Şimdi Ara

CoolerMaster Alırken Dikkat Edin , Bilgilendirme. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
230
Cevap
3
Favori
18.582
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
368 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Coolermaster_Türkiye kullanıcısına yanıt
    Şu cevap konu sahibine yapılandan daha büyük skandal. Cooler master kasa ve sıvı soğutucum var. Kesinlikle bozulmasın diye dua etmem gerektiğini anladım.

    Verilen skandal cevaba 9 kişi like atmış. Fanboyluk bu olsa gerek. Cooler master kullanan biri olarak yapılanları ve verdiğiniz bu elimizde yok cevabınızı esefle kınıyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abi aman aman cooler master fanları ibretlik. Mb520 kasa almıştım fanlar zırıl zırıl içinde çıkan 650w lıık güç kaynagı tıkır tıkır ötüyordu. Değişim istedim sıfır kasa geldi o daha beter çıktı ama en azından güç kaynagı sessizdi. Kasa fanlarını söktüm başka fan taktım. Daha da asla almam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi weehwet -- 31 Mart 2021; 21:51:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Coolermaster kasa fanları her zaman rezalettir ses konusunda. Kaç kasa aldıysam hepsinde ses sorunu vardı şaşırmadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HaciTTOR

    Şu cevap konu sahibine yapılandan daha büyük skandal. Cooler master kasa ve sıvı soğutucum var. Kesinlikle bozulmasın diye dua etmem gerektiğini anladım.

    Verilen skandal cevaba 9 kişi like atmış. Fanboyluk bu olsa gerek. Cooler master kullanan biri olarak yapılanları ve verdiğiniz bu elimizde yok cevabınızı esefle kınıyorum.

    Burası Türkiye, anlamlandiramadan bakıyorum bazen sadece :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şunu da not düşmek istiyorum;

    Yaklaşık 5 sene önce Noctua U12S işlemci soğutucu aldım. Aldığım dönemde AM4 henüz çıkmadığı için haliyle kutuda da bağlantı aparatları yoktu.

    Adamlar ürünlerini geçmişte almış olan kişilere, AM4 bağlantı aparatlarını ücretsiz yollayacaklarını söylüyorlar. Tek şart AM4 soketli bir anakarta sahip olunduğunu ve kendi ürünlerini teyit etmek.

    Düşünün, 2005'te çıkmış bir ürünün bile arkasında hiç bir karşılık beklemeden duruyorlar.

    Hizmet anlayışı ve müşteri memnuniyeti budur. Sattıkları ürünün 1 hafta sonrasında bile arkasında durmamak değil.

    https://noctua.at/en/nm-am4-mounting-kit




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi snowtger -- 31 Mart 2021; 22:5:43 >




  • Sektörde sizin gibi büyük çaplı firmaların sunduğu çözümler bellidir. Yedek parça konusunda tedarik ya da üretim problemi var ise müşteriden mevcut ürünün tüm aksesuarlarıyla iadesini talep eder, varsa aynı ürünün yenisi ile değişim yapar yoksa ücret iadesi ya da üst model bir ürün teklifi sunabilirsiniz. Benim gözümde Cooler Master, Aerocool firmasına kıyasla daha büyük çaplı bir firma. En azından Türkiye'de resmi olarak bulunuyor. Aerocool ise bildiğim kadar ithalatçı firma aracılığıyla ülke pazarında yer alıyor. İthalatçı firma olan Akortek, benzer bir fan + kontrolcü problemi yaşadığım P7-C1 model kasanın parça tedariğinde sıkıntı olduğunu, ürünün kutulu bir şekilde iade gönderildiği taktirde yenisi ile değişim yapılacağını bildirmişti yaklaşık 1 haftalık bir süre içerisinde. Öylede yaptılar. Bilginiz olsun istedim.


    @Muten Baba





  • En son CM ML120 sıvı soğutma almıştım.
    Ses olayından sonra firmanın üzerini çizmiştim.

    Çünkü çözüm sunulmamıştı.

    Şimdi şu cevabı gördükten sonra iyi ki yapmışım diyorum.

    Corsair bile tek bir mail ile RMA çıkartıyor.

    Konuyu öne çıkardım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abyss_ati

    böyle konularda aklıma hep logitech gelir;

    100 tl'ye aldığım logitech mouse,2 yıl sonra garantisinin bitmesine 1 hafta kala,çift tıklama sorunu oluştu.hemen logitech türkiye servisine gönderdim.5 tl'lik bir swich'in değiştirilip bana mouse'un geri gönderileceğini beklerken,4-5 gün sonra servisten bir mail geldi.maili'i okudum ve dalga geçtiklerini düşündüğüm için cevap vermedim.

    1-2 gün sonra telefonum çaldı,arayan logitech türkiye idi,beni maile dönüş yapmadığım için aramışlardı,telefonda bana tercihimi soruyorlardı,o zaman ciddi olduklarını anladım.mail aynen şöyleydi;

    "merhaba,arızalı ürününüz tarafımıza ulaştı.gerekli kontroller yapıldı.ürününüzün yenisi ile değişimine karar verildi fakat ilgili ürününüzün üretimi olmadığı için,

    yerine alternatif olarak bir üst model MX master gönderebiliriz,yada karşılığı güncel fiyatını nakit olarak iade edebiliriz.lütfen bize tercihinizi belirtiniz"


    bahsettikleri mouse o zamanlarda 300 tl idi.MX master istiyorum dedim ve 3 gün sonra kargoyla elime ulaştı.şuan hala o mouse'u kallnıyorum.

    Logitech'ten ben de çok memnunum.


    Sene 2013. Şırnak'ta bir köy okulunda idarecilik yapıyorum. Okulda bir adet 2li Logitech hoparlör var ama bozuk. Ne zaman alındığı belli değil. Logitech'e mail attım. Dedim durum böyle böyle. Faturası yok. Muhtemelen garantisi de bitmiş fakat çalışmıyor. Köy okulundayız. Bize yol gösterebilir misiniz?


    Maile cevap geldi bize gönderin biz bir bakalım. Karşı ödemeli olarak kargoyla gönderdim. 2 gün git 2 gün gel toplamda 8 iş gününde bizim bozuk hoparlörler çalışır şekilde geldi. Hem de hiçbir ücret almadan.


    O gün bu gündür kişisel alışverişlerimde de Logitech kullanıyorum.


    Hatta 2017'de Logitech premium şans kutusu almıştım fare için. O zamanlar 400TL olan Mx Anywhere 2 çıkmıştı 129TL'lik kutunun içinden :)





  • Firmanın yazdığı cevabı okumaya üşenenler için kısaca özetleyeyim: "Burası Türkiye"

  • 4 aydır tek icraat maillere cevap vermek mi yani? Olmadı bu sevgili Cooler Master.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 2016 da amerikadan kasa almıştım cooler master fanı ses yapıyordu yazdım direkt yenisini gönderdiler yurtdışından.

  • @Coolermaster_Türkiye Özrünüz kabahatinizden daha büyük resmen adam alta atmış mesajları tek tek açıkça görülüyor ki müşteriyi umursamadığınız ortada adam aylardır mağdur olmuş bu kadar pahalı bir ürün alıp böyle sorunlar yaşamak resmen rezalet. Değil 4 ayda 1 ayda bile yurtdışından bile uyumlu ürün getirtilip müşterinin mağduriyeti çözülebilirdi. Neweggde amazonda Türkiye'ye gönderim yapılan tonla muadil veya aynı ürün var. 360mm aio soğutucu almayı düşünüyordum iyi ki vazgeçtim. En azından Trde ne markayı almamam gerektiğini biliyorum artık. Konu sahibine de çok geçmiş olsun diyorum bu işin peşini bırakmamanızı öneririm. CM Amerika veya Avrupa merkezlerine yazmanı öneririm. Eminim yardımcı olmaya çalışacaklardır.

  • UP up

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Cep telefonu ve bilgisayar grubu elektronik ürünler için yedek parça bulundurma zorunluluğu 5 yıldır hocam. Fanı servise teslim ettikten sonra 20 iş günü içerisinde sorununuz giderilmezse ürün ayıplı konumuna düşer ve seçimlik haklarınız doğar. Tüketici hakem heyeti aracılığıyla bu haklarınızı kullanabilirsiniz.


    Ondan ayrı olarak bahsettiğiniz göbekten ses gelme şikayetini markanın farklı farklı modellerinin yorumlarında çok defa okudum. Enteresan bir durum gerçekten.

  • Şu markanın hiçbir ürününü ben de artık tercih etmem. Zamanında kendilerine yaşadığım bir sorun hakkında ulaştım. İnstagram hesabını kullanan vatandaş ise;


    "Aynı ürünü ben de kullanıyorum, ben de öyle bir problem yok." Şeklinde cevap verdikten sonra, ne kadar yanlış bir tercih yaptığımı anlamış oldum.  

  • Cooler master ın avrupa ayagı cok iyi ya bi cekiliş kazanmıştım adamlar mekanik klavyeyi ekspress kargoya verip 2 günde amsterdamdan istanbula gönderdiler. TR ayagı ise sosyal medyadan 2 3 yazışmalarımız oldu cevap vermislerdi ama sizin sorununuzu çözememeleri talihsiz olmus bidaha bisey alırken cooler master almamaya çalışırım eğer fiyat anlamında çok cezbecisi degilse.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Coolermaster billur geçmiş fan tamir olacak bir şey değil ulaşır ellerine değiştirirler yok diye bahane olmaz coolermastersınız bunu satıyorsunuz yedeğini de tutmak zorundasınız


    yoksada alın internetten onu yollayın yada 3x12lik cm fan verin birde bazı maillere cevap verdik diyolar lütüf ettiler sanki göreviniz o sizin tüketici haklarına başvurmalıydınız hakknızı arayın yolasınlar sıfırını yada kasayı komple iade edin servislere yedirmeyin kendinizi

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whippoorwill

    4 aydır tek icraat maillere cevap vermek mi yani? Olmadı bu sevgili Cooler Master.

    birde bunla övünüyorlar

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.