Şimdi Ara

CoolerMaster Alırken Dikkat Edin , Bilgilendirme. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
230
Cevap
3
Favori
18.581
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
368 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • abyss_ati A kullanıcısına yanıt
    Benzer bir olayı da ben yaşadım. Logitech G231 kulaklığımda temassızlık oldu garantiye verdim bu kulaklığın stoğu onlarda yoktu ama anlık onun yeni versiyonu piyasadaydı ve 450TLydi tabii ki bana 2 sene öncesinin kurunu hiç düşünmeden 300TL olan alış fiyatımı verip yolladılar. Şanslıymışsınız diyorum sadece :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coolermaster_Türkiye

    Merhabalar,


    Size mağduriyet yaşattığımız için üzgün olduğumu mailde de belirttim. Ancak maalesef şu an 200mm fan elimizde yok. Yurtdışından getirmeye çalıştım orada da stokta yok. Üzgünüm ancak elimden gelen bu kadar. Bende notlarım arasına yazdım ve 4 aydır sizinle az ve kısa da olsa mailleşiyoruz.


    Maillerimi kontrol ettiğimde tüm maillerinize cevap verdiğimi görüyorum. Yanıtsız kalan bir mailiniz olmamış. Yanıtlarım sorununuzu çözmemiş ancak yanıt verilmiş.

    Sosyal medya mesajlarını özenli bir şekilde her gün kontrol ediyorum. Bizzat. Okunmamış veya cevap verilmemiş mesaj bırakmamaya çalışıyorum. Arada spama düşen veya gözden kaçan olabilir ama olumsuz da olsa geri dönüş yapıyorum.


    Size yardımcı olamadığımız doğru olabilir ancak bize sosyal medya veya mail yoluyla ulaşan ve elimizde yedek parça olması durumunda her kullanıcıya özveri ile yardım ettiğinizi bilmenizi isterim. Burada hiç bir zaman kullanıcı veya kişi ayırt etmiyoruz. Klavye tuşu silinen, soğutucu monte ederken vidayı kıran, fan vidası kaybeden, montaj kitini kaybeden kullanıcılara bile elimizde ki ürünler dahilinde yardımcı olmaya çalışıyoruz.


    Sizin yaşadığınız sorun doğru haklısınız, mağduriyetiniz için tekrardan özür diliyorum ve fanı bulmaya yine de çalışacağım ancak maillere yanıt gelmiyor, sosyal medyadan dönüş yapmıyorlar kısımları gibi genelleme yapmamanızı rica ederim. Tartışma olmaması ve konunun uzamaması için daha fazla yanıt vermeyeceğimi bildirmek isterim.


    İyi forumlar.

    Şimdi Türkiye de ise işler öyle işlemez ama elimizde yok size cevap verdim diyorsunuz da bu yeterli cevap değil ortada bir fan var ve bozuk ister sizden isterse kullanıcı kaynaklı bozuk olsun

    kullanıcıdan olsa ücretli destek zaten 10 yıl verme zorunluluğun var parça tedariği için

    Ama siz kullanıcıya hiç ... ay da gelir yada gerine ... opsiyonu yapalım demiyorsunuz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben aynı sorunu MSI kasa ile yaşadım. Fanı gönderin inceleyelim dediler. 4 gün sonra yeni fanlar elimdeydi.

  • Değişen fanda yine aynı şekilde ses yapar kafa ütülerdi zaten. Şimdi en azından değiştirmrdiler diye canın sıkılıyor.

    120mm masterliquid lite soğtucu fanını 3 defa gönderdim. 3 üde aynı şekilde traktör sesine sahipti.
    Lanet olsun diyip bırakmıştım

    Pek cm ürünlerini almamaya önermemeye çalışıyorum.

    Geçmiş olsun :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Coolermaster_Türkiye kullanıcısına yanıt
    Dört ayda fanı temin edememek!! benim müşterim olsa sıfır kasayı gönderirim de yine de iki tane fanı temin edemedim demem, kos koca firmaya yakışmayan bir açıklama. Sevdiğim bir markaydı ama bu saatten sonra yanına yaklaşmayı düşünmüyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 2 ay önce CM TD500 mesh aldım. Ürün geldiği gibi kurulumu yaptım ama fanlardan gelen tıkırtı sesini duyunca aldığım firma ile iletişime geçtim durumu anlattım onlarda ürünü CM göndereceklerini söyleyince hiç uğraşmadan aldığım site üzerinden iade işlemini başlatıp direk gönderdim. Corsair 4000x aldım kafam rahat kullanıyorum.

  • Coolermaster şişirilmiş bir balondur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @Coolermaster_Türkiye Teşekkürler bu özrü kabahatinden büyük cevabınız için. Sayenizde hangi markadan ürün almamamız gerektiğini bizzat açıklamışsınız.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coolermaster_Türkiye

    Merhabalar,


    Size mağduriyet yaşattığımız için üzgün olduğumu mailde de belirttim. Ancak maalesef şu an 200mm fan elimizde yok. Yurtdışından getirmeye çalıştım orada da stokta yok. Üzgünüm ancak elimden gelen bu kadar. Bende notlarım arasına yazdım ve 4 aydır sizinle az ve kısa da olsa mailleşiyoruz.


    Maillerimi kontrol ettiğimde tüm maillerinize cevap verdiğimi görüyorum. Yanıtsız kalan bir mailiniz olmamış. Yanıtlarım sorununuzu çözmemiş ancak yanıt verilmiş.

    Sosyal medya mesajlarını özenli bir şekilde her gün kontrol ediyorum. Bizzat. Okunmamış veya cevap verilmemiş mesaj bırakmamaya çalışıyorum. Arada spama düşen veya gözden kaçan olabilir ama olumsuz da olsa geri dönüş yapıyorum.


    Size yardımcı olamadığımız doğru olabilir ancak bize sosyal medya veya mail yoluyla ulaşan ve elimizde yedek parça olması durumunda her kullanıcıya özveri ile yardım ettiğinizi bilmenizi isterim. Burada hiç bir zaman kullanıcı veya kişi ayırt etmiyoruz. Klavye tuşu silinen, soğutucu monte ederken vidayı kıran, fan vidası kaybeden, montaj kitini kaybeden kullanıcılara bile elimizde ki ürünler dahilinde yardımcı olmaya çalışıyoruz.


    Sizin yaşadığınız sorun doğru haklısınız, mağduriyetiniz için tekrardan özür diliyorum ve fanı bulmaya yine de çalışacağım ancak maillere yanıt gelmiyor, sosyal medyadan dönüş yapmıyorlar kısımları gibi genelleme yapmamanızı rica ederim. Tartışma olmaması ve konunun uzamaması için daha fazla yanıt vermeyeceğimi bildirmek isterim.


    İyi forumlar.

    O kadar mağduriyete rağmen 17 beğeni almış bu gönderi. Cidden komik


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • çok geçmiş olsun demekki bu firma malının arkasında durmayan bi firma, ben ve etrafımdakileri bi ürün alacağı zaman bu firmadan olmamasına özen göstereceğim artık malesef bazı markalar ve satıcılar sadece ürünü satana kadar varlar . bende şubat 2019 mb511 kırmızı tek renk ledli kasa almıştım Allahtan sorun yaşamamışım böyle bi firma olduğunu bilmiyordum




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasin_92 -- 1 Nisan 2021; 10:6:13 >
  • Firma yetkilisine bak birde utanmadan trip atar gibi mesaj atıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim de şöyle bir tecrübem oldu. Hyper 212 Evo işlemci soğutucusu vardı. Buna ikinci fanı takmak için soğutucuya takılan fan aparatı aramıştım. Kendilerine de sormuştum ücretli bir şekilde alabilirim demiştim ama bulamamıştık. Anca yurt dışında vardı ama çok pahalıya gelecekti. CM Türkiye ise sadece "elimizde yok" demişti.


    Allahtan o ara okula yeni 3d yazıcı alınmıştı da kendim basmıştım.



    Be Quiet ile de değişik bir tecrübem oldu. İkinci el aldığım soğutucunun (bk009) desteklenen soket listesine bakmamıştım. Nasılsa am4 vardır diye düşündüm ama soğutucu aralık 2016'da (amazon.de) alınmış, haliyle am4 desteği yok. Hemen durumu TR distiribütörü @Bilisimport 'a bildirdim. Yardımcı da oldular. Pandemi dolayısı ile süreç uzasa da soğutucuya uygun am4 kitini ücretsiz bir şekilde gönderdiler.

  • Bu güne kadar kullandığım tek cm ürünü meşhur stacker kasa oldu.


    Şimdi phanteks evolv x kullanıyorum çok memnunum.


    Öteden beri nedense cm markasına bir türlü ısınamadım.

  • üründe bir sorun var mı? var


    sorun kullanıcı kaynaklı mı? hayır


    Sorun ürün ve üretici kaynaklı mı? evet


    ürün yaklaşık 4 aydır teknik serviste mi ? evet


    marka yetkilisi açıklama yapma nezaketini göstermiş ama kendisinin de mağdur olduğunu iletmiş.


    Ancak şunu seziyorum marka yetkilisi ve markanın sorun çözme durumu tek bir yol üzerine kurulmuş.


    ürünün bozuk, ürünün yedek parçası yok yapacak bir şey yok.


    eğer marka değeri, müşteri sadakati, prestij, satış sonrası işlem, geri bildirim hızı vs. gibi durumlar bu markayı ilgilendirmiyorsa ve satışı yap, parayı al, sonra yoktu, bitmişti, bulamamıştım vs. gibi şeylerin arkasına sığınıyorsa. Bu marka özelinde söylüyorum gerçekten yazık olmuş.


    markaya seslenmek istiyorum eğer 1 üst paragrafra belirttiğim eğer marka değeri, müşteri sadakati, prestij, satış sonrası işlem, geri bildirim hızı vs eğer sizin için önemli ise (ki bende bilgisayar kullandığım dönemde markanızdan şaşmamın sebebi buydu) bence şöyle bir yol izlemeliydiniz.


    öncelikle bunu 4 ay boyunca sonuçsuz bırakmamalıydınız. Tamam maile yanıt vermiş olabilirsiniz de ürün 4 aydır teknik serviste anladığım kadarı ile - tüketici haklarına göre ürünü tamir süreniz 20 İŞ GÜNÜ


    yine tüketici hakları kapsamında üretici ve tedarikçilerin ürünün kullanım ömrü boyunca yedek parça bulundurma zorunluluğu bulunmakta. bu noktada bu zorunluluğu da yerine getirmemiş bu marka


    son olarak yasalar kapsamında 20 iş gününü geçmesi sonrası tamir edilemeyen üründe müşterinin aşağıdaki hakları doğar;


    ürünün bedelinin iadesini isteyebilir - yada ürünün aynı marka model - eğer o marka model stokta yoksa ve üretmi bittiyse güncel ürün yelpazesinde bozulan ürünün muadilini verir.


    bakıyorum ki firma yetkilisi bu konulara bile değinmeyip, ürünle ilgili durumu yok - yapacak bir şey yok mantığıyla geçiştirip sonrasında biz herkese yardımcı oluyoruz şeklinde açıklamalarda bulunmuş.


    yazık olmuş gerçekten sevdiğim bir firmaydı.





  • Cooler Master ın mb510 serisi kasayı sevdiğim için aldım alır almaz fanları söküp çöpe attım cooler master ın dandik fanları artık her kesimden insan hemfikir sıvı soğutmasını alan arkadaşların bir çoğu da fan sorunu yaşamıştır
  • @Coolermaster_Türkiye Arkadaşın yaşadığı durum son derece normal ama bu sorun sonucu firma olarak yaklaşımınız, sorunu çözememe beceriksizliği ya da çözmek istememeniz rezalet bir durum. Boykot yaptığım firmalar arasında yerinizi aldınız, tebrik ederim. Farklı bir firmanın 1000 Tl'lik ürünün benzerini 100 TL'ye satsanız da sizden almam.

  • Cooler master kasasını alırım fanları direk söker çöpe atarım, noctua fan takar yoluma bakarım :)  

  • Böyle durumlar da yurtdışı ile iletişim geçmek daha iyi.


    Ben bir şey olduğu zaman direk yurtdışı ile iletişime geçiyorum. Onlar yönlendirmediği sürece onlarla iş yapıyorum. Şuana kadar onlarla bir sıkıntı yaşamadım. Corsair'de böyle yapmıştım.

  • Aynı sorunu Zowie ile yaşadım. EC1-A model mouse'umun kablosunda sıkıntı oluştu. Direkt olarak Zowie'ye mail atarak yenisini yollamalarını rica ettim. Tabii ki ücreti neyse vermek kaydıyla çünkü garantisi bitmişti. Ellerinde hiçbir zaman yedek parça olmadığını, üretmediklerini söylediler, şok oldum. Ürünü çöpe mi atayım dediğimde ise yapabilecekleri bir şey olmadığını ilettiler. Yani ya yeni model alın ya da elinizdekini çöpe atın demek istediler dolaylı olarak. Bu tarz markalardan uzak durmak gerektiği kanaatindeyim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Javelin. -- 1 Nisan 2021; 11:49:19 >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.