Şimdi Ara

Fiat Egea Sedan 1,6 E-torq Otomatik-Ayrıntılı İncelemesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
117
Cevap
8
Favori
82.104
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Benzer kaliteyi çok daha ucuza satmak pek iddialı bir söylemdir ve genellikle bi iddianın altı boştur. Fiat Türkiye'de geliştirdiği yeni Tipo'yu ülkemizde Egea ismiyle satışa sundu ve çok sevdiğimiz Erdal Beşikçioğlu ile bu iddiayı reklam haline getirdi. Bakalım "Ezber Bozan Sedan" hakikat mi, boş lâf mı?

    Arabayı altı aydır kullanan yakın bir arkadaşımın yaklaşık 4000 kilometrelik deneyimi ışığında inceledik. Umarım bu test, aracı merak edenlere ve almak isteyenlere faydalı olur.

    Dış Tasarım:

    Halefi Linea'nın bir marangozun elinden çıkmış gibi görünmesine aldanmayın. Egea tasarımcı eli değmiş bir araç. Öndeki agresif görüntüsü arkadaki C formlu stop lambaları ile perçinlemiş. Ön ızgara çok şık. Çift renkli jantlar, krom çıtalar, krom kapı kolları tasarımı iddialı hale getiriyor. B sedanların hepsinden iyi görünen Egea C sedanlar içinde Megane ve Civic haricindeki rakipleriyle rahatlıkla yarışır. Zevk meselesi tabii ki.


    Fiat Egea Sedan 1,6 E-torq Otomatik-Ayrıntılı İncelemesi

    Fiat Egea Sedan 1,6 E-torq Otomatik-Ayrıntılı İncelemesi

    Fiat Egea Sedan 1,6 E-torq Otomatik-Ayrıntılı İncelemesi[
    Fiat Egea Sedan 1,6 E-torq Otomatik-Ayrıntılı İncelemesi

    İç Tasarım:

    Fiat'ın kendine has konsol biçimi Egea'da da karşımıza çıkıyor. Birçok marka Volkswagen dizaynına öykünürken Fiat ve Psa grubunun özgün kalmaya çalışmasına saygı duyuyorum. Birçok işleve ulaşım kolay, ergonomik açıdan bir sıkıntı yok. Tuşların kalitesi ve basma hissi güzel. Ortadaki ekrana ulaşım kolay, digital klimanın ekranının çevirmeli düğmesinin içinde olması güzel bir detay.

    Orta konsolun dışbükey biçimde yerleştirilmiş olması aracın ön kısmının olduğundan dar hissettirmesine sebep oluyor.


    Fiat Egea Sedan 1,6 E-torq Otomatik-Ayrıntılı İncelemesi

    Ortadaki ekranın çözünürlüğü ve dokunmatiği başarılı. Fazla kalabalık olmayan menülerde işlevlere ulaşım kolay. Navigasyonun hem arayüzü hem de haritası çok başarılı. Ekran ile yönetebildiğimiz müzik sisteminin ses kalitesi sınıf standartlarında.

    Birçok işleve direksiyondan ulaşılıyor. Direksiyonun büyüklüğü iyi, malzemesi kötü. Ses açma ve kapamanın direksiyonun arkasında olması hoş bir ayrıntı.

    Kadranlar ve arasındaki ekran işlevsel anlamda güzel. Sürüş ile ilgili bilgilere ulaşım kolay. Navigasyonun bir sonraki komutunu küçük ekran sayesinde gözünüzü yoldan ayırmadan görebiliyorsunuz.

    Araç kullanışlılık bakımından başarılı. Vites topuzunun arkasındaki bardaklık geniş. Vites topuzunun önünde telefonunun konabileceği bir oyuk mevcut. Kolçağın içi geniş. Kapı içleri ve koltuk arkalarında standart gözler de var. Arkadaki kolçağın içinde de bardaklık ve ufak bir göz var. Torpido biraz ufak. Torpidonun amortisörü güzel ancak içi plastik. Araçta ne yazık ki gözlüklük bulunmuyor.


    Fiat Egea Sedan 1,6 E-torq Otomatik-Ayrıntılı İncelemesi

    Fiat Egea Sedan 1,6 E-torq Otomatik-Ayrıntılı İncelemesi

    Fiat Egea Sedan 1,6 E-torq Otomatik-Ayrıntılı İncelemesi
    Fiat Egea Sedan 1,6 E-torq Otomatik-Ayrıntılı İncelemesi
    Bagaj 530 litre ve D sınıfı standartlarında bir genişliği var. Şekli düz ve yükleme eşiği alçakta. Bagaj bakımından dört kişilik bir aile çok rahat edecektir. Bagajın kapanırken çıkardığı ses maalesef teneke sesi gibi. Bagaj amortisörü biraz sert.
    Vites topuzu, kapı içleri ve kolçaklar deri kaplı. Araçta elin değdiği yerler genel olarak kaliteli.

    Bir hususu belirtmeden geçmeyeyim. Normalde sıfır araç kokusunu severim ama bu araçta sevemedim.

    Arabada işçilik kalitesi çok yüksek değil. Bazı ayrıntılarda maliyet düşürme kaygısı güdüldüğü hissediliyor.Bagajda stepnenin altında ve üzerinde yalıtım malzemesi yok. Çoğu araçta bulunan kaput fitilleri de ihmal edilmiş. Kapıların altında da fitil bulunmuyor.

    Konfor:

    Süspansiyonları çok beğendim. Arabanın darbe emişi gayet başarılı. Koltukların rahat olması ve ferah iç mekan konfora katkı sağlıyor. Yalıtım bakımından da sınıf standartlarından geride değil aracımız. Yol sesi almasının yanında rüzgar sesi de motor sesi de güzel yalıtılmış. Arabada bozuk yollarda özellikle sağ ön kapıdan çeşitli trim seslerinin geldiğini de belirtmeliyim. Sarsıntısız geçişler yapan şanzıman da aracın konforlu karakterine destek veriyor. Direksiyonun "City" modu sayesinde şehiriçi manevra ve park etme oldukça kolay. Konfor arabanın elinin güçlü olduğu bir alan.

    Motor ve Yakıt Tüketimi

    Aracın 1,6 atmosferik, 110 beygir güç üreten, E-torq ismi verilen motoru kağıt üzerinde iç açıcı rakamlar vedetmese de kendinden beklenmeyecek performans gösteriyor. 1200 kilogramlık ağırlığı 11,2 saniyede 100 km hıza çıkarabilen motorun en önemli özelliği torku alt devirlerde hissettirmesi. 1500 devirde torkun %80'ini veren motor, azami torku 5500 devirde veriyor ve bu sayede hiçbir devir aralığında boşa devir çevirmiyor. Bu bakımdan direkt injeksiyonlu motorları andıran motorumuz dolu dolu ilerliyor.

    Yakıt tüketimi bakımından ortalama 8 litre/100 km ile yol alabildiğimiz aracın tüketimini uzun yolda 6 litrenin altına düşürmek mümkün. Lpg uyumu olan aracımıza istenirse Fiat tarafından garantili olarak lpg kiti takılabiliyor. Garantili lpg bu aracı çok cazip kılan bir unsur diyebiliriz.


    Fiat Egea Sedan 1,6 E-torq Otomatik-Ayrıntılı İncelemesi

    Lpg ağzı sol kenardaki boşluğa geliyor ve kapalı yerlere girmeye engel teşkil etmiyor.

    Sürüş Dinamikleri:

    Arabanın konforlu diyebileceğimiz süspansiyonu yol tutuş anlamında da başarılı. Araç kolayca savrulmuyor ve yatmıyor. Şanzıman klasik tork konvertörlü olduğundan çok hızlı değil. Yokuş yukarı vites düşürme ve yokuş bittiğinde bir süre düşük viteste tutarak bağırma eğilimi var. Direksiyon sertliği ve koltukların yanal destekleri iyi olduğundan araba çıtır gazlamalarda zevk veriyor.

    Güvenlik:

    Egea Sedan Euroncap gibi testlere girmedi ancak hatcback versiyonu bu testten 4 yıldız aldı. Güvenlik opsiyonları eklenmemiş hali ise bu testten 3 yıldız alarak Egea'nın alınabilirliği hakkındaki yegane çelişkiyi oluşturdu.

    Fiyat:

    Buraya kadar "idare eden" aracımız bence burada on kaplan gücüne çıkıyor. Tam donanımlı ve fabrika çıkış Lpg'li, otomatik aracın fiyatı 75000 lira. Bu paketi Civic'te 100000 liraya alabiliyorsunuz. Benzer fiyatlarda olsa Civic köklü geçmişiyle mutlaka ön plana çıkardı ancak 25000 liralık farka değecek bir nokta yok. Fiat satış rakamlarıyla başarılı bir paket sunduğunu kanıtlıyor.

    Sonuç
    Hem sıfır olsun hem donanımlı olsun hem de az yaksın diyenlere Egea selektör yaparcasına göz kırpıyor. Behzat Ç. abimiz her zamanki gibi yine doğru söylemiş.

    edirnem_22 adlı üye aracın sahibidir. Sorunuz varsa cevap verecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi egelidost -- 19 Şubat 2017; 19:51:3 >







  • Elinize emeginize sağlık..

    ben bu aracı almayı düşünen ancak güvenlik testini bekleyen müşteri kitlesindendim. Güvenlik testi olumlu gelseydi 1.6 etorq lounge paletli sıfır gibi ikinci el bir araç alıp geçebilirdim.

    Ama o güvenlik testi yok mu,

    Yetişkin puanları vesaire de benim için yeterli ancak araç çocuk güvenliğinde son zamanlarda ki en kötü puanlari aldı şimdi iki çocuk babası olarak ben bu arabayı nasıl alayım.

    Fiat'ın acilen bu aracı makyaja tabi tutup güvenlik zaaflarını gidermesi ve tekrar güvenlik testine bu aracı sokması bence yerinde olur.
    Millet eleştiredursun 1 yıldır 1,6 Mjet sahibi olarak keyfini sürüyorum aracın



    Şunuda söylemek istiyorum hakkaten rakamlara çok fazla takılıyorsunuz. Hatta çocuk katili muamelesi yapan bile olmuş. Çocuk koruması İsveç tankı V40 dan ℅15 düşük biliyorsunuz değilmi. Özellikle çocuk mevzusundan bahsedenlere söylüyorum. Yaygaraniz bu fark için mi. ℅60 da ölür, ℅75 de ölmez mi bumudur yani olayınız.



    Tavsiyem ailenizi düşünüyorsanız yapacağınız en önemli şey trafik kurallarına uymaktir...
    2018 Egea HB Long Plus e-torq sahibiyim.

    Araç çok sessiz ve konforlu. Yakıtı fazla ama benzinle. LPG yok bende. Süspansiyon normal standartlarda. Sanzuman japon üretimi 6 ileri geçişleri gayet güzel ve sarsmıyor. Bazen 1 den ikiye geçerken hissediyorum. Tork konventörlü kullananlar bilir hantal bir aktarmadır. Bu araçta artısı şu; motor küçük devirlerde torkunun bayağısını veriyor böylece gaza basınca yığılmanın önüne geçiyorsunuz. Ama bu durumda da anlık tüketim artıyor tabi. Şehir içi efendi gibi kullanacaklar için harika ama gaz-fren gaz-fren sevenler beğenmeyebilir. Araç bayağı tok. Kapılar felan hele bagaj kapağı eşşek gibi ağır. Bagaj demişken bagaj bayağı geniş 440 litre. Sadece hacmi önemli değil yükleme eşiği de geniş. Koltuklarda yatarsa küçük buzdolabı bile taşınır. Arka taraf son derece geniş C segmenti bir araç için standartların üstünde. Şaft tüneli 4 parmak kadar (keşke hiç olmasa) orta tarafta bir kişi oturur ama çok uzun yol gidilirse sıkıntı olabilir. Uzun yolda yol sesini 120 ye kadar almıyor. Normal düzeylerde alıyor. Hızlandıkça hafif hafif geliyor ses. Yan aynalar bayağı geniş ve güzel. Ama arka cam bayağı küçük bu yüzden görüş açıları pek iyi değil. En azından kullandığım bir kaç araca göre. Ama benim araçta geri görüş kamerası var işini iyi yapıyor. Ses sistemini bilmiyorum ama 6 tane hoparlör var. Bana basları yeterli geldi. Bir önceki aracım Corsadan kat ve kat iyi.

    Bu aracın easy paketi alınmaz bence. Çok boş geliyor bana. Birinci ağızdan yazdım herşeyi. Tabi kafadan 5 araçla kıyaslama yaparak. Forumlarda araç konusunda çok boş yazan olur. Yok alman alacaksın, yok toyota yok şu yok bu. Bu yazdıklarımı okuyan güzel kardeşim; eğer forumlardan bilgi edinmek istiyorsan bu kafaları görmeyeceksin. Emin ol hepside cahil heriflerdir. Hemde öyle böyle değil. Daha koltuğuna oturmadan sallar sallar. Siz de onları sallayın. Cevap bile yazmayın. Ben artı ve eksileriyle beğeniyorum aracımı. Olumlu tarafları daha fazla. Fiyat konusu zaten malumunuz.

    Yine sormak istediğiniz bir soru varsa yazabilirim. Unutmadan yine söyleyeyim HB kullanıyorum.
    Bu araca ağır haksızlık edildiğini düşünüyorum.Aracın güvenlik derecesi 2013-2014 model 5 yıldız alan araçlar ile aynı.Günümüz test koşulları ve beklentileri değiştirildiği için aracın yıldızı az görünse de kesinlikle ağır güvenlik zafiyeti bulunan bir araç değil bu.Aracı binmemiş sürmemiş ve kullanmamış olan insanların yorumları çok net ayırt ediliyor.

    Ben aracın konforuna, genişliğine ve rahatlığına açıkçası şok olmuştum.En üst donanımın da hemen her gerekli donanım da mevcut ki ikinci elde çok güzel rakamlara alınabiliyor.Lpg uyumu da var.Gömmek için çok yanlış bir araç tercihi.Özellikle konfor olarak araba çok başarılı.

    İç mekan genişliği, kullanışlılığı ve iyi donanımı da düşünüldüğünde Egea kesinlikle kötü bir otomobil değil.Aksine fiyatı ile rakiplerine göre öne çıkarak tercih edilesi bir araç.
    quote:

    Orijinalden alıntı: coskunserce

    Eğer güvenlik testini izlediyseniz, çarpışma sonucunda yolcu kabininin gayet sağlam kaldığını görürsünüz. Puanı teknolojik ıvır zıvır eksikliğinden kırmışlar. Bence araç güvenli.

    Sistemin ve değerlendirme ölçütlerinin değiştiğini de ekleyelim. Bu araç 2 sene önce 5 yıldız alabilirdi büyük ihtimalle.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Fiat Egea Sedan 1,6 E-torQ Otomatik: Ayrıntılı İnceleme

    Fiat Egea Sedan 1,6 E-torQ Otomatik, geniş iç hacmi, yakıt verimliliği ve uygun fiyatıyla öne çıkan bir sedan modelidir. Bu incelemede, Egea 1,6 E-torQ Otomatik'in özelliklerini, performansını ve kullanıcı yorumlarını detaylı bir şekilde ele alacağız.

    Motor ve Performans

    1,6 litrelik E-torQ benzinli motor, 110 beygir güç ve 152 Nm tork üreten Egea 1,6 E-torQ Otomatik, 6 ileri tork konvertörlü otomatik şanzıman ile eşleştirilmiştir. Bu kombinasyon, şehir içi sürüşlerde yeterli ivmelenme sağlar ve otoyolda sakin bir yolculuk deneyimi sunar.

    Yakıt Verimliliği

    Egea 1,6 E-torQ Otomatik, yakıt verimliliği açısından da iddialıdır. WLTP verilerine göre, ortalama yakıt tüketimi 7,2 litre/100 km'dir. Bu değer, şehir içi yoğun trafikte 9 litre/100 km'ye, otoyolda ise 6 litre/100 km'ye kadar düşebilir.

    İç Mekan ve Donanım

    Egea 1,6 E-torQ Otomatik'in kabini, geniş ve ferah tasarlanmıştır. Ön koltuklar rahat ve destekleyicidir, arka koltuklar ise üç yetişkinin rahatça oturabileceği kadar geniştir. Bagaj hacmi ise 510 litredir ve bu da günlük ihtiyaçlar için yeterlidir.

    Donanım olarak Egea 1,6 E-torQ Otomatik, dijital klima, dokunmatik ekranlı multimedya sistemi, geri görüş kamerası ve hız sabitleyici gibi özellikler sunmaktadır.

    Kullanıcı Yorumları

    Egea 1,6 E-torQ Otomatik kullanıcı yorumları genel olarak olumludur. Kullanıcılar, geniş iç hacim, uygun fiyat ve düşük yakıt tüketiminden memnun kalmaktadırlar. Ancak, bazı kullanıcılar motorun performansının biraz zayıf olabileceğini belirtmiştir.

    Alınır Mı?

    Fiat Egea Sedan 1,6 E-torQ Otomatik, geniş aileler veya bütçe dostu bir sedan arayanlar için iyi bir seçenektir. Ferah iç mekanı, yakıt verimliliği ve uygun fiyatı ile kullanıcıların beklentilerini karşılamaktadır. Performans konusunda biraz zayıf kalabileceğini göz önünde bulundurarak, kullanım senaryonuza uygun olup olmadığına karar verebilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Güvenlik işine girmiyorum. Aynı araçtan yakın bir iş arkadaşımda var. Yakıtı hariç memnun, yakında lpg taktıracak.
    Bu arada inceleme için teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi El Gato Negro -- 18 Şubat 2017; 19:15:18 >
  • Araba iyi güzel de, güvenlik meselesi çok sıkıntı. Daha sağlam olduğu söylenen hb 3 yıldız alıyorsa, sedan 2 yıldız alır, bu da rezalet demek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 18 Şubat 2017; 19:30:58 >
  • Bu devirde 3 yıldız almak başarısızlık kimse kusura bakmasın.

    Ama tip olarak beni benden alıyor.Yalan yok.

    Alır mıyım? Almam.Benim alacağım oto ilk önce sağlam olmalı.

    Donanımı bol bir araç,rakiplerine göre daha uygun fiyatı var.

    Kişisel seçim kısacası.
  • Ülkemizin modern şahini
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    Ülkemizin modern şahini

    Fazlasıyla haksızlık ediyorsunuz. Gayet alınası bir araç bu.
  • Guzel yazi olmus. Guvenlik isine bisey diyemem ama kullanilabilir bir araba bence.
  • E-torq etiketi insanda turbo beklentisi oluşturuyor fakat bildiğimiz atmosferik motor. Lpg uyumlu motor bulmak artık zor o açıdan avantaj. 1200 kg'a rağmen 11 saniyenin üzerindeki hızlanma değeri de soru işareti. Emisyon nedeniyle kısıntı olabilir ama yakıta ne derece yansıyor? Egeayı bir avrupa C sınıfı seviyesine göre bazı zayıf kalan yönlerine rağmen linea'nın daha modern bir alternatifi olarak görüyorum. İnceleme için teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egelidost


    quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    Ülkemizin modern şahini

    Fazlasıyla haksızlık ediyorsunuz. Gayet alınası bir araç bu.

    Güvenlikten 3 yıldız aldı bu araç Allah muhafaza bir kaza olsa araçtan canlı çıkma ihtimaliniz çok düşük
  • Eğer güvenlik testini izlediyseniz, çarpışma sonucunda yolcu kabininin gayet sağlam kaldığını görürsünüz. Puanı teknolojik ıvır zıvır eksikliğinden kırmışlar. Bence araç güvenli.
  • Değerlendirme için teşekkürler, elinize sağlık. Bu arada 6 ayda 4000 km bayaa düşükmüş, arkadaş aracı pek kullanmamış neredeyse. Hem de aracı tanımak için yeterince beraber olamamış bence. Şuan kullandığım araçla 10 ayda 19 bin km yapmışım , tam bu tarz bir konuya hazırlanırken geçen ay volant sorunu yaşadım. Şuan değişim aşamasında , konu açsam yanlış yönlendirme, bilgilendirme yapmış olacaktım.



    Önümüzdeki hafta değişimden sonra bir incelemede ben paylaşmayı düşünüyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coskunserce

    Eğer güvenlik testini izlediyseniz, çarpışma sonucunda yolcu kabininin gayet sağlam kaldığını görürsünüz. Puanı teknolojik ıvır zıvır eksikliğinden kırmışlar. Bence araç güvenli.

    Sistemin ve değerlendirme ölçütlerinin değiştiğini de ekleyelim. Bu araç 2 sene önce 5 yıldız alabilirdi büyük ihtimalle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril

    E-torq etiketi insanda turbo beklentisi oluşturuyor fakat bildiğimiz atmosferik motor. Lpg uyumlu motor bulmak artık zor o açıdan avantaj. 1200 kg'a rağmen 11 saniyenin üzerindeki hızlanma değeri de soru işareti. Emisyon nedeniyle kısıntı olabilir ama yakıta ne derece yansıyor? Egeayı bir avrupa C sınıfı seviyesine göre bazı zayıf kalan yönlerine rağmen linea'nın daha modern bir alternatifi olarak görüyorum. İnceleme için teşekkürler.

    Aslında torku alt devirlerden itibaren verişi turboluları andırıyor cidden.
  • Elinize emeginize sağlık..

    ben bu aracı almayı düşünen ancak güvenlik testini bekleyen müşteri kitlesindendim. Güvenlik testi olumlu gelseydi 1.6 etorq lounge paletli sıfır gibi ikinci el bir araç alıp geçebilirdim.

    Ama o güvenlik testi yok mu,

    Yetişkin puanları vesaire de benim için yeterli ancak araç çocuk güvenliğinde son zamanlarda ki en kötü puanlari aldı şimdi iki çocuk babası olarak ben bu arabayı nasıl alayım.

    Fiat'ın acilen bu aracı makyaja tabi tutup güvenlik zaaflarını gidermesi ve tekrar güvenlik testine bu aracı sokması bence yerinde olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coskunserce

    Eğer güvenlik testini izlediyseniz, çarpışma sonucunda yolcu kabininin gayet sağlam kaldığını görürsünüz. Puanı teknolojik ıvır zıvır eksikliğinden kırmışlar. Bence araç güvenli.

    Aynen doğru.Bu konuda egea'ya haksızlık ediyorlar.Testte egeanın kabini ve şasisi gayet sağlam gözüküyor.Düşük puan almasının sebebi güvenlik ekipmanlarından kaynaklanıyor.
  • Geldiğimiz duruma bak, halimize yazık.



    Modern şahinin fiyatı 75.000 lira.Bir asgari ücretlinin hiç yemese neredeyse 5 yıllık maaşı.
  • %60 çocuk yolcu güvenliği olan bir araçta süspansiyonları ve yakıt tüketimini konuşuyoruz . Çocuğunuz kaza durumunda neredeyse yarı yarıya ihtimalle can verebilir veya ciddi hasarlar alabilir düşünsenize



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alamre -- 18 Şubat 2017; 21:58:19 >
  • sanirim kendi segmentinde fiyat performans olarak en iyisi diyebiliriz. (gerci ben hb veya sw olani daha cok sevdim.) neredeyse 10-15bine varan fark ile rakiplerinden daha ucuz konumda.

    guvenlige gelirsek, ben tatmin oldum. gayet iyi bir is cikarmis. yildiza degilde alinan puana bakarsak bunu gorebilir. guvenlik diyenlerin araclarinin bir cogundan daha saglam oldugu kesin. zaten guvenlik diye ortalikta dolasip subaru veya volvo disinda bir arac almak da ayri bir ironi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    Elinize emeginize sağlık..

    ben bu aracı almayı düşünen ancak güvenlik testini bekleyen müşteri kitlesindendim. Güvenlik testi olumlu gelseydi 1.6 etorq lounge paletli sıfır gibi ikinci el bir araç alıp geçebilirdim.

    Ama o güvenlik testi yok mu,

    Yetişkin puanları vesaire de benim için yeterli ancak araç çocuk güvenliğinde son zamanlarda ki en kötü puanlari aldı şimdi iki çocuk babası olarak ben bu arabayı nasıl alayım.

    Fiat'ın acilen bu aracı makyaja tabi tutup güvenlik zaaflarını gidermesi ve tekrar güvenlik testine bu aracı sokması bence yerinde olur.





    Kesinlikle.

    Bunu üretenlere karşılık bir tur atııracan 30km/h hızla bir vuracan duvara bak bakalım işlerini bırakmıyorlar mı?

    Bunu üreten firma vicdansız mı? İnsan az can güvenliği namına bir şey yapar.




  • alamre kullanıcısına yanıt
    308'in testlerini acip izlermisin? Raporlarini da iceleyiniz. Sonra Egea'ninkilerini, aralarinda fark var mi?
    Ben bariz fark goremedigim icin Egea HB 1.6 multijet Lounge plus aldim, Linea aracimi satarak.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.