Şimdi Ara

Turknet abonelil sorunu (çözüldü)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
371
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 3-4 seneyi aşkın Turknet müşterisiyim. Başka bir adreste ikinci bir abonelik başvurusu yaptım. Evime gelen ttnet görevlisi binada altyapı ve ankastre kutusu olmadığını ve işlem yapılamayacağını belirterek gitti. Hemen ardından Turknet’ten altyapının onaylandığını ve modem kullanıcı adı ve şifresini belirten bir mesaj aldım. Binada ne bir ankastre ne hat ne kablo hiç bir şey yok. 


    16 nisan saat 17:09’da 02127034371 no’lu müşteri temsilcisini arayarak durumumu defalarca anlatmama rağmen hattımın olduğunu ve aboneliğimin onaylandığını ve modem şifresini belirtmesi üzerine  “anlama sorununuz mu var binada hiç bir hat yok ve görevli altyapı olmadığını söyledi” şeklinde cevap verdim (anlatacaklarımın nedeni bu olabilir)


    Başka bir yetkili ile konuşma umuduyla tekrar aradım  ve numara açılmamaya başladı. “Tekrar dinlemek için yıldızı tuşlayın, aradığınız için teşekkür ederiz” diyerek telefon kapanıyor. 08502888080 08502888081 no’lu numaralar da aynı şekilde sonlanıyor.


    2 gün sonra Turknet uygulamasına giriş yaparak şikayet talebi oluşturdum ve aboneliğimi iptal etmek istediğimi belirtmeme rağmen “kurulum için aranacaksınız yetkililerle görüşebilirsiniz” cevabını almamla birlikte 5 dakika içinde şifre sıfırlama SMS’i geldi (bunu ben yapmadım) . Birisi benim yerime “şifremi unuttum” tuşuna basarak şifre sıfırlama yapmış görünüyor.. Gelen SMS’tekin geçici şifre ile giriş yaptıktan sonra şifre yenileme sayfası açılır ve hangi alakasız farklı şifreyi denediysem “yeni şifre eski şifre ile aynı olamaz” hata mesajını alıyorum. Defalarca tekrar şifremi unuttum diyerek geçici şifre alarak giriş yapıp şifre yenilememe rağmen aynı sorun oluyor.


    Bugün başka bir telefondan 08502888081 no’yu arayarak müşteti temsilcisi ile görüşebildim gayet ilgilendi kayıt açtı bana yardımcı olacaklarını söylemesine rağmen bana dönüş sağlayan kimse olmadı.


    Bu kadar çok sorunun zamanlamasıyla birlikte üst üste gelmesi bana kasıtlı yapılan bir hak gaspı mı var sorusunu akla getiriyor belki müşteri kaybetmemek için belki kişisel rahatsızlık nedeniyle, ancak telefon görüşme ve şikayet kayıtlarında görebileceği üzere sadece “anlama sorununuz mu var” şeklinde tepki verdim çünkü durumu anlatamadım. Hakaret ve küfürde bulunanlar için de zaten hukuki yollara başvurulmalıdır böyle bir kasıtlı eylem var mı bilmem ama varsa adilik yapmak gibi birşey.

    Sonuç olarak yeni abonelik başvurumu tamamen iptal etmek ve uygulamaya giriş sorununun çözülmesini istiyorum ama bunlar telefon ve uygulama kanalı ile olduğundan çözüm sağlayamıyorum.

    Ne yapabilirim yardım eder misiniz lütfen?



    Düzenleme: çözüldü

    uygulamaya girememe sorunu benim hatammış.

    İptal işlemi gerçekleşti. Kurulum için arandığımda iptal etmek istediğimi belirttim ve iptal oldu.

    Adresimde vdsl desteği olduğunu Turktelekom müşteri temsilcisi de söyledi ama gelenn Turktelekom görevlisi kazılarak hat çekilmesi gerek demişti o mu yanlışlık yaptı bilmiyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tmrtmr -- 14 Mayıs 2021; 17:3:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Ben 3 abonelik bağlattım bir problem yaşamadım


    @TurkNet Destek Umarım yardımcı olur


    Selamlar.

  • Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgünüm. Konu linki ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? Kontrol ederek yardımcı olmak isterim.
  • Turknet aboneliğim iptal oldu.Cihazları iade ettim tutanakları Turknet firmasına ilettim.Defalarca destek kaydı açmama rağmen destek yetkilisi Murat Y. sorumsuzca davranıp duyarsız kalarak kaydımı çözümlemeyip kasıtlı olarak fiber hgw cihazı ve ont cihazını sistemden düşürmediği için ,farklı firmadan TT ekipleri fiber kurulum yapamıyor. Diğer firmalara başvuru yapmamı uyanıklık yaparak engelliyor.4 kez başka firmaya başvuru yaptım 4 ündede adreste cihaz görünüyor kurulum yapamıyoruz diye ekip telefonu kapatıyor.

    Turknet fiber işine girdiğinden bu yana tüketicilere hep sorun yaşatıyor.Hakem heyetine başvuru yaptım.

    25 günlük hizmet deneyimimi hiç hesaba katmıyorum,Fiberde bile turknet sıkıntı.Abone olacaklar bir kez daha değil 10 kez düşünsün @turknetdestek

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • BilgiDemeti kullanıcısına yanıt
    Merhaba, modem iade süreciniz ile ilgili işlemlerin önceliğini ilgili ekibimize ilettim. Bu konuda size dönüş sağlayacaklar.
  • Halen bana bilgi verilmedi ve modem sistemden düşürülmedi ben hayatımda böyle sorumsuz salağa yatan firma görmedim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • BilgiDemeti kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ilgili ekibimize tekrardan önceliğinizi ilettim. Size dönüş sağlayacaklar.
  • Sorun çözüldü aboneliğim isteğim üzerine iptal oldu ve uygulamaya da girebiliyorum. Uygulamaya giriş sorunu benim hatam nedeniyle olmuş geçici şifre ile giriş yaptıktan sonra iki alana da yeni şifre giriyordum ama ilkine tekrar eski şifre girmek gerekiyor yani benim dikkatsizliğim olmuş. Diğer sorunlar hakkında bir fikrim yok.

    Ancak yine de hala merak ediyorum kurulum için aradıklarında iptal etmek istediğimi söylemeseydim ne olurdu diye. Çünkü ne bir hat ne bir ankastre kutu hiç bir şey yok başvurum sonrası gelen TUrkTelekom görevlisi 'nin dediğine göre. Kazılıp hat döşenmesi gerekiyor dedi gitti. Ama hem TTNet hem Turknet'i aradığımda adresimde vdsl desteği olduğu söylendi. Gelen görevli mi yanlış yaptı yoksa nedir hiç bilemiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tmrtmr -- 13 Mayıs 2021; 18:53:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tmrtmr T kullanıcısına yanıt
    Merhaba, size yardımcı olabileceğim bir konu var mı?
  • Merhaba. Bir sorun yok ama bilgi olarak sormak istedim. Abonelik başvurusu sonrası TurkTelekom’dan görevli geldi (ilk hat kontrolü TurkTelekom görevlileri yapıyormuş) ve kazılıp hat çekilmesi gerektiğini söyledi. Ama hem Turknet hem Turktelekom müşteri temsilcileri adresimde vdsl olduğunu söyledi. Sadece bilgi olarak sormak istedim gerekirse kazılarak hat çekme işlemini TurkTelekom yapıyor değil mi? Ama internet başvurusu olmadan niye yapsın anlayamadım yöntem nedir acaba


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tmrtmr T kullanıcısına yanıt
    Eğer hat çekilmesi gerekiyorsa yerleşik operatör işlem sağlayacaktır ama müşteri numarasını PM üzerinden paylaşabilirseniz kontrol ederek daha net bilgi vermek isterim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.