Şimdi Ara

Araba Lifteyken Sadece Bir Teker Dönüyor, Normal mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (3 Mobil) - 2 Masaüstü3 Mobil
5 sn
8
Cevap
1
Favori
5.522
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Aracım Toyota Yaris 2005 1.0 Manuel. Geçen baskı balata değişimi yaptırdım. Kontrol için usta lifte kaldırdı vitese taktı. 1. Viteste araba lifteyken sadece ön sol teker hareket etti. Ben ilk defa böyle birşey gördüm. Bu normalmi normalde iki tekerdede çekiş olması gerekmiyor mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi modifix06 -- 23 Kasım 2018; 22:28:3 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Hocam bu tür durumlarda araç yolda çekme veya yola göre patinaj tarzı sorunlar yaşatmaz mı? Tek tekerin dönmesini ilk defa duydum desem yeridir. Önden çekişli Yaris üstelik.

    Alıntıları Göster
    Çekme yaşatmaz ama patinaj yaşatır. Bu yüzden performanslı otomobillerde ve arazi araçlarında lsd ve kilitli diferansiyeller kullanılıyor.



    Normal diferansiyel virajda, manevralarda içteki tekerin daha az dönmesini; dıştakinin ise daha fazla dönmesini sağlayarak sürüş emniyeti sağlar.,
  • Diferansiyelin marifeti:) Güç en kolay akabileceği tekere yönelir ve diğer teker hiç dönmez. Gayet normal.



    Lsd yada kilitli diferansiyellerde kilitlenme durumlarında her iki teker de döner...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarkihalindekal

    Diferansiyelin marifeti:) Güç en kolay akabileceği tekere yönelir ve diğer teker hiç dönmez. Gayet normal.



    Lsd yada kilitli diferansiyellerde kilitlenme durumlarında her iki teker de döner...
    Hocam bu tür durumlarda araç yolda çekme veya yola göre patinaj tarzı sorunlar yaşatmaz mı? Tek tekerin dönmesini ilk defa duydum desem yeridir. Önden çekişli Yaris üstelik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 23 Kasım 2018; 22:44:8 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Hocam bu tür durumlarda araç yolda çekme veya yola göre patinaj tarzı sorunlar yaşatmaz mı? Tek tekerin dönmesini ilk defa duydum desem yeridir. Önden çekişli Yaris üstelik.

    Alıntıları Göster
    Çekme yaşatmaz ama patinaj yaşatır. Bu yüzden performanslı otomobillerde ve arazi araçlarında lsd ve kilitli diferansiyeller kullanılıyor.



    Normal diferansiyel virajda, manevralarda içteki tekerin daha az dönmesini; dıştakinin ise daha fazla dönmesini sağlayarak sürüş emniyeti sağlar.,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Diferansiyelin nasıl çalıştığını ve diferansiyel kilidi aktif edildiğinde nasıl çalıştığını gösteren bir video.



    https://youtu.be/vtgnxfo-OZ8

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • o deelde tork konvertorlü 4 ileri 4X4 düldül liftte vites boşta bir tekeri çevrilince sağ tekerler öne dogru sol tekerler arkaya doğru dönüyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeyKalDa

    o deelde tork konvertorlü 4 ileri 4X4 düldül liftte vites boşta bir tekeri çevrilince sağ tekerler öne dogru sol tekerler arkaya doğru dönüyor
    Bu lsd olmadığının göstergesi. Lsd varsa her iki teker de aynı yöne dönecektir. Ama bu dediğim torsen tip lsd için geçerli değil...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.