Şimdi Ara

Corolla Hybrid alsam.. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
2
Favori
18.653
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • CapriceClassic kullanıcısına yanıt
    doğru bilinen yanlış.

    1. yüksek hızdada bu araç az yakar, dip gaz yapmayın yeter. yüksek hızda tekerden ürettiği gücü tekrar elektrik motoruna iletir ve itişe yardım eder. uzun yolda 150 km hıza ulaştığım yollarda 5,5, ekonomi yapmaya çalıştığımda 3,2 gördüm. (yaris hybrid)

    2. araç atkinson motorlu yüksek hızlarda ekonomiye uygun bir motor ordanda 2. bir artısı var.
  • S.Vettel kullanıcısına yanıt
    uyduruyormusunuz napıyorsunuz. neden bilmediğiniz şeyler hakkında yorum yapıyorsunuz. pilin ömrü araçla bir. çokda korkuyorsanız yıllık cüzzi miktara pilin garantisini devam ettirebiliyorsunuz. 2008 den beri bu hybridler türkiyede 2012 de yarisler geldi. 1 tane üretimden hatalı 1 tanede pruis gördüm pil sorunu yaşayan onun dışında benim pilimde sıkıntı çıktı diyen yok.

    ayrıca:

    bu araçta triger sorunu yok.
    arabam 75 binde ve hala aynı fren balataları
    baskı balata yok
    şanzıman ömürlük şanzıman korkusu yok
    bakımları 15 bin km de bir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MetalWave

    doğru bilinen yanlış.

    1. yüksek hızdada bu araç az yakar, dip gaz yapmayın yeter. yüksek hızda tekerden ürettiği gücü tekrar elektrik motoruna iletir ve itişe yardım eder. uzun yolda 150 km hıza ulaştığım yollarda 5,5, ekonomi yapmaya çalıştığımda 3,2 gördüm. (yaris hybrid)

    2. araç atkinson motorlu yüksek hızlarda ekonomiye uygun bir motor ordanda 2. bir artısı var.
    ben de zaten farklı birşey söylemedim ki. ağırlıklı olarak şehir içerisinde kullanılınca daha avantajlı dedim. dur-kalk trafikte aküyü doldurma şansı daha fazla o nedenle elektrik motorundan daha çok istifade eder. uzun yolda (aşırı hızlı olmadıkça) zaten hibrit olmayan araçlar da az yakıyor artık ve aradaki makas azalıyor.
    hatta abd'de prius kullanıcılarından çok şikayet ediyorlardı bir ara bir ayakları sürekli frende gidiyor diye....
    https://www.jtlegalgroup.com/prius-drivers-bad-reputation/ sitesinden alıntı:

    Prius Owners and the Quest for Great MPG

    But - WHY do Prius drivers drive like that? There is another reason why a Prius driver may tend to drive slow and brake early – it’s the quest to get the best MPG possible. Priuses have two engines, one gasoline and one electric. The overall purpose is to get these engines to work together to power the car. the reason they brake so often is because people love to see the battery charged to full; despite the waste in gas. Braking and coasting charge the battery and allow for greater fuel efficiency since the gas engine isn't being used as much. This action results in Prius drivers doing a lot of slow coasting early on from a stop sign or traffic light. Some people even try to stop naturally without ever touching the brake. Also, Prius owners don't want to kick on the gas engine when they take off from a stop. Taking off slowly ensures that electricity is still powering the car, which makes a lot of people behind them angry. On freeways, the sweet spot for using the electrical power is around 55 mph. Anything faster starts using gas which Prius owners want to avoid. They will likely be in the slow lane poking along while everyone else speeds past. These antics may be a big part of what is angering other motorists.




  • bence bu tip hibrit araçlar plug in (yani elektrikle dıştan şarj edilir) olmadan alınmaz. yılda 2800 vergisini ver, alırken 30 bin fazla ver. bataryalar 10 sene sonra değişecek. bi de bu tip araçları diyelim 6-8 yaşına geldi, satmak istediniz. kafadan batarya parasını düşüp öyle satmanız lazım. 2. elde değer kaybetmeye çok açık. bir de bir 5 sene sonra bu tip hibrit teknolojiler tuşlu telefon gibi olur.
    kısaca şevke gelip almayın. paranız çoksa alın.
  • Aynı şeyleri yazıyoruz yaptığım vurgu baska...

    http://www.acea.be/uploads/publications/CO2_tax_overview_2018.pdf


    Burada karbon emisyonu ile ilgili avrupa ülkelerinin yaklasimini gorebilirsiniz.


    Kısacası kimse fazla vergi verip, hybrid arac kullanmıyor, kullanmaz da..

    Niro'nun batarya tipi Toyotadan daha gelişmiş bir batarya olmasi gerek, Corolla yi incelemedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 19 Şubat 2019; 10:31:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CapriceClassic kullanıcısına yanıt
    düşünüldüğü kadar düşmüyor hatta ben en düşük tüketimi uzun yolda çıkardım. şehir içinde ekonomik olmasına ekonomik ama aşırı dur kalklarda o batarya çabuk bitiyor. klima yada ısıtıcı açarsanız tüketim iyice artıyor. sürekli dur kalk kışın 5 - 5.5 yazın 4.2 - 4.8. hafif trafikte 0.5- daha alt. uzun yolda yaz kış 3.2-4.2 120 hıza uyarsam 4.5. gız sınırı 160 bizim yarislerde. o hızkarda biraz yol yaptım 5.5 lt gördüm.
    aşırı trafikte ben 4 altını hiç götmedim. 4 lt yide klimayada sıcak fan a ihtiyaç duyulmayan baharda gördüm

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Vergi olayı sadece bizim ülkemiz için geçerli ama avrupada ki adamlar için pek birşey farketmiyor daha fazla para verip dizel yerine benzinli araç satın alıyorlar.

    Japon bataryası geri dönüştürülebilir malzemeden üretiliyor diğer firmaların çoğu henüz bunu başarmış değil toyotanın daha gelişmiş hibrit bataryaları var ancak fiyat algısı yüzünden buraya gelmiyor.
  • Sevgili arkadaşım,
    Bak, hiç insanların dediklerini kale alma. şu anda 1,8 hibrit baz donanımlı toyota 137.000 tl ye alınacak en iyi fiyatlı araba. Birileri honda der birileri golf der birileri focus der. Ya allah aşkına Bu insanlar ne yiyip ne içiyor. Yada kendilerinden başka kimsenin iyi şeylerden faydalanmasını mı istemiyorlar. Kendi akıllarını kendilerine saklasınlar. Ha alabiliyorlarsa hidrit ve güvenlik paketli golf, focus, honda bu fiyata tamam hiç itirazın yok. Ama emin ol yukarıda saydığım arabaların bu özellikte olanları 180+ dan aşağı olmazdı. Benim diğer yazılarımda görürsünüz bu devirde araba alma taraftarı değilim şiddetle karşı çıkıyorum. Yok illa ihtiyacım var alacağım diyorsanız ve aklınızda hibrit corolla var ise hiç düşünmeden alın.
  • Evet ben de ulkemiz icin gecerli olduğunu söyledim, Avrupalı dizel tercih eder, eğer dizel yakit ucuz olsaydi...

    Hybrid'in daha çok yolu var... Daha dogrusu Plug-in olmayan ufak elektrik motorlu hybrid araclarin.

    Ülkemizin bu konuya ayak uydurmasi, hele ki otomobil ve akaryakittaki vergiye dayali bir finansal model varken....

    Ben cebimden çıkan paraya bakarim, işimi görsün yeter diyen adamin arabasi değil hybrid, romantik çevreci olanlar içinse biçilmiş kaftan...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 19 Şubat 2019; 11:8:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kator K kullanıcısına yanıt
    Bence de arkadaşım baz Corolla'yi alin 137.000TL'e jant kapaklarini da bana hediye edersiniz.

    Tüpü fabrikadan takılma, Executive ECO Honda Civic alinir biraz pazarlik ile o paraya... Hem çevreci hem ekonomik(94g/km)

    Hybrid(80g/km)

    MTV farki ile LPG alir gezersiniz gari... Ben MTV3.176,00 olarak biliyordum neden herkes 2800 hesabi yapıyor,

    1400TL fark var, o da bayağı bir LPG eder, Yilda yaklasik 8LT/100KM LPG tuketiminden 4700KM/yil yapilir o fark ile...

    Yilda 5000km sonrasında bile,

    4.9L/100KM Benzin Hybrid yakacagina 8lt/100KM yakarsa civic 2.5LT/100km LPG fazla yakmış olur, o da günümüz sartlarinda 9krs/km ek yakit masrafi eder.
    15.000KM'de 1387.5TL avantaj saglar hybrid.

    Hybrid toyota ile 20.000KM/yil yapmaniz lazim ki mantikli olsun. (LPG Civic'e göre)

    Bir de tabi paket farki var. İyi bir pazarlikla Honda Civic Executive Paket LPG fiyatina Hybrid Baz paket alabilirsiniz.

    Not: Yilda 20.000Km yapmakta su istanbul trafiginde celikten sinir gerektirir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 19 Şubat 2019; 12:51:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu arabayı sanayide tamirde ettiremezsin servis düdükler.çöpe atacak paran varsa al

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yılda 20 bin km ve üzeri, çoğunlukla şehir içi kullanılıyorsa bence gayet mantıklı Hybrid Vision.
    Öncelikle aracın başlangıç paketi donanımı bile gayet iyi.

    -Anahtarsız çalıştırma
    -Otomatik Klima
    -Otomatik Farlar
    -Yokuş Kalkış Desteği
    -Otomatik Katlanır Yan Aynalar
    -Adaptif Hız Sabitleme
    -Akıllı Şerit Takip Sistemi
    -Kablosuz Şarj

    gibi diğer bir çok markada baz versiyonlarda olmayan özellikler var.

    Tabi donanım eksiklikleri de yok değil. Keşke jantlı ve 16" olsaydı. Ayrıca Android uygulamasını desteklemeli idi.

    Bu araç yılda en az 20 bin km yol yaptığı için ekonomi yapmak isteyen, sakin kullanımda çoğunlukla şehir içi araç kullananlar için alınabilir bir seçenek yine de.
    Batarya ve elektrik aksamının garantisi 5 yıl. 5 yıl sonunda satılırsa ikinci elde de değer kaybı çok olmaz diye düşünüyorum.

    Zorunlu Açıklama: Bugun aksam Toyota bayisine ugradim ve vision maalesef tam bir hayal kirikligi oldu.
    15" jant kapak ve inanilmaz kotu gösterge ekrani ile tum şevkimi kirdi.
    Cok net bir sekilde bu hali ile Vision paket alinmaz.
    Ah be Toyota! 16" jant ve bir ust paketteki gosterge ekranini koysan ölür muydun?

    Ust pakete cikinca da fiyat 150 bin tl'ye dayaniyor.

    Maalesef bu haliyle sadece meraklisina satar Corolla hybrid'i..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wind06 -- 19 Şubat 2019; 21:34:33 >




  • hyundai ioniq veya kia niro dururken toyota alınmaz.
  • 30 bin tl fark verdiğinizi unutmayın. eskiden dizelleri bu farkla satarlardı. şimdi sıra hibritte. yani yıllık 30 bin km falan yapmanız gerekir. ayrıca lpg şansınız da yok. araca daha verimli bir benzinli motor gerekli. mtv zaten son darbe.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    30 bin tl fark verdiğinizi unutmayın. eskiden dizelleri bu farkla satarlardı. şimdi sıra hibritte. yani yıllık 30 bin km falan yapmanız gerekir. ayrıca lpg şansınız da yok. araca daha verimli bir benzinli motor gerekli. mtv zaten son darbe.
    Günlerdir yazılıyor, çiziliyor... Aralarda hiç mi görmediniz! LPG takılıyor. Motorun termal verimliliği %41, yani erişilebilir olarak daha verimli motor bulamazsınız şu anda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MetalWave

    doğru bilinen yanlış.

    1. yüksek hızdada bu araç az yakar, dip gaz yapmayın yeter. yüksek hızda tekerden ürettiği gücü tekrar elektrik motoruna iletir ve itişe yardım eder. uzun yolda 150 km hıza ulaştığım yollarda 5,5, ekonomi yapmaya çalıştığımda 3,2 gördüm. (yaris hybrid)

    2. araç atkinson motorlu yüksek hızlarda ekonomiye uygun bir motor ordanda 2. bir artısı var.
    Hocam enerjinin korunum kanuna göre ilk madde imkansız. Siz dönen bir tekerlekten enerji üretip tekrar aynı tekerleğe iletirseniz kazancınız değil kaybınız olur çünkü hiç biri kayıpsız olmayacaktır.

    Yani yavaşlama durumu yoksa sabit hızda bir faydası olamaz. Ama viraja gelirken yavaslarsiniz işte o an hibrit işe yarar boşa gidecek enerjiyi depolar sonra kullanımınıza sunar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hemican kullanıcısına yanıt
    aracın çalışma mantığını bilmediğiniz için bu yorumunuzu dikkate almıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MetalWave

    aracın çalışma mantığını bilmediğiniz için bu yorumunuzu dikkate almıyorum.
    Siz bilirsiniz hocam. Zorla dikkate aldiramam ama baska okuyanlar yanlis bilgi edinmez.
  • casten1 C kullanıcısına yanıt
    Zaten 1.33 hibrit o dedigin hizda 5.5 yakiyor yani 1 litre icin o kadar farkmi verecek insanlar saka gibi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • manisa_tr kullanıcısına yanıt
    Bataryalar 10 yıl sonra değişecek diye bir kaide yok batarya için değişim ön görülmüyor toyota tarafından.6-8 yaşına geldi batarya öldü fiyat öldü kavramları da ancak bizim ülkemizden beklenir toyota servisine götürür bataryaya check up yaptırırsın böyle bir hizmetleri var zaten orada 20 yaşında ki arabanın 150.000 km de olmasını bekleyenlerle aynı şey bu durum.

    www.autogenau.de
    1.000.000 Kilometer im Toyota Prius - Wiener Prius Taxi knackt Millionengrenze1.000.000 Kilometer im Toyota Prius - Wiener Prius Taxi knackt Millionengrenze
    https://www.autogenau.de/news/modelle/1-000-000-kilometer-im-toyota-prius.html




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.