Şimdi Ara

Eski Model Premium Üst Segment Takıntısı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
85
Cevap
4
Favori
3.343
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
4 oy
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Eski araç dedin mi Mercedes bakılır. BMW nin temizini bulmak çok zor. Bulsan da Mercedes'e göre daha hassas arabalar olduğundan tehlikeli. Motoru, şanzımanı, şasisi, elektroniği sağlam bir Mercedes sadece yakıtta üzer. Yaş itibariyle mtv si düşük olacaktır nispeten. Trafik sigortası da biraz yüksek çıkabilir ancak temel kalem yakıt ve yedek parça
    _____________________________
    Devrim Arabası
  • Sende benim kafadasin 45e sifir araba alacagima gider alfa 159, Volvo S60 gibi araclara binerim.Bu tip araçlar her bindiginizde ilki de almışım diyebileceginiz araclar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • ilk arızada aklını alırlar..

    Bulaşmayın bu işlere..

    x5'in deri döşemesi yıpranmış değiştirmek 5-6 bin Euro ..

    Misal bir airmatik arzası vb ...

    uçuk rakamlar çıkması ayrı mesele, bunu düzgün şekilde yaptıramamanız bambaşka bir mesele..

    Otomobilin Sorunsuz kullanılabileceği süre 7-8 yılı geçmez..

    10 yaşında araba demek, ekonomik ömrünü doldurmuş demek... uğraştın ettin hadi 15 seneyi devirttin... Bitti.. sonrası hurda.. marka mühim değil...

    Şuan 2016 yılındayız..
    İkinci El araba : 2010 - 2015 arası..
    2005'den aşağıdakiler ekonomik ömrü tamamlandı...

    Bu gözle bakın..
    _____________________________
    BMW 3.20 D M Package 2012 - 2.0 D 184hp - 380nm
  • Deri koltuk meselesinde pek bir tecrübeniz olmadığı belli oluyor. 5-6 bin euro ile şaka yapıyor olmanız lazım aksi türlü.

    1. sınıf malzeme işçilik ile yıpranan koltukları, direksiyon, vites topuzundaki gibi yerleri deri yaptırmanız 1000tl'yi geçmez.

    Deri koltukta aşınan yerler genelde sürücü koltuğu, direksiyon ve vites topuzu yıpranıyor. Komple tüm koltukları söküp değiştirmek gereksiz.

    Benim aracımın ön koltuk üst derisi, direksiyon ve vites topuzu değişti. Bu işi iyi yapan yere yaptırdım ve en iyi malzemeyi istedim. Tutar 700tl. Hatta dolgu malzemesi eskimişti, ona da ek yaptırdım.

    Bunlar dışında evet, sürpriz arızalar çıkarabilir. Ama bu arızalar abartı olmaz ve aşırı miktarlar tutmaz. Örneğin benim aracın şanzumanı değişti 230binde, tutar 5500tl. Son 6 yılda şanzumanla birlikte çıkardığı masraf en fazla 7bin lira. x5 gibi modellerde çıkma parça bulmak da mümkün.

    Bunlar dışında periyodik bakımı 300tl'yi geçmez. Vergisi yıllık 600tl. Sıfır alacağınız herhangi bir muadil aracın periyodik bakımı 500tl, kaskosu 1500tl, yıllık vergisi de en az 1000tl dir. 2.0 olursa en az 2500tl.

    x5'e alternatif alabileceğiniz 4*4 otomatik bir suv'un fiyatı 120 150binlerde.(x-trail, tucson, crv, kuga). X5 ne kadar eski model de olsa bu araçlardan daha konforludur. Temiz bir x5 ya da muadil araçları 40 50bine bulmak mümkün. Arada 100bin civarı bir fark oluşuyor. 100bine daire alıp kiraya verseniz ayda 500tl 600tl kira getirir ve değer kaybetmez. 5 sene sonra satmak isteseniz şimdiki alabileceğiniz crv'den iki tane eder.

    Tüketim olarak da şu an ben lpg ile içlerindeki en ekonomik 1.6 dizel otm crv'den bile daha uyguna gezebiliyorum. 80tl lik lpg ile 250km yol yapıyorum.

    Yeni alacağınız bir suv eski modellere göre daha fazla değer kaybeder. Sigortası, periyodik bakımı daha pahalıdır. Kasko yaptırmak durumundasın ve olası bir kazada değer kaybı çok olur. Bu yüzden çok rahat kullanamazsın. İşyerinde sıfır araç alan arkadaşlarım düzgün park yeri bulabilmek için benden yarım saat önce geliyor. Ben kaldırım, yol ağzı demeden rahatça parkedebiliyorum. Aracın tamponunu sürtmüşüm, yanını sürtmüşüm çok önemsemiyorum. Bu olay büyük rahatlık. Bir ton para verip aracı rahat rahat kullanamamak kötü. Zaten birçok yerde boyası var, kafam rahat. Sıfır x5 alan bir tanıdığım kar yağınca çıkamıyor, çıkmıyor. Biri gelip çarpar diye korkuyor. Ben de tam tersi kar görünce ormana çıkıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi commandx -- 24 Ocak 2016; 13:00:33 >
    _____________________________
    Lexus rx 300 - Kolay İngilizce Android Uygulamam (Kod isteyen pm atsın lütfen)




  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Bu tür seçim yapmak hakkında detaylı bilgiler verebilirmisiniz hocam?
    Mesela hangisi alınır hangisi alınmaz, masrafı az olan araçlar nelerdir?
    Malum, benzinli b segment alacak olsak 70 bine dayanmış fiyatlar.. Bazen şeytan diyor, git al e39-e46 vs. ama tereddüt ediyor insan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    2000 Model E200 Kompressor sahibiyim. 0 Km olarak aldık. Aracın faturası, sipariş formu, opsiyon listesi, garanti süresinceki ve sonrasındaki bir takım faturaları dahil evde dosya içinde durmakta. 10 aydır kapalı garajda saklıyorum kendisini. O süre haricinde hep aktif kullanıldı. Bakım haricinde aşırı uğraştırmadı beni. Keyif, rahatlık ve içine kurulma açısından rakipsiz bir araç. Güncel W212 kumda oynasın. (O araca da sahibim.)

    hele hele w211 mercedesin efsanesidir.fakat maalesef temizlerini bulmak çok zor,üstüne dünyanın parası.
    alfa 159 düşündüm,temizini bulamadım.buldum,65 bin istedi sahibi 2008 model arabaya.
    _____________________________
    Objektif olursanız dost,fanatik olursanız düşman kazanırsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rozetmen

    Araç 10 yaş üstü olacağından kaskoyu unutun önce.günümüzde örnek olacak olursa e200 komp.avangarteler hala çok tutuyor.kullanmak nasip olmadı ama oturdum 2 defa içine.gerçekten buram buram kalite kokuyor.tabi kullanan dostum LPG ile kullanıyordu ,o kütledeki araba haliyle fazla yakar.onun dışında pek eski mi bilmem ama e270 cdiler de piyasada epey var,hatta alan satmıyor

    10 yastan buyuklere bazi firmalar kasko yapmasada cogu yapiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • yukarıda bir arkadaşın dediği gibi eğer böyle bir takıntınız varsa gerçekten w211 e serisinin üzerine araba tanımam.

    e270 cdi alıp hem konforu hem performansı hem karizmayı üst seviyelerde yaşayacaksın. ama malesef ne yazıkki şu anda türkiyede baktığımda 300.000 i devirmiş çoğu.

    bakımlı olsa bile artık araçlar yorulmuştur diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hysteria_ -- 24 Ocak 2016; 14:32:56 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mevsimsiz_kar45

    ben e46 ya maximum yapabildiğim masraf 10.500 tl tuttu lastiğinden aküsünden trigerinden benzin pompasından freninden bujisinden v kayışından üst kapak rektefiyesinden sübap değişiminden komple motor conta değişiminden şamzıman motor takozlarından aklına gelen ağır bakım ne varsa sıfır arabadaki 2 yıllık değer kaybına 100 bin sorunsuz gideri olan d segment aracım oldu. bir f segmente taş çatlasın aynısını yaptırmak dahil 20 bini geçmez. ben birde çok pimpiriğimdir. mesela yeni fren disk ve balataları değiştirdim brembo yaptım lastikler yokohama idi prelli p7 olsun diye değiştirdim buna rağmen hesap ortada kullandığım tüm parçalar orjinal yan sanayi kullanırım düşüncesine girerseniz direk bu işe girmeyin derim.

    Ben de sizin gibi düşünüyorum çıkma parça yerine 5 10 lira daha fazla ver orjinali olsun fakat beni asıl korkutan benim genel

    anlamda aldığım ürünlerde bir talihsizliğim var birşey aldığım zaman çok kıl bir arıza beni bulabiliyor böyle olursa ne kadar

    başımız ağrır, olmassa bize ne kadar periyordik bakım masrafı çıkar bunları öğrenip önümü iyi görmek derdindeyim.
    _____________________________




  • Bende sizin gibi düşünüyorum, bu yıl azerbaycandna w211 2008 model veya e60 2008 2009 model aşmayı dusunuyorum. Bizim orada bunların en dolusu en temizleri 15.000 dolara satılıyor ortalama. 2. El dizelden korktuğum için benzinli e350 veya 5530i veya 535i alıcam. Yeni arabalardan çok daha iyi ve ucuz daha be olsun.undefined



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 12 Angry Men -- 24 Ocak 2016; 14:45:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    2000 Model E200 Kompressor sahibiyim. 0 Km olarak aldık. Aracın faturası, sipariş formu, opsiyon listesi, garanti süresinceki ve sonrasındaki bir takım faturaları dahil evde dosya içinde durmakta. 10 aydır kapalı garajda saklıyorum kendisini. O süre haricinde hep aktif kullanıldı. Bakım haricinde aşırı uğraştırmadı beni. Keyif, rahatlık ve içine kurulma açısından rakipsiz bir araç. Güncel W212 kumda oynasın. (O araca da sahibim.)

    Hocam efsane manda kasa benim zaten çocukluk hayalimdi keza w 124 de öyle.Size böyle motor şanzuman indiricek şekilde

    bir arıza veya başka baş ağrıtan bir sorun çıkardı mı ve size kaça patladı,bir de bakımları sürekli yetkili servisde mi yaptırdınız

    maliyeti ne oldu bunları cevaplarsanız çok memnun olurum
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 12 Angry Men

    Bende sizin gibi düşünüyorum, bu yıl azerbaycandna w211 2008 model veya e60 2008 2009 model aşmayı dusunuyorum. Bizim orada bunların en dolusu en temizleri 15.000 dolara satılıyor ortalama. 2. El dizelden korktuğum için benzinli e350 veya 5530i veya 535i alıcam. Yeni arabalardan çok daha iyi ve ucuz daha be olsun.undefined

    Hocam nasıl almayı düşünüyorsun ? Çifte vatandaşlık falan mı var ?Eğer öyleyse hiç düşünme bence
    _____________________________
  • Gladyator] kullanıcısına yanıt
    d-e segment için 10 bin kenara ayır fazlasına zaten fabrika sana sıfır üretir arabayı :D b segment sıfır alsan zaten 2-3 seneye 10 bin değer kaybı var masrafı gene ayrı yüksek mtv ayrı.
    _____________________________
    - AMBULANSA YOL VERİYORUM HAYAT KURTARIYORUM...
    - Bilgi sahibi olmadan lütfen fikir beyan etmeyelim...
    - Anlayamazsınız... Anlasaydınız...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    D ve E segmenti yürütmek kolay iş değildir.

    E90 320d Golf ile aynı paraya satılıyor ama ikisinin yüretme maliyeti arasında 5 kat fark var.

    ben e90 320d kullanıcısıyım. aracım 195.000 km'de ve her 10.000 km'de çok güvendiğim ve tanıdığım bosch car serviste bakım yaptırıyorum. bosch markalı bakım ürünleri ve castrol edge yağ dahil en son bakım 325 tl tuttu. kullandığım sürede bana ekstra açtığı masraflar sarj dinamosu bakımı 250 tl, termostat değişimi 400 tl, ön fren balatası değişimi 150 tl, gergi kütüğü ve devirdaim değişimi 500 tl, silecekler 175 tl. kullanılan bütün parçalar fren balataları hariç orjinal bmw parçaları. parça değişimleri yine bosch car serviste yapıldı.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gladyator]

    quote:

    Orijinalden alıntı: 12 Angry Men

    Bende sizin gibi düşünüyorum, bu yıl azerbaycandna w211 2008 model veya e60 2008 2009 model aşmayı dusunuyorum. Bizim orada bunların en dolusu en temizleri 15.000 dolara satılıyor ortalama. 2. El dizelden korktuğum için benzinli e350 veya 5530i veya 535i alıcam. Yeni arabalardan çok daha iyi ve ucuz daha be olsun.undefined

    Hocam nasıl almayı düşünüyorsun ? Çifte vatandaşlık falan mı var ?Eğer öyleyse hiç düşünme bence

    Çifte vatandaş değilim, azerbaycna vatandaşıyım , türkiyede çalışma iznim var. Yani alıp getirebılıyorum. Bu şartlar altında 5 para etmez fındık motorlu bomboş arabalara servet vermek zorunda kalmıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gladyator]

    quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    2000 Model E200 Kompressor sahibiyim. 0 Km olarak aldık. Aracın faturası, sipariş formu, opsiyon listesi, garanti süresinceki ve sonrasındaki bir takım faturaları dahil evde dosya içinde durmakta. 10 aydır kapalı garajda saklıyorum kendisini. O süre haricinde hep aktif kullanıldı. Bakım haricinde aşırı uğraştırmadı beni. Keyif, rahatlık ve içine kurulma açısından rakipsiz bir araç. Güncel W212 kumda oynasın. (O araca da sahibim.)

    Hocam efsane manda kasa benim zaten çocukluk hayalimdi keza w 124 de öyle.Size böyle motor şanzuman indiricek şekilde

    bir arıza veya başka baş ağrıtan bir sorun çıkardı mı ve size kaça patladı,bir de bakımları sürekli yetkili servisde mi yaptırdınız

    maliyeti ne oldu bunları cevaplarsanız çok memnun olurum

    Büyük bir arızası hiç olmadı. Şimdiye kadar yolda da bırakmadı. Garanti bittikten sonra arada bir yetkili servise gitse de bakımların çoğunu özel serviste yaptırdım.
    _____________________________




  • Ulan o mersedese bak. Sahin boyar gibi boyamış reziller.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    - Söylesene, hepsini öldürmen şart mıydı? Ben sana sadece korkut demiştim.
    + Insanlar ölürken çok korkuyorlar.
  • Bence en önemlisi aracın geçmişi ve aracın bilgisi. Aracın geçmişini ve aracın bilgilerini bilmeniz sorun yaşamamanızı ya da yaşasanız da çözümünü kolaşlaştırmanızı sağlar. Aracın bir kronik sorunu var mı yok mu, varsa çözümü var mı ve ne kadara mal olduğu, sizden önceki sahibi bunu yaptırmış mı yoksa yaptırmamış mı bunları bilmeniz lazım.

    Aracın geçmişi. Bu da çok önemli. Kimi insan aracını seviyor, aracına severek biniyor ve gereken özeni gösteriyor. Kimisi ise arıza çıkardıktan sonra tamire götürüyor. Aracı alacağınız kişi ile yapacağınız bir sohbet size hemen fikir verir. Mesela araçla ilgili teknik bir konu sorarsanız meraklı birisi kolayca cevap verebilir.

    Eski sahibinin uzun yıllar o araca binmesi de benim için önemli. İlk sahibinden olan araçları her zaman daha çok tercih sebebim. Çok el değiştiren araçlara fazla güvenmem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi commandx -- 25 Ocak 2016; 8:06:39 >
    _____________________________
    Lexus rx 300 - Kolay İngilizce Android Uygulamam (Kod isteyen pm atsın lütfen)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: nebel

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    D ve E segmenti yürütmek kolay iş değildir.

    E90 320d Golf ile aynı paraya satılıyor ama ikisinin yüretme maliyeti arasında 5 kat fark var.

    ben e90 320d kullanıcısıyım. aracım 195.000 km'de ve her 10.000 km'de çok güvendiğim ve tanıdığım bosch car serviste bakım yaptırıyorum. bosch markalı bakım ürünleri ve castrol edge yağ dahil en son bakım 325 tl tuttu. kullandığım sürede bana ekstra açtığı masraflar sarj dinamosu bakımı 250 tl, termostat değişimi 400 tl, ön fren balatası değişimi 150 tl, gergi kütüğü ve devirdaim değişimi 500 tl, silecekler 175 tl. kullanılan bütün parçalar fren balataları hariç orjinal bmw parçaları. parça değişimleri yine bosch car serviste yapıldı.


    Eee triger ne kadara değişti? Vergin ne kadar? Kaskon ne kadar? Bunlardan da bahset.

    Bu sorduğum 3 soru 10.000TL'yi buluyor neredeyse.

    bu araçlarda triger değişimi zincirli olduğu için yok. ayrıca bmw'lerde trigerin zincirli olduğunu bilmemene şaşırdım.
    _____________________________




  • Yalnız olmadığımı görmek güzel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.