Şimdi Ara

Corolla Hybrid alsam..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
2
Favori
18.651
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tek olumsuzluk olarak MTV görüyorum yıllık 2800 tl.

    Fakat yakıttan iyi bir tasarruf edersem MTVyi çıkarabilirim sanırsam..

    Bu durumda sırf az yakma niyetiyle bu aracı almak akla mantığa sığar mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • Bildiğim kadarıyla uzun yolda yakıt avantajı düşüyor o nedenle ağırlıklı olarak şehir içi dur-kalk trafikte kullanılacaksa ve yılda çok km yapılacaksa mantıklı olabilir. Devletin şu mtv işine el atması lazım ama nerede o bilinç bizi yönetenlerde? Ülkede üretilen ve tam milletin istediği gibi bir otomobil var halbuki, hem yakıt giderini azaltırsın hem de çevreyi daha az kirletirsin.
    Mtv si şimdi 3 seneye 3.5 olur. 2020 de 1.6 nın mtv si de 2bin den aşağı olmaz. Dolu paket chr hybrid kur un düşük olması ve ötv avantajı ile yok sattı. Aynı durumu corolla da yaşayamazlar. Şunu da söylim hybrd araç 50 yaş üstü sakin kullanım için. Uzun yolda motorun güçsüzlüğü, sesi de cabası. 120den sonra yalıtım diye bişey yok zaten. Bayide 2km lik test ile araba alınmaz.
    Diğer her şeye katılmakla birlikte Toyota'nın 1.8 hybrid motoru zaten yıllardır kullanılmakta olan kendini ispat etmiş bir motordur. Özellikle Abd gibi araçların çok ve yıpratıcı kullanıldığı bir pazarda yıllarca Prius'larda satıldı ve iyi bir izlenim bırakmış olsa gerek ki Prius'u çok seviyorlar.
  • Bildiğim kadarıyla uzun yolda yakıt avantajı düşüyor o nedenle ağırlıklı olarak şehir içi dur-kalk trafikte kullanılacaksa ve yılda çok km yapılacaksa mantıklı olabilir. Devletin şu mtv işine el atması lazım ama nerede o bilinç bizi yönetenlerde? Ülkede üretilen ve tam milletin istediği gibi bir otomobil var halbuki, hem yakıt giderini azaltırsın hem de çevreyi daha az kirletirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CapriceClassic -- 16 Şubat 2019; 12:33:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Günümüzün teknolojisi elektrikli araba, yavaş yavaş insanlar bir şekilde kaymaya başladı, başlayacak.
    Eger hibrid düşünceniz varsa neden olmasın. Şuanda 1.4-1.5-1.6 alsanız 1700 lira vergisi var aradaki 1100 tl oynamakta.

    Yılda 15 bin km yapsanız ortalama baba baba 8 litre yaktıgınızı varsayarsak
    1200 litre yakıt yapar buda şunaki güncel benzin fiyatıyla 7300 tl yapar

    Siz şunu araştırmalısınız hibrid motor kaç km götürüyor
    Atıyorum 5000 km götürse yılda.

    10 bini benzin olda 8 litreden 4900 tl yapar 7300 normal kullanımdı aradaki fark 2400 tl

    Ortalama hesaba göre vergiyi cıkartıyorsunuz.

    Yani corolla aldınız, bir başkasıda 16 motor aldı siz araca vergisiz binerken bir başkası vergili biniyor

    Belkide yıl boyunca 2000 km yaptırıyor

    Hibridin km bazını degerlendirmek gerekiyor, bakımlarını masraflarını, nekadar sağlıklı,çıkabilecek sorunlarını araştırıp degerlendirip ona göre karar vermek gerekiyor.

    Hibrid diye araştırırsanız toyotanın sayfasını görceksiniz
    Benim kendi düşüncem bu kurallara ne sıklıkla uyabilceginiz.
    Hangi ara yakıttan tasarruf etcegiz sorusu doguyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Neredeyse 3.000 TL vergi. Yıllık yapılacak tasarruf buna denk olur mu o tartışılmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • düz 1.6 alıp lpg taktırırsanız hem yakıttan hem mtvden hem de satın almada kâr ediyorsunuz. hybrid alıp maceraya atılmak yerine yıllardır kullanılan uzun ömürlü sürpriz yapmayacak motoru almak çok daha mantıklı bana kalırsa.
  • Şehir içi ve çok km yapılıyorsa alınır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • thiler kullanıcısına yanıt
    Mtv si şimdi 3 seneye 3.5 olur. 2020 de 1.6 nın mtv si de 2bin den aşağı olmaz. Dolu paket chr hybrid kur un düşük olması ve ötv avantajı ile yok sattı. Aynı durumu corolla da yaşayamazlar. Şunu da söylim hybrd araç 50 yaş üstü sakin kullanım için. Uzun yolda motorun güçsüzlüğü, sesi de cabası. 120den sonra yalıtım diye bişey yok zaten. Bayide 2km lik test ile araba alınmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: willyyyyy

    düz 1.6 alıp lpg taktırırsanız hem yakıttan hem mtvden hem de satın almada kâr ediyorsunuz. hybrid alıp maceraya atılmak yerine yıllardır kullanılan uzun ömürlü sürpriz yapmayacak motoru almak çok daha mantıklı bana kalırsa.
    düz 1.6 performans olarakta çok daha iyi hirtten. 9.7 sn 0-100 var düz 1.6'nın. Hibrit 11 sn
  • Ekonomisini kullananlara sormak gerek.Garanti bittikten sonraki bakım masrafları,motorlu taşıtlar vergisi,ilk alımda ödenecek fiyat farkı ve satarken kolay elden çıkarılma durumları iyi düşünülmeli.
  • Aradaki MTV farkını yakıta vermek daha mantıklı bence. Sonuçta arıza konusunda 2 ihtimal varken 1'e düşürülmüş olacaksınız. Hybrid elektrik motoru+benzinli motorun riski yerine sadece benzinli motor riski alırsınız. Eğer MTV'de düzenleme gelirse (hybridler için düşürülürse) tercih edilir. Fakat şu an bana mantıklı gelmiyor.
  • Mtv için avantaj yaparsa devlet belki o zaman alınabilir.


    Şu durumda Benzin otomatik alıp lpg lemek daha cazip

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mtv 2800 mü oha? Şok içerisindeyim ya hybrid yalan olur bu ülkede

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hibrit sistemde tek avantaj tüketim değil, bakım maliyetide düşük. Özellikle büyük bakımlarda.. örneğin hibrit sistemlerde balatalar daha geç aşınmakta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • willyyyyy W kullanıcısına yanıt
    Diğer her şeye katılmakla birlikte Toyota'nın 1.8 hybrid motoru zaten yıllardır kullanılmakta olan kendini ispat etmiş bir motordur. Özellikle Abd gibi araçların çok ve yıpratıcı kullanıldığı bir pazarda yıllarca Prius'larda satıldı ve iyi bir izlenim bırakmış olsa gerek ki Prius'u çok seviyorlar.
  • Daha geçen 15 kuruş zam benzine, bu böyle devam eder hibritinde tasarrufunu hiç miç ederler,,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • willyyyyy W kullanıcısına yanıt
    Bu mantığa göre dizel araçlar satılmamalı. Lpg kullanmayanlar zarar ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birde Hybrid'in 100.000 küsür kmye geldikten sonra pille ilgili oluşabilcek sorunlarıda göz önünde bulundurmak lazım 12 bin küsür lira.Bu durumda inanın hiç bir avantajı kalmıyor gidip 318i alınıp (düşük kmde) aradaki 30-35 bin fiyat farkıylada Hybrid'e kıyasla kapatamayacağınız kadar yol yaparsınız (BMW 9/Toyota 4,5 Litreden hesapladım) sonuç olarak D serisi ve BMW bahsettiğimiz araç.Bu piyasada 0 araç alınmaz bu araç 2 sene önce 85-90 arası çıksa o zaman düşünülürdü ancak şu an hiç gerek yok.
  • willyyyyy W kullanıcısına yanıt
    Adam motor almayacak ki, araba alacak hemşehrim.
    Konuya geleceksek de Volvo S30 alıp keyfinize bakın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şuan en mantıklı kombinasyon bana göre 1.6 Dream + CVT o da 127 bin TL 4 bin lirada LPG olsa 132 bin liraya gelir on numara araba olur.

    Vision paket almam ben alacak olsam, gerçekten çok boş oluyor, 108 bin lira arabaya para veriyorsun teneke jantlı geliyor, otomatik klima yok vs. vs.

    Dream versiyonunda otomatik klima, geri görüş kamerası, kablosuz şarj, 7" hayalet ekran, multimedya sistemi, 16 alüminyum jantlar, ön kol dayama, elektronik el freni, sis farları geliyor. Bence 19 bin lira fazla verilip dream alınır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • macropolo kullanıcısına yanıt
    Balata da baya ağır bakımmış. Hibrit olunca silecek de daha az aşınıyor diyorlar.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.