Şimdi Ara

emlakci nasil aradan cikarilir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
4.889
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ev alcaz (ayiptir solemesi) arada emlakci var 10 bin komisyon aliyor bu adami nasil aradan cikaririz evi kendimiz bulduk ettik ama araya emlakci girdi isi bozuyor ne yapmak lazim



    _____________________________
  • nası kendiniz buldunuz ?
    sahibini de kendiniz mi buldunuz ?
    _____________________________
  • Ağzına davaynan vur.
    _____________________________
    "Bütün dünya Roma'nın.." "Öyleyse Roma'yı yıkacağız!" dedi Spartaküs.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Güren

    nası kendiniz buldunuz ?
    sahibini de kendiniz mi buldunuz ?
    emlakçıya vazgeçtik de sonrada ev sahibiyle görüş ayarla
    _____________________________

    MIAMI HEAT
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Miami Heat

    emlakçıya vazgeçtik de sonrada ev sahibiyle görüş ayarla

    Alıntıları Göster
    bilmiyorum piyasayı ama 10000 çok para yavv
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartal90

    bilmiyorum piyasayı ama 10000 çok para yavv

    Alıntıları Göster
    emlakçının ev sahibi ile sözleşmesi varsa eğer bişey yapamazsınız. emlakçılar ev sahipleri ile anlaşma imzalarlar genelde
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fırtınam..

    emlakçının ev sahibi ile sözleşmesi varsa eğer bişey yapamazsınız. emlakçılar ev sahipleri ile anlaşma imzalarlar genelde

    Alıntıları Göster
    sevmiyorsan çık aradan de
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Apartmanin altindan cikan su
    22 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Güren

    nası kendiniz buldunuz ?
    sahibini de kendiniz mi buldunuz ?


    Gezerken kendimiz bulduk
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fırtınam..

    emlakçının ev sahibi ile sözleşmesi varsa eğer bişey yapamazsınız. emlakçılar ev sahipleri ile anlaşma imzalarlar genelde

    Alıntıları Göster
    Emlakçı olmak lazım .
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kapıcizzet

    Emlakçı olmak lazım .

    Alıntıları Göster
    emlakcilar %1 komisyon alir genelde. aldiginiz ev 1 milyon tl lik mi
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cduman

    emlakcilar %1 komisyon alir genelde. aldiginiz ev 1 milyon tl lik mi

    Alıntıları Göster
    %3 civarı alıyorlar %5e kadar çıkabiliyor bazen.
    emlakçının insafına kalmış bişey.
    ve şunu söylüyorum ki çok bedavadan para kazanıyorlar.
    hadi %.5 falan alsa tamam diyecem de 3-5 nedir abi ?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Güren

    %3 civarı alıyorlar %5e kadar çıkabiliyor bazen.
    emlakçının insafına kalmış bişey.
    ve şunu söylüyorum ki çok bedavadan para kazanıyorlar.
    hadi %.5 falan alsa tamam diyecem de 3-5 nedir abi ?

    Alıntıları Göster
    git bi tabanca bul tehdit et olmadı kürekle azına vur
    _____________________________
    MERCEDES-BENZ TRAVEGO 15 SHD 2007 & MERCEDES-BENZ TRAVEGO 15 SHD 2012 6 sıra silindir 422 Bg
    ECZACI
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nicki_Olmayan_Adam

    emlakçıya vazgeçtik de sonrada ev sahibiyle görüş ayarla


    .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MK*

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nicki_Olmayan_Adam

    emlakçıya vazgeçtik de sonrada ev sahibiyle görüş ayarla


    .

    Alıntıları Göster
    ev sahibiyle amlakçı sözleşme yaptıysa o iş yaş. paşa paşa alır parasını. ama sözleşme yoksa gidin alın evi kmse karışamaz
    _____________________________
    NİSSAN QASHQAİ 1.6 DCİ BLACK EDİTİON X-TRONİC
    MEGANE 3 1.5 DCİ DİNAMİK PREMİUM PACK
    Dh 2006 Üyeleri
    Uludag Üniversitesi-iktisat
    HP ENVY SLEEKBOOK BEATS AUDİO EDİTİON ULTRABOOK
    ~ Samsung N150 ~HP PAVILION G6
    HP ENVY SLEEKBOOK ~~SAMSUNG GALAXY TAB 3 7.0 WHITE~~CODEGEN ULTIMIX 88




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BreakBeaT

    ev sahibiyle amlakçı sözleşme yaptıysa o iş yaş. paşa paşa alır parasını. ama sözleşme yoksa gidin alın evi kmse karışamaz

    Alıntıları Göster
    Sozlesme var sanirim mal sahibi ile gorussek bile bisey degismezmis 10 bin istiyor 5 bini mal sahibine 5 ini emlakci istiyor ev 180 bin mal sahibi kendi payindan vazgeciyr ama emlakci kafin nooo ustelik 180+5 bizim alabilecegimiz kredi mictari max 80 bin 100 bin nakitimiz
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhat_ps3

    Sozlesme var sanirim mal sahibi ile gorussek bile bisey degismezmis 10 bin istiyor 5 bini mal sahibine 5 ini emlakci istiyor ev 180 bin mal sahibi kendi payindan vazgeciyr ama emlakci kafin nooo ustelik 180+5 bizim alabilecegimiz kredi mictari max 80 bin 100 bin nakitimiz

    Alıntıları Göster
    o kdar para cıktınız 5 daha cıkın.herkes senin gibi dusnurse emlakcı ac kalcak.ogrenciym aynı zamnda emlakcılardanda nefret ederim :D
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: interboyz

    o kdar para cıktınız 5 daha cıkın.herkes senin gibi dusnurse emlakcı ac kalcak.ogrenciym aynı zamnda emlakcılardanda nefret ederim :D

    Alıntıları Göster
    emlakcı aradan çıkmaz eğer ev sahibi ile sözleşme yaptıysa yada şöyle bişey olabilir ev sahibi ile görüşüp evi satmaktan vazgeçtiğini emlakçıya söyliyecek sonra size satacak tabi gene bir miktar gider ama çok cüzi olur.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karasimsek06

    emlakcı aradan çıkmaz eğer ev sahibi ile sözleşme yaptıysa yada şöyle bişey olabilir ev sahibi ile görüşüp evi satmaktan vazgeçtiğini emlakçıya söyliyecek sonra size satacak tabi gene bir miktar gider ama çok cüzi olur.

    Alıntıları Göster
    Bu yaptığınız kul hakkına giriyor yalnız.Emlakçı parası vermek istemiyorsan sahibinden olan evlere bakacaksın kardeşim.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: niquel

    Bu yaptığınız kul hakkına giriyor yalnız.Emlakçı parası vermek istemiyorsan sahibinden olan evlere bakacaksın kardeşim.

    Alıntıları Göster
    100milyar nakit var 80milyar kredi cekiyorsunu 5 bin tl yuzunden mi tıkandı yani ? parayi vermek istememk ayrı 180 bintl verip 5 bin vermemek ayrı
    _____________________________
    Donanımhaber playstation 4 Dijital oyun satış takas grubu (269kişi)https://www.facebook.com/groups/594195617373441/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert1905x

    100milyar nakit var 80milyar kredi cekiyorsunu 5 bin tl yuzunden mi tıkandı yani ? parayi vermek istememk ayrı 180 bintl verip 5 bin vermemek ayrı

    Alıntıları Göster
    yahu emlakci misini siz? bir emlakci 1 kere ev gosterdi dukkanina 1 ilan asti diye 5 bin lira almasi kadar sacma bisey olamaz. yerim onun kul hakkini. yoldan mi topluyoruz parayi. ben 15 sene para biriktirmisim ev alicam o yuzden 100 bin liram var olamaz mi? ne diye 3 aylik maasimi yeniden emlakciya vereyim. %3 ne yahu. vicdansizlar.

    birde 50 binlik evle 1 milyonluk ev arasinda neden farkli para vermis oluyoruz? ikisinde de ayni seyleri yapiyor emlakci evin pahali olmasi neyi degistiriyorda daha fazla almaya hak kazaniyor.

    kimse bana kul hakki geyigiyle gelemez.
    _____________________________
    cruelty




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.