xxxxxxxxxxxxxxxxx < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DH Anonim -- 30 Eylül 2022; 2:50:34 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
xxxxxxxxxxxx





-
-
Merhaba, konu ile ilgili oluşturduğunuz bir destek kaydı varsa numarasını paylaşır mısınız? -
51493126
kimsenin kaydi umursadigi yok. Otomatik cevap verip kenara cekildiler. Saha ekibinin keyfine kaldik. 4 gunde bir 3 4 gun suren kesinti yasicaz anlasilan
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben kontrol ederek ekiplere aciliyetinizi ileteceğim. -
Geldiler tamir ettiler 1 saat sonra tekrar bozuldu, saka mi bu?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sorunun tekrarlandığını ilgili ekiplerle paylaşacağım. -
Gigafiber ve pişmanlık...
Umarım düzelmiştir.
-
-
Altyapı kaynaklı arızalar maalesef her internet sağlayıcıda başımıza gelebilecek bir şey. Bunun garantisini hiçbir firma veremez. Firmaların farkı hızlı müdahale edip edemediklerinde ortaya çıkıyor.
Mesela bölgenizde Telekom altyapısı varsa ve oldu da bir sorun yaşarsanız sorunu çözmeleri 6 ayı bulabiliyor. Yani bu durumda Telekom pişmanlıktır dememiz gerekiyor. Aynı sorunlar diğer sağlayıcılarda da ortaya çıkabiliyor. Bu durumda pişmanlıktır demeyeceğimiz bir sağlayıcı yok.
Şimdi böyle bir durumda şu aşırı tepkileriniz "şu pişmanlıktır, bu pişmanlıktır" gibi abartı tepkiler vermeyip de biraz gerçekçi ve saçma olmayan tepkiler vermenizi diliyorum.
Bahsi geçen Gigafiber dünya üzerinde bir çok kullanıcının hayali olanı size veriyor. "Pişmanlıktır" diyorsanız hemen şimdi aboneliğinizi iptal ettirip eski sağlayıcınıza geri dönün de ciddi olduğunuzu anlayalım.
-
gigafiber gibi bi hizmet alıp pişmanlık demek ne bileyim... böylelerine veriyolar bize benim gibi yıllardır bekleyenlere vermiyolar hizmeti... enteresan
-
Neden arkadaşa yüklenilmiş anlayamadım. İsterse evrenin en hızlısını versin, bağlantı olmadıktan sonra bir anlamı yok. TT gece yarısı bırakılan arıza kaydına sabah 9'da geliyor. Her ne kadar kötü olsa da hizmet farkı bulunuyor. Ortak noktada buluşmak en mantıklısı.
-
Bu amator firmayi tercih etmiyoruz, 140 tl'ye 1000mbit almak yerine gidip telekomdan 100mbit alıp kazıklanmayı tercih ediyoruz. 😁😁
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Guzel dostum 3 gundur internet yok evimizde dalga mi geciyorsun? Cozemiyorlar, niye anlamiyorsun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
3 gundur internet yok evimizde ve sorunu cozemiyorlar, hizmet alamiyoruz anlamiyor musun?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Cok tesekkurler, 3 gundur hizmet alamiyoruz, bunlarin parasini alip hizmet vermesen mutlu olacaklar herhalde.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, ekiplerimiz bu sabah tekrar hattınıza müdahalede bulunacak. Ben de takibini sağlıyorum, sorunu mutlaka çözümleyeceğiz. -
Keyifli kullanımlar dilerim -
Evinde internet olmadıktan sonra 10 gbps 1 TL olsa ne fayda.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ben bu tarz sorunları doğrudan bulunduğum yerdeki Telekom saha ekibi ile çözüyorum.
yoksa günlerce sürebiliyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sahafiec -- 24 Mart 2022; 9:6:21 > -
Biz gigafiber hizmeti aliyoruz, turknet bakiyor bundan dolayi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar

gigafiber gibi bi hizmet alıp pişmanlık demek ne bileyim... böylelerine veriyolar bize benim gibi yıllardır bekleyenlere vermiyolar hizmeti... enteresan |
Tesekkur ederim size. Bilimsel olarak istatistiki anlamda dunyada iq seviye ortalamasi bilimsel terimle -salaklik- seviyesinde olan ulkelerden biriyiz. Sasirmiyoruz artik. |
Benzer içerikler
- turknet altyapı haritası
- türknet modem veriyor mu
- snr margin kaç olmalı
- turknetten millenicom"a geçiş
- dsl sarı yanıyor
- türknet öğrenci indirimi
- turknet altyapı
- cayma bedeli yasal mı
- gigafiber nedir
- turknet kaç tl
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X