabası olduğunu düşünmüyorum ama 4*4 fazla alternatifi de yok. Hyundai tucson, sportage da düşünebilirsiniz. Fiyat/performans olarak daha iyiler. Daha küçük olarak eclipse cross, subaru xv var. Daha yüksek model, daha yeni alabilirsiniz o fiyatlara. Güvenlik donanımı da daha iyi olacaktır.





  • CR-V nin 4 çeker sistemi sorunlu. Şu videoyu izlemenizi öneririm.


    Teknikens Världyoutube
    For more information and Honda's reply visit: http://teknikensvarld.se/honda-cr-v-4wd-system-is-not-working-again-163708/
    https://www.youtube.com/watch?v=jkiv-bWbLIo
  • Bu araçlarda galiba kronik turbo hortumu ile ilgili bir sorun vardı
  • Subaru bakın derim.
  • haacar kullanıcısına yanıt
    4x4 tests on rollers - duszaniespokojna channelyoutube
    Join us on Facebook: www.facebook.com/StacjaKontroliTrakcji Join Honda Rzeszów on Facebook: www.facebook.com/ASOHondaRzeszow Honda CR-V 2.0 i-VTEC Real Time AWD (2007) vs Honda CR-V 2.0 i-VTEC Real Time AWD (2013) vs Honda CR-V 1.5 VTEC Turbo Real Time AWD with Intelligent Control System™ (2019)
    https://www.youtube.com/watch?v=d1qq-jdq6qg

    Bu videoda da benzer bir durum var konudaki kasa için. Yazılımsal bir sorun sanki. 4*4 düşüncesiyle alınmaz gerçekten. Rezillik

  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Bana karşı bir yorum yapacaksanız haberdar edin cevap verelim. Şehir içi 7.5 litre yakan passat 1400 kg yani crv den tam 350 kg daha hafif. Ayrıca zf9 gibi ayarsız vites değiştirip beyni bozup yolda bırakan bir şanzımanı yok. Zf9 3-4 modelde kullanılıp piyasada kalmayan bir şanzıman.


    olumlu yanı ne merak ediyorum o sınıfta tucson tiguan vs hepsi zaten gayet geniş. Hepsi çok daha kaliteli buraya size ilk fırsatta tüketim verisi de paylaşırım Karadeniz gezisinde 110 cc ile 6.5 litre mazot yakıyor. Saçma sapan ağırlığı yüzünden performans desen yok neyi kabul edilebilir ki ?


    1.6 177 HP turbo benzinli tucson ile uzun yolda 110 cc ile 7 litre yakıyorsun o da gerçek 4x4 ve çok çok iyi performansı var. Bilmem kaçıncı kuşak akrabanızda kırk yılda bir direksiyona geçtiğiniz aracı insanlara güzellemek doğru bir hareket değil. Sonra iş bu noktaya gelince araç sahibi hiçbirinizi bulamaz.

    Honda CR-V 2015-2016 1.6 dizel 4x4 almak




  • Gayet Mantıklı bir secimdir, 2015 ve 2016 ilk donem üretimlerde Turbo Hortumu arızası verdi. Bunun haricinde hiçbir problemi yoktur. 2015’den beri sahibiyim, Turkiye'de Ailem halen kullanıyor. Herseyi ile ben ilgilendiğim icin suanda halen bakımlara gotururken soruyorlar. Bir problemi yoktur.

    Tabi dizel arac kullanmayı bilmeyen,isinmadan hasirt diye gazlayan insanlarda, her dizel araçta olduğu gibi 150.000km sonrasında EGR DPF problemleri çıkabilir.

    Gayet iyi bir araçtır. 2 kere yolda kalanlar olmustur doğrudur, Turbo hortumu problemiydi, değiştirildi bitti.

    Forumdaki VW satis temsilcileri bu aracı alıp cekici uzeri, fotosunu oraya buraya yapistirmak ile meşguldür. Itibar etmemek gerekli. Bu Sınıftaki En iyi sanzimana bile laf eden tipler var oldukça forumun kalitesi bu sekilde duruyor. Herhangi bir çift kavramalı sanziman setinden *DSG *DCT çok daha kalitelidir.

    Tucson ile arasında 2-3 golmlek fark vardır. Icine binmeden- kullanmadan yorum yapmamak gerekli.


    ZF9HP48 bir çok firma tarafından kullanılır kesinlikle çok kaliteli bir sanzimandir, JEEP araçlarda olduğu gibi bir çok araçta vardır "BEYNI BOZULUP bilmem ne… “ gibi saçma sapan bir şikayetçi tavır görülmedi. boyle bir problem yok. Kuyruk acisina dikkat edilmeli.

    480Nm Tork’a dayanıklı uzun omurlu bir Tam Otomatik sanzimandir, VW DSG sanzimanlari gibi 250NM Tork görünce bozulmaz.

    https://en.wikipedia.org/wiki/ZF_9HP_transmission

    280NM ile 480NM araliginda kullanılan ZF9HP uygulamalari,

    Acura TLX, Acura MDX, Chrysler 200, Chrysler Pacifica (2017– gas versions only), Fiat Doblò, Fiat 500X, Honda CR-V(diesel) , Honda Pilot, Honda Odyssey, Honda Passport, Jeep Cherokee (KL), Jeep Renegade, Ram ProMaster City, Range Rover Evoque, Land Rover Discovery Sport, Jaguar E-Pace,Aston Martin Vanquish.


    4.1 Acura
    4.2 Chrysler
    4.3 FIAT
    4.4 Opel/Vauxhall
    4.5 Honda
    4.6 Infiniti
    4.7 Jeep
    4.8 Ram Trucks
    4.9 Land Rover
    4.10 Jaguar
    4.11 Nissan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NextMove -- 9 Ağustos 2021; 10:22:20 >




  • vetenes kullanıcısına yanıt

    Senin vag fanatiği olmadığını bilmeyen yok. Kodiaq 1.4 tsi 9.1 yakıyordu değil mi yoğun şehir içinde? Böyle paylaşımlar yapmıştın. Şimdi dizel crv 9-10 yakıyor oldu. Ne olduğun belli, boşa uğraşma. Amacın belli.


    Okuduğunu bile anlayamamissin. Güzelleme mi yapmışım ben? Olumsuz yanlarını saydım, fiyatının arabası olmadığını söyledim. Tucson, sportage ben de tavsiye ettim. Bence de tucson daha iyi seçenek bu kasadan.

  • Hyundai Tucson veya Kia Sportage tavsiye ederim. Düşündüğünüz araçtan baya şikayet vardı. Turbo hortumu problemi, ZF9 arızaları, kalitesiz iç mekan ve terim sesleri, yüksek yakıt tüketimi, yüksek servis maliyetleri, fren balatalarının çabuk bitmesi gibi çokça sorun dile getirildi araçla ilgili.

  • Forumdaki yorum kalitesi harika,

    Frenleri çabuk bitiyor,
    ZF9 cok kotu.
    Tucson Daha iyi.

    Kullanmadan sahibi olmadan atıp tutarsınız ancak.Bir aracın freni durduk yere çabuk biter mi ? Herhalde bunu bilmemek icin araba kullanmayı bilmemek gerekir, 315mm fren diski var arabada, 350NM tork var.
    Komik komik yazmayın suraya.. Freni bitmeyen 50hp bir araba alirsiniz rahat edersiniz. Bu Çapta, Fren diski kullanan X3 var baska bir araba var mi ? Araba kullanan vardır 10.000km fren balata biter, kullanan vardır 100.000km de balata yeni değişir.

    Yok Problemliymis bilmem ne , Oyle olsa yolda hep kenarda kalmış arabalar gorurduk. Turbo hortumu problemi öyle ayda yılda bir olusan bir problem degildi, Gaza yüklenirsin 10 saniye içerisinde atar. Oyle 3 yıl binip sonra hortumu bozukmuş dedirtecek bir problem degil.

    Tucson falan bu aracın yanından geçemez. Gider binersiniz iki kullanilmis aracın icine, o zaman ne demek istediğimi daha net anlarsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NextMove -- 9 Ağustos 2021; 10:34:58 >




  • Subaru XV baktınız mı hocam?
  • NextMove kullanıcısına yanıt

    Siz kimsiniz de benim yorumuma kalite seviyesi belirtiyorsunuz? Tucson bu araçtan daha kaliteli gerek güvenlik gerek sürüş karakteri olarak üstün bir araçtır. Testler bunu gösteriyor zaten. Madem dediğiniz kadar mükemmel bir motor şanzıman kombinasyonuydu neden yeni kasada devam etmedi?


    Sanki babasının malı gibi gelmiş bir de aracı savunuyor boş teneke. Sanki sunduğu argümanlar düzgünmüş gibi laf ediyor. Onlarca turbolu araba kullandım birinin bile hortumu atmadı gaza yüklendiğimde.Sadece bu konuda bile 1 kullanıcı sıfır aracında kaç kere çekiciyle servise gitmiş. Daha burada gelmiş şöyle üstün böyle iyi vs vs

  • NextMove kullanıcısına yanıt

    Yorumunuz kime bilmiyorum ama objektif olarak tucson'la kıyaslayayım. Marka olarak honda bence hyundaiden önde. Araç olarak kıyaslarsam


    Crv'nin iç mekanı, bagajı daha geniş. Tucson yalıtım ve süspansiyon konforu olarak daha iyi. Crv 2-3 kere test ettim. Kuzenimin crv'si ile yolculuğum oldu. İç mekan plastik aksamı, yol sesi vs fiyatının aracı değil. Tucson bozuk yolda vs daha iyi hissettiriyor. Tucson da abartılıyor, iç mekan kalitesi onun da benzer ama fiyat fayda olarak bence tucson daha iyi.


    Fren vs olayında da tam otomatik araçların, ağırlığı yüksek araçların balatası daha çabuk bitiyor. Kullanıma bağlı da bir durum. Crv'ye has bir durum olacağını sanmıyorum.


    Problemli, yolda kaldık diyenleri zaten biliyoruz. Ya satış temsilcisi ya fanatik.

  • commandx C kullanıcısına yanıt

    4x4 koymasalar daha iyiymiş boşa maliyet ağırlık vs katkısı olmuş. En basit durumda bile çalışmıyorken ne işe yarar bu sistem düşündürücü

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.