Şimdi Ara

Arızalanan Ekran Kartı QP Bilişim Ve ASUS Infocomm Sorunu [ ÇÖZÜLDÜ ] (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
308
Cevap
3
Favori
21.229
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
326 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hiç sinir bozmaya gerek yok. THH ye başvursun söke söke alır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Qp bilişimide alışveriş yapılmayacaklar listesine ekledim. Merdiven altı firma gibi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • TR gazabına uğramışsınız Hocam, maalesef size kart vermedikleri yanlarına kalacak ama en azından THH yoluyla değişim için ellerini zorlayabilirsiniz, tabi yine aylarca kart kullanamamanız yanlarına kalacak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hep aynı terane @QP Bilişim :). Buradan alışveriş yapılmaması gerektiğini söylüyorum zaten yakında eminim ki batacaktır. Müşteri memnuniyeti sıfır. Benim de başıma şöyle bir olay geldi;


    razer electra v2 usb satın almıştım USB jack girişi bozuldu gönderdim firmaya iade/değişim ellerinde razer electra v2 mevcut bana verilen cevap birebir şu şekildeydi '' Zaten yenisiyle değiştirsek bile onlarda da USB arızası oluyor '' madem öyle malı neden satmaya devam ediyorsunuz ? Cevap yok tabii ki anlat anlat bitmez icraatları geçmiş olsun.

  • Değerli arkadaşlar sizlere akıl vermek haddim değil, ancak yanlış yapıyorsunuz. Türkiye'de yaşıyorsanız ekonomi, fiyatlar, döviz vs. ne durumda zaten biliyorsunuz. Yetmez, bir çok firmanın malı sattıktan sonra ki servis kalitesizliğinin farkında olmalısınız.


    Bugün sorun yaşamadığınız bir firma, yarın size sorun çıkartmayacak anlamına gelmez, gelmiyor. Çözüm çok basit, Türkiye'de amazon.com.tr'nin kendi sattığı ürünler hariç, başka yerlerden çöp bile almayacaksınız.


    amazon.com.tr, amazon.com, amazon.de, amazon.co.uk, amazon.fr bu adreslere yönelin. Vergi mi çıkıyor çıksın, vergisini ödeyip alın. Aldığınız üründe sorun mu çıktı, posta ücreti size ait olacak şekilde amazon'a gönderin, yeni ürünü size gönderip ödediğiniz posta ücretini iade etsinler.


    Paçalarından kalitesizlik ve umursamazlık akan firmalardan uzak durun. Bunu anlamanız için başınıza bir olay gelmesi de gerekmiyor, sikayetvar.com yada google'da yapacağınız araştırmalar size fikir veriyor!



    Benim alış veriş yapmadığım kara listemden bazıları; Teknosa, Mediamarkt, Vatanbilgisayar, Trendyol, Huawei, Decathlon, Camper, Troy Store, Sportive, Koçtaş, daha da yazarım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BeyazBüyü -- 10 Haziran 2021; 14:35:12 >




  • Arkadasim tuketici hakem heyetine gitmis olsan simdiye yeni kartini almistin. Turkiyede ki cakal firmalar anca tuketici hakem heyeti ile yola geliyorlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dostum çok geçmiş olsun. Ülke öyle bir hal aldıki herkes birbirini çarpma peşinde. Özellikle şu teknik servisler firmalar ellerine düştüysen bittin demektir şark kurnazı hepsi. Benim tavsiyemde imkan var ise bu fırsatçılara para kazandırmamaktır. Bırak yurt dışına gitsin para zaten kanımızı eme eme ülkede bi şey kalmadı. Burdan mal alıp paranı çar çakala yedirme. Zaten yarısı vergi diye malum ekibe gidiyor. Diğer yarısıda fırsatçılara.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: U011E

    Daha önce sizden defalarca alışveriş yapmış bir müşteriniz olarak sormak isterim.


    Arkadaşa kart yok demişsiniz, 3060Ti yoksa 3070 modellerinden birini teklif ettiniz mi? Stoklarınızı aylardır takip ediyorum, hatta satın alan arkadaşlarım var. Stokları mı yanlış giriyorsunuz yoksa arkadaşın mağduriyetini gidermeniz halinde iflas edecek kadar kötü mü gidiyor işler?

    Asus Türkiye'nin bu tavrı firmanız tarafından nasıl karşılanıyor? Sürekli müşterilerinizi mağdur ederlerse ASUS ürünlerinin satışını durdurmayı düşünür müsünüz?

    Uzun vadede bu yaklaşımı sürdürebileceğinizi düşünüyor musunuz? Markanıza zarar verdiğinizin farkında mısınız? 300-400 dolar para kaybını önlemeye çalışırken burada on binlerce dolarlık potansiyel satış kaybettiğinizden haberiniz var mı?



    Alıntıları Göster

    headshot 





  • ozan___ O kullanıcısına yanıt

    Sizin adınıza çok sevindim :). Ben 2011'den beri Asus kullanıcısıyım. Dediğim gibi, eski servisleri çok kaliteli ve düzgündü. Şimdiki servisler çok kötü. Şöyle anlatayım, ekran kartım ASUS TUF RX 5700. Bu seri ilk çıktığında Asus ekran kartının soğuıtma bloğunu hatalı tasarlamış. 2010 model ekran kartında bile bellekler soğutucu blokla temas ederken, Asus bu modelde soğutucuya temas ettirmeyi bırakın, üzerine termal pad bile koymamış. Haliyle VRAM'ler 90-108 derecede çalışıyor oyun oynarken. Sonra Asus ne hikmetse bu modeli düzeltmiş, yeni versiyon RX 5700 TUF EVO modelini çıkarmış. Ben de Asus Global'e ulaştım, Justin diye bir arkadaş ile uzun süre mailleştik. Adam haklısınız diyor. Adam ürünü servise verin dedi, ben elimden geleni deneyeceğim dedi, aptal SMS Infocomm bu ekran kartına sorunsuz dedi, hadi tüm sorunları geçtim Coil Whine var kardeşim, ona da sorunsuz demezsin. Bir de PCI-E koruma kılıfını çormuş herifler. Sonra Asus Global'den Justin demesin mi, ben elimden geleni denedim, ülkenizde hiçbir şey yapamıyorum. Artık size yardım edemeyeceğim diye. Anlayacağın ortada bıraktılar. Ekran kartı sorunlu, Asus Global kabul ediyor, Ama Asus Türkiye kabul etmiyor. Müşteri hizmetleri de hiçbir işe yaramıyor. Bize şunu mail atın, şunu bunu yapın. Yaptım, ne oldu? Sonuç yok. İncehesap konusuna hiç girmeyeceğim. Yaptıkları tam bir ahlaksızlık. Umarım hakkımı alırım. Bu saatten sonra da Asus falan almak istemiyorum.





  • 128MilyarDolar kullanıcısına yanıt

    Hocam rma raopru Ayın 26'sından sevk edildi, ben baktım qp bilişim yanaşmıyor ekran kartı vermeye, 28'inde başvurdum zaten THH'ine. Ancak sonuçlanması çok uzun sürüyormuş, zaten 2.5 aydır yeterince mağdur oldum o yüzden mümkün olduğunca kısa sürede çözmek istiyorum. Ana tabi ki kart vermemek konusunda ısrarları devam ederse, mecburen THH sonuçlanmasını bekleyeceğim.

  • Eğer Amazon istediği gbi tr de büyür ise diğer e ticaret siteleri byby

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Kara listeme eklediğim bir firma daha.Adama hakkını vermeyip küçük düşünüp küçük miktarların peşine koşmaya çalıştığınız için potansiyel milyar hatta belki de milyonlardan olacaksınız QP Bilişim :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SturmpioneeR -- 10 Haziran 2021; 15:53:2 >
  • Artık garantiyi falan sallayıp ne bulursam Amazon'dan sipariş edeceğim. Yurtiçi alınca garantisi oluyor da noluyor sanki. Anca baş ağrısı, sinir, stres.

  • Ne zaman böyle bir mağduriyet konusu açılsa firma yetkilisi gelip 5000 liralık üründen 50 lira kar ediyorum ağbey diyen esnaf ağzıyla konşup daha da batırır

    Konu açan arkadaşa teşekkürler, ben de karalisteme aldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zamanında vatan bilgisayardan laptop almıştım asus rog bilmem ne eve geldim bilgisayarı açtım ekran fabrika hatası yamuk duruyor. ertesi gün geri götürdüm hemen değiştirirler dedi herif. bilgisayarı bıraktım 1 ay sonra mesaj geldi gittim bir baktım içinde kağıt var. içinde sorun görülmemiştir yazıyor. kimse de ilgilenmedi bana öyle kitlemişlerdi adi herifler. O gündür bu gündür asus çöp bile almam bedava olsa almam arkadaş. Bilgisayar topladım içi sadece gigabyte ve corsair den oluşuyor. geçmiş olsun

  • logitech bana almanyadan sıfır z5500 gönderdi ya hayvan gibi z5500 ups kargo ile tek kuruş ödemedim çözemediler sorunu, hemde eskini çöpe atın dediler bize göndermenize gerek yok dediler direkt hizmeti görüyormusunuz doğduğu yer insanın kaderi olmamalı

  • şahsen pahalı teknolojik aletleri alırken 3 e 5 e bakmam güvenilir yerden alırım. 100 200 lira ucuza almak için satış sonrası desteğin kötü olduğu yerden alışveriş yapanlar ağır vizyonsuzdur. qp bilişim iyi bildiğim bir yerdi. geçmiş olsun silindiniz. hayvanlığın lüzumu yoktu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pitx1

    Bundan yaklaşık 13 sene önce Asus Hd3870 almıştım. 1.5 sene sonra kartın ramlerin de sorun çıkmıştı. O zaman M.köyde yerleri vardı (şimdi nasıl bilmiyorum) kartı götürmüştüm.


    Kartı tamir edemediklerini ve ellerinde Hd3870 bulunmadığından Hd4870 vereceklerini söylediler ve ben de aldım. Aradan 13 sene geçmiş durum tam tersi gerilemiş!


    Yukarıda ki arkadaşın dediği gibi ya kartı tamir edecekler, ya aynısı ile değiştirecekler (o kartın aynısı yoksa o zamanın muadil kartını vermek zorundalar) ya da para iadesi yapacaklar. Burada tüketici hangi opsiyonu seçerse onu uygulamak zorundalar.


    İyi o zaman bizde yurt dışından paralel ithalat ile kart getirip burada garanti vs var diye satalım!

    Belirttiğiniz tarih Çizgi Elektronik ve Sn. Niyazi SARAL Bey'in olduğu dönemdir.

    Kendisi her zaman adaletli ve kullanıcıya empati yaparak yaklaşmış mükemmel bir insandır.





  • Merhaba, 


    İsmail Bey ile yaşanan durumu karşılıklı konuşarak çözdük, kendisinin nazik ve anlayışlı tavrı için teşekkür ederim. 


    QP kurucusu olarak her konuda benimle iletişime geçebilirseniz sevinirim. 


    Mail adresim : engin.ozturk@qpbilisim.com.tr


    Saygılarımla, 


    Engin Öztürk

  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.