Turknette yeni yeni rezillikler çıkmaya başladı. Bu ay gelen faturama baktım 85 TL gözüküyor. Normalde hep 75 lira öderim. Ayrıca ilk üyelerdenim dolayısıyla alabileceğim en yüksek hızı zaten alıyorum.
Destek kaydı açtım ve faturamın niye yüksek geldiğini sordum, paketi yükseltmişsiniz diye bir cevap aldım ki kesinlikle hiç bir şey yapmadım. Adamlar kendi kendine paketimi yükseltip yüksek fatura kesmeye çalışmışlar. Zaten yüksek pakete de geçmem mantıksız çünkü ilk üyeler zaten alabileceği en yüksek hızı 75 liradan alıyor. Ben bir daha neden paket yükseltelim. Hız konusunda zaten iyice çuvallamaya başlamışlardı, şimdi bir de faturalarda alicengiz oyunları yapmaya başlandı. Bu ayki faturalarını herkes kontrol etsin, anlamadan yapıştırırlar faturayı. Düzeltilmediği taktirde hakem heyetine kadar yolu var bunun. İyice saçmalamaya başladılar.
Merhaba, arkadaşlarımın faturanızı inceleyebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan fatura inceleme kaydı oluşturabilir misiniz? Oluşturduğunuz kayıt numarasını bana iletebilir misiniz?
BilimselProgramci
kullanıcısına yanıt
Merhaba, faturanızı inceleyebilmemiz için www.turk.net/oim sayfamızdan fatura inceleme kaydı oluşturabilir misiniz? Kontrol ettiğimizde genel bir sorun varsa hızlıca çözümleyeceğiz.
TurkNetDestek
kullanıcısına yanıt
Merhaba hanginiz yazıyorsunuz bilmiyorum ama emrah beye konuyla ilgili yazmıştım. TurkNet öncüsü olamama rağmen ekstra pakete ücret çıkıyor. MH'nize durumu açıklamaya çalıştım ancak sonuç alamadım. Fatura NO: 34050451 Bu faturayı ödedim. Gerçi ben bu faturanın son ödeme tarihi gelmeden durumla ilgili uyarmıştım ancak covid-19 vs olaylar karıştı. Benimkisi arada kaynamış olabilir önemli değil ancak ileriye yönelik düzeltirseniz sevinirim.
quote:
Orijinalden alıntı: BilimselProgramci
Merhaba hanginiz yazıyorsunuz bilmiyorum ama emrah beye konuyla ilgili yazmıştım. TurkNet öncüsü olamama rağmen ekstra pakete ücret çıkıyor. MH'nize durumu açıklamaya çalıştım ancak sonuç alamadım. Fatura NO: 34050451 Bu faturayı ödedim. Gerçi ben bu faturanın son ödeme tarihi gelmeden durumla ilgili uyarmıştım ancak covid-19 vs olaylar karıştı. Benimkisi arada kaynamış olabilir önemli değil ancak ileriye yönelik düzeltirseniz sevinirim.
Öncü?
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, arkadaşlarımın faturanızı inceleyebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan fatura inceleme kaydı oluşturabilir misiniz? Oluşturduğunuz kayıt numarasını bana iletebilir misiniz?
32379205
Gereken yapılır umarım...
_CHARLOTTE_
kullanıcısına yanıt
Konuyu ilgili birimimize ilettim. Bu konuda gerekli inceleme yapılarak bilgi verilecektir.
BilimselProgramci
kullanıcısına yanıt
Merhaba, faturanız hakkında bilgi vermek isterim. Daha öncesinde yapa santralimiz üzerinden hizmet alıyordunuz ancak vae geçişi yapıldıktan sonra 100 Mbps'e kadar paketimizin ücreti 85.99 TL olarak günncellenmiştir.
Merhaba PM bakabilir misiniz?
TurkNetDestek
kullanıcısına yanıt
Merhaba, Ben YAPA alt yapı kullanıcısıyım ekstra fark ödeyerek VAE alt yapısına geçiş yapmak istiyorum aylardır bunun için uğraşıyorum bana VAE alt yapısına geçemezsiniz diyorsunuz ama başka abonelerinizi geçirdiğinizi kendi ağzınızla burada söylemişsiniz acilen VAE geçiş işlemlerimin yapılmasını istiyorum.
TurkNetDestek
kullanıcısına yanıt
"Türknet öncüsü" ne demek siz açıklar mısınız?
turknet pişmanlıktır
RUH SAĞLIĞINIZ İÇİN TÜRKNETTEN UZAK DURUN
Zam yok, güncelleme var
Yapa, Vae farkı nedir?
ARKADAŞLAR BU YAPTIKLARI YANLIŞLIK YA DA HATA DEĞİL. BUNLARIN İNTERNET KALİTESİ BİLE LEŞ. BUNUN DIŞINDA DA DOLANDIRICILARDIR. AÇTIĞIM KONUYA BAKIN.
BANA DA 99 TL HİZMET BEDELİ GEÇİRMEYE ÇALIŞIYORLAR. KAÇ GÜNDÜR BU FATURA OLAYI İÇİN UĞRAŞIYORUM BİR DE. KALKIP BANA İNCELİYORUZ FALAN DİYORLAR. SONRA AÇTIĞIM DESTEK KAYDINDAN İLGİLİ DESTEK KAYDIMI SİLİYORLAR TAMAMEN. ÇÜNKÜ O DESTEK KAYDINDA HAKSIZ YERE BENDEN HİZMET BEDELİ ALMAYA ÇALIŞTIKLARINI BARİZ ŞEKİLDE ANLATAN YAZILAR VE EKRAN GÖRÜNTÜLERİ VAR. BUNLARI YOK EDİP BENDEN HİZMET BEDELİ ALMAYA ÇALIŞIYORLAR. ALLAHTAN O BİR TEK SİLİNEN DESTEK KAYDINA AİT TÜM GÖRÜŞMENİN EKRAN GÖRÜNTÜSÜNÜ ALDIM. MAHKEMEDE GÖRÜŞÜRÜZ TÜRKNET. BU PARAYI BENDEN ALAMAZSINIZ.
Konuyu ilgili birimimize ilettim. Bu konuda gerekli inceleme yapılarak bilgi verilecektir.
Sizin inceleme anlayışınızı da biliyorum. Bana da aynı şeyleri söylediniz sizden yardım istedim. Sonra ne güzel ilgili birimleriniz destek kaydımı sildi online işlemler kısmından. Çünkü başka türlü haksız yere hizmet bedeli alamazdınız benden. Gidin beni mahkemeye verin. Sizin ve destek kaydına açtığım o silinen destek kaydına ait tüm ekran görüntüleri kayıtlar benim elimde. Cimer BTK, tüketici hakem heyeti, şikayet var.com sizi her yere şikayet edeceğim ve bundan sonra nerede kim olursa olsun sizi merak eden herkese ne kadar dolandırıcı ve kalitesiz bir firma olduğunuzu anlatacağım.
furkanyerliF
kullanıcısına yanıt
Merhaba, vae geçişinin yapılması için bir çok kriter bulunuyor. Bu durumları teknik uzmanlarımız kontrol ediyor. Uygunsa geçiş işlemlerini başlatıyor. Bu konuda ben müdahalede bulunamıyorum. Geçiş yapma nedeniniz nedir?
maldoror2
kullanıcısına yanıt
Merhaba, destek kayıtlarınız açık durumdadır. İnceleme sonrasında size bilgi vereceğiz.