Şimdi Ara

Arızalanan Ekran Kartı QP Bilişim Ve ASUS Infocomm Sorunu [ ÇÖZÜLDÜ ] (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
308
Cevap
3
Favori
21.229
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
326 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • https://forum.donanimhaber.com/arizali-ekran-karti-gonderen-inventus-ve-vektron-rezilligi--149420571#149421007


    Etkileşimde 1.olan konuyu ucra bir köşeye taşıdılar.Konuyu yukarı taşımama yardım eder misiniz ?

  • Ağlamayana meme yok bu ülkede. Yazık.



    Şunu buraya bırakayım ;


    6502 sayılı yasa

    Tüketicinin seçimlik hakları MADDE 11-

    (1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici;

    a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,

    b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,

    c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,

    ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme, seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.

    (2) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi hakları üretici veya ithalatçıya karşı da kullanılabilir. Bu fıkradaki hakların yerine getirilmesi konusunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur. Üretici veya ithalatçı, malın kendisi tarafından piyasaya sürülmesinden sonra ayıbın doğduğunu ispat ettiği takdirde sorumlu tutulmaz.



    Türkçe meali ;


    THH'ya başvururken, üretici, ithalatçı ve satıcıyı dilekçemize KARŞI TARAF olarak yazıyoruz,

    Seçimlik hak olarak "Malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini" talep ettiğimizi yazıyoruz,

    Dilekçemizde bu hususu BÜYÜK VE NET bir şekilde belirtiyoruz,

    Bazı THH'ler tarafından uyuşmazlık bedeli yazılmalı vs deniyor, bunu asla ve asla yazmayın derim, aksi halde ücret iadesi kararı okursunuz.


    Buradaki sorun şu ;

    Ekonomik nedenlerle fiyat artışı meydana geldiğinden, THH sınırı ile mahkeme sınırı arasında çekişme söz konusu. Bunu şimdilik açmayacağım.


    Siz bu şekilde devam edersiniz.




    QP'ye ise çözdüğü için teşekkür etmekle birlikte, bu çözümlerin 10 sayfa yorum, tartışma neticesinde sonuçlanmış olması üzücü.



    ANCAK QP Bilişim şirketi yetkilisinin, kendi mail adresini paylaşarak, çözümü hızlandırabileceğini belirtmiş olması OLUMLU.



    Teşekkür edelim, sorunun çözülmesine sevinelim.





  • Ben bir kart alırken yurtdışından alma imkanım olduğu halde sırf garantisi için buradan alıyor, buradan alırken de diğer satıcılardan 300-400 daha pahalı olmasına rağmen güvendiğim bir iki firmadan alıyordum (İnventus, QP, ...), fakat yukarıdaki yazıları da gördüğümde mali durumlar sebebiyle bu firmaların da hizmet kalitesi düşmüş gözüküyor. Son mesajda QP sahibi Engin Bey duruma el atıp çözdüklerini iletmiş mesela fakat bu gibi durumların bu şekilde kabak tadı verene kadar uzadıktan sonra çözülmesi de açıkçası çok fazla bir şey ifade etmiyor tüketici açısından. QP'den bu güne kadar binlerce liralık alışveriş yaptım, almadığım ürün yok, sorun yaşadığımda da direkt birebir değişim yapmışlardı, fakat böyle bir şeyi bir defa dahi yaşatsalar şahsen bir daha kapılarından geçmem.


    Güven çok zor kazanılıp çok kolay kaybedilen bir şeydir...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zinedine_zidane -- 10 Haziran 2021; 18:18:31 >
  • konu sahibi arkadaş nasıl bir çözüm uyguladılar yazarmısınız herkes bilgilensin merak ettim.

  • Yazdıklarına firma sahibi olarak alıcılar tarafından maduriyet konusunda çok çok çok şeyler yazabilirim ama gereksiz polemik olacak. En basitinden şunu yazayım 130 USD kaybı yani döviz kurundan etkilenmen satıcı ile alakalı değil.

    Dövizin artışına engel konulması için USD ile satış kiralama vb bir çok şey yasaklandı. Hatırlarsanız eskiden hani bilindik bir firma ve illa alışveirşiniz olmuştur gibi düşündüğüm için Vatanı örnek vereceğim, Faturanın alt kısmında USD kuru yazardı ve satış USD kuru üzerinden yapılmış olurdu artık yasak. Yani o konuda suçlu değil kanun bağlayıcı maalesef.

  • Engin Öztürk QP E kullanıcısına yanıt

    Çözüm odaklı olmak güzel bir şey. Keşke İncehesap da çıkıp bana aynısını söyleyebilseydi (:

  • Bu ülke de her türlü haksızlık, hukuksuzluk ve adaletsizlik oluyor böyle konuları görünce şaşırmıyorum bile artık, bu tip olaylar ne yazık ki ülkemizde gündelik, rutin haline geldi. Bir ürün alırken internet üzerinden haftalar süren araştırmalar yapıyorum acaba üründe kronik bir sorun vs. var mı diye çünkü ben bir sorun yaşasam o firmanın ürünümün arkasında durmayacağını adım gibi biliyorum.


    Ülkenin ekonomisi zaten boka sarmış durumda artık özellikle bazı teknik servisler acaba neyi bahane etsek de ürünü garanti dışı bıraksak diye fazladan kafa patlatıyorlar veya bu işin içerisinden nasıl olurda en az zararla çıkarız diye kafa yoruyorlar.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: karmakan

    Qp bilişimide alışveriş yapılmayacaklar listesine ekledim. Merdiven altı firma gibi.

    Merhaba,


    Konu ile ilgili konuşulacak herşey konuşulmuş ve sanırım olayı kendi aralarında çözmüşler, o yüzden konuşulan şeyleri tekrar konuşmanın faydası olmaz. Fakat ben bir ekleme yapmak istiyorum. Yaklaşık 2.5 - 3 Senedir, bilgisayar ile ilgili her türlü ihtiyacımı QP Bilişimden sağlıyorum. Ve bu sürede harcadığım tutar bir hayli yüksek :) Garanti sürecinde ve sonrasında ben kendilerinden gayet memnunum. Tabi ki her zaman aynı seviyede olmayabilir fakat bana göre konuda yazıldığı gibi kara listeye alınacak bir firma değil. Bu tarz hizmet kalitesini İnventus'dan alıyordum fakat, şuanda onlarında durumu ortada. Piyasada kalan firmalara bakarsak benim için şuanda kesinlikle ilk sırada geliyor.





  • Diyeceksin ki "müşteri sıkıntı yaşamasın, gerekirse para kaybedelim"; arkasından bir bakıyorsun fırsatını bulsa babasını soymaya çalışan müşteriler bin türlü hileyle seni öpmeye çalışıyor.

    Bu kısır döngü yüzünden iyi niyetli alıcı da kalmadı satıcı da...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • "Yurt dışından alın ekran kartını" dediğimde zamanında -Ocak ayı gibi- yok kardeşim onların garantisi olmuyor diyenler buyrun görün yapılan muameleyi. Böyle garanti mi olur? Ben yurtdışından aldım Ocak ayında vergisini de verdim misler gibi oynuyorum sorunsuz halen. Ha bir sıkıntı olursa Amazon'un bunlardan daha sağlam sahip çıkacağına inanıyorum. Ya da en kötü ihtimal bunlarla aynı muamele. Değişen ne ki? Daha ucuza almış oldum.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Engin Öztürk QP

    Merhaba, 


    İsmail Bey ile yaşanan durumu karşılıklı konuşarak çözdük, kendisinin nazik ve anlayışlı tavrı için teşekkür ederim. 


    QP kurucusu olarak her konuda benimle iletişime geçebilirseniz sevinirim. 


    Mail adresim : engin.ozturk@qpbilisim.com.tr


    Saygılarımla, 


    Engin Öztürk

    [GÜNCELLEME] Öncelikle destek olan, mesaj atan forumdaki tüm arkadaşlara çok teşekkür ediyorum, benzer sorun yaşan diğer arkadaşların da en kısa sürede mağduriyetinin giderilmesini diliyorum. Başlıkta sorunu yerine rezaleti yazıyordu, çözüme kavuştuğu için düzelttim. Bu sabah öncelikle Asus genel merkezinden aradığını söyleyen Aslıhan isimli bir hanımefendi ile görüştüm, bana muadil kart bulmak için çalışmalarının devam ettiğini sonrasında dönüş yapacaklarını söylediler. Günün ilerleyen vakitlerinde QP bilişimden Engin Bey ( yanlışım varsa kusura bakmayın, çok telefon görüşmesi yaptığım için isimleri karıştırmış olabilirim ) arayarak bana durumu anlatarak Asus'la çözüm üretmek için tüm gündür görüştüklerini söyledi ve bana aynı kartı Asus artık türkiye'ye göndermediği için Asus TUF RTX 3060 Tİ önerdiler, daha üst bir model olduğu için arada 1000 TL fiyat farkı oluştu, sonucta daha üst bir model olduğu için bana makul geldi ve kabul ettim, kartı Asus'un kendilerine yollayacağını sonrasında onlarında bana pazartesi günü yollayacaklarını belirttiler. Özet olarak 26 Mayısta Değişim Raporu sevk edilen ekran kartım için, 10 Haziran tarihinde değişim kartı önerildi ve kabul ettim. Sonuçta hakem heyetinin kararını bekleyip daha uzun süre mağduriyet yaşamadan, sorunun çözüldüğü için mutluyum. Tekrardan süreçte destek olan herkese ve çözüm odaklı yaklaşımları için Asus ve QP bilişime çok teşekkür ediyorum ve benzer sorun yaşayan arkadaşların da en kısa sürede mağduriyetlerinin giderilmesini diliyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kartalım -- 10 Haziran 2021; 20:6:20 >




  • kartalım kullanıcısına yanıt

    İlla konu mu açmak duyurmak mı gerekiyormuş sorsaydın keşke.

  • Forumun gücü işte tepki çığ gibi olunca geri vites yaptılar nasıl da kart buldular şak diye hani yoktu. sıkıntı yaşayan konu açsın bundan sonra dh forumu olarak birlik olalım sorunun çözülmesine sevindim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yurtdışından aldıgınız kartlarda çok sıkı denetimlere ve testlere tabi tutuluyor kartlar.

    Yurt içiyse tam tersi nerede ayıplı mal var hop Türkiyede. Şahsen kol gibi gümrük vergisi öderim 3 ay kargo beklerim yinede yurtdışından alırım. En azından yurtdışında böyle ayıplı malları kolay kolay piyasaya sürdürtmezler firmalara ciddi yaptırımlar ve denetimler uygulanıyor. Türkiyede öylemi?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GenqhisKhaan89 -- 10 Haziran 2021; 20:19:46 >
  • İşin en üzücü tarafı da bu... İnsan gibi muamele görmek veya hakkımızı alabilmek için illaki sosyal medyada arkamıza kalabalığı mı almamız gerekiyor? Konu buraya açılmasaydı bu olay %100 çözülmeyecekti ve kim bilir böyle mağdur niceleri var, yazık vallahi...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalım

    [GÜNCELLEME] Öncelikle destek olan, mesaj atan forumdaki tüm arkadaşlara çok teşekkür ediyorum, benzer sorun yaşan diğer arkadaşların da en kısa sürede mağduriyetinin giderilmesini diliyorum. Başlıkta sorunu yerine rezaleti yazıyordu, çözüme kavuştuğu için düzelttim. Bu sabah öncelikle Asus genel merkezinden aradığını söyleyen Aslıhan isimli bir hanımefendi ile görüştüm, bana muadil kart bulmak için çalışmalarının devam ettiğini sonrasında dönüş yapacaklarını söylediler. Günün ilerleyen vakitlerinde QP bilişimden Engin Bey ( yanlışım varsa kusura bakmayın, çok telefon görüşmesi yaptığım için isimleri karıştırmış olabilirim ) arayarak bana durumu anlatarak Asus'la çözüm üretmek için tüm gündür görüştüklerini söyledi ve bana aynı kartı Asus artık türkiye'ye göndermediği için Asus TUF RTX 3060 Tİ önerdiler, daha üst bir model olduğu için arada 1000 TL fiyat farkı oluştu, sonucta daha üst bir model olduğu için bana makul geldi ve kabul ettim, kartı Asus'un kendilerine yollayacağını sonrasında onlarında bana pazartesi günü yollayacaklarını belirttiler. Özet olarak 26 Mayısta Değişim Raporu sevk edilen ekran kartım için, 10 Haziran tarihinde değişim kartı önerildi ve kabul ettim. Sonuçta hakem heyetinin kararını bekleyip daha uzun süre mağduriyet yaşamadan, sorunun çözüldüğü için mutluyum. Tekrardan süreçte destek olan herkese ve çözüm odaklı yaklaşımları için Asus ve QP bilişime çok teşekkür ediyorum ve benzer sorun yaşayan arkadaşların da en kısa sürede mağduriyetlerinin giderilmesini diliyorum.



    Alıntıları Göster

    Zor hocam ben yuzde bir milyon hakli oldugumu dusundugum Anakartta bana hala konuyu incelediklerini söyleyen bir mail atmislardi.6 aydir inceliyorlar bizi muhtemelen arayip soran da olmaz meblag ayni degil diye...


    Gigabyte TR,Global,Servispoint sanki Nanokatalog u ben batirmisim gibi ucretli ucretsiz hicbir sekilde ilgilenmiyoruz dediler.Muhtemelen Anakartin garantisi bitti.


    Samsung TR en ufak sallamadi,Koyuncu idi sanirim onlarla gorus dedi once bir bakalim dediler sonra aradim ilgilenmiyoruz dediler.Ssd nin hergun omru gidiyor.%92 idi %85 di 2 gun once o da oyle gider.Exa ya gondersem yurtdışı yapiyorlar alan sahisa 150TL odenecek ki ben sifir alip o gunku kurla 400 vermisim bugunun 600 u rahat vardir.


    Vektron kasaya seri no yoksa ilgilenmem dedi.Halbuki serviste belki dunya hurda kasa vardır.

    İlgilenmeye niyetleri yok ki...


    Sizin miktar yuksek ve isin icinde ciddi magduriyet oldugu icin cozulmus.

    Bazilarinin dedigi gibi tersi olsa 15000 alip kart su anda 5000 olsaydi jet hiziyla yeni kartiniz gelmisti.


    Hayirli olsun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Geçmiş olsun, sorunun çözüme kavuşmuş ancak ben şunu anlamıyorum 2 ay uğraşırken bir rezillik yaşadın da çözüldükten sonra yaşadıkların silindi mi? Ben olsam rezillik kelimesini silmezdim. Sonuna çözüldü demen zaten yeterli. O kadar kötü muameleye alışmışız ki 2 aydan fazladır uğraşan biri sorununun çözüleceğini öğrendiği için şükredecek konuma geliyor. Affedersiniz de gerekiyse THH kararı ile icraya çıkıp S.S. o kartın güncel karşılığını onlardan tahsil edeceksin. Neyse geçmiş olsun tekrardan. Bu kadar alçaltmayın kendinizi.

  • Kerros kullanıcısına yanıt

    Neden bu ülkede bu işler yaygara kopmadan çözülmüyor anlamak güç. Ya da araya adam sokacaksın da işin çözülecek.

  • kimin sesi çok çıkıyorsa onun borusu ötüyor. böyle bir ülkedeyiz. geçmiş olsun konu sahibi arkadaşa. söke söke almış hakkını

  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.