Şimdi Ara

Hgs etiketi olmadan ücret ödeme ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
3.854
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar


    Ben de hgs etiketi yok almadım yani..

    İstanbul a gittiğimde FSM'den olsun diğer köprülerden de geçtim. Bunların geçiş ücretlerini nereden ödeyeceğim?

    E-devlet'e girdiğimde sadece ihlalli geçiş diye yazıyor.

    Ödemeyi nereden yapacağım acaba?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
    "Ben, benden önceki sultanlara benzemem!

    Ben, SULTAN MEHMED HAN'IM..!"
  • KGM - Geçiş İhlal Sorgulama


    buradan ödüyorum ben ama sistem iptal çıkmıyor 10 gündür

    _____________________________
  • Herhangi bir bankadan yada ptt'den hgs hesabı açtır. O geçişlerin hesabından otomatik düşülür, 1 hafta içinde yaparsan ceza ödemezsin.

    _____________________________
  • Bende aynı durumdan mustaribim.


    Giriş gişesi gözükmüyor. Çıkış ücretine göre en uzak mesafeden ücret çıkarmış. Bende son güne bıraktım. Belki düzelir diye.


    Son gün geldi. Ödeme yapamıyorum. Üstelik Bankanın app de etiket veremiyoruz diye hata da verdi.


    Durumu müşteri hizmetlerine yazdım. Sistemde güncelleme varmış. Son ödeme geçse Ağustos ayında olan ödemeler için süre uzatılacakmış. Şimdi cezalı da gözüküyor. Bakalım ne olacak

    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fabrizo

    KGM - Geçiş İhlal Sorgulama


    buradan ödüyorum ben ama sistem iptal çıkmıyor 10 gündür

    @aceryeni


    Yalnız borcunuz yok diyor. E dvelete baktığımda ise 2 bin TL gibi önceki geçişleri de gösteriyor. Anlayabilmiş değilim...


    Bankadan hgs mi alsam? Mobilden olur mu acaba?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    "Ben, benden önceki sultanlara benzemem!

    Ben, SULTAN MEHMED HAN'IM..!"




  • gtagucu kullanıcısına yanıt

    Peki mobil bankciliktan olur mu?


    Açtığımda oraya bakiye yükleyip borcu içinden alacak di mi? Yani geçmiştekileri de görür umarım...


    Bir de arabaya etiket verirler mi yapıştırmak için?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akustik34 -- 13 Ağustos 2025; 14:48:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    "Ben, benden önceki sultanlara benzemem!

    Ben, SULTAN MEHMED HAN'IM..!"
  • Akustik34 kullanıcısına yanıt

    etikete gerek yok plakadan okuyor zaten kart alın illa alacaksanız en azından araba değişse bile kartta plaka değişikliği yapıp devam edersiniz

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Akustik34 kullanıcısına yanıt

    Mobil bankacılıkta olur. Bankaya sadece etiket almak istiyorsanız gitmeniz gerekiyor ki etikete gerek yok.

    _____________________________
  • HGS almak istemiyorsan KGM sitesinden plakanı yazıp sorgulatabilir ve kredi kartıyla ödeyebilirsin.

    Yaptığın geçişleri 15 gün içinde ödemezsen 4 kat cezalı olarak ödemek zorunda kalırsın.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • sssemih24 kullanıcısına yanıt

    Peki diyelim ki cezaya kaldı. Yine bu ödemeleri de kgm sitesinden oluyor mu?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    "Ben, benden önceki sultanlara benzemem!

    Ben, SULTAN MEHMED HAN'IM..!"
  • Akustik34 kullanıcısına yanıt

    Evet ödersin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Akustik34 kullanıcısına yanıt

    Herhangi bir bankanın mobil işlem menüsünden aracına HGS çıkar.ücretsiz yada kampanyalı olan bankalar var..mesela Albaraka.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • sssemih24 kullanıcısına yanıt

    Ödeyemez. Öyle birşey yok. Adamı yanıltma. HGS zorunlu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.