Herkese iyi aksamlar, Getir Yemek'ten ilk defa siparis verdim. Bolulu Hasan Usta'dan 3 adet tatli siparisi verdim. Siparisi canli takip ile izliyordum. Siparis yolda kismina gecti fakat kuryenin GPS'i oynamiyordu. Sonrasinda siparis iptal oldu yazdi durumda. Ilk aramamda Getir musteri hizmetlerine durumu soyledim. Onlar da benim arandigimi ve kuryenin ben telefona cikmayinca iptal ettigini soylediler. Iptal edilen siparislerde para iadesi olmadigini soylediler. Siparisin de akibetinin ne oldugu hakkinda bana bilgi vermedi. Telefonuma baktigimda gercekten arama gordum fakat Android yeni surum oldugu icin, ustune 0850 numaradan aramislar telefon spam olarak kabul etmis ve calmadi. Bu benim sucum degil. Sonrasinda Bolulu Hasan Usta musteri hizmetlerini aradim ve onlara anlattim. Santaldaki gorevli sube ile gorustu ve iade edilen bir urun olmadigi bilgisini aldi. Bana Getirde maalesef boyle isliyor, teslim edilemeyince urunler imha ettik diyorlar ama yiyorlar, muhtemelen sizin tatlilari suan yiyorlardir dedi. Bunu Getir ile cozmemi soyledi. Ikinci Getir musteri hizmetlerini arayip uzerlerine gidince henuz iptal edilmesinin uzerinden yarim saat gectigini, kuryenin halen dagitimda oldugunu, kuryeyi motorda oldugu icin guvenlik nedeniyle arayamacagini, kuryenin mutlaka diger teslimatlari yaptiktan sonra tatlilari Bolulu Hasan Usta'ya geri iade edecegini, sonrasinda ben Bolulu Hasan Usta'ya giderek alabilecegimi soyledi. Fakat benden yarim saat sonra aramami, yarim saat sonrasinda subeden teyit edip tatlilari alabilecegimi soyledi. Yarim saat sonra ucuncu Getir musteri hizmetleri gorusmemde bana yanlis bilgi iletildigini, kuryenin teslim edilmeyen urunleri imha ettigini(yedigini) ve kesinlikle para iadesi olmadigini soyledi. Urunlerin fabrikasyon paketli tatli bana ozel uretilen bir yiyecek olmadigini belirttim ama surekli anliyorum, uzgunum demekten baska bir sey demedi ve cozume kavusturacak bir hic adim atmadi. Bu yapilan sacmalik degil de nedir? Daha once Getir Buyuk'ten market siparislerim oldu, kuryeler sikintisiz getirdiler urunleri. Bu Getir Yemek kuryesi disardan calisan anladigim kadariyla. Kuryeyi de art niyetli goruyorum yani Getir sisteminde apartmani tam olarak isaretledim, acik adresim belli neden zile basmiyor da arama geregi duyuyor, telefona cikmayinca da basip gidiyor. 0850 numaralardan da genellikle reklam ve dolandiricilik icin aradiklarindan telefon calsa bile acma ihtimalim dusuktu. Bunlardan sonra bankamdan islem itirazi dilekcesi doldurarak basvuruda bulundum parayi iade alabilmek icin. Baska nereye sikayet edebilirim? Guncelleme 1: https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/157004958 Guncelleme 2 (Para iadesi alindi): < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-5B433DA15 -- 13 Mart 2024; 11:16:31 > |
Getir'de Kapıda Ödeme Seçeneği Var mı?
Giriş: Getir, Türkiye'nin önde gelen market alışverişi uygulamalarından biridir. Uygun fiyatları, hızlı teslimatı ve çok çeşitli ürünleriyle bilinmektedir. Bu yazımızda, Getir'de kapıda ödeme seçeneğinin olup olmadığını inceleyeceğiz.
Kapıda Ödeme Seçeneği: Getir uygulaması, kapıda ödeme seçeneği sunmamaktadır. Alışverişlerinizi tamamladıktan sonra, ödeme yapmak için aşağıdaki yöntemleri kullanabilirsiniz:
- Kredi veya banka kartı
- Sanal cüzdan (Papara, Paycell vb.)
- İyzico ile havale
Önemli Bilgiler: Getir'de kapıda ödeme seçeneği bulunmadığından, alışverişlerinizi tamamlamadan önce ödeme yapmanız gerekir. Ödeme yapıldıktan sonra, siparişiniz adresinize teslim edilecektir.
Sonuç: Sonuç olarak, Getir uygulamasında kapıda ödeme seçeneği mevcut değildir. Alışverişlerinizi tamamlamak için kredi veya banka kartı, sanal cüzdan veya havale yöntemlerini kullanabilirsiniz.