Şimdi Ara

TÜRKNET HAKSIZ YERE YÜKSEK FATURA ÇIKARDI (DOLANDIRICI FİRMA)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
922
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar lütfen bu konuyu öne çıkarın. O kadar çok yoruldum ki Türknet ile uğraşmaktan. Bu günlerde sonlandıracaktım zaten ve kendilerinden kurtulmak için başka firmaya abone olacaktım. Bu sefer beni maddi anlamda da yormak istiyorlar. Türknet daha önce de faturayı kendi online işlemler sitesinden öderken 2 defa hata vermişti. Kullandığım kart babama ait kredi kartıydı. 3. kez site üzerinden denemedim, telefon üzerinden denedim ve faturayı hatasız ödediğimi sanmıştım. İki ay sonra babam kredi kartın eski hesap haraketlerine bakarken 3 tane Türknet için çekilen aynı parayı görmüştü. Aradan 2 ay geçmişti arkadaşlar ve Türknet bana böyle bir yanlışlık olsaydı haber bile vermemişti. Ben kendilerine bu durumu söylediğim zaman beni bu şekilde bile yokuşa sürdüler. Gittim bankalarla uğraştık babamla birlikte...Nitekim hiçbir şekilde özür bile dilemeden sadece bana "çekilen hatalı miktar kredi kartınıza geri yatacaktır" dediler. Bu kadar saygısızlar.
    Şimdi ise yaşadığım benzer sorun var. Bunlar hata olamaz arkadaşlar. Geçen ay destek kayıtları oluşturdum. Halihazırda kullandığım paket hızım 100mbps. Geçen ay 24 gün boyunca akşam saat 20:00'den en geç 2 dakka sonra hızım 100mbps'den 9mbps'e sabitleniyordu. Ve gece 03:00 olduğu zaman yine en geç 2 dakka sonra hızım 9mbps'den 100mbps (normal) e dönüyordu. Benden yine her zaman olduğu gibi ekran görüntüleri, tracert testleri istediler. En sonunda evime teknik ekip yollayacaklarını, eğer iç hatlarımda bir sorun bulurlarsa hizmet bedeli olacağını söylediler. Ben de kabul ettim çünkü akşam resmen 20:00'de başlayıp 03:00 de düzelen bir sorunun sebebi iç hatlar ya da modemim olamazdı. Yolladıkları kişinin sertifakası bile yok. Belki ben bu insandan daha çok şey biliyorumdur bu ayrı bir konu neyse. Bu kişi zaten sorun yaşamadığım bir saatte geldi evime. Yaptığı tek şey Türknet in hız testi sitesine girip internetimin çıkan download hız değerine bakmak oldu. Arkadaşlar upload ping değerine bile bakmadı !!!!!! Orada 93mbps üzeri çıktığı görünce aldı eline fotoğraf makinasını ve çekti. Bana da döndü "tamam kardeş ben sorun bulmadım Türknet e belirteceğim bunu" dedi...Arkadaşlar ben bu ekran görüntülerini zaten sorun yaşadığım ve yaşamadığım saatlerde satırlarca yazı olarak ve ekran görüntüleri olarak kendilerine belirttim. 25 gün boyunca bana "modemin bozuk, modem kurulumun yanlış, kabloların kırık" gibi yanıtlar verdiler. Bu evime gelen 5 dakka evimde duran kişi sadece hız testi yaptı sorun olmayan saatlerde ve bunu o akşam Türknet e belirttikten sonra benim download hız sorunum ertesi gün düzeldi!!!!! Benim evimde iç hatlarımda bir sorun yoktu. Olduğu yönünde ise kesinlikle o açtığım destek kaydı üzerinden bana "iç hatlarınızda sorun bulduk" gibi bir şeyler yazmadılar. Bu ay bana evime gelen bu kişi için hizmet bedeli olarak 99 TL dayamaya çalışıyorlar. Kendileri bana bu ekibi yollamadan önce iç hatlarımda sorun bulmazsa ekip Türknet in ücret kesmeyeceğini söylediler. Ama öyle ya da böyle hizmet bedelini eklediler arkadaşlar. Arkadaşlar kesinlikle kredi kartınızı online işlemler üzerinden kullanmayın, güvenmeyin bunlara. Telefon üzerinden onaylansa bile hesap haraketinizi kontrol edin...

    İnternet kalite hizmetlerinden bahsetmek bile istemiyorum. Her anlamda rezil bir firmadır.

    TÜRKNET HAKSIZ YERE YÜKSEK FATURA ÇIKARDI (DOLANDIRICI FİRMA)

    TÜRKNET HAKSIZ YERE YÜKSEK FATURA ÇIKARDI (DOLANDIRICI FİRMA)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maldoror2 -- 14 Nisan 2020; 13:32:0 >







  • ARKADAŞLAR İŞTE REZİLLER. 12.02.2020 21.49:23 DE OLUŞTURDUĞUM DESTEK KAYDI'NI ONLİNE İŞLEMLERDEN SİLMİŞLER. AMA BEN APTAL MIYIM ? HEPSİNİN EKRAN GÖRÜNTÜSÜNÜ ALDIM.


    BU RESMEN DOLANDIRICILIKTIR. BAKIN ŞU AN DESTEK KAYDI KISMINDA Kİ AÇTIĞIM TÜM DESTEK KAYITLARINA BAKIN. BU TARIHE AİT DESTEK KAYDIM SİTEDEN SİLİNMİŞ :)))))))))))





    ŞİMDİ SİLİNEN KAYITLARA AİT İLK YAZDIĞIM MESAJI ATIYORUM SADECE. 17 TANE EKRAN GÖRÜNTÜSÜ VAR BU SİLİNEN DESTEK KAYDI HAKKINDA.


    SİLDİLER ÇÜNKÜ HAKSIZ YERE ELLE TUTULUR BİR GEREKÇELERİ OLMADAN BENDEN BU HİZMET BEDELİ OLAN 99 TL ALMAK İÇİN


    1. EKRAN GÖRÜNTÜSÜNDE GÖRDÜĞÜNÜZ GİBİ 12.02.2020 21.49:23 TARİHİNE AİT BİR DESTEK KAYDI YOK.

    2. EKRAN GÖRÜNTÜSÜ DOLANDIRICI OLDUKLARININ KANITIDIR.


  • Merhaba, fatura inceleme kaydınız oluşturulmuştur. Arkadaşlarım incelemelerini tamamladıktan sonra hata varsa gerekli düzeltmeyi yaparak size bilgi verecektir.
  • RUH SAĞLIĞINIZ İÇİN TÜRKNETTEN UZAK DURUN
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YellowBase

    RUH SAĞLIĞINIZ İÇİN TÜRKNETTEN UZAK DURUN
    Kesinlikle bu konuda sonuna kadar haklısın. Ben bu gibi şeylerde kendimi böyle kaybettiğimi ve gerildiğimi hatırlamıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, fatura inceleme kaydınız oluşturulmuştur. Arkadaşlarım incelemelerini tamamladıktan sonra hata varsa gerekli düzeltmeyi yaparak size bilgi verecektir.
    Lütfen bu yanlışlığı en kısa sürede düzeltin. Ben hiçbir şekilde bu haksız "hizmet bedeli" şeyini ödemem. Çünkü biliyorum o günler de yaşadığım sorunu ve evime yolladığınız sertifikası olmayan söz de network ekibiniz hiçbir müdahalede bulunmadı. Bir şey değiştirmedi. Tek yaptığı şey evimde benim bilgisayarım da siteniz üzerinden hız testi yapmak oldu. Bir şey değiştirmedi. Bir sorun yoktu benim iç hatlarımda. 5 dakka durdu ve gitti. Bir de öğrenebilir miyim aboneliğimin iptal dilekçesi size kabuştu mu ?

    Abone no : 1558890 Ali gül.

    Mümkünse aboneliğimin iptal sürecinde de sizinle sorun yaşamak istemiyorum. En geç 1 hafta sonra Türknet aboneliğimin iptal olmasını istiyorum. Sizden hiçbir şekilde bilgi alamıyoruz. 1 hafta sonra bana aboneliğin iptali için sms yollayıp yollamayacağınız net değil. Bana bilgi verir misiniz fax elinize ulaştı mı ?




  • maldoror2 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, fatura inceleme kaydınız oluşturulmuştur. Çözüm uzmanlarımız yerinde destek ekiplerimizden bilgi alarak sizinle iletişime geçecektir. Konuyu bende yakından takip ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, fatura inceleme kaydınız oluşturulmuştur. Çözüm uzmanlarımız yerinde destek ekiplerimizden bilgi alarak sizinle iletişime geçecektir. Konuyu bende yakından takip ediyorum.
    Arkadaşlar size yukarıda paylaştığım ekran görüntüsünde bana yazdıkları şeylere bakın. Destek kaydından bu akıllılara 50 defa 100mbps download hızımın akşam saat 20:00'de 9mbps'e düştüğünü ve gece 03:00 de düzeldiğini yazıp durdum. Bana teknip ekip yollayacaklarını ve iç hatlarımı kontrol edeceklerini söylediler. Adam hiçbir şey yapmadı :D EVİME GELEN KİŞİNİN ADIM GİBİ EMİNİM SERTİFİKASI BİLE YOK. ADAM EVİME AKŞAM SAAT 20:00 OLMADAN GELDİ. BUNU ANLAMAYACAK KADAR BEYİNSİZLER Mİ BUNLAR? 50 DEFA YAZDIM SORUN AKŞAM 20:00 SEKİZ DE BAŞLADIĞINI. EVİME GELEN BU ADAM AKŞAM ÜZERİ GELDİ. AKŞAM SEKİZ'DEN ÖNCE GELDİ. VE 5 DAKKA DURDU EVİMDE. HİÇBİR DEĞİŞİKLİK KONTROL YAPMADI. SADECE KENDİ APTAL SİTELERİNDE HIZ TESTİ YAPTI VE SORUN BULMADAN GİTTİ. ŞİMDİ BANA YAPTIKLARINA BAKIN. BU KADAR KARAKTERSİZLER. BU YÜZDEN BURAYA KONU AÇIYORUM VE YİNE BELİRTİYORUM BU EKİBİN AKŞAM SEKİZ'DEN ÖNCE EVİME GELDİĞİNİ. YANİ SORUN YAŞAMADIĞIM ZAMAN GELDİĞİNİ. AMA HALA OKUMADAN YA DA KASITLI ŞEKİLDE PARA ALMAK İSTEMEYE ÇALIŞIYORLAR AÇGÖZLÜLER. BUNLAR YALAN MAKİNALARI ARKADAŞLAR SAKIN ABONE OLMAYIN. İŞTE BANA YAZDIĞI ŞEY;

    TÜRKNET HAKSIZ YERE YÜKSEK FATURA ÇIKARDI (DOLANDIRICI FİRMA)




  • Bu konuda destek kaydında bana cevap vermiyorlar bile. Baska seylere cevap veriyorlar. Faturam hala değişmedi. Koskoca bir firma 99 TL icin açgözlülük yapıyor. Kaliteliler iste :))) Elle tutulur hicbir gerekçe göstermeden kendileri icin tuvalet kagidi olacak bu parayı almak istiyorlar. Kaliteliler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ARKADAŞLAR İŞTE REZİLLER. 12.02.2020 21.49:23 DE OLUŞTURDUĞUM DESTEK KAYDI'NI ONLİNE İŞLEMLERDEN SİLMİŞLER. AMA BEN APTAL MIYIM ? HEPSİNİN EKRAN GÖRÜNTÜSÜNÜ ALDIM.


    BU RESMEN DOLANDIRICILIKTIR. BAKIN ŞU AN DESTEK KAYDI KISMINDA Kİ AÇTIĞIM TÜM DESTEK KAYITLARINA BAKIN. BU TARIHE AİT DESTEK KAYDIM SİTEDEN SİLİNMİŞ :)))))))))))





    ŞİMDİ SİLİNEN KAYITLARA AİT İLK YAZDIĞIM MESAJI ATIYORUM SADECE. 17 TANE EKRAN GÖRÜNTÜSÜ VAR BU SİLİNEN DESTEK KAYDI HAKKINDA.


    SİLDİLER ÇÜNKÜ HAKSIZ YERE ELLE TUTULUR BİR GEREKÇELERİ OLMADAN BENDEN BU HİZMET BEDELİ OLAN 99 TL ALMAK İÇİN


    1. EKRAN GÖRÜNTÜSÜNDE GÖRDÜĞÜNÜZ GİBİ 12.02.2020 21.49:23 TARİHİNE AİT BİR DESTEK KAYDI YOK.

    2. EKRAN GÖRÜNTÜSÜ DOLANDIRICI OLDUKLARININ KANITIDIR.

    TÜRKNET HAKSIZ YERE YÜKSEK FATURA ÇIKARDI (DOLANDIRICI FİRMA)

    TÜRKNET HAKSIZ YERE YÜKSEK FATURA ÇIKARDI (DOLANDIRICI FİRMA)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maldoror2 -- 14 Nisan 2020; 13:35:31 >




  • Bu sorun için açtığım tüm destek kayıtları ve şikayetlerini "sorunum çözüldü" diye yapıp kapatıyorlar :)) İlk mesajı veren kişi gerçek değil, otomatik olarak aynı şeyleri söylüyorlar ; "ilgili birimlere ileteceğiz..." dedikten 1 gün sonra dediğim gibi "sorunum çözüldü" yapıp şikayet ve destek kaydını kapatıyorlar. Reziller.
  • Arkadaşlar bu firmadan uzak durun. Bunlar yalan söylemekten hoşlanıyorlar. Destek kayıtlarının sitelerinden silinmesinin söz konusu olmadığını söylüyorlar. Üstelik söz de ekip evime gelmiş ankastremde sorun bulmuş yapmış, üstüne bana bilgi vermiş ben de ertesi gün sorun düzeldi demişimim bunun üzerine

    Bunlar beyinsiz mi anlamıyorum ?? Evime yolladığı ekip yemin ediyorum evimde sadece 5 dakka durdu. Yaptığı şey sadece kendi sitelerinde hız testi yapmak oldu. Zaten benim sorunum akşam saat 20:00'de başlıyordu. Bu adam evime akşam sekiz'den önce geldi. Dolasıyla sorun bulamadı hiçbir şekilde. Tiplere gel adam gelmiş ankastremde sorun bulmuş onarmış bilmem ben de evet sorunum düzeldi demişim fln...Senaryolara bakın...Buyrun arkadaşlar sitelerinden destek kayıtlarının silinmesi söz konusu değildir :D Atacağım ikinci ekran görütünsüne bakın. Orada ki tarihe ait destek kayıdı şu an var mı acaba ? Sildiler çünkü konu ile alakalı olduğu için. Ben bu düzenbaz firmaya hiçbir şekilde ankastremi onardınız ah teşekkürler hızım bu yüzden normale döndü gibi bir şey demedim, aramda bu yalan olayla ilgili hiçbir şey yaşamadım türknet ile. Varsa bu düzenbaz yalanın elle tutulur bir kanıtı ben kendilerine 10000 TL vereceğim.

    TÜRKNET HAKSIZ YERE YÜKSEK FATURA ÇIKARDI (DOLANDIRICI FİRMA)

    TÜRKNET HAKSIZ YERE YÜKSEK FATURA ÇIKARDI (DOLANDIRICI FİRMA)

    TÜRKNET HAKSIZ YERE YÜKSEK FATURA ÇIKARDI (DOLANDIRICI FİRMA)




  • Çok komik değil mi ? Bir araba düşünün arkadaşlar motoru sadece akşam saat 20:00 ile gece 03:00 arası sorun yapıyor, araba çalışmıyor bu saat aralığında ama geri kalan saatlerde tıkır tıkır tam performans çalışıyor felan yani...

    Düzenbazlara bak ankastermde sorun bulmuşlar yok onarmışlar felan..Sorunum akşam 20:00 ile gece 03:00 arası download hız problemi. Ankastremi onarmışlar :D Ben de ah internetim düzeldi demişim kendilerine bu yüzden...
  • Tiplere bakın...İç hatlarımı kontrol etmesi için ekip yollayacaklarını, eğer iç hatlarımda sorun bulursa hizmet bedeli alacağını, bulmazlarsa hiçbir şekilde ücret alınmayacağını kendileri söylüyor....

    İki gün içinde bu ekip evime gelip 5 dakika duruyor yaptığı şey sadece benim bilgisayarımda kendi sitelerinden hız testi yapmak oluyor...Zaten sorunum akşam 20:00'den gece 03:00 e kadar sürdüğü için bu adamın erken saatte gelmesinden dolayı sorun olmayacaktı. Nitekimde sorun olmadı ve teknik servis forumuna iç hatlarımda sorun bulmadığını yazdı ve daha sonra gitti. Şimdi türknet çalışanları bana online işlemlerden destek kaydından ANKATREden bahsediyor. Söz de bu adam gelmiş ankastrede sorun bulmuş ve halletmiş bu sorunu ben de he düzelttiniz demişim...

    İç hatlara bakın arkadaşlar...Dışarda ki ankastre kutusu diyelim hadi onardı, ki düpedüz yalan bu. Ama hadi diyelim onardı, ulan bu benim iç hatlarım mı oluyor ? Bu kutu bana mı ait ??

    TÜRKNET HAKSIZ YERE YÜKSEK FATURA ÇIKARDI (DOLANDIRICI FİRMA)




  • maldoror2 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu konuda ben buradan farklı bir işlem yapamıyorum. Bir çok kez inceleme yapılmıştır. Ancak iç tesisat olarak sonuçlanması nedeniyle yerinde destek ücretiyle ilgili işlem yapamayacağız.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Kafanıza göre islemler yapmak huyunuz mu sizin? İncelemeyi kimler yapıyor mümkünse bana da elle tutulur bir gerekçe gösterebilir misiniz? Size defalarca yazdım. Ben ayni seyleri yazmaktan bıktım. Sizin o yerinde destek ekibi arkadaşınız evimde hicbir sekilde bir seyi degistirmedi ya da arıza, sorun bulmadı. Siz hangi akıla hizmet ederek benden bu parayı talep ediyorsunuz? Robot gibi olmayan seyleri bana neden tekrar edip duruyorsunuz? Hiçbir sey okumadan etmeden yanıt verip duruyorsunuz. Bana sizin benim evime yolladıgınız yerinde teknik ekibin olusturdugu teknik servis formunu, hani su imzaladıgım formun kendisini atar mısınız. Bana elle tutulur gerekçe gösterin. Boyle yok inceledik yok bunu yaptık düzelttik hurafelerke isim olmaz. Bakın size 2 yıldan fazladır aboneydim. Bir kez olsun üslubu mu bozmadım. Ama sizin yaptiginiz resmen bir insan afedersiniz ama bir hayvana bile böyle muamele yapmaz. Kendinizi benim yerime koyun. Türknet kullanıcısı olarak koyun. Bu firmaya sorununuzu insan gibi anlatarak yazıyorsunuz. Sizden ekran görüntüleri istiyor atıyorsunuz. 20 gun boyunca internetinizi en kullanisli saatlerde kullanamıyorsunuz. Buna ragmen boyle hizmet kalitesi veren bir firmaya aylık fatura ödüyorsunuz. Sonra bu utanmazlar size gelip diyor ki evinize yerinde destek ekibi yollayabiliriz, ic hatlarınızı kontrol amacli eger sorun ic tesisatta ise hizmet bedeli ödeyeceğinizi, eger sorun ic tesisatınızda degilse ucret alınmayacağını söylüyor, sonra kabul ediyorsunuz yerinde destek ekibini... By ekip evinize geliyor ve yaptıgı tek sey sizin evinizde sizin bilgisayarınız ile turknet in kendi sitesinde hız testi yapmak oluyor. İc tesisatınızda bir sorun bulmuyor ve teknik servis formuna bunu yazıyor. Ama sonra ne oluyor? Cıkıp sana yok ankestrende sorun vardı, onu düzelttik, yok download hızın normale döndü, seni aradık ama ulaşamadık gibi seyler soluyorlar. Siz manyak mısınız? Evime gelen o yerinde destek ekibi kimdi? Bana turknet ekibiyim diye telefon acan, adresimi soran, evime girip 5 dakika durup sadece turknet sitesinde hız testi yapan sahis kimdi? Bunlsrı kıcımdan ben mi uyduruyorum? Bana soyler misiniz kim geldi benim ankestremde sorun bulmusta düzeltmişte felanda filanda... Kim bunu yapan? Ben ikinci kez yerinde destek ekibi fln evime gelmesini onaylamadım. Siz bana bir defa bunu söylediniz ben kabul ettim ve o kisi evime gelip hicbir fiziksel islem ya da buna benzer bir kontrol yapmadi. Bakın yineliyorum siz bu kadar aptal olamazsınız. Tekrar ediyorum. Siz bana ic tesisatımı kontrol etmek icin yerinde destek ekibi yollayacagınızı ve ic tesisatta sorunnolursa hizmet bedeli alınacagını, ic tesisatta sorun bulunmazsa ucret alınmayacagını kendi agzınızla soyledlniz. Ben de tamam gelsin dedim..evime gelen o yerinde destek ekibi degil ankestre evin icinde ne farklı bir modem kullandı,ne farklı bir kablo ne baska bir sey ile test etmedi. Siz o kadar aptalsınız ve dalaverecisiniz ki. Bakın turknet konusunda saat 20:00 ile 00:00 arası download sorunu yasayan konu altında bir suru kullanıcı var. Aynı sorunu ben de yasadım. Sizr 50 defa aksam 100mbps hızım 9 mbps dusuyor dedim,saat gece 03:00 de ise duzeliyor dedim. Sizin yerinde destek ekibi ankestre bile bir sey yapmadı. Bu sorun ankestre ile bile alakalı olamaz. Az cok bilgisi olan birisi msntık kursa aksam 8 den gece 3 e kadar sadece sorun yaratan internetin ankestre ile hicbir sekilde alakası olmadıgını anlar. Ve kimse ankastreye bis islem yapmarı. Siz dalacereci yalancı bir firmasınız. O sildiginiz destek kaydına ait tum konusmanın ekran goruntuleri ben de. Hala utanmadan incelenmis fln ic tesisat sorun bulunmus diyorsunuz. Ulan 99 tl icin ben gunlerden beridir sizce neden sinirleniyim? Cunku paragoz asagılık insanlara kendimi kullandırtmak serefime dokunuyor. Yoksa o paranın mevlası onemli degil. Ben para delisi deilim. Sizin gibi para delisi olup her turlu cakallıgı yapma gereksinimi duyan seref yoksunu insan musveddlerinden nefret ediyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    maldoror2 kullanıcısına yanıt
    Hocam selam. Haddime değil biliyorum ama bu müşterinizden o ücreti talep etmemeniz gerekir. Görevli geldi hız testi yaptı, fotoğraf çekip gitti diyor. Başka bir şey yapmadı diyor. Bunun için 99TL istemek biraz tuhaf değil mi sence de?
    Varsayalım ki müşteri yalan söylüyor, görevliniz tesisatı muayene etti ve bu ücreti yazdınız. E sorunum devam ediyor demiş gördüğünüz gibi. Hızım akşam düşüyor demiş, saat vermiş size hatta. Görevliniz ise zaten o saatten önce gitmiş ilgili adrese. Müşteri ise zaten şu şu saatler dışında sorun yaşamıyorum demiş size.
    Konuyu gördüm, tüm mesajları da okudum. Müşterinin yalan söylediği izlenimine kapılmadım. Siz kapıldı iseniz gerekçenizi yazarsınız zaten. Yine de üzüldüm doğrusu, sayfayı aşağı kaydırırken tutar hesabınıza yatırıldı ya da bir sonraki faturanızdan düşeceğiz mesajınızı aradım doğrusu ama bulamadım.
    He ne olur, müşteri aboneliğini sonlandırır, bir başkası abone olur vesaire. Döngü sürer hocam ama sizin yaratmış olduğunuz farklılık bu döngü içerisinde yerini alır, unutulmaz.

    Haddim olmadan yazdığım bir mesaj için özürlerimi de iletiyorum hem @maldoror2 isimli üyeye hem de @TurknetDestek e.

    Forumda bazen tartışırız, bazen ortak noktalarda buluşuruz bildiğiniz gibi. Benim adalet terazisini düşünerek yazdığım bir mesajdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 16 Nisan 2020; 17:33:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Hocam selam. Haddime değil biliyorum ama bu müşterinizden o ücreti talep etmemeniz gerekir. Görevli geldi hız testi yaptı, fotoğraf çekip gitti diyor. Başka bir şey yapmadı diyor. Bunun için 99TL istemek biraz tuhaf değil mi sence de?
    Varsayalım ki müşteri yalan söylüyor, görevliniz tesisatı muayene etti ve bu ücreti yazdınız. E sorunum devam ediyor demiş gördüğünüz gibi. Hızım akşam düşüyor demiş, saat vermiş size hatta. Görevliniz ise zaten o saatten önce gitmiş ilgili adrese. Müşteri ise zaten şu şu saatler dışında sorun yaşamıyorum demiş size.
    Konuyu gördüm, tüm mesajları da okudum. Müşterinin yalan söylediği izlenimine kapılmadım. Siz kapıldı iseniz gerekçenizi yazarsınız zaten. Yine de üzüldüm doğrusu, sayfayı aşağı kaydırırken tutar hesabınıza yatırıldı ya da bir sonraki faturanızdan düşeceğiz mesajınızı aradım doğrusu ama bulamadım.
    He ne olur, müşteri aboneliğini sonlandırır, bir başkası abone olur vesaire. Döngü sürer hocam ama sizin yaratmış olduğunuz farklılık bu döngü içerisinde yerini alır, unutulmaz.

    Haddim olmadan yazdığım bir mesaj için özürlerimi de iletiyorum hem @maldoror2 isimli üyeye hem de @TurknetDestek e.

    Forumda bazen tartışırız, bazen ortak noktalarda buluşuruz bildiğiniz gibi. Benim adalet terazisini düşünerek yazdığım bir mesajdır.
    Kardeşim 99 tl kimileri için paradır. Kimileri için değildir. Ben kendi adıma yeri gelir önemli olur, yeri gelir hiç olmaz. Allaha şükürler olsun kıymet nedir biliyorum anlıyorum. Ya bu kadar sinirlenmemin sebebi ne biliyor musun ? Bu destek kaydını kendilerine 12.02.2020 tarihinde açıp insan gibi söyledim ya. Yemin ediyorum sayısını hatırlamıyorum kaç kere tekrar ettiğimi. Bunu anlamak çok mu zor ? Bakın Türknet konusu altında benzer sorunu genel olarak yaşayan kullanıcılar var. Onlar da akşam 20:00'den 00:00 arası ping sorunu download sorunu yaşıyor.

    Ben de bu destek kaydında kendilerine defalarca akşam hızım 20:00 de ve 5 dakka geçmeden ya bu kadar tesadüf olamaz, 2 dakka sonra en geç hızım 9mbps e sabitleniyor ve ben hiçbir işlem yapamıyorum akşam saat 20:00 den gece 03:00 e kadar. 20 günden fazla bu sorunu yaşadım. Benden bu şekilde fatura aldılar. Yahu bir şey demedim bile bu yüzden. Ama utanmazlar bir de bunların üzerine gelip benden hizmet bedeli almaya çalışıyorlar. Şerefsizliktir bu düpedüz. İnsan nasıl kendine yakıştırır ? Ben normal bir insan olarak şu durumda bile bu para için şu kadar yalan dolan iş çevirmem. Ölmüş annemin üzerine yemin ediyorum ki o bana yolladıkları yerinde teknik destek ekibi geldi evime...Sadece kendi sitelerinde hız testi yaptı ve sen bile anladın bak o saatlerde sorun olmadığı için adam bir sorun bulamadı...Hız testi yaptı ve sonuç normal çıktı, aldı cep telefonu ile fotoğrafını çekti, daha sonra teknik servis form kağıdına iç tesisatımda sorun olmadığını yazdı...Şimdi ise bana diyorlar ki yerinde teknik ekibi ankastrede sorun bulmuş, yok beni aramışlar ama ulaşamamışlar, yok sorunu düzeltmiş fln fln...Ben zaten bir de neye sinirlendim biliyor musun ? Ben 20 gün boyunca kendi sitelerinden tut, her site de, her program da, windows tracert üzerinden 100 tane ekran görüntüsü attım sorunu yaşadığım saatlerde yaşamadığım saatlerde herşeyi anlattım, adamlar 20 günden fazla zaman içinde bu sorunu geçiremedi, ama yerinde teknik ekip geldi kendi sitelerinden bir test yaptı gitti 5 dakka sonra ve ertesi gün benim sorunum düzeldi :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    Senaryolara bak. Yerinde teknik ekip ankastrede sorun bulmuş, beni aramışlar ulaşamamışlar, sorunu halledip gitmişer :))) Şimdi de bana kalkmış incelemeler fln yapıldı diyor. Yahu bana da paylaşın o zaman online işlemler destek kaydından ya da mail üzerindn, ya da telefon açın kardeşim bana birileri elle tutulur gerekçe göstersin. Sanki dingonun ağırı ya...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maldoror2 -- 16 Nisan 2020; 17:42:58 >




  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Şuna bak kardeşim. Şu ekran görüntülerien bak ve bariz açık çelişkiye gel....Bana dönüp destek kayıtlarının silinmediğini söylüyorlar kesinlikle olamaz diyorlar...



    TÜRKNET HAKSIZ YERE YÜKSEK FATURA ÇIKARDI (DOLANDIRICI FİRMA)


    TÜRKNET HAKSIZ YERE YÜKSEK FATURA ÇIKARDI (DOLANDIRICI FİRMA)


    TÜRKNET HAKSIZ YERE YÜKSEK FATURA ÇIKARDI (DOLANDIRICI FİRMA)




  • Beni zaten 10 gün boyunca "modeminizin kurulumunun yanlış olduğunu tespit ettik" diyerek oyaladılar. 10 gün boyunca bir kullanıcıyı internetsiz bırakın ve bunu faturası ile ödesin ???? 20 günden fazla internetimi akşamları kullanamadım. Dönüp bana salak gibi "internetiniz xxx saattir bağlı modeminiz..." diyorlar.
  • Destek kayıtlarımdan 30946422 nolu destek kaydım hakkında bana dönüp 15.02.2020 de destek kaydını oluşturdum demişler :D Halbuki ben bu kaydı 12.02.2020 de oluşturdum. Bu kadar dengesizler. Ne yaptıklarından haberleri yok sanırım. 15.02.2020 de bir tane oluşturduğum destek kaydı yok, neyden bahsettiklerini bir türlü anlayamıyorum. Sürekli bir taraflarından uyduruyorlar. En geç 5 gün sonra aboneliğim iptal oluyor. Son fatura borcumu verdikten sonra bu dengesiz karaktersiz firma ile işim olmayacaktır bir daha.. Allah kimseyi bunların eline düşürmesin.

    TÜRKNET HAKSIZ YERE YÜKSEK FATURA ÇIKARDI (DOLANDIRICI FİRMA)




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.