|
Merhabalar Ben de hgs etiketi yok almadım yani.. İstanbul a gittiğimde FSM'den olsun diğer köprülerden de geçtim. Bunların geçiş ücretlerini nereden ödeyeceğim? E-devlet'e girdiğimde sadece ihlalli geçiş diye yazıyor. Ödemeyi nereden yapacağım acaba? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
"Ben, benden önceki sultanlara benzemem!
Ben, SULTAN MEHMED HAN'IM..!" |




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






