Şimdi Ara

TurkNet Rezaleti Dolandırıcılığa Dönüşecek mi? Edit-5

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
1
Favori
1.515
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam,

    TurkNet'e başvurumu telefon üzerinden gerçekleştirdim. Ne olur ne olmaz diye evde kurulum hizmetini de istedim. Evde kurulum hizmeti bilgileri ekte resimlerde görülmektedir.

    Kurulum hizmetini verecek arkadaş 2 kez verdiği randevu gününde gelmedi. Bugün 15.02.2018 de geldi. Benim modemimde DSL ışığının yanmadığını gördü. Sadece sinyal işlemi yapıyoruz, buraya sinyal gelmiyor elektrikçi çağıracaksınız dedi. Müşteri hizmetlerini aradım. Durumu anlattım. İnternetten verdikleri hizmeti okudum. Benim yapabileceğim bir şey yok dedi. İptal edilmesini istedim. Servis Formu ektedir.

    TurkNet Rezaleti Dolandırıcılığa Dönüşecek mi? Edit-5

    TurkNet Evde Kurulum Linkte ve telefonla başvuru gerçekleştirirken verdikleri evde kurulum bilgileri, yanlış ve gerçeği yansıtmamaktadır. 31.01.2018 'de başvuru formumun teslim edildiği ve üyeliğimin başladığı TurkNet, vermediği kurulum hizmeti ücretini ve 15 günlük vermediği internet hizmetinin ücretini isteyecek mi göreceğiz.

    Vermedikleri bir hizmeti veriyorlarmış gibi gösterip, insanları kandırıyorlar. Yarın ilk işim firmayı şikayet etmek olacak.


    Evde Kurulum Nedir ?
    TurkNet Rezaleti Dolandırıcılığa Dönüşecek mi? Edit-5
    Evde Kurulum Hizmeti
    TurkNet Rezaleti Dolandırıcılığa Dönüşecek mi? Edit-5

    Edit

    TurkNetDestek "Yarın için ekiplerden randevu almışlar. Size bilgilendirme yapmışlar." dedi. Fakat bilgilendirme yapılmadı. PM'den de söylediğim gibi sorun çözülmezse şikayetimi gerçekleştireceğimi söylemiştim.

    Şikayetimihttps://ereklam.gtb.gov.tr 'den gerçekleştirdim. Bakalım ne sonuç alacağız.

    TurkNet Rezaleti Dolandırıcılığa Dönüşecek mi? Edit-5

    Edit-2
    TurkNet ile TurkNetDestek aracılığı ile görüşmelerimizin 7. gününde artık işler çirkinleşmeye, iftira atmalara, başladı.

    TurkNet: Ekibimiz gerekli müdahaleyi yapmak istemişler ancak site yönetiminiz buna izin vermemiş ve kendi elektrikçilerine yönlendirmek istemişler. Site yönetiminiz ekibimizi santral dolabınıza yaklaştırmamış ve sitenin kendi elektrikçilerinin işlem gerçekleştirebileceği bilgisi vermişler. Arkadaşlarım işlemlerini gerçekleştiremeden sitenizden ayrılmışlar, bilgisi verildi. Bunu teyit etmek istediler, site yönetimi ile görüştüm. "Bu şekilde bir bilgi vermedik, hat çekilecekse siz kendi elektrikçinizi çağırırsınız" dedi site yönetimi.

    Edit-3
    Edit2 den bir gün sonra gerçekleşen olay.
    23.02.2018 saat 10:00 da TTNet Elit ekibi randevu falan almadan çat kapı gelmiş eve, telefon ile ulaştılar. İşten izin aldım eve gittim hat çekilecek sonunda diye. Sinyal kontrolü yaptılar. Elektrikçi çağıracaksınız dediler :D Şaka gibi

    Edit-4
    Yarın 24.02.2018, tekrar, kurulum hizmet ekibi göndereceklerini söylediler. Daha önce gelen kurulum ekibi cumartesi çalışmıyoruz demişti. Yarını bekliyoruz.

    Edit-5
    Genel merkezden arayan arkadaşın yardımları ile sonunda internet hizmetine kavuştum. Problem iç hat ile ana hat birleşme noktasında imiş. Kurulum ekibi daha önce geldiğinde kontrol etmediği için böyle sorunlar yaşıyoruz.

    Genel merkezdeki arkadaş ankastreden ev içi tesisata kadar gelecek hatta normal şartlarda bir şey yapamyacaklarını tekrar belirtti. Fakat sizin için, duvar kırılması gerekiyorsa kıracağız, ne gerekiyorsa yapacağız denildi. Bunun bana özel değil sizin verdiğiniz hizmet bilgisi doğrultusunda olduğunu belirttim. Web sitesinde bu yanlış anlaşılmayı sağlayacak yerleri de düzelteceklerini söyledi. Sadece gerekiyorsa ev içi tesisatta bir sorun varsa onunla ilgilenebileceklerini belirtti. Yani "Elektrikçi Derdi Bitti" başlığının değiştirilmesi gerekiyor evvela.

    Böyle sorunlu bir şekilde ilerleyen süreçte cumartesi çalışma mesaimden tekrar izin alarak, yönetici ve yanında elektrikçi çağırıp, beklediğim kurulum ekibi 11:00 11:30 arası geleceğini belirtip 12:00 da gelip sizi aptal yerine koymaya çalışması hizmet kalitesini açıkça ortaya koyuyor. Elektrikçi derdi bitti denilmesine rağmen yine elektrikçi çağırmak zorunda kalmam ve elektrikçi daha gelmeden ekibin problemi çözmesi çok ayrı bir konu.

    Daha önce cumartesi gününe randevu verip gelmeyen arkadaş bugün 24.02.2018 cumartesi günü gelince önce şaşırdım. Sonra sordum cumartesi çalışmıyordunuz hani diye. Cumartesi de çalışıyoruz siz yanlış anlamışsınızdır diyip aptal yerine koyuyor. Biz ne konuştuğumuzu bilmiyoruz tabi.

    Bu kadar işin sonunda TurkNet'ten uzak durun. Baya uzak durun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi daskrokodile -- 24 Şubat 2018; 15:22:36 >







  • Eleman beceremeyince başından atmış. Sinyal verilene kadar hizmet vermek zorunda. Sinyal gelmiyorsa tt'ye arıza kaydı açar, geldikten sonra modemi kurup hız testi yapar. https://sikayet.btk.gov.tr para iadesi talep edin.

    @TurkNetDestek lütfen ilgilenin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 15 Şubat 2018; 11:14:44 >
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Direk kablo çekmiyoruz biz dedi. Aşağıda ankastrede sinyal var. Daha önce 3 tane ekip geldi. Bir tanesi evin içinden kontrol etti sinyal var ama hat değişmesi gerekiyor dedi. Kurulum yapacak arkadaş biz kablo çekmiyoruz diyor. Sitelerinde veriyoruz dedikleri hizmeti vermiyorlar. Müşteri hizmetleri de biz kablo çekmeyiz diyor.
  • Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeni ile üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Size ben yardımcı olmaya çalışacağım. Rica etsem hizmetinize ulaşabileceğim bir GSM numarası ve ya müşteri numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • daskrokodile D kullanıcısına yanıt
    Çekmek zorunda, hatta 10 metre kablo ödediğiniz ücrete dahil. Fazla gerekirse metre başına ek ücretle çekmesi lazım. Adamlar iş beğenmiyor ama paraya gelince alıyor.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetleri ve saha ekibindeki arkadaşınız pek üzgün değillerdi. Sabit hat numaramı ve konu linkini PM ile iletiyorum.
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetlerine Turknet Evde Kurulum buradaki bilgilerin bir çoğunu okudum. Yapacak bir şeyim yok, yanlış bilgi girilmiştir diyor :)

    TurkNet Rezaleti Dolandırıcılığa Dönüşecek mi? Edit-5




  • daskrokodile D kullanıcısına yanıt
    Cahil elemana denk gelmişsiniz. Öyle saçmalık mı olur Sizin işi ancak @TuknetDestek çözer.
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Belki haklısınız, fakat müşteri hizmetleri saha elemanından yana kullandı oyunu. "Evet kurulum hizmetimiz ankastreden evinize kablo çekmeyi içerir" demesini ve saha elemanını arayıp bilgilendirmesini beklerdim. Müşteri hizmetleri sitedeki bilgi yanlıştır diyor. İki kişi aynı anda cahil değildir, demek ki bu şekilde ilerliyor diye düşünüyorum.
  • daskrokodile D kullanıcısına yanıt
    O zaman yanıltıcı reklamdan ceza yemeye kadar gider iş.
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Evet, yorumlarınız için teşekkür ederim.
    "Almadığım evde kurulum hizmeti ve kullanmadığım internet hizmeti için fatura gönderirseniz davalık oluruz" diye bildirdim müşteri hizmetlerine. Kendileri bilirler.
  • Arkadaşlar aynı şeyi ben de yaşadım evde kurulum saçmalığı modemi prize takmaktan ibaret. Internet sitelerindeki beyan edilen şeylerin tamami yalan . En başa büyük puntolarla elektrikçiye gerek yok yazmışsınız . Üstune eve gelen elemanın size yaptığı artislikle ve terbiyesizlikle uğraşıyorsunuz . Herşey baştan aşağı cok ucuz ve basit. Yaşadığım zaman kaybı ve yalan beyanlarınzdan dolayı hakkınızda şikayette bulunacağım gerekli yerlere ve bununla ciddi anlamda uğraşacağım. Bilginiz olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • logitech_5 L kullanıcısına yanıt
    Zarar tazmini için tüketici hakem heyetine, yanıltıcı reklam için aşağıdaki linkten reklam kuruluna başvurabilirsiniz:
    http://tuketici.gtb.gov.tr/reklam-kurulu/nasil-basvurulur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Zarar tazmini için tüketici hakem heyetine, yanıltıcı reklam için aşağıdaki linkten reklam kuruluna başvurabilirsiniz:
    http://tuketici.gtb.gov.tr/reklam-kurulu/nasil-basvurulur

    Teşekkürler . Evet.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • logitech_5 L kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz gibi böyle bayat ucuz numaralarla insanların paralarını almaya çalışıyor. Bende şikayette bulunacağım fakat cevap bekliyorum. Pazartesi de cevap gelmezse şikayette bulunurum.

    Gelen elemanı ben hiç saymıyorum bile. Evrakları gönderdikten sonra 10 gün kimse üzerine düşmedi bu kurulum hizmetinin. İptal etmek için çağrı merkezine talepte bulundum. Aradılar sonraki gün işlemleri hızlandıralım falan dedi. 08.02.2018 Perşembe günü aradı arkadaş Cumartesiye randevu verdi gelmedi. Sonraki salı aradı çarşamba gelicem dedi. Çarşamba akşam 17:00 da "kapana tersten girdim 2 lastikte patladı çekici bekliyorum" diye mazeret uydurdu. Perşembe günü sabah geldi dsl ışığına baktı, yanmadığını görünce elektrikçi çağıracaksınız tesisatta arıza var dedi.
  • logitech_5 L kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ben yardımcı olmaya çalışacağım. Rica etsem bu sorunlarınızı bana PM üzerinden GSM numaranızı ve ya müşteri numaranızla birlikte iletir misiniz? Bu gibi durumlarda saha ekipleriyle görüşüp gerekli yaptırımlar için iletişime geçeceğiz.
  • logitech_5 L kullanıcısına yanıt
    Ben şikayetimi gerçekleştirdim. Sizde şikayet ederseniz belki daha hızlı çözüme kavuşur.
  • Bana eve hiç gelmemelerine, hatta randevu almak için aramamalarına rağmen ilk faturaya 30 TL kurulum ücreti yansıtmışlar. Destek kaydı açtım, uçtan uca hat için para alınıyor diye zırvalıyorlar internet sayfalarında yazan şeyleri inkar ederek.
    Ben de Tüketici hakem heyetine şikayet ettim. Karar çıkınca da icraya vereceğim.
    Dinsizin hakkından imansız gelir...
  • Bu konuyu okuyunca Türk.net almaktan vazgeçtim. Demek sitede yazanlar yanlış olabiliyormuş, öğrendiğimiz iyi oldu ona güvenip almaz kimse.



    Soran olursa da bu konuyu göstereceğim. Screenshot aldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _EUA_ kullanıcısına yanıt
    https://ereklam.gtb.gov.tr/ buradan "Tüketiciyi aldatıcı veya onun tecrübe ve bilgi noksanlıklarını istismar edici" reklam ve tanıtım olarak şikayet gerçekleştirdim. Sizde gerçekleştirebilirsiniz.
    https://www.facebook.com/turknet/videos/2045700065455343 Bu da Facebook paylaşımları.

    Henüz fatura çıkmadığı için Tüketici hakem heyetine gidemedim. Gelirse onu da yapacağım.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.