Türknet'den 35 mbitlik paket satın alabilmek için ttnet ile boğuştum ve port eklenmesini sağladım. Türknete başvurduğumda port vardı, geçiş işleminin olduğu güne kadar boş port vardı. Geçiş işlemi sonrasında hız ADSL seviyesinde olduğu için destek talebi açtım 3 gün boyunca oyaladıktan sonra burada yazdım ve "size yalan söyledik ADSL hızı alacaksınız" deniyor! Bu kadar berbat olabilmek için bir sırrınız var mı, yoksa insanları kandırabilmek için mi bu şirketi kurdunuz? Boş port olmaması beni ilgilendirmiyor! Ben müşteri olarak sözleşmemde yazan hızlara erişebilmek istiyorum! < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pinoki -- 3 Mayıs 2021; 17:20:3 > |
35mbit paket satıp, 16mbit hizmet vermek!




-
-
Bi kaç yerde daha böyle sıkıntılar olduğunu okudum. Bende türknete başvurmayı düşünüyordum ama sanırım araştırmalıyım biraz daha -
ADSL için Gibirnet öneririm. Ben kullanırken güzeldi ve fiyatı daha uygun. Fiberde daha hesaplı olduğu için Türknet Kullanıyorum
Ekleme: 35Mbit için de Gibirnet Daha hesaplı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmet_alp -- 4 Mayıs 2021; 9:42:6 > -
Türknet'in destek sistemi muhteşem şekilde işlemeye devam ediyor! Destek talebini açalı 3 gün 16 saat 58 dakika oldu ve hala el ile tutulur bir cevap veremediler!
Süreyi takip etmek için:onlinesaat.web.tr
Online Zamanlayıcı - OnlineSaat.web.trhttps://onlinesaat.web.tr/zamanlayici/#date=2021-04-30T18:33:00&sound=xylophone&loop=1
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pinoki -- 4 Mayıs 2021; 11:31:42 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Merhaba, bulunduğunuz bölgede VDSL boş port bulunmamaktadır. Port durumu anlık olarak değişiklik göstermektedir. İlerleyen günlerde benimle iletişime geçmeniz halinde tekrar kontrol ederek boş VDSL portu varsa geçişi yapacağım. -
Boş portun olup olmaması benim sorunum değil! Sizden hizmet aldığıma göre bunu çözmekte sizin sorumluluğunuzda! Nasıl çözeceğinizi bilmiyorum ve umrumda değil, ben vaat edilen hızlara yakın bir hız istiyorum.
Tabi ki amacınız insanları dolandırmak ise çok başarılı olduğunuzu yönetim ekibinize ilete bilirsiniz.
Not: Siz kopyala yapıştır cevap verirseniz bende hak ettiğiniz gibi kopyala yapıştır cevap veririm.
-
-
Merhaba, şu an bu konuda buradan yapabileceğim bir işlem bulunmuyor. Dilerseniz bu konuda şikayetinizi www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı açarak iletebilirsiniz. -
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, şu an bu konuda buradan yapabileceğim bir işlem bulunmuyor. Dilerseniz bu konuda şikayetinizi www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı açarak iletebilirsiniz.Zaten bu konuda bir kaydım bulunuyor fakat orada ki arkadaşlarınız (sizin gibi) kopyala yapıştırdan başka bir şey bilmediği için olabildiğince çok yerden şansımı denemeye çalışıyorum.
-
Hala kalkıp turknet konusu açmayın. Forumda en çok kötülenen marka gidip paket satın alıp sonra buraya konu açmayın lütfen. Turknet konuları sıktı artık gerçekten.
-
Merhaba, öncelikle yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle özür dilerim. Bu konuda teknik ekiplerimiz ile iletişime geçtim. Sürecin yerleşik operatör ile yazışma başlatılarak bir an önce çözümlenmesi konusunda bildirimde bulundum. Konuyu birebir yakından takip edeceğim. VDSL hizmeti vermek adına elimizden geleni yapacağız. Ayrıca teknik uzmanlarımızın dışında ben de günlük olarak VDSL boş port olup olmadığını kontrol edeceğim. Gelişme olması durumunda size buradan bilgi vereceğim.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X