Cam tavan değişimi
1 Mobil
-
-
Cam tavan Polo 2021'de değiştirmiştim kasko varken...
tramer'e işlendi ancak rapora dolu hasarı demiştik. (Ön cam va sunroof çatlamıştı)
Sel,yağmur,dolu hasarı olarak işlenmişti...
Hasarsızlığı bozmadan yapmışlardı...
_____________________________
-
Teşekkürler hocam. Bendeki de dolu hasari gibi 2 3 kere dolu yağmıştı.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
kaç lira tuttu ki hasarsızlık bozulmadı hocam?
2012-13 rr evoque alacaktım biri 100 bin lira uyguna koymuştu satışa ama servisine sordum cam tavan değişimi için 153 bin lira dediler. o kadar yüksek rakam çıkarsa baya bi hasar kaydı çıkar sanırım ama polo corsa cam tavanını da 10 bin liraya yapmazlar herhalde!
_____________________________
Phanteks P360A Enermax RevDfx1350w // i5 13500 // GB z790 D // Patriot Viper 6000 // Gigabyte 9070xt Aorus Elite // Crucial P3 Plus 1TB // Samsung Odyssey G5 32// Logitech G213 + Razer Deathadder V2 X HyperSpeed // Creative G6 + Takstar GM200 // S24 Ultra 12/256 Tit Black //_______ Odtü Matematik-BÖTE-İktisat-Tıp Fakültesi + Ekonomi YL _______ Life is just life. No more expectation! /b] -
Şimdi kasko ile görüştüm hasarsızlık bozulur dediler.
_____________________________ -
2021'de Cam tavan + Ön cam yetkili servisinde değişti 12.500₺ hasar çıkıyordu sorgulamada
dolar kuru 8-10 lira civarıydı bu rakamı 4'le çaprmak lazım şuan 40-50bin'den aşağı onarım yapmazlar...
mini kasko, beyan hakkı limiti önemli ve çok fazla şey değişti şu son 2-3 sene'de ...
_____________________________
-
Min 50bin liralık işlem için normal. hasarsızlık bozdurmaya değer mi sizin kararınız tabi ki
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ -
-
Hasarsızlık bozdurmaya değmez mi hocam :)) 3 yıldır hasarsızlığım zaten öncesinde aracım yoktu. Tekrar kasko+sigorta yaptırınca ne kadar fark çıkar ki?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Kasko 1 basamak düşer
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ -
policenizi okuyun ya da sigortaciniza sorun bu tip seyler degiskendir
_____________________________ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE! -
yılda 1 onarıma benim kasko hasarsızlığı bozulmuyor poliçeyi öyle kestirmiştim. öyle bir kloz varsa bozulmaz yoksa bozulur
_____________________________ DH Otomobil Genel: "- x ve y arasında kaldım, hangisini alayım? - x alın. - y'yi tek geçerim. - x çakar. - y takar. - z düşünmez misiniz? - t verelim? - x ile çok güzel yanlanır, buyrun size video. - k alın pişman olmazsınız. - f varken k önerilir mi yuh artık! - doğru konuş! - hadi lan, seni paramla ezerim! - adres ver adres! - cart curt..." -
Poliçelerde muhafyetli-muhafiyetsiz "cam değişimi" ibraesi görülüyor. ön/yan/arka ayrımı yok.
Cam tavada cam, orjinal donanım bozmaması lazım. Ancak muhafyeli ise bir kısım ödemesi olur.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panthér -- 26 Nisan 2024; 12:55:33 >_____________________________ 2025 MİNİ COUNTRYMAN E - SLATE BLUE.
2017 BMW 118i ZF8 JOYPLUS LCI2 BEYAZ.
*Çook uzun uzun yazanları, Sürekli marka/model savunanları *Konulara yerleşip herşeye "olur olmaz" cevap yarıştıranları *Tartışmaya her daim hazır olanları *Seviyesiz konuşma tarzlarını *Bilinen trolleri, engelliyorum; kim olduğuna bakmaksızın. "Arabayı almadan önce konulardan fayda sağlayıp, adıktan sonra whatsApp'a kaçanları; engelliyorum."
-
Hangi şirket?
_____________________________ 2025 MİNİ COUNTRYMAN E - SLATE BLUE.
2017 BMW 118i ZF8 JOYPLUS LCI2 BEYAZ.
*Çook uzun uzun yazanları, Sürekli marka/model savunanları *Konulara yerleşip herşeye "olur olmaz" cevap yarıştıranları *Tartışmaya her daim hazır olanları *Seviyesiz konuşma tarzlarını *Bilinen trolleri, engelliyorum; kim olduğuna bakmaksızın. "Arabayı almadan önce konulardan fayda sağlayıp, adıktan sonra whatsApp'a kaçanları; engelliyorum."
-
Neova hocam, genel merkezi aradım da hasarsızlık bozulur dediler.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Farklı 1-2 firmayı arayıp, bu tür hasarlar için durumlar aynı mı diye sorardım ben olsam.
_____________________________ 2025 MİNİ COUNTRYMAN E - SLATE BLUE.
2017 BMW 118i ZF8 JOYPLUS LCI2 BEYAZ.
*Çook uzun uzun yazanları, Sürekli marka/model savunanları *Konulara yerleşip herşeye "olur olmaz" cevap yarıştıranları *Tartışmaya her daim hazır olanları *Seviyesiz konuşma tarzlarını *Bilinen trolleri, engelliyorum; kim olduğuna bakmaksızın. "Arabayı almadan önce konulardan fayda sağlayıp, adıktan sonra whatsApp'a kaçanları; engelliyorum."
-
Sonuç nedir?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt







