Şimdi Ara

Getir firmasi tarafindan dolandirildim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
1
Favori
6.089
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
73 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese iyi aksamlar,


    Getir Yemek'ten ilk defa siparis verdim. Bolulu Hasan Usta'dan 3 adet tatli siparisi verdim. Siparisi canli takip ile izliyordum. Siparis yolda kismina gecti fakat kuryenin GPS'i oynamiyordu. Sonrasinda siparis iptal oldu yazdi durumda.


    Ilk aramamda Getir musteri hizmetlerine durumu soyledim. Onlar da benim arandigimi ve kuryenin ben telefona cikmayinca iptal ettigini soylediler. Iptal edilen siparislerde para iadesi olmadigini soylediler. Siparisin de akibetinin ne oldugu hakkinda bana bilgi vermedi. Telefonuma baktigimda gercekten arama gordum fakat Android yeni surum oldugu icin, ustune 0850 numaradan aramislar telefon spam olarak kabul etmis ve calmadi. Bu benim sucum degil.


    Sonrasinda Bolulu Hasan Usta musteri hizmetlerini aradim ve onlara anlattim. Santaldaki gorevli sube ile gorustu ve iade edilen bir urun olmadigi bilgisini aldi. Bana Getirde maalesef boyle isliyor, teslim edilemeyince urunler imha ettik diyorlar ama yiyorlar, muhtemelen sizin tatlilari suan yiyorlardir dedi. Bunu Getir ile cozmemi soyledi.


    Ikinci Getir musteri hizmetlerini arayip uzerlerine gidince henuz iptal edilmesinin uzerinden yarim saat gectigini, kuryenin halen dagitimda oldugunu, kuryeyi motorda oldugu icin guvenlik nedeniyle arayamacagini, kuryenin mutlaka diger teslimatlari yaptiktan sonra tatlilari Bolulu Hasan Usta'ya geri iade edecegini, sonrasinda ben Bolulu Hasan Usta'ya giderek alabilecegimi soyledi. Fakat benden yarim saat sonra aramami, yarim saat sonrasinda subeden teyit edip tatlilari alabilecegimi soyledi.


    Yarim saat sonra ucuncu Getir musteri hizmetleri gorusmemde bana yanlis bilgi iletildigini, kuryenin teslim edilmeyen urunleri imha ettigini(yedigini) ve kesinlikle para iadesi olmadigini soyledi. Urunlerin fabrikasyon paketli tatli bana ozel uretilen bir yiyecek olmadigini belirttim ama surekli anliyorum, uzgunum demekten baska bir sey demedi ve cozume kavusturacak bir hic adim atmadi.


    Bu yapilan sacmalik degil de nedir? Daha once Getir Buyuk'ten market siparislerim oldu, kuryeler sikintisiz getirdiler urunleri. Bu Getir Yemek kuryesi disardan calisan anladigim kadariyla. Kuryeyi de art niyetli goruyorum yani Getir sisteminde apartmani tam olarak isaretledim, acik adresim belli neden zile basmiyor da arama geregi duyuyor, telefona cikmayinca da basip gidiyor. 0850 numaralardan da genellikle reklam ve dolandiricilik icin aradiklarindan telefon calsa bile acma ihtimalim dusuktu.


    Bunlardan sonra bankamdan islem itirazi dilekcesi doldurarak basvuruda bulundum parayi iade alabilmek icin.

    Baska nereye sikayet edebilirim?


    Guncelleme 1:

    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/157004958


    Guncelleme 2 (Para iadesi alindi):

    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/158256916




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi field9009 -- 13 Mart 2024; 11:16:31 >







  • Hiç yaşamadım bu tarz bir olayı. 2009 yılından beri yemeksepeti tarzı online sipariş sitelerini ara sıra kullanırım, 2-3 yıldır da getir trendyol vs. kullanıyorum.


    Sipariş verirken kapıda ödeme seçiyorum. Sadece bu olay için değil, yaşanabilecek bütün saçma sistemsel hatalarla alakalı olarak beni mağdur edemezler ödeme yapmadığım için.


    Bundan sanırım 5-6 yıl önce ys'den little caesers joker indirimiyle pizza almıştım. Pizza geldi, ödeme yaparken kurye posa indirimsiz rakamı yazdı, jokerle aldım ben o fiyatı ödemem dedim. Fişte gözükmüyor falan filan dedi, kabul etmedim ödemeyi iptal olsun o zaman diyince , aradı şubesini müdürüyle görüştü telefonda, adam onay verdi jokerli rakama öyle ödeme yaptım. Yoksa ödemezdim. Sanırım yemekle alakalı dolandırılmaya yakın yaşadığım tek olay bu olabilir.


    Miktar önemli değil kimse cebinden 5 lira dahi eksilsin istemez almadığı bir hizmet için. Geçmiş olsun umarım çözülür.

    Aynısı trendyol'da başıma geldi. Uygulama üzerinden eski telefon numaramı değiştirdim. Hatta sipariş verirken tekrar kontrol etmiştim yeni telefon hattım gözüküyordu.

    Apartman otomatiği çalışmadığı için not kısmına şifreyi de yazdım. Siparişimi beklerken video izliyordum, nerede kaldı diye baktığımda iptal olduğunu gördüm. Hemen müşteri hizmetlerini aradım. Kuryenin adresime geldiğini, arayıp ulaşamadığı için siparişin iptal olduğunu belirttiler. Ben ne zilin çaldığını ne de arandığımı belirttim. Telefonu kapamadan kuryeyle görüşüp döneceklerini, belki inisiyatif alırsa kurye geri getirebileceğini belirttiler.

    Onunla görüştükten sonra dönüş yaptılar ve maalesef farklı siparişe gittiğinden dolayı tekrar adrese gelmenin mümkün olmadığını söylediler. Ben de ücret iadesi veya tekrar başka bir kurye tarafından sipariş tekrarı yapılmasını istedim. '' X Bey ... klasik teselli cümleleri bla bla.. Maalesef siparişiniz kişiye özel hazırlandığından dolayı ücret iadesi yapamıyoruz... '' Kurye arkadaş afiyetle yemiştir tabi. Sinirlenip küfür etmemek için kapadım telefonu.


    Ben burada kuryede sorun görmüyorum sonuçta beni aramış bunu ikinci görüşmede öğrendim ve asıl olay burada patlıyor. Sinirim geçince tekrar bağlandım. Meğerse kurye benim eski numaramı aramış, ben de böyle bir şeyin mümkün olmadığını numaramı uygulama üzerinden değiştirdiğimi söyledim. Sistemde değiştirmiş olabilirmişim ama mail mi ticket mı ne atmam gerekiyormuş değiştirdiğimi belirtmek için. Yani orada kayış bende koptu zaten artık 200 lira veya aç kalmam değil aptal yerine koyulmak olmuştu derdim. Suçsuz olan çağrı merkezi çalışanına bağırıp çağırdım kendimi yıprattım, sinirlendim, gerildim. Rahatlayınca da hesabımı kapattım tamamen.

    telefona bakamayınca iade alamamak çok saçma,belki o an telefonu duyamadım ya da telefona yetişemedim,sonuçta kurye çaldırıp kapatsa aradım der, haklı çıkar bu mantığa göre.ben bu yüzden kapıda ödeme sipariş veriyorum,hem daha hızlı geliyor hem de böyle dolandırılma riski azalıyor.


    siz chargeback yapın,olmazsa thh'ye şikayette bulunun.

    Teslim edilmeyen mal veya hizmetin kredi kartına iadesi olur.Size malı veya ücreti belirli bir süre içerisinde iade etmeyen ve bunu sözleşmesinde belirtmeyen firmanın yaptığı nitelikli dolandırıcılık suçu kapsamına girer.Bir avukatla görüşüp gerekirse kurye hakkında da suç duyurusunda bulunun.Bu işlemlerden sonra bankanıza da bilgi verin.
  • cimere yaz

  • Bankandan chargeback talep et 1 hafta falan sürer iade olur. Not: banka kartı ile aldıysan olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kredi kartina bagli sanal karttan almistim. Islem suan daha provizyonda gozukuyor. Basvurumu yaptim 3 is gunu icersinde degerlendirmeye alip almyacaklari belli oluyormus.

  • Booker DeWitt kullanıcısına yanıt
    Benim bildiğim ve okuduğum kadarıyla Banka Kartı ile yapılan harcamalara da harcama itirazı yapılabiliyor.

    Örnek:
    https://www.bankkart.com.tr/harcama-itirazi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 22 Eylül 2023; 23:51:35 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10üzerinden 10 rezillik puanı

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • field9009 F kullanıcısına yanıt

    Bu yaptıkları doğru değil.


    Kredi kartına iade alabilirseniz buradan rumuzuma alıntı yaparak bilgilendirebilir misiniz?

  • Bu olay şaka gibi ya
    Kurye siparişi yedi ne aw
    Bu kadar büyük şirketler bunlara nasıl göz yumuyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Getir elemanlarının paket patlaması meşhurdur. Kurye tanıdıklarım var böyle siparişler sayesinde yiyip içiyorlar. İmha etmek diye birşey kesinlikle yok.

    Tabi kuryeler bunu çok yaparsa işten atılır. Ara sıra yapıyorlar.

  • Aynısı trendyol'da başıma geldi. Uygulama üzerinden eski telefon numaramı değiştirdim. Hatta sipariş verirken tekrar kontrol etmiştim yeni telefon hattım gözüküyordu.

    Apartman otomatiği çalışmadığı için not kısmına şifreyi de yazdım. Siparişimi beklerken video izliyordum, nerede kaldı diye baktığımda iptal olduğunu gördüm. Hemen müşteri hizmetlerini aradım. Kuryenin adresime geldiğini, arayıp ulaşamadığı için siparişin iptal olduğunu belirttiler. Ben ne zilin çaldığını ne de arandığımı belirttim. Telefonu kapamadan kuryeyle görüşüp döneceklerini, belki inisiyatif alırsa kurye geri getirebileceğini belirttiler.

    Onunla görüştükten sonra dönüş yaptılar ve maalesef farklı siparişe gittiğinden dolayı tekrar adrese gelmenin mümkün olmadığını söylediler. Ben de ücret iadesi veya tekrar başka bir kurye tarafından sipariş tekrarı yapılmasını istedim. '' X Bey ... klasik teselli cümleleri bla bla.. Maalesef siparişiniz kişiye özel hazırlandığından dolayı ücret iadesi yapamıyoruz... '' Kurye arkadaş afiyetle yemiştir tabi. Sinirlenip küfür etmemek için kapadım telefonu.


    Ben burada kuryede sorun görmüyorum sonuçta beni aramış bunu ikinci görüşmede öğrendim ve asıl olay burada patlıyor. Sinirim geçince tekrar bağlandım. Meğerse kurye benim eski numaramı aramış, ben de böyle bir şeyin mümkün olmadığını numaramı uygulama üzerinden değiştirdiğimi söyledim. Sistemde değiştirmiş olabilirmişim ama mail mi ticket mı ne atmam gerekiyormuş değiştirdiğimi belirtmek için. Yani orada kayış bende koptu zaten artık 200 lira veya aç kalmam değil aptal yerine koyulmak olmuştu derdim. Suçsuz olan çağrı merkezi çalışanına bağırıp çağırdım kendimi yıprattım, sinirlendim, gerildim. Rahatlayınca da hesabımı kapattım tamamen.





  • hellkatze H kullanıcısına yanıt

    Gecmis olsun hocam. Sizin durum da benim kadar sacma sinir oldugunuzla kaliyorsunuz.



    @Mobidik Para iadesi olursa gelismeleri bu konu altina bildirecegim.

  • Gelen arama telefon tarafından açılmadıysa bu müşteri hatasıdır. Ancak adres belliyken neden adrese gidilmedi ? Telefon genelde adresten cevap alınamadığında kullanılır. Tabi adresi bilemiyorsa kurye tarif istemek için arayabilir (özellikle karışık yerlerde) ancak telefonla ulaşılamazsa adresi bulmalıdır.


    Bu tip hususlar önem arz eder, emsal teşkil eder. Adalet sağlandığında genel olarak hareketlerini düzenlerler.


    Bahsedilen Getir firmasının bir deposunda çöpe bayaa gıda ürünleri atıldığını görmüştüm. Normalde sadece sipariş için taşıyıcı diye biliniyor ama kendileri de satıyor olabilir diye düşündürüyordu. Büyük bir kamyondan düzenli olarak yük sevki var. Ancak bir elemanından son tarihi geçmiş ve benzeri tip ürünleri paylaştıklarını öğrenmiştim.


    Ulaştırılamamış ve ortada kalmış bir ürün belki israf olmaması için paylaşılabilir ama adresi telefonu herşeyi ortada birisinin malı nasıl ortada kalıyor ? En azından günün sonunda "almıyacak mısınız" diye uyarmalılar....





  • Vanished Man V kullanıcısına yanıt

    Kendi parasıyla alıp yesin. Aylık 30-40k kazanıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • karafetva K kullanıcısına yanıt

    Kurye ile evime siparis edilen bir urun ve adres cok kolay. Musteri hatasi demisin de telefonu acmak zorunda miyim? Ustune bahsettigim gibi 0850 telefondan aranmis yeni nesil cihazlarda otomatik SPAM engelleme var. Spam diyip calmamis bile telefon. Calsa en azindan kim ariyor diye gidip bakarim telefonun yanina. Burda hata kuryede. Zili basip kimse cikmasaydi arayabilirdi. Bu urunleri vermemek icin arayip kimse acmayinca da kendine kalmasi icin yapilan bir sey oldugunu dusunuyorum.


    Farz edelim ki iyi niyetli biri olsa adrese gelir zile basar, kimse cikmadi mi? Aradin ona da ulasamadin? O zaman kapinin onune koyup gidersin sonucta ev adresine istenen bir urun var ve parasi odenmis.

  • Hiç yaşamadım bu tarz bir olayı. 2009 yılından beri yemeksepeti tarzı online sipariş sitelerini ara sıra kullanırım, 2-3 yıldır da getir trendyol vs. kullanıyorum.


    Sipariş verirken kapıda ödeme seçiyorum. Sadece bu olay için değil, yaşanabilecek bütün saçma sistemsel hatalarla alakalı olarak beni mağdur edemezler ödeme yapmadığım için.


    Bundan sanırım 5-6 yıl önce ys'den little caesers joker indirimiyle pizza almıştım. Pizza geldi, ödeme yaparken kurye posa indirimsiz rakamı yazdı, jokerle aldım ben o fiyatı ödemem dedim. Fişte gözükmüyor falan filan dedi, kabul etmedim ödemeyi iptal olsun o zaman diyince , aradı şubesini müdürüyle görüştü telefonda, adam onay verdi jokerli rakama öyle ödeme yaptım. Yoksa ödemezdim. Sanırım yemekle alakalı dolandırılmaya yakın yaşadığım tek olay bu olabilir.


    Miktar önemli değil kimse cebinden 5 lira dahi eksilsin istemez almadığı bir hizmet için. Geçmiş olsun umarım çözülür.





  • field9009 F kullanıcısına yanıt

    Detaylı açıklamıştım. Ancak sadece aramanın cevapsız kalışını eleştirdim. Bu hususta telefon imalat özellikleri-program özellikleri diğer tarafı bağlamaz. Aramışsa aramıştır.


    Bu şirket kuryeleri müşteri telefon numarasını göremiyor bildiğimiz kadarıyla. Bu sebeple sistem üzerinden arıyor ve yönlendiriyordur bu sebeple taraflar numaralarını bilemezler. Değişik numara görünmesi bu sebepledir.

  • Online odeme yaparsanız böyle olur nakit ödemeyi tercih edin o zaman sorun yasamazsiniz asla online odeme yapmiyorum ve internetten alisveris yapmiyorum. Parasini saniyesinde ödüyorsunuz urun yokken, magdur olma riskiniz çok yuksek bu ulkede.Trendyolda zaten sadece online odeme sistemi vardi yanlis hatirlamiyorsam nakit veya kapida odeme kabul edilmiyordu o yuzden kullanmiyordum. Enayiliğin alemi yok.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gold5555 -- 23 Eylül 2023; 13:32:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gold5555 G kullanıcısına yanıt

    Evet haklisiz. Diger Getir siparislerimde sorun olmadigi icin Getir Yemekten de sorun olmaz diye dusundum. Dediginiz gibi kapida odeme en mantiklisi. Bu ulkede isini garantiye alacaksin. Yemeksepetinde kapida odeme var sanirim. Getirde yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu yaptiklari yasal mi? Sikayet edin, okkali bir ceza yesinler. Aldigin mali/hizmeti ulastirmazsa parani iade etmek zorunda.

    Opsiyonlariniz:
    1- Bankaniz uzerinden chargeback yapmak. Formda urunu almadim secenegini isaretleyin.
    2- tuketici hakem heyetine başvurmak. E-devletten basvurun gitsin. Cikan karari icraya koyarsiniz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hem ürünü teslim etmedik hem de para iadesi yapamıyoruz!

    Böyle bir hakkı yok ki firmanın. Millet uğraşmıyor diye adam kazıklıyorlar desene!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.