Şimdi Ara

Eski Model Premium Üst Segment Takıntısı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
85
Cevap
4
Favori
3.343
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
4 oy
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bende 2000 model e46 kasa BMW ye biniyorum, gidip kağıt gibi konfor donanım hiçbişey olmayan araçlara 40 bin vereceğime adam gibi arabaya binerim dedim..
    2 senedir bir kere pişman olmadım.. Herkeste eski araçlarda bir korku var yürütemeyiz diye , eğer aladığınız araç temizse yorgun değilse nice sıfır KM deyim diyen araçları cebinden çıkartır,, Şimdi piyasadaki çoğu B-C sınıfı araç benim gözümde tenekeden başka birşey değil
    _____________________________
    BMW E46
  • bu yazdığın araçların hepsinin yürütme masrafı çok fazla olacaktır, bu araçları alması kolaydır yürütmesi zordur
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Deri koltuk meselesinde pek bir tecrübeniz olmadığı belli oluyor. 5-6 bin euro ile şaka yapıyor olmanız lazım aksi türlü.

    1. sınıf malzeme işçilik ile yıpranan koltukları, direksiyon, vites topuzundaki gibi yerleri deri yaptırmanız 1000tl'yi geçmez.

    Deri koltukta aşınan yerler genelde sürücü koltuğu, direksiyon ve vites topuzu yıpranıyor. Komple tüm koltukları söküp değiştirmek gereksiz.

    Benim aracımın ön koltuk üst derisi, direksiyon ve vites topuzu değişti. Bu işi iyi yapan yere yaptırdım ve en iyi malzemeyi istedim. Tutar 700tl. Hatta dolgu malzemesi eskimişti, ona da ek yaptırdım.

    Bunlar dışında evet, sürpriz arızalar çıkarabilir. Ama bu arızalar abartı olmaz ve aşırı miktarlar tutmaz. Örneğin benim aracın şanzumanı değişti 230binde, tutar 5500tl. Son 6 yılda şanzumanla birlikte çıkardığı masraf en fazla 7bin lira. x5 gibi modellerde çıkma parça bulmak da mümkün.

    Bunlar dışında periyodik bakımı 300tl'yi geçmez. Vergisi yıllık 600tl. Sıfır alacağınız herhangi bir muadil aracın periyodik bakımı 500tl, kaskosu 1500tl, yıllık vergisi de en az 1000tl dir. 2.0 olursa en az 2500tl.

    x5'e alternatif alabileceğiniz 4*4 otomatik bir suv'un fiyatı 120 150binlerde.(x-trail, tucson, crv, kuga). X5 ne kadar eski model de olsa bu araçlardan daha konforludur. Temiz bir x5 ya da muadil araçları 40 50bine bulmak mümkün. Arada 100bin civarı bir fark oluşuyor. 100bine daire alıp kiraya verseniz ayda 500tl 600tl kira getirir ve değer kaybetmez. 5 sene sonra satmak isteseniz şimdiki alabileceğiniz crv'den iki tane eder.

    Tüketim olarak da şu an ben lpg ile içlerindeki en ekonomik 1.6 dizel otm crv'den bile daha uyguna gezebiliyorum. 80tl lik lpg ile 250km yol yapıyorum.

    Yeni alacağınız bir suv eski modellere göre daha fazla değer kaybeder. Sigortası, periyodik bakımı daha pahalıdır. Kasko yaptırmak durumundasın ve olası bir kazada değer kaybı çok olur. Bu yüzden çok rahat kullanamazsın. İşyerinde sıfır araç alan arkadaşlarım düzgün park yeri bulabilmek için benden yarım saat önce geliyor. Ben kaldırım, yol ağzı demeden rahatça parkedebiliyorum. Aracın tamponunu sürtmüşüm, yanını sürtmüşüm çok önemsemiyorum. Bu olay büyük rahatlık. Bir ton para verip aracı rahat rahat kullanamamak kötü. Zaten birçok yerde boyası var, kafam rahat. Sıfır x5 alan bir tanıdığım kar yağınca çıkamıyor, çıkmıyor. Biri gelip çarpar diye korkuyor. Ben de tam tersi kar görünce ormana çıkıyorum.

    Altına imzamı atıyorum.

    işyerinde kıl bir abi ; Arıza yapıyor diye eski aracını satıp sıfır araç aldı, (aracı 2006 model idi )

    önce kaskodan bi darbe yedi,
    MTV ile üzerine tuz serpildi,
    üzerine titrer vaziyette araç kullanımı ve garanti için yetkili servise gitmek zorunda kalması, extra cebinden para çıkması ise tatlısı oldu.

    Eskiye devam etseydi kesinlikle daha az para çıkacaktı cebinden. Aldığı araç ise fluence

    Alana hayırlı olsun der geçerim.
    _____________________________
    Fikrin kadar varsın!




  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Tespitleriniz çok yerinde, müsadenizle eksik bir kısmını tamamlamak istiyorum; ikame araç alım gücü...

    Sizinde bahsettiğiniz gibi arabasını kendinden kıymetli gören kimseler var, sağlıklı hiç bir insan böyle birşey düşünmez. Bu arkadaşları böyle hareket etmeye iten sebep ikame araç alım gücünden yoksun olmaları...

    Örnekle açıklayalım 70Bin'e C sınıfı boş paket sıfır araç aldınız,
    Vergi, ruhsat, kasko, sigorta 3.000 TL
    Kontağı çevirdiğiniz an araç 5.000 TL değer kaybetti
    Çıktınız yola aceminin teki geldi sürttü, el kadar boya 3.000 TL'de öyle gitti...

    küçücük bir olayla 70 Binlik araçtan kaynaklanan kayıp 11.000 TL!

    Aracın sahibinin durumuna bakalım; en iyi şartlarda 2 maaşla çalışan, 6-7 Bin TL geliri olan, İstanbul gibi bir yerde çocuk büyüten bir kişi... bu profilde birinin 70binlik arabanın ikamesini alması imkansız...

    40-50 Bin gibi bir fiyata alınan D sınıfı veya SUV'da değer kaybı yok, yaşanılan şehire göre kaskoya gerek yok, değer kaybı yok. Vergi, yakıt, zaman zaman çıkan ekstra masraflarda yaşanılacak konforu karşılar...
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: nebel

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: nebel

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    D ve E segmenti yürütmek kolay iş değildir.

    E90 320d Golf ile aynı paraya satılıyor ama ikisinin yüretme maliyeti arasında 5 kat fark var.

    ben e90 320d kullanıcısıyım. aracım 195.000 km'de ve her 10.000 km'de çok güvendiğim ve tanıdığım bosch car serviste bakım yaptırıyorum. bosch markalı bakım ürünleri ve castrol edge yağ dahil en son bakım 325 tl tuttu. kullandığım sürede bana ekstra açtığı masraflar sarj dinamosu bakımı 250 tl, termostat değişimi 400 tl, ön fren balatası değişimi 150 tl, gergi kütüğü ve devirdaim değişimi 500 tl, silecekler 175 tl. kullanılan bütün parçalar fren balataları hariç orjinal bmw parçaları. parça değişimleri yine bosch car serviste yapıldı.


    Eee triger ne kadara değişti? Vergin ne kadar? Kaskon ne kadar? Bunlardan da bahset.

    Bu sorduğum 3 soru 10.000TL'yi buluyor neredeyse.

    bu araçlarda triger değişimi zincirli olduğu için yok. ayrıca bmw'lerde trigerin zincirli olduğunu bilmemene şaşırdım.

    Triger zinciri değişiyor çok bilmiş 320d kullanıcısı, sanayi fiyatı 3500TL

    Eğer zincir değişmezse zamanında, yerinden çıkıp pistonları/bujileri kırıyor, motorun yerinden inmesi gerekiyor, bu sorunu yaşayan 1000'lerce kişi oldu.

    Zincir olunca ömür boyu gidiyor sanıyorsun veya bu arabaya gerçekten sahip değilsin.

    madem değişiyor o halde ne zaman ya da hangi kilometrede değiştireceğimizi söyle de değiştirelim, benden çok bilmiş.
    _____________________________




  • düzgün konuşmamayı senden öğrendim. bana "çok bilmiş 320d kullanıcısı" diye hitap etmek çok mu düzgün? şimdiye kadar bu forumda cevap verdiğim kişilere hep siz diye hitap etmişimdir. zincir konusuna gelirsek benim aracım 195.000 kilometrede ve yetkili servise bu konuyu sorduğumda zincir ses yaptığında değişir bilgisini verdiler. araç saat gibi çalışıyor, zincir sesi yok, niçin triger zincirini değiştireyim? ayrıca reis oto özel bmw servisinin bir bmw sahibine bu konudaki cevabını buraya kopyalıyorum.

    Ad soyad : Mustafa destereci Tarih : 24 Kasım 2015 13 21
    Soru
    2004 520i benzinli bmw var 195000 de zincir ne zaman deyisir ve sogukda calistirdigimda direksiyonu saga sola cevirince gicir gacur ses geliyor isininca sesi kesiyor neden yapar
    Cevap
    ZİNCİR DEGİŞİMİNİ MOTOR REVİZYONUDA YADA SES YAPINCA DEGİŞTİRİYORUZ
    _____________________________
  • Hocam bizde 97 model e 200 var geçen seninin başlarında almıştık 38 bine 2 tl masraf yaptık. 150 bin km'deydi tüp taktırdık benzin+lpg kullanıyorz. Eskisi 2005 focustu uzun yolda merso çok daha rahat tavsiye ederim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 2000 Model E200 k'nın Sıfır 1.4 Tdı trend polo'dan her konuda üstün olduğunu dedemde biliyor ama... Yürütme maliyetleri ve cebinide düşünmek zorunda olanlar var.

    Hergün İş yerine git-gel,markete git bilmem nereye git'i Tdı polo ile ekonomik bir şekilde yaparsın ama E200 k ile adamın cebini kurutur.
    _____________________________
  • eskiye rağbet olsa bit pzarına nur yağardı. yeni araçlar güvenli ve daha az sorunlu

    Son yıllarda otomotiv sektöründeki gelişme muazzam. hiç premium takıntınız olmasın. Premium algıdır. Kullanılan malzemeler hemen hemen aynı. eskiye gerek yok
    _____________________________
    May The Force Be With You
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    eskiye rağbet olsa bit pzarına nur yağardı. yeni araçlar güvenli ve daha az sorunlu

    Son yıllarda otomotiv sektöründeki gelişme muazzam. hiç premium takıntınız olmasın. Premium algıdır. Kullanılan malzemeler hemen hemen aynı. eskiye gerek yok

    Kullanilan malzemeler hemen hemen ayni mi ? Hic binip kullandiniz mi bir w211 e39 vs ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Her ne kadar son yıllarda özellikle güvenlik ve tüketim açısından önemli standartlar oluşsa da aslında en azından 10 yıllık teknolojiler satılıyor. Kullandığım 2008 Laguna daki donanımların çoğu daha yeni yeni standart hale gelmeye başladı. Varsın sorun çıkarsın sırf yeni diye aynı donanım ve konfordaki araca 80-90 bin vermem gerekirdi. Varsın arıza yapsın, memleketin ustası kazansın...
    _____________________________
    Sorento XForce 2.5 CRDI 170 bg
  • 2003-2004 model BMW E65 760Lİ modeller ikinci elde 70-90,000 TL arasına gidiyor. Aşağı yukarı sıfır dizel otomatik C sınıfı parası ancak yürütme masraflarına göre kıyaslarsak kumardan farksız.
    _____________________________
    Soru şikayet ya da öneriler için PM atabilirsiniz.
  • Konuyu tecrübeleriyle aydinlatanlara çok tesekkürler

    Genel anlamda herkesin birlestigi konu temiz siclli evveliyati bilinen araçlarin tercih edilmesi yönünde.Aklima su takildi
    yalniz galeriye düsmüs iyi izlenim veren araçlarda risk ne kadardir veya bu araçlari illa 1. veya 2. sahibinden mi alacaksin ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gladyator] -- 25 Ocak 2016; 23:55:53 >
    _____________________________
  • Eski model araç almak bence artık zorlaştı. Herkes aynı şeyi düşünüyor ve elinde eski aracı olup da temiz olan adam hele de km düşükse uçuk fiyat çekiyor. Ama E sınıfı yerine 2. el D sınıfı bakmak daha mantıklı.
    _____________________________
  • Bense C sınıfı 2.el yerine D sınıfı 2.el alınsa focus yerine mondeo, corolla yerine avensis, megane yerine latitute... ne kadar yoracağını merak edenlerdenim...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gladyator]

    Konuyu tecrübeleriyle aydinlatanlara çok tesekkürler

    Genel anlamda herkesin birlestigi konu temiz siclli evveliyati bilinen araçlarin tercih edilmesi yönünde.Aklima su takildi
    yalniz galeriye düsmüs iyi izlenim veren araçlarda risk ne kadardir veya bu araçlari illa 1. veya 2. sahibinden mi alacaksin ?

    Bu tür araçları galeride de çok bulabilirsiniz. Satan insanlar genelde varlıklı kesim oluyor ve uğraşmak istemiyor.
    _____________________________
    Lexus rx 300 - Kolay İngilizce Android Uygulamam (Kod isteyen pm atsın lütfen)
  • İstediğiniz tarzda bir araca sahip olmadım fakat arkadaşlarımın araçlarından bildiğim kadarıyla bahsediyim.

    W210 kasa Mercedes E200 kompressor var bir arkadaşımda, kendisi hastası o kasanın. Kırmızı motor dediklerinden 186bg yanılmıyorsam. E2 paket 6 tuş mu bişeyler diyip duruyor kendisi. Araçta koltuk soğutmaya kadar var. Ufak fakat güzel bir detay, cam su bidonu ıstmalı, bakır boru gibi birşey var içinde kapağı büyük açınca gözüküyor, çok hoşuma gitmişti. Orjinal xenon farı var, far yıkaması var. Keyifli araç. Sıkıntısına gelince bir tek benim bildiğim, her ne kadar araç sahibi bu bukadar soğutur dese de bence koltuk soğutması bozulmuş kendisi kabullenmiyor :)

    3 arkadaşımda W211 var. 2 si gümüş biri altına benzer bir renk. Hepsi cam tavanlı ve gri olanlar bence çok Şık. E200 kompressor bu arada 3üde. Donanımları aynı sanırsam fakat 2 sinde vitesin üstünden basıp çalıştırma var keyless giriş-çalıştırma. Bu özellik çok hoşuma gidiyor. Diğerinde vitesten çalıştırma yok ama keyless var mıydı bilemiyorum. Aracın arızasına gelince bu kasanın kronik sorunu hepsi senede bir sunroof problemi yaşıyorlar. O kızak tozlanıyor mu birşey oluyormuş yanı sunroof u aktif olarak kullanır açıp kaparsanız kesinlikle arıza çıkarıyor haberiniz olsun. Bunun dışında bir sıkıntılarını duymadım fakat sanılanın aksine gayet hantal bu araçlar yani kasasını anca kaldırıyor üstündeki motor. (bence)

    E60 520i sahibi olan bir arkadaşım var ilk olarak belirtiyim araba gitmiyor. Bu sefer ciddi ciddi gitmiyor hızlanmak için can çekişiyor. Aracı M paket siyah, dıştan ne kadar performanslı bir araç gibi duruyorsa, gidişide o kadar kötü. Angel olayına hayranım. Hava tam kararmadığı zamanlar angel (park) ve sisleri açıp gelişine hayranım, aşık oluyorum, çokda sevdiğim bir kasa. Aracın sorununa gelirsen 250k km civarı, her yerinden tıkırtı sesleri geliyor aracın. Bu araca has mı bilemem fakat az sonra söyleyeceğim e60'da da mevcut aynı sıkıntı. i-drive cd almıyor o bozulmuş, camlar yavaş yavaş açılıp kapanıyor vs. yaşa bağlı sorunlar mevcut.

    535d E60 var bir arkadaşımdada. Muhteşem bir motor aşırı yakıt tüketimi yok asılmazsanız fakat asılmamak çok zor. Çok keyifli çünkü araç. Yazılım falanda var arkadaşın aracında gerçek anlamıyla tam bir makina! Yukarda bahsettiğim tıkırtı bu araçtada mevcut, araç 300K ya yakın kilometrede.

    Son olarak aklıma gelen kasa kodunu bilmediğim 2005-2006 civarı bir yıla sahip A6 var arkadaşımın babasının aracı. Bazen onunla gelir yanımıza, araç 2.0TDI donanımını bilmiyorum fakat MMI, deri, hafıza, ısıtma, tavan gibi donanımlar mevcut. Kaç km'de hatırlamıyorum fakat fazla yüksek değil bildiğim kadarıyla. Araç sıfırdan beri onlardaydı ve babasını tanırım hırpalayacak biri değil. Buna bağlı mı bilmem fakat aracın içinde çok huzur buluyorum zerre takırtı tukurtu yok. Araçta bildiğim hiç bir arıza yok, saat gibi maşallah. Benim için tek kötü yanı 2.0TDI motorun yaktığı kadar gitmemesi. 520i gibi yerinden kalkmıyor değil fakat 520d (gerçi yeni bindiğim 520d'ler ama) gibi az yakıp çok kaçmıyor. Dizel diye ekonomik olur diye alınacak bir araç değil onu belirteyim.

    Aradığınız yaş ve modellerde bilgim bunlardan ibaret, umarım yardımcı olur seçiminizde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WaRToX -- 26 Ocak 2016; 15:14:24 >
    _____________________________
    Hazır cep onayı gelmişken yazmayım dedim, yine dayanamadım cepten onaylattım.
    VOLVO S40 2007 Dynamic araç satıldı, şuan S60 2.0 T5 2011 Advance




  • İstediğiniz tarzda bir araca sahip olmadım fakat arkadaşlarımın araçlarından bildiğim kadarıyla bahsediyim.

    W210 kasa Mercedes E200 kompressor var bir arkadaşımda, kendisi hastası o kasanın. Kırmızı motor dediklerinden 186bg yanılmıyorsam. E2 paket 6 tuş mu bişeyler diyip duruyor kendisi. Araçta koltuk soğutmaya kadar var. Ufak fakat güzel bir detay, cam su bidonu ıstmalı, bakır boru gibi birşey var içinde kapağı büyük açınca gözüküyor, çok hoşuma gitmişti. Orjinal xenon farı var, far yıkaması var. Keyifli araç. Sıkıntısına gelince bir tek benim bildiğim, her ne kadar araç sahibi bu bukadar soğutur dese de bence koltuk soğutması bozulmuş kendisi kabullenmiyor :)

    3 arkadaşımda W211 var. 2 si gümüş biri altına benzer bir renk. Hepsi cam tavanlı ve gri olanlar bence çok çık. E200 kompressor bu arada 3üde. Donanımları aynı sanırsam fakat 2 sinde vitesin üstünden basıp çalıştırma var keyless giriş-çalıştırma. Bu özellik çok hoşuma gidiyor. Diğerinde vitesten çalıştırma yok ama keyless var mıydı bilemiyorum. Aracın arızasına gelince bu kasanın kronik sorunu hepsi senede bir sunroof problemi yaşıyorlar. O kızak tozlanıyor mu birşey oluyormuş yanı sunroof u aktif olarak kullanır açıp kaparsanız kesinlikle arıza çıkarıyor haberiniz olsun. Bunun dışında bir sıkıntılarını duymadım fakat sanılanın aksine gayet hantal bu araçlar yani kasasını anca kaldırıyor üstündeki motor. (bence)

    E60 520i sahibi olan bir arkadaşım var ilk olarak belirtiyim araba gitmiyor. Bu sefer ciddi ciddi gitmiyor hızlanmak için can çekişiyor. Aracı M paket siyah, dıştan ne kadar performanslı bir araç gibi duruyorsa, gidişide o kadar kötü. Angel olayına hayranım. Hava tam kararmadığı zamanlar angel (park) ve sisleri açıp gelişine hayranım, aşık oluyorum, çokda sevdiğim bir kasa. Aracın sorununa gelirsen 250k km civarı, her yerinden tıkırtı sesleri geliyor aracın. Bu araca has mı bilemem fakat az sonra söyleyeceğim e60'da da mevcut aynı sıkıntı. i-drive cd almıyor o bozulmuş, camlar yavaş yavaş açılıp kapanıyor vs. yaşa bağlı sorunlar mevcut.

    535d E60 var bir arkadaşımdada. Muhteşem bir motor aşırı yakıt tüketimi yok asılmazsanız fakat asılmamak çok zor. Çok keyifli çünkü araç. Yazılım falanda var arkadaşın aracında gerçek anlamıyla tam bir makina! Yukarda bahsettiğim tıkırtı bu araçtada mevcut, araç 300K ya yakın kilometrede.

    Son olarak aklıma gelen kasa kodunu bilmediğim 2005-2006 civarı bir yıla sahip A6 var arkadaşımın babasının aracı. Bazen onunla gelir yanımıza, araç 2.0TDI donanımını bilmiyorum fakat MMI, deri, hafıza, ısıtma, tavan gibi donanımlar mevcut. Kaç km'de hatırlamıyorum fakat fazla yüksek değil bildiğim kadarıyla. Araç sıfırdan beri onlardaydı ve babasını tanırım hırpalayacak biri değil. Buna bağlı mı bilmem fakat aracın içinde çok huzur buluyorum zerre takırtı tukurtu yok. Araçta bildiğim hiç bir arıza yok, saat gibi maşallah. Benim için tek kötü yanı 2.0TDI motorun yaktığı kadar gitmemesi. 520i gibi yerinden kalkmıyor değil fakat 520d (gerçi yeni bindiğim 520d'ler ama) gibi az yakıp çok kaçmıyor. Dizel diye ekonomik olur diye alınacak bir araç değil onu belirteyim.

    Aradığınız yaş ve modellerde bilgim bunlardan ibaret, umarım yardımcı olur seçiminizde.
    _____________________________
    Hazır cep onayı gelmişken yazmayım dedim, yine dayanamadım cepten onaylattım.
    VOLVO S40 2007 Dynamic araç satıldı, şuan S60 2.0 T5 2011 Advance




  • İlk arabam 1.6 mk4 2008 mondeoydu. 2010 yılında almıştım. Lpg ile kullandım aynı donanım 0 km focustan çok ucuza gelmişti. Şehir içi 10-12 lt şehirler arası 7-8 lt lpg tüketimi vardı. Sert kullanıyordum. 3 tane arızam oldu. İlki baskı balatadaki bilya dağıldı sonrasında balata sıyırdı yolda olduğum ustalara güvenmediğim için serviste yaptırdım. Biraz pahalı oldu bu gün olsaydı 2000 tlye yakın olurdu. Yakıta lpg temizliği için katkı maddesi koydum hatalı kullanımdan dılayı bir süre sonra Benzin pompası yandı 2013 te 750 tl masraf çıktı. Sağ arka cam krikosunun plastiği kırıldı komple kriko değişti çıkma parça (komple seti motoru dahil) ile 300 tlye yaptırdım. Benim tek süpriz masrafım baskı balataydı. Yolda kaldım aracımda çok fazla yük vardı. Diğer masrafların hepsi daha ucuza halledilebilirdi ancak mondeo piyasada çok tutulan bir model değil ve parça bulmak mümkün ama parçayı ucuza bulmak çok mümkün değil. Hrleki benim gibi küçük şehirde yaşıyorsanız. Bir de mesela focusların cam krikosu plastiği ayrı satılırken mondeoda komple kriko seti olarak geliyor. Arz talep meselesi sanırsam. Geniş ve üst segment arabalar gerçekten güzel oluyor. Satın alınan aracın bakımlı olması ve yaşadığınız yerde bakımını yapabilecek ustaların olması önemli.
    _____________________________




  • WaRToX kullanıcısına yanıt
    Ellerinize sağlık hocam çok güzel bir yazı olmuş açıkçası tam istediğim şekilde tecrübe ve gözlemlere dayanarak cevap vermişsiniz.Sizin de belirttiğiniz gibi her aracın bir kronik sorunu
    oluyor bunları eski kasa kullanan eden arkadaşlar bu konu altında belirtip toplarsa ilerisi için çok faydalanılacak bir konu olur.İnş şu aralar bir araç almayı düşünüyoruz ama
    w211 tarzı birşey olmayabilir saablara kafayı takmış durumdayım inş temizini denk getirebiliriz,saygılar.
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.