Şimdi Ara

xxxxxxxxxxxx (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
0
Favori
2.144
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • acabuco3 A kullanıcısına yanıt
    Kabloda sıkıntı vardır çözülğr bakır kablo gibi değil fiber çok hassas kırılmış olabilir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • İnternet kesildiğinde turktelekom'u arayınca,ertesi gün hemen ekip geliyo
    Turktelekom hariç diğerleri çöptür
    Bakmayin siz dh'da reklam yaptiklarina siz😉

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yaklaşık 20 yıldır türknet kullanıcısıyım. olumsuz birşey yazamam. bağlantım 1-2 defa koptu. (yaklaşık 20 yıl boyunca) sorun yaşadığımda da açılan arzı kayıtları 2-3 saat içinde çözüldü. türknette türktelekom altyapısını kullandığından bağlantı kopmalarında tek başına sorumlu değil. evlerimizin kapısına kadar gelen internet kablolarının alt yapı sorumluluğu ve mülkiyeti türknetin mi?

  • acabuco3 A kullanıcısına yanıt

    yazılanları okuduğum için yazma ihtiyacı duydum. bir sorunla karşılaşmış olabilirsiniz, ancak tüm sorumluluk türknette değil. birkaç yıl önce bağlantım yoktu, türkneti arayıp arıza kaydı açtırdım. bir saat sonra evimin yanındaki telekom kutusunda türk telekom çalışanları sorunu gidermeye çalışıyordu.

  • NANKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRRRR HEM NAN HEmde KÖR. Arkadaşım o hızı veren başka firma var mı? 8 mbit kesilmez tabi. Ya TÜRKNET sizin yapacağınız işi ben böyle müşterilere GİGA falan veriyorsunuz ne gerek var. Önce arayyın adam bu işi biliyor mu verirsek boşa gitmaz mi diye bir bakın. Banaa verin bak neler oluyor.

  • acabuco3 A kullanıcısına yanıt

    Kesinlikle CAHİLİM. Senin bulunduğun mertebeye biz ulaşamayız.

  • Senelerdir kullanıyorum, kullanıyoruz arada habersiz çalışmaları haricinde internetleri kesilmiyor. Türktelekom alt yapısını kullandıkları için problem olmuş olabilir.

    Online hizmetlerden ne zaman bildiri bıraksak hemen geri dönüş ve çözüm üretmeye çalışıyorlar hatta nazımıza bile katlandıkları oluyor. Sizin için kötü bir deneyim olmuş.

  • acabuco3 A kullanıcısına yanıt

    adsl kullanıyorum. 16 mb hız. alt yapı vdsl destekliyormuş, ancak henüz geçmedim.

  • Ya bu milletin bu aymazlığı ne olacak? Adam hizmet alamadığını söylüyor, diğeri gelip GigaFiber çok ucuz falan diyor, uptime bu kadar düşük olduktan sonra bedava olsa ne fark eder? 2 kere geldiler düzelttik dediler, yine gitti diyor diğeri gelmiş nankör diyor. Oğlum sizi sayıyla mı verdiler? Taahhüt edilen hizmeti veremeyen firmayı savunmak için ya kötü niyetli ya da zihinsel sorunlara sahip olmak gerek. Her konuda yorum yapmak zorunda değilsiniz arkadaşlar, kendinizi böyle gülünç duruma düşürecekseniz sessiz kalmayı tercih etmeniz hayatınızın her alanında size olumlu yansır. En azından böyle dalga konusu olmazsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tst- -- 24 Mart 2022; 13:17:27 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • acabuco3 A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorununuzun devam ettiğini fiber ekibimize iletiyorum. Sizinle iletişime geçecekler
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.