|
Discorddan bi tanıdığın yanına gitmiştim, bilgisayarında bi problem olmuş, yardım istemişti, neyse işi hallettim ama discordlarından da çıkmadım. Adamı ilk önce bi arkadaşı aradı buluşalımmı diye, yok knk bu gün yorgunum dedi kapadı. Sonra başka bi arkadaşı discorda girdi, sanırım en yakın arkadaşıydı, uzuuun uzun konuşup makara yapıp buluşma planı falan yaptılar. Sonra konuşmaları duruldu, kahkahalar kesildi, belli bi süre geçti, tekrar telefonu çaldı, bu sefer arayan kız arkadaşı, onlada baya bi konuştu sonra kapadı telefonu. Bu sırada 1-2 arkadaşı daha discorda girdi, onlarlada muhabbet sohbet etti. Sonra hayat güzel bee deyip gerildi sonra kendime baktım whatsapp 0 mesaj, arayan soran yok, kız yok, iş yok, sosyal hayat arkadaş yok boş boş ekrana bakmaya devam ettim bi süre |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt

kullanıcısına yanıt






