Şimdi Ara

vw passat 2.0 tdi motor ömrü nasl??

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
41.978
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar 2005 - 2006 passat 2.0 tdi almayı düşünüorm ama masraflımıdır değilmidir merak ediorm passat kullanan bilen arkadaşlar yardım ederse sewinirm



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    VW Passat 2.0 TDI Motor Ömrü

    Volkswagen'in 2.0 TDI motoru, Passat modelinde yaygın olarak kullanılmaktadır. Bu motor, gücü ve verimliliği ile bilinmektedir, ancak bazı kronik sorunları da vardır.

    2.0 TDI Motor Ömrü

    Bakım ve sürüş alışkanlıklarına bağlı olarak 2.0 TDI motorun ömrü yaklaşık 250.000-350.000 kilometredir. Ancak bazı yaygın sorunlar bu ömrü kısaltabilir.

    Passat 2.0 TDI Kronik Sorunlar

    Passat 2.0 TDI motorunun karşılaşabileceği bazı kronik sorunlar şunlardır:

    • Enjektör Arızaları
    • EGR Valfi Sorunları
    • Zamanlama Zinciri Gergisi Arızaları
    • Turbo Arızaları
    • DPF (Dizel Partikül Filtresi) Arızaları

    Passat Motoru Kaç Km Gider?

    Bakım ve sürüş alışkanlıkları dikkate alındığında, bir Passat motoru tipik olarak 300.000 kilometre veya daha fazla gidebilir. Ancak kronik sorunların ortaya çıkması bu ömrü azaltabilir.

    Volkswagen 2.0 TDI Motor

    Volkswagen 2.0 TDI motor, yüksek tork ve yakıt verimliliği sunar. Bununla birlikte, kronik sorunlarına dikkat etmek ve düzenli bakım yapmak aracın ömrünü uzatmak için çok önemlidir.

    Passat Motor Ömrü

    Düzenli bakım ve dikkatli sürüş ile bir Passat'ın motoru uzun yıllar sorunsuz bir şekilde çalışabilir. Bununla birlikte, kronik motor sorunlarına dikkat etmek ve bunları erkenden tespit etmek aracın ömrünü uzatmak için çok önemlidir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Bundan 3-4 ay önce 2005 model 160.000 km de Passat ı az da olsa inceledim.
    Saat gibiydi.

    Şanzıman(DSG) aklıma geliyor ama bu km ye kadar bişey olmayan şanzımana bundan sonra niye olsun.Ya da inşallah olmaz yoksa kol gibi yani.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    Bundan 3-4 ay önce 2005 model 160.000 km de Passat ı az da olsa inceledim.
    Saat gibiydi.

    Şanzıman(DSG) aklıma geliyor ama bu km ye kadar bişey olmayan şanzımana bundan sonra niye olsun.Ya da inşallah olmaz yoksa kol gibi yani.
    Bakımları düzgün yapıldıktan sonra km önemsiz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    Bakımları düzgün yapıldıktan sonra km önemsiz..

    yani bakımlı passatlarda bi sorun çıkmaz demi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e.t.i.k.e.t.23


    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    Bakımları düzgün yapıldıktan sonra km önemsiz..

    yani bakımlı passatlarda bi sorun çıkmaz demi

    Kronik sorunlar için birşey diyemem; eğer varsa tabi. Ama bu araçlar öyle 300000-400000 km'de tükenmez. Yeter ki hor kullanılmasın , bakımları özenle yapılsın..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    quote:

    Orijinalden alıntı: e.t.i.k.e.t.23


    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    Bakımları düzgün yapıldıktan sonra km önemsiz..

    yani bakımlı passatlarda bi sorun çıkmaz demi

    Kronik sorunlar için birşey diyemem; eğer varsa tabi. Ama bu araçlar öyle 300000-400000 km'de tükenmez. Yeter ki hor kullanılmasın , bakımları özenle yapılsın..

    Alıntıları Göster
    Beni zamanında 2.0 TDI sağlam uğraştırmıştı. Enjektör problemleri çok görülüyor. 1 takım enjektörde 7000 liraya yakın!!!!!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: w.antilles

    Beni zamanında 2.0 TDI sağlam uğraştırmıştı. Enjektör problemleri çok görülüyor. 1 takım enjektörde 7000 liraya yakın!!!!!!

    Alıntıları Göster
    Geçen 2005 model 132.000 km'de Passat Highline 2.0 TDI DSG kullandım araç oldukça diriydi.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: safa_oyuncu

    Geçen 2005 model 132.000 km'de Passat Highline 2.0 TDI DSG kullandım araç oldukça diriydi.

    Alıntıları Göster
    diskriminant 'ın da dediği gibi en riskli parça enjektörler. Bayağı pahalı bir şey gerçekten. Aracı almadan önce enjektörlerin durumuna baktırmanız lazım. Düzgün yakıt kullanılır, dizel motorun huyuna suyuna giderseniz sorun olmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    diskriminant 'ın da dediği gibi en riskli parça enjektörler. Bayağı pahalı bir şey gerçekten. Aracı almadan önce enjektörlerin durumuna baktırmanız lazım. Düzgün yakıt kullanılır, dizel motorun huyuna suyuna giderseniz sorun olmaz.

    peki tsi golfmu önerirsin passat 2.0 tdi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e.t.i.k.e.t.23

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    diskriminant 'ın da dediği gibi en riskli parça enjektörler. Bayağı pahalı bir şey gerçekten. Aracı almadan önce enjektörlerin durumuna baktırmanız lazım. Düzgün yakıt kullanılır, dizel motorun huyuna suyuna giderseniz sorun olmaz.

    peki tsi golfmu önerirsin passat 2.0 tdi?

    Alıntıları Göster
    tdi al derim ben.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx

    tdi al derim ben.

    Alıntıları Göster
    2006 model TDI Manuel yakın bir arkadaşımda var, 227000km de enjektörler değişmiş...
    Sürmedim ama motoru 140 hp gibi gelmedi(eskimeden kaynaklanan bir durum ama 2006 modelde olması şaşırtıcı)
    Kapı kolları soyulmuş vaziyette...
    Araç yorgun...
    Genel anlamda güzel araç ben eksilerini yazdım artıları zaten ortada...
    Masraflımıdır?
    -Evet, bence masraflıdır...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Biturbo

    2006 model TDI Manuel yakın bir arkadaşımda var, 227000km de enjektörler değişmiş...
    Sürmedim ama motoru 140 hp gibi gelmedi(eskimeden kaynaklanan bir durum ama 2006 modelde olması şaşırtıcı)
    Kapı kolları soyulmuş vaziyette...
    Araç yorgun...
    Genel anlamda güzel araç ben eksilerini yazdım artıları zaten ortada...
    Masraflımıdır?
    -Evet, bence masraflıdır...

    Alıntıları Göster
    enjektörleri artık bosch servisleri tamir ediyor. değişmesine gerek kalmıyor. maksimum 750 civarı tutuyor.

    aracın nasıl kullanıldığı, hangi devir aralıklarında kullanıldığı, turbonun durumu, hararet yapıp yapmadığı, yağı ve filtresinin ne kadar hassas kontrol edildiği ve değiştirildiği gibi faktörler çok önemlidir. bakımları muntazam yapılmış ve itinalı kullanılmış bir araçsa kolay kolay masraf çıkarmaz ancak tam tersi durumda her avrupa araç gibi pahalıdır ve can sıkıcıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Biturbo

    2006 model TDI Manuel yakın bir arkadaşımda var, 227000km de enjektörler değişmiş...
    Sürmedim ama motoru 140 hp gibi gelmedi(eskimeden kaynaklanan bir durum ama 2006 modelde olması şaşırtıcı)
    Kapı kolları soyulmuş vaziyette...
    Araç yorgun...
    Genel anlamda güzel araç ben eksilerini yazdım artıları zaten ortada...
    Masraflımıdır?
    -Evet, bence masraflıdır...


    Bahsettiğim arkadaşımla buluştum yukarıdaki yazdıklarımdan sonra, aracın enjektörleri değişmemiş, Doğuş oto değişmesi gerektiğini söylemiş fakat Bosh serviste revize ettirmişler ve memnunlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e.t.i.k.e.t.23


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    diskriminant 'ın da dediği gibi en riskli parça enjektörler. Bayağı pahalı bir şey gerçekten. Aracı almadan önce enjektörlerin durumuna baktırmanız lazım. Düzgün yakıt kullanılır, dizel motorun huyuna suyuna giderseniz sorun olmaz.

    peki tsi golfmu önerirsin passat 2.0 tdi?


    Bunun cevabını siz bulmak durumundasınız ama. Ne kadar yol yapıyorsunuz, yakıt masrafını nereye kadar karşılayabilirsiniz vs.

    Arkadaşlar güzel bir noktaya değinmiş. Enjektörleri tamir ediyorlar. Yetkili servis tabi ki tamire yanaşmaz, çünkü pahalı bir parça. Satarsa süper kâr var.

    Bir diğer kritik parça ise bence katalitik konvertör. Bu parçanın da değişimi tam olarak cep yakacak cinsten. Fakat merak etmeyin, bunu da tamir ediyorlar artık sanayide.

    Ben size şöyle söyleyeyim, bende Volkswagen var ve yetkili servisin önünden bile geçmem. Gidiyorum sanayideki ustama. Sadece VAG grubuna bakıyor adamlar. Her türlü alet var, bilgi zaten var. Yetkili servisteki usta hemen değişim der. Bir kere benim göstergeler bozuldu. Ne ibreler oynuyordu, ne yol bilgisayarı çalışıyordu. Dedim eyvah hapı yuttuk şimdi, kablosunda bir sıkıntı olmuş adam 1 saat uğraştı 20 lira verdim. Doğuş oto göstergeler bozulmuş değiştirmemiz lazım dese, ben de kabul etsem havaya kimbilir ne kadar para atacaktım?

    Kapı kolu mevzusu da doğrudur. Güzel görünsün diye mi yaptılar bilmiyorum ama yumuşak malzemeden yapılmış. Benim arkalarda sorun yok mesela, çünkü az kişi bindi. Özellikle sürücü koltuğunda, araç sürerken tabi elimizi koyuyoruz oraya. Tırnağımız deyince zamanla orada bir aşınma oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: diskriminant

    Beni zamanında 2.0 TDI sağlam uğraştırmıştı. Enjektör problemleri çok görülüyor. 1 takım enjektörde 7000 liraya yakın!!!!!!


    bunu yazmaya girmiştim yan komuşunun enjektörler değişti 6.000 lira işçilik hariç araç 190 bindeydi
  • Enjektor tamir olayı iyiymis.arada 10 kat fiyat farkı var.
    Fakat tamir olunca eskisi gibi oluyor mu? Yani cekisi falan degisiyormu arabanin?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    Enjektor tamir olayı iyiymis.arada 10 kat fiyat farkı var.
    Fakat tamir olunca eskisi gibi oluyor mu? Yani cekisi falan degisiyormu arabanin?
    kullanıma bağlı olduğunu düşünüyorum motor ömrünün aşırı yorulmuş zorlanmış araçların motor ömrünün kısalacağı bir gerçek tabi bazı araçlar diğerlerine göre zorlamaya da gelmez ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    Enjektor tamir olayı iyiymis.arada 10 kat fiyat farkı var.
    Fakat tamir olunca eskisi gibi oluyor mu? Yani cekisi falan degisiyormu arabanin?


    bildiğim kadarıyla enjektör direk bozulmuyor, mazotu düzgün bir şekilde üfleyememeye başlıyor. eğer bosch serviste sadece malinaya bağlayıp ayarla kurtarırsa 200 civarı tutuyor, ama enjektör memeleri de değişirse ki genelde değişmesi gerekiyor 500 lira da buna alıyorlar ve eskisi gibi oluyor. zaten ilk başta makina ultrasonik ses dalgası ile temizleyip ayar yapıyor. kurtarmazsa memelerde(bu terim bana hala komik geliyor) bir fiziksel sorun var demektir, sorun bir tanesinde dahi olsa senkronizasyonu bozmamak adına 4ünü birden değiştiriyorlar, bana söylenen "eskisi gibi oluyor" idi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diskriminant

    Beni zamanında 2.0 TDI sağlam uğraştırmıştı. Enjektör problemleri çok görülüyor. 1 takım enjektörde 7000 liraya yakın!!!!!!

    arkadasım 2 defa değiştirdi ama araç kaç binde bilmiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan


    quote:

    Orijinalden alıntı: diskriminant

    Beni zamanında 2.0 TDI sağlam uğraştırmıştı. Enjektör problemleri çok görülüyor. 1 takım enjektörde 7000 liraya yakın!!!!!!


    bunu yazmaya girmiştim yan komuşunun enjektörler değişti 6.000 lira işçilik hariç araç 190 bindeydi



    Komşunuz keşke araştırsaymış. Onararak muhtemelen çok daha ucuza halledilebilecekti. Yetkili servis bakımlı olsun diye millet bazen göz göre göre dünya para bayılıyor. Bir tanıdık ya yaptı bunu, eski Golf'ü servise götürdü. Yapma, etme dedim ama dinletemedim. Servis çok sevinmiş ama geldiklerine




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.