Şimdi Ara

Honda CR-V 2015-2016 1.6 dizel 4x4 almak (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
61
Cevap
0
Favori
15.843
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Jocker35 J kullanıcısına yanıt

    Yok hocam yakıt önemli değil. 1 yıl 9 ortalamalı (acı çeke çeke her ay sanayideydim) fiat freemont bindim, keyfine heybetine değer yakıt ben öyle düşünüyorum

  • Berkay63300 B kullanıcısına yanıt
    Freemontta ne gibi sorunlar yaşadınız?
  • Adam köye, dağa gideceğim, kar kış çetin oluyor demiş millet önden çeker veya çift kavrama şanzımanlı araç öneriyor.

    Testlere bakınca bahsedilen Cr-v'nin 4x4 sisteminin arzu edildiği gibi çalışmadığı gözüküyor. Bahsedilen şartlar için sağlam bir 4x4 sistemli araç bakım derim.

    Tabi ki bu döner tekerlekli testler ile gerçek sürüş koşulları farklı olabiliyor. Bu tip karşılaştırmalı testlerde beklenmedik bir marka veya model 4x4 konusunda hatırı sayılır bir marka veya modelden iyi sonuç alabiliyor. Ancak gerçek kullanım şartlarında 4x4 konusunda tecrübeli firmanın aracı daha iyi sonuç verir.

    Benim tavsiyem Forester veya Xv olur. Bir önceki nesil Kuga da işinizi görebilir ama gerek çarpışma testinde düşük not alması gerek ağırlığı ve Ford'un dayanıklılık sorunları düşündürüyor.

    Pikap tarzı bakabilirseniz L200 tarzı 4x4 araçlarda işinizi görecektir.




  • 3 yıldır 3008 kullanıyorum 1.6 dizel, ondan önce de 2 yıl 30 bin km(kiralama süresi) boyunca 2016 model CR-V kullandım. Kendi fikrim olarak belli başlı olumlu-olumsuz özellikleri, özellikle de 3008 ile şöyle kıyaslayabilirim.


    Artılar (+)

    -İç mekan genişliği; hem arka diz ve baş mesafesi olsun hem de ön taraftaki genişlik olsun çok iyi, bagajı da büyük. Pandizotun sabit değilde açılıp kapanabilir olması da bazen avantaj. 3008 biraz dar kalıyor iç mekan olarak.

    -Konfor; özellikle uzun yol konforu inanılmaz, tabi burada yol ve rüzgar sesinden değilde, saatlerce araç kullandıktan sonra seyahat sonunda hissedilen min yorgunluktan bahsediyorum. 3008 de iyi ama bir süre sonra koltukta hareket etme ihtiyacı hissediyorsunuz. CR-V için çok konforlu derlerdi doğruymuş. 1 ay ikame olarak Passat vermişlerdi, tatile çıktığımızda hem ben hem eşim kullanırken çok yorulmuştuk, belki de koltuk ayarlarını tutturamadık bilemiyorum.

    -Motor sesi;   şimdi diyeceksiniz dizelin ne sesi olur ama ben özellikle gaza yüklendiğim anda 2.turbonun devreye girmesi ile çıkan sesi sevmiştim.

    -Saklama ve eşya koyma gözleri bayağı vardı, orta kol dayama, orta konsol, hatta kapı kolunda bile eşya koyacak yer var.


    Eksiler (-)

    -İç mekan kalitesi maalesef kötü, çoğu yer sert plastik, gösterge paneli de biraz eski duruyor. Ha biz çok severek kullandığımız için bunlara takılmadık.

    -Yüksek ağırlık nedeniyle şehir içi kısa mesafe ve dur kalk çok yoğun olduğu zamanlarda tüketim 9-9,5 seviyesinde hatta bazen 10 u da gördüm ama aynı mesafe de 3008 de 8-8,5 lt yakıyor şu an. 1700 küsür kiloluk boş ağırlık maalesef hem tüketimi artıyor hem de bazen 160 beygirin gerçek gücünü çok hissedemiyorsunuz. Ama 120 otoban ve bağlantı yolları sürüşlerinde İst-Çeşme arasını 6 lt ile gidip 6,5 ile dönmüştüm tam dolu ve yüklü olarak, tahmini 2 ton diyebiliriz.


    Diğer nötr yorumlarım ise

    -Multimedya eski ama navigasyon gayet iyi, garmin in navigasyonu vardı ve çok kullanırdım. 3008 de bir kez denedim navigasyon bir daha da açmadım o kadar kötü.

    -4 çeker sistemini sadece bir kez deneyimleme fırsatı buldum, o da çok dik bir yokuşta ve yoğun yağmurda önümdeki araçlar patinajla zor çıkarken CR-V de patinaja girdiği anda arkaya da çekişi verince çok rahat çıkmıştım. O zaman vay be iyiymiş dedim. Onun harici karda ya da arazide kullanmadım.

    -Herhangi bir yolda kalma durumum olmadı, sadece bir kez P konumuna geçmedi, servis kısa sürede halletmişti.

    -Yol lastik sesini hatırlamıyorum ama çok bir rahatsızlığımız olmamıştı.


    Sonuç olarak ben bazen CR-V yi arıyorum, belki 3008 sonrası tekrar dönüş yapabilirim ama bu fiyatlarla bu gidişle CR-V den ziyade herhalde anca HR-V olur gibime geliyor.





  • Al bir Ford Ranger yada Toyota Hilux (sürekli dört çeker) arkana bakma, CRV ile Tucson ile olmaz o, kar bataklık işi.

  • parker48 kullanıcısına yanıt

    Hocam offroad yapacağım demedim o daha çok uzun yol, biraz da köy. Derelerden falan geçmeyecem yani:))))

  • Berkay63300 B kullanıcısına yanıt

     

  • Değerli yorumlarını için çok teşekkür ederim. Sonuç olarak 2016-2017 servis bakımlı düşük km crvler 400 binlerde geziyor. Çapımı o kadar genişletemeyeceğim için bu sevdadan şimdilik vazgeçtim. 350-360 bandında karoq almayı düşünüyorum şimdilik 4x4 ve iç hacim sevdamı dizginleyeceğim yapacak pek birşey yok. Hem sorunsuz olsun hem isteklerim olsun diyince çok para gerekiyor trde malesef.. Alacağım aracı buradan paylaşacağım. İyi forumlar dilerim
  • 123 bin kmdeyim. 2016 da sıfır almıştık executive + paket.


    Şanzıman garantiden değişti komple. Sadece alakasız uyarılar veriyordu, baktılar ettiler komple sandık şanzıman geldi ingiltereden değişti.


    Geçen ay motor üst kapağı garantiden değişti. Aracın sesinin eskiye göre sanki biraz daha fazlaymış hissi vardı bende ama başka kimse anlamamıştı bile. Kronik olarak motor kapağında sorun çıkabildiği için garantideyken değişti. Motor komple indi, kapak değişti. Benimki yapılırken bir araç daha vardı değişen.


    Garanti dışı olsa bu iki işlem için yaklaşık 100 bin lira gibi masraf çıkartabilirdi. Servisteki arkadaş alacak olsam kapak değişmiş olana bakardım çünkü 30 35 bini buluyor demişti.


    Araçtan gayet memnunum. Benim ihtiyaçlarımı karşılıyor. Çok detaylı inceleme yazabilirim eksileri artıları olarak.

    Servis acaba mı demedi direk değişim yaptılar bu konuda haklarını vermem lazım çoğu servislerde ayak sürüyorlar.



    Beni yolda bırakmadı ama yolda kalanlar oldu. Bu aracı saf honda düşünmeyin. Avrupa v.b. pazarlara üretilmiş, motor o dönemin en güçlü dizeliydi. Hala daha piyasadaki çoğu dizele göre daha güçlü. Yani gönlümden geçen biraz aceleye getirilmiş motor, hondanın alışık olduğu piyasanın dışında. Şanzımanı da ZF den almışlar aslında ama motor şanzıman uyumu daha iyi olabilirdi. 8 ileri bmw dizel uyumu yok .


    Elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    123 bin kmdeyim. 2016 da sıfır almıştık executive + paket.


    Şanzıman garantiden değişti komple. Sadece alakasız uyarılar veriyordu, baktılar ettiler komple sandık şanzıman geldi ingiltereden değişti.


    Geçen ay motor üst kapağı garantiden değişti. Aracın sesinin eskiye göre sanki biraz daha fazlaymış hissi vardı bende ama başka kimse anlamamıştı bile. Kronik olarak motor kapağında sorun çıkabildiği için garantideyken değişti. Motor komple indi, kapak değişti. Benimki yapılırken bir araç daha vardı değişen.


    Garanti dışı olsa bu iki işlem için yaklaşık 100 bin lira gibi masraf çıkartabilirdi. Servisteki arkadaş alacak olsam kapak değişmiş olana bakardım çünkü 30 35 bini buluyor demişti.


    Araçtan gayet memnunum. Benim ihtiyaçlarımı karşılıyor. Çok detaylı inceleme yazabilirim eksileri artıları olarak.

    Servis acaba mı demedi direk değişim yaptılar bu konuda haklarını vermem lazım çoğu servislerde ayak sürüyorlar.



    Beni yolda bırakmadı ama yolda kalanlar oldu. Bu aracı saf honda düşünmeyin. Avrupa v.b. pazarlara üretilmiş, motor o dönemin en güçlü dizeliydi. Hala daha piyasadaki çoğu dizele göre daha güçlü. Yani gönlümden geçen biraz aceleye getirilmiş motor, hondanın alışık olduğu piyasanın dışında. Şanzımanı da ZF den almışlar aslında ama motor şanzıman uyumu daha iyi olabilirdi. 8 ileri bmw dizel uyumu yok .


    Elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.

    Kapak CR-V'de hangi sikayet ile değişti?


    Ilk defa duydum ikisini de sasirdim doğrusu.





  • Bu paralara skoda karoq 2020 geliyor bir alternatifi olarak düşünülebilir mi acaba? Kapak problemi garantisiz araçta çok baş ağrıtabilir diye soğudum araçtan açıkçası arkadaşlar..
  • Whisper911 W kullanıcısına yanıt

    Bu tarz olayları çok okuyorum o yüzden crv biraz askıya alacağım. Düşük km yüksek modeller 400 bini geçiyor o yüzden farklı modellere yöneleceğim gibi..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: dangerousman

    Offroad camiasının içinde olan biri olarak net olarak söyleyebilirim ki CRV de ki 4x4 sistemi beklentizi karşılayacak bir yapıda değil. Öyle karda kışta arkama bakmayayım değil de araç az patinaja düştü arkadan bi destek gelsin. O da onu algılayıp destek verene kadar batıp orda da kalabilirsiniz. Sizin ihtiyacınız olan sürekli 4 çeker-awd ya da bir tuş-kol vasıtası ile sürekli 4 çekere geçen bir araç.


    Ek olarak arazi şartlarında çift kavrama sistemler aşırı ısınma arızası vermeye çok müsait. Tam otomatik yada son çare CVT olması gerek.


    Yeni araçlarda artık bu saydığım kombinasyonları bir arada bulmak zor, fiyatlarını bilmiyorum ancak subaru ve suzuki modelleri aklıma ilk gelenler.

    Hocam off-road parçacılari ile görüştügumde son dönemlerde genel olarak Amarok tercih ediliyormuş sebebi nedir ? Diğerlerinden ne farkı var ?





  • Hocam siz kimle gorustunuz bilmem ama pickupta l200 piyasasi en iyi olandır. Altyapi yuruyen senelerdir benzer parcalar kullaniliyor ayrica Ticari olarakta kullanan cok olduğu icin her parcanin 2-3 muadili + orjinali bulunur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dangerousman

    Hocam siz kimle gorustunuz bilmem ama pickupta l200 piyasasi en iyi olandır. Altyapi yuruyen senelerdir benzer parcalar kullaniliyor ayrica Ticari olarakta kullanan cok olduğu icin her parcanin 2-3 muadili + orjinali bulunur.

    Hocam l200 içinde pickuplar içinde en rahatsizi diyorlar ama sonuçta asfaltta kullanmak için almıyorsun 3 aşağı 5 yukarı hepsi aynıdır

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-EFAE9B29C

    Hocam l200 içinde pickuplar içinde en rahatsizi diyorlar ama sonuçta asfaltta kullanmak için almıyorsun 3 aşağı 5 yukarı hepsi aynıdır



    Alıntıları Göster

    En konforlusu olsa ne olacak ki ? yükseltme kiti + 35 inch lastikleri takınca karakteri değişiyor her türlü. Offroad yapan adam konfora bakmaz. MT lastiği takınca konfor falan kalmıyor.

  • Rezil bir araba

    malzeme kalitesi çok kötü

    multimedya ekranı rezalet kötü

    acayip sorunlu

    servisleri bildiğin tefeci 10.000 km bir bakım var

    saçma sapan şeyler değişecek diyorlar.

    yalıtım vasat

    bence uzak durun

  • 2019 superb için kapora gönderildi. Değerli yorumlar için teşekkür ederim. Konu kilit.
  • Berkay63300 B kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun aracınız güle güle kullanın ne kadara anlaştınız acaba?

  • onrblt26 O kullanıcısına yanıt

    2019 style dsg 30 bin kmde kaza boya yok, 328e anlaştık hocam

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.