Şimdi Ara

Opel Astra J Sedan lastik ebatları (Acil)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
10.601
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar selamlar.


    Biliyorsunuz Astra J kasalarda Design ve Enjoy paketlerde 16 inç çelik jantlar var. Lastik ebatları konusunda arada kaldık. Kullananlardan net yoruma ihtiyacım var.


    205/60/16 mı 215/60/16 mı?


    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-2017-opel-astra-sedan-1.6-cdti-136-hp-design-125.000-km-dizel-ot-923412071/detay İlanla alakam yoktur örnek olsun diye attım. Jantlar bunlardan. Şimdiden teşekkür ederim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
    2020 Ford Focus 4 1.5 Ti-Vct 123 Hp AT6-TrendX
    2022 Toyota Corolla 1.5 MDS Dream
    2022 Skoda Kamiq 1.0 TSI DSG Elite
  • 205/60 R16 . Aracın üzerinde ne var?

    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BPG2004

    205/60 R16 . Aracın üzerinde ne var?

    Kısıtlı bilgi vermişim. Araç 2.el alındı, üzerinde 215/60/16 var. Benim bildiğim 205/60/16 çünkü.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2020 Ford Focus 4 1.5 Ti-Vct 123 Hp AT6-TrendX
    2022 Toyota Corolla 1.5 MDS Dream
    2022 Skoda Kamiq 1.0 TSI DSG Elite
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    Kısıtlı bilgi vermişim. Araç 2.el alındı, üzerinde 215/60/16 var. Benim bildiğim 205/60/16 çünkü.



    Alıntıları Göster

    215/60 R16'da değişim yüzdesi 3'ten düşük. Yani kullanılabilir ama gerek yok. 17 jantlı olanlarda 215 taban var diye biliyorum. 215/50 R17 şeklinde.


    Aracın üzerinde herhangi bir etiket vs var mı? Lastik ebatları ile ilgili bilgiler yer alır çoğu araçta. Kimisinde yakıt depo kapağında yazar kimisinde kapı içlerindeki direklerde.

    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BPG2004

    215/60 R16'da değişim yüzdesi 3'ten düşük. Yani kullanılabilir ama gerek yok. 17 jantlı olanlarda 215 taban var diye biliyorum. 215/50 R17 şeklinde.


    Aracın üzerinde herhangi bir etiket vs var mı? Lastik ebatları ile ilgili bilgiler yer alır çoğu araçta. Kimisinde yakıt depo kapağında yazar kimisinde kapı içlerindeki direklerde.



    Alıntıları Göster

    Arkadaşa aldık arabayı. O kadar da detaylı bakmadım açıkçası.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2020 Ford Focus 4 1.5 Ti-Vct 123 Hp AT6-TrendX
    2022 Toyota Corolla 1.5 MDS Dream
    2022 Skoda Kamiq 1.0 TSI DSG Elite
  • 2020 Astra j 16 jant 205 60 16

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Kitapçık bilgilerinde bu ölçüler mevcut fakat aracın motor koduna göre önerilen ölçü değişiyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iGroN -- 9 Mayıs 2021; 23:35:35 >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ben bi dönem kullanmıştım 1.6 136 manuel
    225 50 17 idi
    Yakışıyordu
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.