2022 yılında gerçekten internet bağlatma süresinin bu kadar sorunlu olmasını anlayamıyorum. İlk kez ev taşıdım ve yeni evde internet altyapısı daha iyi olduğu için Turknete başvurdum. Modemi de onlardan alayım tek seferde hallolsun diye düşündüm (Eski evde adsl modem vardı, Vdsl gerekiyordu). Gectigimiz hafta başvurdum, modemi de siparise ekledim. İnternet için kuruluma gelen arkadaşlar geldi bağladı interneti hala modemi kargoya veremediler. Musteri hizmetleri sürekli ilettim aciliyetini diyor. İki gün bekleyiver diyebilirsiniz fakat ben evden çalışıyorum ve internet bağlatma sürecinin en basit olması gereken adımı nasıl bu kadar zor olabiliyor anlamadim. Musteri Hizmetlerine de ilettim bugün de verilmezse kargoya yarin iptal islemini baslaticam, farklı bir operatöre geçicem. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Türknet modem göndermeme sorunu



-
-
Merhaba, modem talebi verdikten sonra 3 iş günü içinde modem çıkışını yapıyoruz. Kargo firması cihazı dağıtıma çıkardığı zaman size sms ile takip numarası iletilmektedir. Kontrol edebilmem için PM üzerinden konu linki ile müşteri numaranızı paylaşır mısınız? -
03.03 tarihinde islemlere başladım. İstediğiniz bilgileri size ilettim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sürekli en kısa sürede gönderilecektir yazıyorlar bana. Eğer TurkNet bağlatacaksanız modem kesinlikle onlardan almayın. Kötü bir deneyim sunuyorlar. Eğer işiniz internet üzerindense Türknete hic bulaşmayın bence. Herkes için böyle olmamıştır belki ama benim için çok kötü bir deneyim oldu. Şimdi iptal etmeye çalışacağım bakalım o konuda neler yaşanacak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben turknet gectigim zaman 1 gunde internet halletmislerdi 1gunde hizmet almaya baslamistim isleri acil olan insanlar icin modem magzalardan almalari daha iyi olur sikinti yasamazlar
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Evet hocam dediğim gibi belki herkeste aynı durum yaşanmamıştır fakat modemi kargoya vermek çok zor bir işlem olmasa gerek.
Ben daha önce tecrübe etmediğim için modemi de birlikte gelir diye düşündüm fakat öyle işlemiyormuş sistem.
Benim için iyi bir tecrübe olmadı maalesef bu herkes için aynı olacak demek değil tabii ki.
Sizde tecrübenizi paylaştığınız için teşekkür ediyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, PM üzerinden bilgileriniz kontrol ederek size dönüş sağladım. İlgili ekiplerle iletişim halindeyim. -
Müşteri hizmetleri ile konustum. Ödeme sistemlerinde sorun varmış, ne zaman çözülecek bilemiyorlarmış bir hafta da sürebilir dediler. Öneri olarak da isterseniz dışardan da alabilirsiniz dendi.
Herhangi bir net bilgi yok bekleyeceksiniz dediler kısaca.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şu an sorunla ilgili çözüm aşaması devam ediyor, ben de takibini sağlıyorum. -
Hala modemi göndermediler. Hala bekliyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ya hocam sattıkları zyxel modem öyle çok ahım şahım bir cihaz değil. Keenetic Extra alabilirsiniz çok daha iyi cihazdır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet hocam haklısınız ama piyasaya göre biraz daha uyguna sunuyorlar böyle bir hizmet verip sonra üzerine yatmaları beni sinir etti ben de inat ettim. Madem böyle bir hizmet taahhüt ediyorlar, gerçekleştirsinler.
İlginize teşekkür ediyorum hocam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, konuyla ilgili uzman ekipelrden bilgi bekliyorum. Size dönüş yapacağım. -
Hanımefendi/Beyefendi bana sürekli aynı şey söyleniyor. Çözüme dair yapılan hiç bir şey yok. Gerekçelendiremiyorsunuz bile durumu. Bende oluşan izlenim siz elinizde olmayan bir ürünü bana sattınız şu anda da beni bıktırıp iptal etmemi sağlıyorsunuz.
Odeme sistemlerinde bir sorun varsa farklı bir yolla ücret tahsil edilebilir. Siz kesinlikle bir çözümle gelmiyorsunuz. Tüm destek ekibinin yaptığı şey en kısa zamanda çözülecektir, demekten öteye geçmiyor.
O yüzden ilgili gözükmek için yorum yapmayın lütfen çünkü ilgilendiğinizi düşünmüyorum. Çözüm üretme kabiliyetinizin yüksek olmadığı kanaatindeyim.
Sonuc olarak elimden geldiğince etrafımdaki insanları sizin hizmetlerinizden uzak tutacağım ve deneyimlerimi elimden geldiğince paylaşacağım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şu an modem çıkışları ile ilgili sorun yaşanıyor, stokta olmayan bir ürünü satmak gibi bir durum söz konusu değil. Bu sorunun çözümü için ilgili ekiplerde çalışmalara devam etmektedir. Sorun çözüldüğü zaman öncelikli olarak modem gönderimizin sağlanacaktır. İlgili görünmek için yorum yapmıyorum, önceliğim müşterilere yardımcı olmak ve şikayetinizi iletmek. Ben bu durumu takip ettiğimi belitmek istemiştim. -
Sizin niyetinizi ve amacınızı ben bilemem bende oluşturduğunuz izlenimi aktarıyorum. Genel olarak Türknet olarak bende bıraktığınız intiba bu yönde.
Hizmet iptali için dilekçemi yazdım ve tarafınıza gönderdim. Ek olarak destek kısmındanda da talebimi ilettim. Buna ek olarak sisteminizde bulunan kimlik fotoğrafımın ve kişisel bilgilerimin veritabanınızdan silinmesini talep ettiğimi maile yazdım. Bu konuyu da buradan tekrar bildireyim.
Umarım alamadığım hizmeti iptal etme süreci de yılan hikayesine dönüşmez.
-
İptal talebiniz için ekiplerimiz sizinle iletişime geçerek sözlü onayınızı alıp hizmeti sonlandıracaktır. -
-
Merhaba, ben şikayetinizi ilgili birimlere ileteceğim. -
İptal icin arandım bugün bir hanımefendi tüm süreci yaklaşık yarım saatte çözdü.
Bana bugüne kadar verilen bilgilerin hatalı olduğunu ve bunun icin özür dilediğini belirtti.
Yani anlayacağınız işini bilen kişi sayısı bir hayli az gibi görünüyor.
Eğer sorun olduğunda çözümle gelen bir internet sağlayıcısı arıyorsanız TurkNet kesinlikle o firma degil.
Sorunumu çözme teklifini kabul etmedim ve iptal ettirdirdim tabii ki.
Kimseye tavsiye etmiyorum arkadaşlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X