Şimdi Ara

Fiat Egea Sedan 1,6 E-torq Otomatik-Ayrıntılı İncelemesi (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
117
Cevap
8
Favori
82.751
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 2018 Egea HB Long Plus e-torq sahibiyim.

    Araç çok sessiz ve konforlu. Yakıtı fazla ama benzinle. LPG yok bende. Süspansiyon normal standartlarda. Sanzuman japon üretimi 6 ileri geçişleri gayet güzel ve sarsmıyor. Bazen 1 den ikiye geçerken hissediyorum. Tork konventörlü kullananlar bilir hantal bir aktarmadır. Bu araçta artısı şu; motor küçük devirlerde torkunun bayağısını veriyor böylece gaza basınca yığılmanın önüne geçiyorsunuz. Ama bu durumda da anlık tüketim artıyor tabi. Şehir içi efendi gibi kullanacaklar için harika ama gaz-fren gaz-fren sevenler beğenmeyebilir. Araç bayağı tok. Kapılar felan hele bagaj kapağı eşşek gibi ağır. Bagaj demişken bagaj bayağı geniş 440 litre. Sadece hacmi önemli değil yükleme eşiği de geniş. Koltuklarda yatarsa küçük buzdolabı bile taşınır. Arka taraf son derece geniş C segmenti bir araç için standartların üstünde. Şaft tüneli 4 parmak kadar (keşke hiç olmasa) orta tarafta bir kişi oturur ama çok uzun yol gidilirse sıkıntı olabilir. Uzun yolda yol sesini 120 ye kadar almıyor. Normal düzeylerde alıyor. Hızlandıkça hafif hafif geliyor ses. Yan aynalar bayağı geniş ve güzel. Ama arka cam bayağı küçük bu yüzden görüş açıları pek iyi değil. En azından kullandığım bir kaç araca göre. Ama benim araçta geri görüş kamerası var işini iyi yapıyor. Ses sistemini bilmiyorum ama 6 tane hoparlör var. Bana basları yeterli geldi. Bir önceki aracım Corsadan kat ve kat iyi.

    Bu aracın easy paketi alınmaz bence. Çok boş geliyor bana. Birinci ağızdan yazdım herşeyi. Tabi kafadan 5 araçla kıyaslama yaparak. Forumlarda araç konusunda çok boş yazan olur. Yok alman alacaksın, yok toyota yok şu yok bu. Bu yazdıklarımı okuyan güzel kardeşim; eğer forumlardan bilgi edinmek istiyorsan bu kafaları görmeyeceksin. Emin ol hepside cahil heriflerdir. Hemde öyle böyle değil. Daha koltuğuna oturmadan sallar sallar. Siz de onları sallayın. Cevap bile yazmayın. Ben artı ve eksileriyle beğeniyorum aracımı. Olumlu tarafları daha fazla. Fiyat konusu zaten malumunuz.

    Yine sormak istediğiniz bir soru varsa yazabilirim. Unutmadan yine söyleyeyim HB kullanıyorum.




  • fkaraokur F kullanıcısına yanıt
    Daha önce konu açmıştınız, bizde naçizane görüşlerimizi beyan etmiştik. Aynı noktadayız şu anda, ben de aynı aracın urban plus paketine sahibim. Gerçekten parasını hakeden bir araç. Ha bu paraları hiç biri etmez o ayrı mesele de, maalesef ülke şartları bu. Aracı beğenmenize sevindim, ben 1 senedir kullanıyorum ve çok memnunum. Eminim siz de memnun kalacaksınız. Hayırlı uğurlu olsun, iyi günlerde binmeniz dileğiyle.
  • MÜŞAVİR kullanıcısına yanıt
    Egea araştırırken sizin cevabınızı gördüm. 1 senedir kullanıyorsunuz. Nasıl memnun musunuz? kronik bir sorun var mı? Benzinli otomatikte vites geçişleri hissediliyor falan yazılmış bazı yerlerde. Sizde benim konuyu biliyorsunuz :D vitesten endişeleniyorum biraz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-6460740D9

    Egea araştırırken sizin cevabınızı gördüm. 1 senedir kullanıyorsunuz. Nasıl memnun musunuz? kronik bir sorun var mı? Benzinli otomatikte vites geçişleri hissediliyor falan yazılmış bazı yerlerde. Sizde benim konuyu biliyorsunuz :D vitesten endişeleniyorum biraz.
    Aşağıda araç alım sürecimi ve araçla ilgili görüşlerimi de okuyabilirsiniz ama yine de yazayım.
    https://forum.donanimhaber.com/egea-hb-urban-plus-alindi--129215536

    43 Yaşında, 2 çocuk babası (Haliyle ben de en az forumdaki diğer arkadaşlar kadar ailemin can güvenliğini düşünüyorum) bir insanım, fiat ya da koç grubu ya da bir başka marka benim şirketim değil, ceo ları değilim, kar payı almıyorum. Bütçem yetseydi araç aldığım dönemde (En az aldığım araçtaki donanımlara sahip olması şartıyla) Focus, Corolla, Megane, İ30, Ceed, 308, V40 hatta C4 düşünürdüm. Tüm bu modeller genel manada Egeadan daha başarılı bana göre. Gerek güvenlik olsun, gerek kalite olsun. Hep diyorum, C sınıfındaki araçlar arasında (ki bazı arkadaşlar kabul etmese de bu araç C sınıfıdır -Güneş balçıkla sıvanmaz-) en vasatı kuvvetle muhtemel egeadır ve bana göre bu sınıfın "üvey evladı"dır. Elinin en kuvvetli olduğu kısım, yalıtımı ve fiyatı. Yalıtımı bu sınıf için, bu fiyat için gerçekten kusursuz. Arabanın içi bindiğim bir çok C sınıf arabadan daha sessiz. Kalite anlamında, parasının hakkını veren bir araç, bu kadar para verdim karşılığı bu mu dedirtmez ya da tam tersi verdiğiniz paraya kıyasla kalitesi sizi şaşırtmaz. Bu paraya bu olur ancak dedirtir. Güvenlik anlamında 4* alması aracın kötü olduğunu göstermiyor, ncap yıldızlarını açıp bakabilirsiniz, 3* dahi kabin güvenliğini yeterli derecede sağlamış araçlara veriliyor. Ncap testlerinde 5* almış araçların ülkemiz piyasasında satılanlarının bir kısmında perde/yan hava yastıkları yok, bu araçlar teste girse 2/3* ya alır ya alamazlar ama maalesef herkes kendi aracını ncap te 5* alan araçla aynı sanıyor. Bunları yazma sebebim başta da dediğim gibi 2 çocuk babasıyım, herkes kadar ben de çocuklarımın ve kendimizin can güvenliğini gözönüne aldım bu aracı seçerken, muadili olarak alabileceğim çoğu araçtan daha güvenliydi bana göre. Çünkü Egea HB parasına bomboş 2 hava yastıklı araçları veriyorlardı. Ya da "b" sınıfı araçlar alabiliyordum. B sınıfını hiç yazmayım, Onlardan inip Egeaya bindiğimizde ya da Egeadan sonra onlara baktığımızda "b" sınıfının aile için olmadığını 10 yaşındaki kızım bile farketti.

    Size 1 yıllık tecrübelerimi aktarmam gerekirse;

    + Dediğim gibi, en güçlü tarafı Yalıtımı, araç çok sessiz. Yokuş tırmanırken ya da ani hızlanmalarda ancak motor sesi duyuluyor, diğer dış ortam sesleri de 120 km hıza kadar hiç rahatsız etmiyor. 120 den itibaren sesleri duymaya başlarsınız.

    + İçi geniş, bagajı geniş. 2 Çocuk + 2 Yetişkin bagajımızı rahat alıyor tatillerde (Bebek arabası götürmemek şartıyla ma mama sandalyesini demonte halde götürüyordum, artık gerek kalmayacak inşallah, 2,5 yaşına geldi ufaklık). Çocuk koltuğu montajı basit, arka tarafta çocuk koltuğundan sonra (ki koltuk 1 yetişkinden fazla yer tutuyor) 2 yetişkin sıkışarak, 1 yetişkin + 1 çocuk rahat şekilde seyahat edebiliyor.

    + Yeteri kadar saklama gözü mevcut kabinde, kol dayama (içide epey geniş) büyük rahatlık.

    + Otomatik vitesi Japon Aisin marka 6 ileri, sorunsuz, sağlam. En azından şanzımanın geçmişi temiz ve face grubunda da takip ediyorum daha hiç otomatik şanzımandan sorun yaşayana denk gelmedim.

    + Altı yüksek, belki viraj performansı olumsuz etkileniyordur ama ben ralli pilotu değilim, virajı 150 km ile geçmesinden ziyada altı yüksek olsun, sürtmesin daha önemli. Malum ülkemiz yolları, bazı rögar kapakları bile 10-15 cm yüksekte olabiliyor yola göre. Ya da oturduğum binada olduğu gibi, otoparka girerken 80 cm genişliğinde kaldırım var ve komşumun jazz aracı her seferinde burnunu sürterken ben rahatça geçiyorum.

    + Donanımı bol (yine fiyatına göre tabi), yan hava yastıkları, perde hava yastıkları, dijital otomatik kliması, usb/aux bağlantıları, 7" mm ekranı, geri görüş kamerası, park sensörü gibi temel ihtiyaçların hepsi mevcut.

    + 5 yıl gibi azımsanmayacak bir garantiye sahip.


    - Klima akdeniz sıcağında çabuk ve etkili soğutmuyor ama Ankara için fazlasıyla yeterli.

    - 1-2 vites geçişleri hafif sarsıntılı, ama kafam rahat, biliyorum ki bu bir çok tork konvertörlü şanzımanda mevcut ve bir sorun değil, şanzıman bozulacak mı kaygısı yok.

    - Yakıtı yüksek, takip ediyorum, Fiat araçların hem benzinlileri hem dizelleri muadillerinden 1-2 lt fazla yakıt tüketiyor.

    - İç trim malzemeleri çoğu sert plastik, hor kullanılan bir araçta trim sesleri ile karşılaşmak şaşırtmaz. Benim gibi sakin kullanıyorsanız durum ne olur bilmiyorum, henüz aracın herhangi bir yerinden ses gelmiyor.

    - Farları yeterli aydınlatma sağlamıyor, kim ne derse desin bu böyle. Olmasa, çoğu Egea kullanıcısı yana yakıla aydınlatma çözümü aramazdı farlara. Kimi led takıyor, kimi beyaz ışık takıyor v.s. Keşke aydınlatması daha iyi olsaydı, aracımda bana "keşke" dedirten tek eksik bu.

    - Narin yapılıyım (178 cm - 69 kg) ve koltuklar bu haliyle vücudumu sarmıyor, sert girdiğim virajlarda koltuktan kayacak gibi hissediyorum.

    Aklıma gelenler bunlar, tüm samimiyetimle yazıyorum, eğer bugün tekrar (bu bütçe ile) araç alacak olsam yine alacağım araç bu olur. Ama öncede yazdığım gibi gönlümde yatan araç bu değil. Sadece ödediğim her kuruşu hakeden araç bu. (Tamam araç fiyatları gereksiz yüksek, o ayrı bir tartışma konusu) Aynı paraya aynı donanımla Megane/Corolla/Focus/C4/308/İ30/V40 satılıyor olursa bunlardan birini alırım zaten, Egeaya bakmam bile.

    Ha birde aracı seçmemde Fiyat bayi çalışanlarının büyük rolü oldu, yüzümüze bakmayan Doğuş bayisinden sonra burada gördüğümüz ilgi bizi özel hissettirdi açıkçası. Bakın mesajımda hiç VW araba yazmadım, distribütör doğuş olduğu sürece ya da zihniyetleri böyle devam ettiği sürece VW araç almam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MÜŞAVİR -- 27 Mart 2019; 13:46:21 >




  • MÜŞAVİR kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim. gerçekten egea hakkındaki önyargılarımın birçoğunun yersiz olması bir yana mantıkla yaklaşacak olursam bebek bekleyen bir baba adayı olarak akılcı bir seçim olabilir düşüncesindeyim. Linkini paylaştığınız konuyuda inceleyeceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-6460740D9

    Çok teşekkür ederim. gerçekten egea hakkındaki önyargılarımın birçoğunun yersiz olması bir yana mantıkla yaklaşacak olursam bebek bekleyen bir baba adayı olarak akılcı bir seçim olabilir düşüncesindeyim. Linkini paylaştığınız konuyuda inceleyeceğim.
    Konunuza da yazmıştım, bağlantısını paylaştığınız C4 güzel araç, düşünün derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MÜŞAVİR

    Konunuza da yazmıştım, bağlantısını paylaştığınız C4 güzel araç, düşünün derim.

    Alıntıları Göster
    Hocam merhabalar

    Benim için sorunsuz şanzıman yapısı sebebiyle ve biraz da bütçeme uyarak tam otomatik tavsiyeniz ne olur?

    Egea da kullanılan EAT6 zannedersem tam otomatikmiş. Bu konuda iyi diyolar.

    Bide benim aklımda Kia Rio var. Bunda da 5 ileri tam otomatik dediğimiz bi şanzıman varmış.

    Açıkçası Hyundai i20, Opel Corsa da aklımda vardı ama bu modeller de tam otomatik olmasına rağmen 4 ileri olmalarından ötürü yakıt performans acısından iyi olmayacağını analiz ettim.

    Sizin görüşleriniz neler olur acaba..?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akustik34

    Hocam merhabalar

    Benim için sorunsuz şanzıman yapısı sebebiyle ve biraz da bütçeme uyarak tam otomatik tavsiyeniz ne olur?

    Egea da kullanılan EAT6 zannedersem tam otomatikmiş. Bu konuda iyi diyolar.

    Bide benim aklımda Kia Rio var. Bunda da 5 ileri tam otomatik dediğimiz bi şanzıman varmış.

    Açıkçası Hyundai i20, Opel Corsa da aklımda vardı ama bu modeller de tam otomatik olmasına rağmen 4 ileri olmalarından ötürü yakıt performans acısından iyi olmayacağını analiz ettim.

    Sizin görüşleriniz neler olur acaba..?

    Alıntıları Göster
    Merhaba,

    Rio 2017 ye kadar olanlar 4 ileri tam otomatik, sonrasında hem 4 ileri olanlar var hem 6 ileri olanlar var. Her ikisi de tam otomatik. 5 İleri tam otomatik yok rioda. En azından ben bilmiyorum.

    Bütçeniz ve kullanım amacınız (Aile ile veya tek başınıza) doğrultusunda naçizane önerilerde bulunabilirim. 1,5 Yıldır çok sayıda araç inceleme fırsatım oldu. Hem kendime, hem kardeşime araç aldık bu süreçte. Elbette yardımcı olmaya çalışırım, siz kriterlerinizi belirtin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MÜŞAVİR

    Merhaba,

    Rio 2017 ye kadar olanlar 4 ileri tam otomatik, sonrasında hem 4 ileri olanlar var hem 6 ileri olanlar var. Her ikisi de tam otomatik. 5 İleri tam otomatik yok rioda. En azından ben bilmiyorum.

    Bütçeniz ve kullanım amacınız (Aile ile veya tek başınıza) doğrultusunda naçizane önerilerde bulunabilirim. 1,5 Yıldır çok sayıda araç inceleme fırsatım oldu. Hem kendime, hem kardeşime araç aldık bu süreçte. Elbette yardımcı olmaya çalışırım, siz kriterlerinizi belirtin.

    Alıntıları Göster
    Çok özür dilerim. Yanlış yazdım. Rio'daki 5 değil 6 ileri tam otomatik olacaktı. Yanlışlıkla yazdım. 2 opsiyon vardı. Birisi sizin dediginiz gibi 4, diğeri de 6 ileriydi. Bu noktada 4'ün çok yakacağı düşüncesiyle 6 ya yönelmek icap ediyor.

    Aile olarak da bekarım ve anne-baba var. Bu noktada HB türü araçlar, segment olarak da B segmenti daha cazip geliyor sanki.. Tabii işin bütçe kısmı da es geçilemez.

    Sürmeyi çok çok iyi bilmediğim ve park sorunu yaşamamak için HB araçlar daha cazip geldi. Tabii en önemlisi de en temel kriterim de şanzıman tipinin tam otomatik olmasıdır. Bunun için de Kia'daki 6 ileri ile Egea'nın kullanmış olduğu EAT6 bu noktada cazipkâr duruyor olsa gerek...

    Ayrıca firmalar belli bir peşinat ile faizsiz satış da yapıyordur inşallah...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Akustik34 kullanıcısına yanıt
    Şu durumda size (Yalnız tüm iç aksam sert plastik ve göze hoş gelen bir MM ekrana sahip değil) rio tavsiye ederim. 30 bin tl 24 ay (12 de olabilir) 0 faiz kampanyası var, 89.5 a aldık biz.

    Ama 4 ileri otomatik olarak İ20 elite pakette bakabilirsiniz. Bu iki araçta perde hava yastığı bulunuyor. Sanırım İ20 5-6 bin tl fazla olur. Diğer bir seçenek 2018 1.6 Eat6 şanzımanlı C3 olur ama bunda yan hava yastığı var, perde yok. Sıradışı tasarımıyla ilgi çekici olabilir.

    C sınıfı araç düşünürseniz de zaten tam otomatik olarak o paralara sanırım Egea HB dışında alternatif yok. Hurda indirimi felan derken 98-99 gibi bir rakama alınabilir.

    Yazdığım tğm araçlar tam otomatik, tork konvertörlü araçlar. Şanzıman tarafında sorun çıkartmazlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MÜŞAVİR -- 27 Mart 2019; 18:20:56 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MÜŞAVİR

    Şu durumda size (Yalnız tüm iç aksam sert plastik ve göze hoş gelen bir MM ekrana sahip değil) rio tavsiye ederim. 30 bin tl 24 ay (12 de olabilir) 0 faiz kampanyası var, 89.5 a aldık biz.

    Ama 4 ileri otomatik olarak İ20 elite pakette bakabilirsiniz. Bu iki araçta perde hava yastığı bulunuyor. Sanırım İ20 5-6 bin tl fazla olur. Diğer bir seçenek 2018 1.6 Eat6 şanzımanlı C3 olur ama bunda yan hava yastığı var, perde yok. Sıradışı tasarımıyla ilgi çekici olabilir.

    C sınıfı araç düşünürseniz de zaten tam otomatik olarak o paralara sanırım Egea HB dışında alternatif yok. Hurda indirimi felan derken 98-99 gibi bir rakama alınabilir.

    Yazdığım tğm araçlar tam otomatik, tork konvertörlü araçlar. Şanzıman tarafında sorun çıkartmazlar.
    Öncelikle ne kadar teşekkür etsem azdır. Çok sağ olun. Musaadenizle birkaç sorum olacaktı. Mazur görün şimdiden...

    - Sizin aldığınız Rio'nun artıları eksileri hakkında malumat vermeniz mümkün müdür? Zannedersem 6 ileri tam otomatik versiyonu olsa gerek... Ayrıca bütün tam otomatiklerde yokuş kalkış desteği bulunmaktadır değil mi?

    - Bilmediğimden soruyorum ama perde hava yastığı çok mühim midir?

    - C3 ile Rio arasında elzem farklar nelerdir? Sonuçta bildiğim kadarıyla ikisi de EAT6 tam otomatik vites olsa gerek...

    - Egea'nın fiyatı 100 binlere geldiğinden bütçemi aşabilir.

    - Aslında Hyundai keşke i20'lerde 4 değil de 6 ileri kullanmış olsaydı.. Çok şık arabaları var...

    - Clio'larda tam otomatik vites bulunmakta mıdır? Kırmızı renk Clio 4'te göze hitap etmekte aslında..

    - Fiesta'da otomatik vites için düşünceniz ne olurdu ?

    - Birde Micra'lar var. Yanlış olmasın CVT vites dediğimiz bir şanzımanı kullanıyorlar. Ama sıkıntılı diyen de çoktu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yazıyı okurken megane ve civic haricinde diger C sınıfı rakipleriyle yarışır demişsiniz. Gerisini okumadım zaten.
    Yani yazılırda bu kadar taraflı yazılır. Kardeşim Fiat egea o egea
    Bir kere o araba C segment bile degil , C imsi segment
    Sen o aracı Golf , Jetta , Corolla vs ile kıyaslıyorsan , arabadan anlamıyorsun.
    Yok dokunmatik ekranın ulaşılabilirliği kolaymış , he kardeş diğer markalar bagaja koyuyor ekranı ulaşamıyoruz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 50 bin km den sonra sağından solundan sesler gelmeye başladımı , afyondaki pat pat lar gibi gezersin.
    Bütün markalar soyguncu , bir fiat müslüman aynı kaliteyi sana 25 bin tl ucuza verecek.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akustik34

    Öncelikle ne kadar teşekkür etsem azdır. Çok sağ olun. Musaadenizle birkaç sorum olacaktı. Mazur görün şimdiden...

    - Sizin aldığınız Rio'nun artıları eksileri hakkında malumat vermeniz mümkün müdür? Zannedersem 6 ileri tam otomatik versiyonu olsa gerek... Ayrıca bütün tam otomatiklerde yokuş kalkış desteği bulunmaktadır değil mi?

    - Bilmediğimden soruyorum ama perde hava yastığı çok mühim midir?

    - C3 ile Rio arasında elzem farklar nelerdir? Sonuçta bildiğim kadarıyla ikisi de EAT6 tam otomatik vites olsa gerek...

    - Egea'nın fiyatı 100 binlere geldiğinden bütçemi aşabilir.

    - Aslında Hyundai keşke i20'lerde 4 değil de 6 ileri kullanmış olsaydı.. Çok şık arabaları var...

    - Clio'larda tam otomatik vites bulunmakta mıdır? Kırmızı renk Clio 4'te göze hitap etmekte aslında..

    - Fiesta'da otomatik vites için düşünceniz ne olurdu ?

    - Birde Micra'lar var. Yanlış olmasın CVT vites dediğimiz bir şanzımanı kullanıyorlar. Ama sıkıntılı diyen de çoktu.

    Alıntıları Göster
    Günaydın,

    Rio ile ilgili kişisel deneyimim Ankara-Sungurlu arası (ş.içi dolaşımlarla beraber) yaklaşık 180 km mesafede oldu. Daha önceki fiesta aracımıza kıyasla (2010 model 4 vites otomatikti) uzun yolda sessiz, atik ve daha makul yakıt tüketimi gözlemledim. Koltukları rahat, yalıtımı fena değil. 100 km yi geçmeden gittik araç yeni olduğu için zorlamadık ve gayet sessiz bir araç. Hava sıcaklığı normal olduğundan klima ihtiyacı hasıl olmadı, deneyimleyemedim o nedenle. MM ekranı yok ama ses sistemi fena değil, kendi aracım Egea HB seviyesinde ses sistemi var, belki bir tık daha iyi. Ankaradan çıkışta depoyu tam doldurup, Sungurluda tekrar yakıt aldık (Yaklaşık 155 km yol yapmıştık) 55 tl yakıt aldı. 55/155= 0,35 krş yakmış uzun yolda km de, çok iyi.

    Günümüzde yokuş kalkış desteği neredeyse standart odlu, manuel araçlarda dahi var artık.

    Perde hava yastığının önemi için videoyu izlemeniz yeterli;






    C3 ile Rio arasında (c3 feel paket Rio ise elegance paket -fiyatları hemen hemen aynı-) c3 lehine mm ekranı var, iç trim malzemeleri bir tık daha kaliteli gibi rioya göre. Rio lehine de perde hava yastıkları var, 25 lt fazla bagaj hacmi var, arka tarafta usb girişi var, far sensörü var. İkisi arasından seçim yapacak olsam yine rio seçerdim. C3 1.6 motor, rio 1.4 motor bunu da gözardı etmeyin, biraz fazla yakıt tüketimi ve buna göre daha fazla performans sunar C3.


    Cliolar da tam otomatik vites bulunmuyor, EDC dediğimiz çift kavrama çanzıman var.

    Fiesta konusunda tam otomatikleri (2012 ye kadar) 4 ileridir, sorunsuzdur ama yakıt tüketimi fazladır ve uzun yolda (kendi fiestama göre konuşuyorum) 100 km den itibaren çok ses alıyor, bagajı küçük. Ama yine de bekar ve küçük çocuklu aileye yeter. 2012 den itibaren fiesta da çift kavramaya geçti. Powershift deniyor sisteme.

    Micra CVT şanzıman ama benimde sosyal medyadan takip ettiğim kadarıyla CVT işini honda ve toyota gibi becerememiş deniyor, sorunlu olduğunu ben de okudum. Ama birebir tanık olduğum bir durum yok, lakin Micra için B sınıfı demek diğer B sınıfı araçlara ayıp olur, iç hacmi A sınıfı gibi birşey. Bir yakınım yaklaşık 1-1,5 ay kadar kullanmıştı, içi dar, bagajı küçük, tek bayan arabası bence.

    İ20 konusunda haklısınız, zaten Hyundaide yeni yeni 1.0 motor ile 6 vites çift kavramaya geçti.

    Egea bütçeyi aşıyorsa zaten kasmayın, anladığım kadarıyla C3-Rio tarzı araçlar işinizi görecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MÜŞAVİR -- 28 Mart 2019; 17:49:7 >




  • Arkadaşlar bi kaç sorum olucak
    1.Bu aracın şanzumanı japon Aisin markasına mı ait?Şanzıman kodunu bir türlü bulamadım.
    2. Bu at6 nin Peugeot eat6 dan farkı var mi?
    3. Uzun yolda 2000 ve 3000 devirlerdeki hızı kaç km?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wader3206

    Arkadaşlar bi kaç sorum olucak
    1.Bu aracın şanzumanı japon Aisin markasına mı ait?Şanzıman kodunu bir türlü bulamadım.
    2. Bu at6 nin Peugeot eat6 dan farkı var mi?
    3. Uzun yolda 2000 ve 3000 devirlerdeki hızı kaç km?
    4- i20 4 ileri otomatik egea 6 ileri otomatik iki aracta ayni yakiyor gibi hangisini tercih edersiniz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Onyargisiz

    4- i20 4 ileri otomatik egea 6 ileri otomatik iki aracta ayni yakiyor gibi hangisini tercih edersiniz ?

    Alıntıları Göster
    bende sizin gibi iki araç arasında kaldım eski aracım 1.2 elite pan benzin/lpg idi sabah akşam ankara trafiği yorduğu için otomatik vites almak için sattım benim aracım 53000 km de boya darbe olmayan araçtı ilanın 3.gününde 71.5 tl anlaştık benim aracım gibi temiz i20 84 aşağı yoktu piyasa pahalı ve aile için kullanacağımda egea almaya karar verdim bende 24000 km egea urban otomatiği 75000 tl aldım i20 otomatiği daha önce kullanmıştım ikisi arasında
    sürüş pozisyonu i20
    ön konsol tasarımı i20
    şöför tarafı cam düğmeleri i20
    geriye kalan hepsi egea

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.