Şimdi Ara

CoolerMaster Alırken Dikkat Edin , Bilgilendirme. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
230
Cevap
3
Favori
18.581
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
368 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Cooler Master fanlardan uzak durun arkadaşlar. ML240sıvı soğutucu almıştım zamanında, ekstra 2 adet daha üzerinde gelen fandan aldım.. Yaptığı ses inanılmaz fazla ve çok kafa ütülüyor. Fanları aerocool ile değiştim hem daha iyi performans alıyorum hem daha sessiz.Cooler master kullanırken sanki evde traktör çalışıyordu. Gerçekten rezillik...

    Bu konuya yazılan cevaplar da ayrı rezillik.. Konu sahibi arkadaşa sabır dilerim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: snowtger

    Şunu da not düşmek istiyorum;

    Yaklaşık 5 sene önce Noctua U12S işlemci soğutucu aldım. Aldığım dönemde AM4 henüz çıkmadığı için haliyle kutuda da bağlantı aparatları yoktu.

    Adamlar ürünlerini geçmişte almış olan kişilere, AM4 bağlantı aparatlarını ücretsiz yollayacaklarını söylüyorlar. Tek şart AM4 soketli bir anakarta sahip olunduğunu ve kendi ürünlerini teyit etmek.

    Düşünün, 2005'te çıkmış bir ürünün bile arkasında hiç bir karşılık beklemeden duruyorlar.

    Hizmet anlayışı ve müşteri memnuniyeti budur. Sattıkları ürünün 1 hafta sonrasında bile arkasında durmamak değil.

    https://noctua.at/en/nm-am4-mounting-kit

    noctua ve be quiet çok iyidir gerçekten ürünleri de çok iyi firmalar da





  • LEON-X kullanıcısına yanıt

    hocam bende de haf x vardı usb 3 anakart konnektörü vardı kasada ön usblerin ters olması çok salakçayı anlamamıştım olayı baya dizayn hatası idi fan kontrolcü önemli değil şimdi

  • CaptainTsubasa483 kullanıcısına yanıt

    Bana da sorgusuz sualsiz rgb kontrolcü gönderdiler. Bunu da ekleyelim ilgili ve yardımcı olan bir firma.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • berk70 kullanıcısına yanıt
    Sonraki üretim olanlar da eklemişlerdir kardeşim, ben ilk seri yada eksik üretilmiş modellere denk geldim sanırım resimdeki gibi uzatmalı USB kablo takiliydi kasa da büyük rezillik yani görüntü işlevsellik vs. hepsi çöp oldu bir anda yani, üstüne üstlük kabloyu temin edemiyoruz demeleri de ayrıca rezillik yani.

    Noctua ile ilgili de arkadaşıma güzel bir jest yapmışlardı fan yaprağı kırılan sogutucu fanin yenisini hızlı kargo ile ücretsiz olarak göndermişlerdi, yıllardır zaten hava soğutma kullanan biri olarak Noctua tercih ettim her zaman.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hazır cooler master ile konu açılmış bende Türkiye servis bayisi ile yaşadığım sorunu linkten takip edebilirsiniz. Adamlar iletişime geçmeyi tenezzül etmediler. Satsam da kurtulsam bir daha cooler master mı aman aman

    https://www.sikayetvar.com/vektron-elektronik/vektron-elektronik-urunumu-toz-icinde-geri-gondermis

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Açıkçası, garantisi dahi olmayan ML240L Sıvı Soğutma, Halo Fanlar için çoklayıcı, sıvı soğutma için gerekli uzun vidalar gibi her konuda bana bilgi veya belge istemeden bolca yardım ettiler keza çevremdeki insanlara da yardım ettiklerine bizzat şahidim dolayısıyla ben gerçekten memnun kaldım Cooler Master desteğinden.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Mar00N kullanıcısına yanıt
    Doğru söylediğiniz şeyler ama konudan tamamen alakasız :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Gözümüzde büyütmüşüz CoolerMaster'ı. O kadar da büyük bir firma değilmiş anlaşılan.


    Yedek parça yoksa komple ürün yenilenir. Olmadı 20cm fan yoksa 14cm'lik fan gönderirsin mağdur etmemek için.


    Stok olduğunda da 20cm'lik fanı gönderirsin. Hatta yaşanan aksilik için 14cm'lik fanlar da sizde kalsın dersin. Zor bir şey olmasa gerek diyeceğim ama zormuş ki yapmamışlar.


    Verilen cevaplar resmen sıvama olmuş. Yazık markaya güvenip ürün alanlara.


    Kasa denince benim için Corsair - Be Quiet! - Fractal Design üçlüsünden gerisi hikaye.

  • Arkadas ben şunu anlayamıyorum müşterinin talep ettiği fan yok ise illa kasa da o fan yuvasına illaki 140 lık falan fan takılır buna göre dizayn edilmiştir diye düşünüyorum. Bu modeli tedarik edemiyoruz ama 140 lık fanlardan gönderelim demek çok mu zor yada müşteri ısrarla bana o modeli gönderin diyorsa orası ayrı distribütör tedarik edemiyorsa kendimi yaratsın ürünü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coolermaster_Türkiye

    Merhabalar,


    Size mağduriyet yaşattığımız için üzgün olduğumu mailde de belirttim. Ancak maalesef şu an 200mm fan elimizde yok. Yurtdışından getirmeye çalıştım orada da stokta yok. Üzgünüm ancak elimden gelen bu kadar. Bende notlarım arasına yazdım ve 4 aydır sizinle az ve kısa da olsa mailleşiyoruz.


    Maillerimi kontrol ettiğimde tüm maillerinize cevap verdiğimi görüyorum. Yanıtsız kalan bir mailiniz olmamış. Yanıtlarım sorununuzu çözmemiş ancak yanıt verilmiş.

    Sosyal medya mesajlarını özenli bir şekilde her gün kontrol ediyorum. Bizzat. Okunmamış veya cevap verilmemiş mesaj bırakmamaya çalışıyorum. Arada spama düşen veya gözden kaçan olabilir ama olumsuz da olsa geri dönüş yapıyorum.


    Size yardımcı olamadığımız doğru olabilir ancak bize sosyal medya veya mail yoluyla ulaşan ve elimizde yedek parça olması durumunda her kullanıcıya özveri ile yardım ettiğinizi bilmenizi isterim. Burada hiç bir zaman kullanıcı veya kişi ayırt etmiyoruz. Klavye tuşu silinen, soğutucu monte ederken vidayı kıran, fan vidası kaybeden, montaj kitini kaybeden kullanıcılara bile elimizde ki ürünler dahilinde yardımcı olmaya çalışıyoruz.


    Sizin yaşadığınız sorun doğru haklısınız, mağduriyetiniz için tekrardan özür diliyorum ve fanı bulmaya yine de çalışacağım ancak maillere yanıt gelmiyor, sosyal medyadan dönüş yapmıyorlar kısımları gibi genelleme yapmamanızı rica ederim. Tartışma olmaması ve konunun uzamaması için daha fazla yanıt vermeyeceğimi bildirmek isterim.


    İyi forumlar.

    Selamlar ben de birsey sormak istiyorum.Belki 6 ay oldu.Thermaltake V71 kasa aldım 2. El olarak, kasanın HDD kafesi yoktu.

    Vektron ile iletisime gectim.Kendilerine yardımcı olup olamayacaklarını sordum Ucretli ya da ucretsiz... kasanın Seri No su istendi.Eger bu yoksa hicbir sekilde ilgilenmeyeceklerini soylediler.


    Merak ediyorum Depoda hic mi yedek parca yok.kırılmıs,dusmus,yamulmus kasa yok.mantıklı fiyata ya da musteri memnuniyeti adına ucretsiz bir HDD kafesi gonderme imkanı koskoca Distribitorun yok mu?

    Burada okuyoruz Yurtdısından aparat gonderenler vb ... HDD Kafesi mevcut 3 kurus ya da adresi verin gonderelim demek cok mu imkansızı istemek oluyor.


    Vektron Elektronik Oldugunu Varsayarak yazıyorum.Degilseniz hic gormemis kabul edin.


    Saygılar,İyi Calısmalar...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huso -- 1 Nisan 2021; 1:54:17 >




  • Firma yetkilisinin yazdığı mesajda elle tutulur ne gördünüz de beğeniyorsunuz arkadaşlar , beğenen birisi açıklayabilir mi bana , haksızlık ediyorsak etmeyelim :))


    Her mailinize cevap verdim diyor, bende vermediniz diye mail geçmişini koyuyorum, bunu mu begeniyorsunuz. Gercekten anlamadım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesinlikle katılıyorum söylenenlere. Ben de maalesef CoolerMaster Masterbox Lite 5 RGB kullanıyorum. Boşta çalışırken bile kasanın ön fanları rahatsız edici şekilde sesli çalışıyor. Arkadaşımda dandik rgb'li Frisby var, onda bile tık ses yok. Benim Cooler Master öyle bir ses çıkarıyor ki, ders çalışamıyorum. Kutu fatura olmadığı için garantiye de gönderemiyorum.


    Gerçekten rezillik, iyi marka olsun diyip Cooler Master alıyoruz, çin malı diyip dalga geçtiğimiz Frisby bundan iyi çıkıyor. Bir daha asla.


    Not: Anakart değişti, hala aynı sorun var. Anakartın fan kontrolünden en düşüğe bile çeksem aynı uğultu sesi mevcut.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sirchade -- 1 Nisan 2021; 2:14:28 >
  • Muten Baba kullanıcısına yanıt
    Keşke geldiği gibi iade etseydiniz aldığınız yere. Cooler master kulaklık almıştım kafa ayarı olmadığı için baş ağrısı yapıyordu direk h.b ya geri gönderdim iade aldılar . Sıvı soğutmam vardı 19 ay kullandım fanları bozuldu h.b dan almıştım gene onlara gönderdim ücret iadesi aldım. Arıza durumunda Genelde aldığım yere gönderirim eğer sorun çıkarsa üretici ile iletişime geçerim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • cooler master sen ne anlatıyosun ya? yok elimizde yok, yok yurtdışında yok, yok efendim tartışma çıkmasın diye ekstra mesaj yazmıcam falan

    ne oluyor anlamadım ben

    mağduriyet yaşayan müşteri mi yoksa siz misiniz? adam yeni kasa almış 2.500 lira, 2 tane fanı bozuk çıkmış ayrıca kullanıcı hatası değil

    kimse senin sosyal medya hesaplarını bizzat takip ettiğini sormadı, üstüne basa basa söylemişsin de senin işin bu zaten, zahmet olcak

    gel gelelim böyle bi mağduriyette stokta yok, yurtdışında yok demek yerine, gidip vitrinde duran sağlam kasanın fanını verirsin ya da direkt eski kasayı alır, yenisini verirsin

    baya kötü temsilci..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Iki tane fan icin koskoca markanin ele ayaga dusmesi gercekten tam bir Turkiye Klasigi. Yazik, cooler master'a yaklasmayacagiz demek ki.

  • CoolerMaster'ın fanları bkz.;

  • Garantili ürün satıp parça yok özür dileriz yazıp, çekip giden firmada ilk defa görüyorum. Trajedi resmen. Geçen gün bende 3lü fan paketini alıcaktım iyiki almamışım.

    Elektronikte paraya acımıcan, kaliteli marka alıcan keyfine bakıcan.

    CoolerMaster ile Dark markası arasında bir fark yok benim gözümde. Utanç tablosu, ben adamın yerinde olsam okuyamam mesajları. 2.5 milyarlık kasaya fan bulamamakta ne bileyim komik. Asgari ücret parasina kasa aliyorsun sana fan yok diyorlar sjdjdjdjnd aglicam simdi gulmekten.

    Çok şey yazarimda marka karalamaktan dava acarlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lenneth- -- 1 Nisan 2021; 4:43:46 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.