Şimdi Ara

4 Teker Bağımsız Süspansiyon Kullanan Güncel Otomobiller?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (3 Mobil) - 2 Masaüstü3 Mobil
5 sn
218
Cevap
10
Favori
101.976
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim bildiğim kadarıyla Focus, Golf ve Civic te 4 teker bağımsız süspansiyon sistemi var.

    Bu şekilde sayabileceğimiz modeller nelerdir? B sınıfında arkalar bağımsız süsp. kullanan modeller var mı?

    Teşekkürler.



  • Jettada bağımsız bildiğim kadarıyla....
  • mazda 2 hariç diğer mazdalar , fiesta ve ka hariç fordlar , volvolar , mercedes , vw , audi şuan aklıma gelen markalardan bazıları
  • Fiesta da bağımsız olabilir.Tam emin değilim.
  • golf
  • Ben sana C sınıfında kullanmayanları sayayım, çünkü B sınıfında kullanan yok zaten.

    Fluence

    Astra (bence en büyük handikapı)

    Yanılmıyorsam bir de yeni gelecek olan Civic HB

    Başka bildiğiniz varsa ekleyebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    Ben sana C sınıfında kullanmayanları sayayım, çünkü B sınıfında kullanan yok zaten.

    Fluence

    Astra (bence en büyük handikapı)

    Yanılmıyorsam bir de yeni gelecek olan Civic HB

    Başka bildiğiniz varsa ekleyebilirsiniz.

    corollada da yok bildiğim kadarıyla
  • Vw T4'de bile var 4 teker bağımsız süspansiyon hala olmayan mı var?
  • Jetta Guncel kasa kullanmıyor. Eskilerden tempra, tipo bağımsız sayılabilecek suspansiyon var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • focusta süspansiyonmu vardı
  • arkalar bagımsız olunca ne oluyor ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Energetic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    Ben sana C sınıfında kullanmayanları sayayım, çünkü B sınıfında kullanan yok zaten.

    Fluence

    Astra (bence en büyük handikapı)

    Yanılmıyorsam bir de yeni gelecek olan Civic HB

    Başka bildiğiniz varsa ekleyebilirsiniz.

    corollada da yok bildiğim kadarıyla

    corolla'dada yok arkada burulma kirişi kullanıyorlar.
  • bağımsız süspansiyonun avantajı nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: loopus_

    bağımsız süspansiyonun avantajı nedir?

    Arazi'de daha avantajlı oluyor,başka neyde olur bilmiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: loopus_

    bağımsız süspansiyonun avantajı nedir?

    En büyük avantajı yol tutuşuna direkt etki etmesi, virajlar keyif haline dönüşüyor.

    İkincisi kasislerde bir taraf çukura düşünce diğer taraf askıda kalmıyor, böylelikle araçta salıncak etkisi olmuyor.

    Üçüncüsü pahalı bir süspansiyon olduğundan maliyeti arttırıyor.

    Bu sınıfta hatta bir üst sınıfın bir çok modeli dahil, ilk kullanılan araç Focus 1 oldu. sene 1998.

    Düşünün artık yıl 2012 olmuş Opel hala en çok satan aracına viraj denge çubuğu koyuyor. Buna rağmen yol tutuşu harika .

    Ancak çukurlara düştüğünde bozuk yollarda vs. direk anlıyorsunuz arkada dingil olduğunu, araç yaylanıp duruyor.
  • Yeni Doblo'da arkalar bağımsız süspansiyon...
  • http://www.youtube.com/watch?v=vhHL5XzHUtE

    Bu işe yarar. Ford Focus ilk kasadan beri kullanır.

    Yol tutuşa ve konfora büyük katkı sağlar. Esas olarak amacı yol tutuşunu arttırmaktır. Focus bu sebeple C sınıfında yol tutuşta referans olarak gösterilir.
  • Video eklenmiyor neden acaba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mur@t_333 -- 8 Ocak 2012; 1:04:07 >
  • Çok kollu olunca ne oluyor=
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mur@t_333

    http://www.youtube.com/watch?v=vhHL5XzHUtE

    Bu işe yarar. Ford Focus ilk kasadan beri kullanır.

    Yol tutuşa ve konfora büyük katkı sağlar. Esas olarak amacı yol tutuşunu arttırmaktır. Focus bu sebeple C sınıfında yol tutuşta referans olarak gösterilir.

    focusun yol tutuşunu etkilemiş mi bilemem ama konforunu etkilemedini biliyorum
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.