|
Bildirim
Donanimhaber.com'dan ayni zamanda Turksat Kablonet ve Turk Telekom TTNet'te de kesinti oldugu zaman kullanicilarin paylastigi tweetleri paylasmasini bekliyoruz. Turkiye'nin en cok takip edilen sitesi Donanimhaber.com'un ne kadar tarafsiz oldugunu gormek bizleri cok mutlu eder.
|
Gece 12'de internet gitti, 1-1.5 saat sonra geldi. Ülke genelinde sorun olmuş sanırım.
Çok da kafaya takmayın, olay gece yarısı oldu, gündüz olsa çok fazla kullanıcı sıkıntı yaşardı. |
Merhabalar, evet genel bir sorun yaşadık. Şu an internet hizmetimizi kademeli olarak vermeye başladık. Web sitemize, Online İşlem Merkezimize, Mobil Online İşlem Merkezimize ve IVR sesli yanıt sistemimize giriş yapmak istediğinizde erişim sorunları yaşayabilirsiniz. Kısa süre içerisinde bu durumu da çözmüş olacağız. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
|
Donanimhaber.com sitesinin son zamanlarda oldukca yandas oldugunu goruyorum. Turknet ozgurlukcu oldugu icin mi bu kadar karalanmaya calisiliyor anlamadim. Ben hem Turksat Kablonet hem TurkNet kullaniyorum, TurkNet'te ilk defa tam kesinti yasadim ama Turksat Kablonet her haftasonu mutlaka kesilir ama DonanimHaber.com'un Turksat Kablonet icin boyle karalayici bir haber yaptigini hic gormedim. Hic yakistiramadim Donanimhaber.com gibi populer bir siteye boyle birseyi. Ne yalan soyleyeyim, Donanimhaber.com adina uzuldum sadece boyle yandas haber yaptigi icin.
|
Değerli TurkNet’liler,
21 Mayıs 2019 gecesi, saat 00:10 - 00:50 saatleri arasında müşterilerimizin önemli bir kısmına hizmet veremedik. Ekiplerimiz hızla çalışarak sorunu kısa bir sürede çözdüler. Ne yazık ki az sayıda müşterimiz sabahın erken saatlerine kadar aralıklarla sorun yaşamaya devam ettiler. Bu kesinti sizi de etkilediyse, filminizin yarısında kaldıysanız, oyunda tam kazanırken hattan düştüyseniz, dersinizi bitiremediyseniz, yani dün gece bir şekilde sizi yolda bıraktıysak özür dileriz. Sizi zor durumda bırakmayı hiç istemezdik. Ne oldu diye merak edenler için biraz daha detay; kapasite yükseltme çalışmalarımız sırasında bir elektrik arızası sebebiyle önemli bazı ekipmanlar devreden çıktı. O sırada bir kapasite yükseltme çalışması yaptığımız için yedek sistemler otomatik olarak devreye giremedi, bu yüzden de normalde birkaç dakika sürecek bir sorunun çözümü 40 dakikaya çıktı. Arıza boyunca paylaştığınız destek mesajlarınız için ayrıca çok teşekkürler. Halden anlayan müşterilere sahip olmak çok büyük bir ayrıcalık bizim için. Keyifli internetler. |
Haberde durum biraz abartılı anlatılmış sanki.
|
Vodafone; kafadan her hafta gider. Bazen 5-10 dakika, bazen 20 dakika gelmez. Diğer bütün ISP'leri kullanan arkadaşlarım da var; onlarınki de sürekli gider gelir. Beraber oyun oynarken, oyundan koparlar; Discord üzerinden konuşurken patır patır düşer, geri gelirler.
Türkiye'nin olsa olsa en fazla %5'i stabil internete sahiptir, geri kalanların interneti güne ve saate bağlı olarak hep gider gelir. Benim internetim gitmiyor diyen yalan söyler; interneti 7/24 kullanmadıkları için farkına varmazlar. Modemler log tutar ama kullanmayı ve okumayı bilmiyorsanız internet kesildiğinde saat tarihi not düşen program varsa bulup yükleyin; bilgisayarı da 1 hafta açık tutun (elektrikleriniz kesilmezse tabi, dün gene bir saat kesildi, o da her hafta gider gelir) bakın bakalım 1 haftada kaç defa internetiniz kesiliyor. Adamlar bilgi vermeyince "sorun benden heralde" diyorsun. Zaten ne zaman arasan ya "bizde bir sorun görünmüyor, modem ve kablonuzu kontrol edin" derler ya da "(15 yıldır hiç bitmeyen) altyapı çalışması yapıyoruz" derler. O kadar baksanız altyapıya internet ve altyapı böyle osuruktan olmazdı. Yalancıyı öpmüyorlar ya, sallayıp duruyorlar. Hepsi aynı bunların, babadan oğula nesil. TürkNet adam gibi çıkıp bilgi vermiş en azından, takdir ediyorum ama aynı yalancılar onların içinde de var. Kuzenin yeni evine internet bağlatırken "YAPA mapa var kendi altyapımız 100 Mbit'e kadar" diye sattılar, 8 Mbit zor alıyor. Vodefone da bana 3 yıl önce "sizin bölgeye 90 mbit gelir" dedi, 64 Mbit sözleşme yaptım, 18-20'yi görürsem ne âlâ, 130 lira da para veriyoruz, kesilip duruyor. Hatta bana sorarsanız bilerek yapıyorlar çünkü sürekli arayıp sözleşmemi yenilememi istiyorlar. 3 yıldır kesilse de etse de 20 Mbit internet aldığım yere "en fazla 8 verebiliriz" diyorlar. Şapka yapıp kafama mı takacağım 8 Mbit interneti? Ben yer miyim onu? Etrafımdaki her sokaktan, kapımın önünden dahi fiber geçiyor ama bize gelince bakır kablodan 8 Mbit verelim diyorlar. Kısacası bu işler böyle. Türk Telekom araplara peşkeş çekilip yandaş şirket ortaklığıyla yönetilmeye başladığında iletişimde 20 yıl geriledik. Artık Google mı önce gelir, Elon Musk mı bilinmez; şu uydudan internet olayını çözsünler de kurtulalım bu dertten. |
Ne özgürlükçüsü Allah aşkına adamlara şöyle prim yaptırmayın bir de +10TL özgürlük bilmemnesi eklemişler son ay faturaya. Hakkımız kardeşim paramızı verdiğimiz şeyi doya doya kullanmak, bir de kölesi mi olacaktık adamların la havle ya :) Minnettar mı olacağız para verdiğimizde bize hizmet veriyor diye. Birisi bedava internet verirse ona minnet duyarım 85 liraya Avrupa'nın en dandik ülkesinden kat be kat pahalıya internet kullanıp bir de minnet duyamayacağım ticari şirketlere kusura bakmayın. Donanım haberi de tebrik ediyorum bu tarz konuları gündeme taşıdıkları için.
|
Merhabalar, bu güzel düşünceleriniz için teşekkür ederiz. Biz her zaman kullanıcılarımızın yanında olmak için uğraşıyoruz. Evet, geçen günlerde genel bir sorun yaşattık. Bunun için tüm kullanıcılarımızdan özür dileriz.
Tabii her kullanıcımızın bu olaya tepkisi aynı olmadı. Haklılık payları elbette var. Tüm kullanıcılarımıza bu süre içerisinde göstermiş oldukları anlayış için buradan tekrar teşekkür ederiz. Herkese iyi kullanımlar. |
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|