Şimdi Ara

Yeni Suzuki S-Cross

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
2
Favori
17.634
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1 temmuzda aracimi teslim aldim . Mild hybrid ve tuebo motor. Boyut olarak B suvlarin hepsinden buyuk. Teknik olculerinde belirtilen degerler onceki kasaya ait. Yenisi daha buyuk, gormeniz gerek. 3008 ile benzer diyebilirim. İc genisligide cokiyi. Motor cok cok sessiz. 300 km ortalamam sehir ici 6,4 lt. Birkac bin km sonra 6 lt nin altina inecektir. Hatta beklentim 5,5-6 arasi. Toyotanin hybridleri 4,5 lt yakiyor, arkadaslarimda var. Aradaki 1-1,5 lt fark var ancak toyota 1.8 motor vergisi oduyor. Hesaplarsak aradaki mtv vergi farkini ayda 1000 km kullanimla 6 ayda cikariyor. Yada 5,5-6 bin km sonra kullanmak gerekiyor. Sonrasi toyota avantajli. Direksiyon cok yumusak, cekis cok iyi. Dizel focus kullaniyorum sirket araci, ona gore duz yolda daha iyi, yokusta ayni. Gorus acilari guzel. Konfor gayet iyi. Kapi icleri sert plastik, vitesin orasi daha yuksek olabilirdi, şık olurdu. Donanim cok iyi. Seritte kendi kendini tutabiliyor, adaptif hiz sabitlemesi guzel. Bence cok mantikli arac.


    3008 ve kamiq ile fotograflari


    Yeni Suzuki S-Cross


    Yeni Suzuki S-Cross


    Yeni Suzuki S-Cross


    Yeni Suzuki S-Cross


    Yeni Suzuki S-Cross


    Yeni Suzuki S-Cross


    Yeni Suzuki S-Cross


    Yeni Suzuki S-Cross


    Yeni Suzuki S-Cross


    Yeni Suzuki S-Cross


    Yeni Suzuki S-Cross


    Yeni Suzuki S-Cross


    Yeni Suzuki S-Cross



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokselelkn -- 5 Eylül 2022; 22:24:23 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Suzuki S-Cross, kompakt bir SUV modelidir ve macera tutkunları arasında popüler bir seçimdir. Bu araç, keskin tasarımı ve güçlü performansıyla öne çıkar.

    Performans ve Özellikler:

    Suzuki S-Cross, 1,4 litrelik turboşarjlı benzinli motor veya 1,5 litrelik hafif hibrit motor seçenekleriyle sunulur. Benzinli motor 140 beygir gücü ve 220 Nm tork üretirken, hibrit motor 129 beygir gücü ve 235 Nm tork üretir. Hem benzinli hem de hibrit motorlar, altı vitesli manuel veya otomatik şanzımanla eşleştirilebilir.

    İç Mekan ve Teknoloji:

    S-Cross'un iç mekanı, geniş ve konforludur. Dokunmatik ekranlı bilgi-eğlence sistemi, Apple CarPlay ve Android Auto entegrasyonuna sahiptir. Güvenlik özellikleri arasında adaptif hız sabitleyici, şerit takip asistanı ve otomatik acil frenleme bulunur.

    Kullanıcı Yorumları:

    Suzuki S-Cross kullanıcı yorumları genel olarak olumludur. Kullanıcılar, aracın güvenilirliği, geniş iç mekanı ve düşük yakıt tüketimini takdir etmektedir. Bazı kullanıcılar, araca daha fazla güç ve daha iyi yol tutuşu özelliği istemektedir.

    S-Cross Alınır mı:

    Suzuki S-Cross, macera dolu bir yaşam tarzı için mükemmel bir seçimdir. Sağlam yapısı, verimli motoru ve geniş iç mekanı ile zorlu arazi koşullarında ve günlük kullanımda güvenilir bir yol arkadaşıdır. Eğer aradığın şey uygun fiyatlı, pratik ve çok yönlü bir SUV ise, Suzuki S-Cross senin için uygun olabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • uzun dönem binilecek araç. hemen al sat yapılmaz piyasası yok.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Meticulous -- 11 Temmuz 2022; 22:3:53 >
  • Sınıfının büyüklerinden olan Skoda yanında küçük kalmış. Gerçi onun bir tek aks mesafesi uzun herhalde. Yoksa 2008, Kamiq'e göre daha böyle heybetli SUV gibi duruyor örneğin. Yükseklik ve tasarım farkı sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mokali Amca kullanıcısına yanıt

    Fotograftaki 3008


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En alt fotoğrafta olan mavi araç sanirim Kamiq onu kastetmek istemiştim hocam


    2008 ve Kamiq kıyasıya da fotoğraflardan bağımsız öyle genel bir düşüncem B suv sınıfı için :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mokali Amca -- 11 Temmuz 2022; 22:33:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mokali Amca kullanıcısına yanıt

    Pardon 👍


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiyatı nedir ? Hayırlı olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • öncelikle hayırlı olsun.


    ancak benim bmw'nin plakayı kapatmamışsınız, bu olmamış Yeni Suzuki S-Cross 

  • S cross'un iç tasarımı

    Yeni Suzuki S-Cross

    Kamiq'in iç tasarımı

    Yeni Suzuki S-Cross

    Bu da 3008'in iç tasarımı

    Yeni Suzuki S-Cross

    Bence her şeyi açıklıyor . Dış tasarıma hiç deginmiyorum .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Moueson -- 11 Temmuz 2022; 23:13:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • lojistisyen kullanıcısına yanıt

    Tesekkurler. 759'a aldim. 779 su an.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokselelkn -- 11 Temmuz 2022; 23:25:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt

    3008'in ic tasarimi premium haric en guzel tasarim. Daha once 208 ve 308 1.2 puretech araclarim oldu ve toplamda 6,5 yil kullandim. 2 aractada motor sorunu yasadim ve servis komple motor degismesi gerektigii soyledi. Arkadaslarimda dizel 3008 var, partikul filtresi ve add blue sorunu yasadilar ve iptal ettirdiler. 1.6 180 beygir 3008 1 arkadasimda var, sorun yasamadi. Ancak tuketim farklari cok fazla aradada 300-350 bin tl fark car. Oncelikler ve beklentiler tercihlerde etkili. C4 suvu begenmistim ancak motorda yasadiklarim sebebiyle almadim. Daha oncede 2018 de 2015 model 80 binde aldigim dizel passattaki titreme sebebiyle dsg icinde iyi tecrubem olmadi. S-cross genislik olarak B-C arasi, yakiti dusuk, dis tasarim bence guzel. İci klasik B kalitesinde. İc tasarim da yine B seviyesinde. Genislik, tuketim ve cekis acisindan guzel.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokselelkn -- 11 Temmuz 2022; 23:38:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çokmuş, daha uygun olmasını beklerdim... Tercih edilmesi için rekabetçi bı fiyatı olmalı, yollarda göremeyiz bu fiyatla..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam eleştiriyi kaldırabileceğinizi düşünerek ten fikirlerimi söyleyeyim . Aracın içinden ekranı çıkarın 2000-2010 model araç gibi . Ben aracı hiç test etmedim ama resimlerden bazı şeyleri anlayabiliyorum çok kalitesiz duruyor herşey . 2022 yılında araçlarda el freni olmamalı bence. O vites topuzu nedir mesela. Jant aynı şekilde çok kötü .Dış tasarım ehhh . Açıkçası bu araç için 780 bin çok ama çok fazla bu piyasaya göre bile. Bence çok da mantıklı bir araç tercihi olmamış. Özellikle Suzuki'nin piyasasının pek iyi olmadığını düşünürsek.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Moueson -- 11 Temmuz 2022; 23:44:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt

    Ne demek hocam sorun degil. Yadiginiz seyleri bende elestirdim. 700 bin civari bulunan araclardan donanim, genislik ve yakit acisindan mantikli geldi. Alternatifler bu fiyatta fazla yok. 100 bin fazla verince farkli alternatiflerde olabiliyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt

    Hocam arac arayisinde benzer fiyatli araclar, puma, captur bulunabiliyor, donanim olarakta dusukler. 100 bin fazla verilebilirse alternatifler artiyor. Arac arayisinda akla suzuki gelmiyor. Bu yuzden konuyu actim. Donanim, yakit ve genislik oncelikse iyi. Liste fiyatinin uzerinde baska bir ucret istenmiyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokselelkn -- 11 Temmuz 2022; 23:59:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • öncelikle aracınız hayırlı olsun, rengi de güzel. çekişi güzel demişsiniz, 0-100 değeri 9.5 saniye gayet iyi bir sonuç.


    büyüklük olayına gelirsek biraz abartı olmuş neden çünkü uzunluğu 4 metre 30 cm. fiat albea 4 metre 20 cm yani sadece 10 cm daha uzun. bagaj hacmi bile 450 litre değil maalesef.


    donanım olarak yeteri kadar donanımı var.


    iç tasarım olarak sade bi tasarımı var benim de sevdiğim fazla şatafata gerek yok ancak o direksiyon o modele olur mu der bi insan, fabrika keşke daha güzel bi direksiyon koysaymış, taunus direksiyonu gibi olmuş. 2003 model touareg veya a8 direksiyonunu direkt çıkarıp buna taksa daha şık olurmuş.


    toyota'ya gelirsek, benim için toyota en iyi hibrit üreten marka bana göre. özellikle eskilerden kalma prius hoşuma gidiyor. vergi olaylarını ise hiç bilmiyorum.

  • Tesekkur ederim.


    Onceki kasanin olculeri bire bir yenisi icin yazilmis. Kasa degisince 1 cm de olsa boydan yada enden artip azalmasini beklerdim, hic degistirilmeden direk aktarilmis. Yani gercek olculeri degil bence. Kastettigim buydu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yerinde bir tercih olmuş
    Nihayetinde Japon araci .Süslü sorun yumağı psa üyelerinden ayrılması için bu yeter tek başına.
    Hayirli olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle aracınız hayırlı olsun.


    Bu araç yeni değil, yeni kasa demek doğru değil. Önceki kasanın ağır makyaj geçirmiş hali. Kasa değişmedi. 2013'te çıkan neyse bu da o.


    The car is heavily based on the previous generation model, with major makeover on the exterior with a new front and rear-end design.

  • o sorun benim tempra'da da var. taunus benim arabadan sözde 30 cm daha uzun gözüküyor fakat yan yana arabaları eşit şekilde denk getirdik, tempra yarım karış 1 karış daha uzun çıktı.

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.