Şimdi Ara

Cam tavan değişimi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
18
Cevap
0
Favori
2.709
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2020 Opel Corsa aracım var nasıl olduğunu bilmediğim bir şekilde cam tavanda ufak bir kırık var. Aracımın kaskosu var, kaskodan değiştirebilir miyim acaba? Tramere işleyecektir de, hasarsızlık bozulur mu?




    _____________________________
  • Cam tavan Polo 2021'de değiştirmiştim kasko varken...

    tramer'e işlendi ancak rapora dolu hasarı demiştik. (Ön cam va sunroof çatlamıştı)

    Sel,yağmur,dolu hasarı olarak işlenmişti...

    Hasarsızlığı bozmadan yapmışlardı...

    _____________________________
  • infinite kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam. Bendeki de dolu hasari gibi 2 3 kere dolu yağmıştı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • infinite kullanıcısına yanıt

    kaç lira tuttu ki hasarsızlık bozulmadı hocam?


    2012-13 rr evoque alacaktım biri 100 bin lira uyguna koymuştu satışa ama servisine sordum cam tavan değişimi için 153 bin lira dediler. o kadar yüksek rakam çıkarsa baya bi hasar kaydı çıkar sanırım ama polo corsa cam tavanını da 10 bin liraya yapmazlar herhalde!

    _____________________________

    Phanteks P360A Enermax RevDfx1350w // i5 13500 // GB z790 D // Patriot Viper 6000 // Gigabyte 9070xt Aorus Elite // Crucial P3 Plus 1TB // Samsung Odyssey G5 32// Logitech G213 + Razer Deathadder V2 X HyperSpeed // Creative G6 + Takstar GM200 // S24 Ultra 12/256 Tit Black //
    _______ Odtü Matematik-BÖTE-İktisat-Tıp Fakültesi + Ekonomi YL _______ Life is just life. No more expectation! /b]
  • infinite kullanıcısına yanıt

    Şimdi kasko ile görüştüm hasarsızlık bozulur dediler.

    _____________________________
  • 2021'de Cam tavan + Ön cam yetkili servisinde değişti 12.500₺ hasar çıkıyordu sorgulamada

    dolar kuru 8-10 lira civarıydı bu rakamı 4'le çaprmak lazım şuan 40-50bin'den aşağı onarım yapmazlar...

    mini kasko, beyan hakkı limiti önemli ve çok fazla şey değişti şu son 2-3 sene'de ...

    _____________________________
  • Deníz kullanıcısına yanıt
    Min 50bin liralık işlem için normal. hasarsızlık bozdurmaya değer mi sizin kararınız tabi ki

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    KASKODAN ÖN CAM DEĞİŞİMİ
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Geçenlerde sahibindende bi araba gördüm cam tavan değişiminden 70.000 lira hasar kaydı vardı.. araç 2015 model civarı olması lazım hatırlayamadım marka modelini. Lüks bi araç değildi ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Hasarsızlık bozdurmaya değmez mi hocam :)) 3 yıldır hasarsızlığım zaten öncesinde aracım yoktu. Tekrar kasko+sigorta yaptırınca ne kadar fark çıkar ki?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Deníz kullanıcısına yanıt
    Kasko 1 basamak düşer

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • policenizi okuyun ya da sigortaciniza sorun bu tip seyler degiskendir

    _____________________________
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!
  • yılda 1 onarıma benim kasko hasarsızlığı bozulmuyor poliçeyi öyle kestirmiştim. öyle bir kloz varsa bozulmaz yoksa bozulur

    _____________________________
    DH Otomobil Genel: "- x ve y arasında kaldım, hangisini alayım? - x alın. - y'yi tek geçerim. - x çakar. - y takar. - z düşünmez misiniz? - t verelim? - x ile çok güzel yanlanır, buyrun size video. - k alın pişman olmazsınız. - f varken k önerilir mi yuh artık! - doğru konuş! - hadi lan, seni paramla ezerim! - adres ver adres! - cart curt..."
  • Poliçelerde muhafyetli-muhafiyetsiz "cam değişimi" ibraesi görülüyor. ön/yan/arka ayrımı yok.

    Cam tavada cam, orjinal donanım bozmaması lazım. Ancak muhafyeli ise bir kısım ödemesi olur.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panthér -- 26 Nisan 2024; 12:55:33 >
    _____________________________
    2025 MİNİ COUNTRYMAN E - SLATE BLUE.
    2017 BMW 118i ZF8 JOYPLUS LCI2 BEYAZ.



    *Çook uzun uzun yazanları, Sürekli marka/model savunanları *Konulara yerleşip herşeye "olur olmaz" cevap yarıştıranları *Tartışmaya her daim hazır olanları *Seviyesiz konuşma tarzlarını *Bilinen trolleri, engelliyorum; kim olduğuna bakmaksızın. "Arabayı almadan önce konulardan fayda sağlayıp, adıktan sonra whatsApp'a kaçanları; engelliyorum."
  • Deníz kullanıcısına yanıt

    Hangi şirket?

    _____________________________
    2025 MİNİ COUNTRYMAN E - SLATE BLUE.
    2017 BMW 118i ZF8 JOYPLUS LCI2 BEYAZ.



    *Çook uzun uzun yazanları, Sürekli marka/model savunanları *Konulara yerleşip herşeye "olur olmaz" cevap yarıştıranları *Tartışmaya her daim hazır olanları *Seviyesiz konuşma tarzlarını *Bilinen trolleri, engelliyorum; kim olduğuna bakmaksızın. "Arabayı almadan önce konulardan fayda sağlayıp, adıktan sonra whatsApp'a kaçanları; engelliyorum."
  • Neova hocam, genel merkezi aradım da hasarsızlık bozulur dediler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Deníz kullanıcısına yanıt

    Farklı 1-2 firmayı arayıp, bu tür hasarlar için durumlar aynı mı diye sorardım ben olsam.

    _____________________________
    2025 MİNİ COUNTRYMAN E - SLATE BLUE.
    2017 BMW 118i ZF8 JOYPLUS LCI2 BEYAZ.



    *Çook uzun uzun yazanları, Sürekli marka/model savunanları *Konulara yerleşip herşeye "olur olmaz" cevap yarıştıranları *Tartışmaya her daim hazır olanları *Seviyesiz konuşma tarzlarını *Bilinen trolleri, engelliyorum; kim olduğuna bakmaksızın. "Arabayı almadan önce konulardan fayda sağlayıp, adıktan sonra whatsApp'a kaçanları; engelliyorum."
  • Deníz kullanıcısına yanıt

    Sonuç nedir?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.