Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

TURKNET kullanıyorum TPLINK modem sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
6
Cevap
0
Favori
219
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> İnternet >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Türk Telekom >> TURKNET kullanıyorum TPLINK modem sorunu
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      368 Mesaj
      24 Ocak 2019 20:10:51 Konu Sahibi
      turknet abonesiyim TP-LINK ARCHER VR2600 modem kullanıyorum 1 ay önce hızım bir anda 0.50kb lara düştü arıza bildirdim sonra 3 gün geçti aradan kendi sorunumu kendim çözmeye çalıştım kabloları kontrol ettim en son modem değiştirdim hızım 80 mbps normala bindi dediğim arızayımı hallettiler tekrar TP-LINK ARCHER VR2600 taktım sorun hala devam ettiğini gördüm hemen servisine gönderdim.
      biz kontrol ettik yazılım yükledik diğer ıss lerle test ettik sorun görülmemiştir diye yazıp göndermişler bende müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım ayarlarını kontrol edelim dediler modem arayüzünde" şu tamam bu tamam" sorun gözükmüyor tekrar gönderin bize biz burada kontrol edelim iyi dedik gönderdik aradn 4 - gün sonra aradılar biz baktık sorun yok süperonline ve ttnet ISS leri denedik siz ne kullanıyorsunuz TURKNET elimizde TURKNET olmadığı için test edemedik fakat personellerimizde kullanan varmış onlara verdik evlerinde test ettiler hiç bir sorun yok sizin yapmanız gereken ISS servis sağlayınıza söyleyip port değiştirmeniz gerekiyor bu şekilde hataların çözüldüğünü biliyoruz sizdeki sorun port sorunu değiştirdiğinizde sorununuz çözülmüş olacaktır. denildi.
      bende TURKNET e yazdım port değişikliği istiyorum mnodem sorunyaratıyor diye durumu anlattık onlarda geri dönüş yaptılar bizim port değiştirmek gibi bir hizmetimiz bulunmamaktadır. bende öylece kaldım ne yapacağımı şaşırdım bu tür sorun yaşayan oldu mu ne tavsiye ederler bana?
      Not: yazım hatası olabilir şimdiden kusura bakmayın.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi konya -- 24 Ocak 2019; 20:14:45 >



      |
      |
      _____________________________





    • Yarbay
      3629 Mesaj
      28 Ocak 2019 18:00:24
      Merhabalar ;

      Modeminizin ayarlarının kontrolü için 0850 724 44 88 numaralı çağrı merkezimizden hizmet aldınız mı ?

      Saygılarımızla
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      368 Mesaj
      02 Şubat 2019 14:54:12 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

      Merhabalar ;

      Modeminizin ayarlarının kontrolü için 0850 724 44 88 numaralı çağrı merkezimizden hizmet aldınız mı ?

      Saygılarımızla
      müşteri hizmetlerini arayıp yardım istedim fakat olmadı
      modem arayüzüne girip "hangi ISS ise onu seçip sonra ISS nin bana vermiş olduğu kullanıcı adı ve şifresini girdikten sonra sorun olmaması gerekiyor
      3 ay ben TURKNET de bu modemi kullandım ve sorun yoktu.
      şuan son kez modemi servise gönderdim artık değişim istedim
      _____________________________

    • Yarbay
      3629 Mesaj
      04 Şubat 2019 10:15:20

      Merhabalar ;

      Kargo gönderi kodunuzu support.tr@tp-link.com adresimize mail atınız. Takibi sağlanacaktır.

      Saygılarımızla
      |
      |
      konya kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      966 Mesaj
      04 Şubat 2019 17:04:48
      Bende archer vr400 ac1200 var hocam 2 kere değişti modem v1 vardı v2 verdiler elimde zte w300 gibi bir modemle oyunlarda 10 ping alırken ping çıkmazken archer vr400 ac1200 modemle upload yapıldığında 1000 ping görüyorum ve upload yapılmazkende 20 30 ping görüyorum sıkıntılar oluşuyor tavsiyem başka modem kullanmanız
      |
      |
      _____________________________

      Intel® Core&amp;amp;#8482; i3-530 Processor(4100Mhz),Gigabyte H55M-SH2,2X4GB G Skill Sniper,Msı 6850 1GB 850Gpu Clock 1200 Memory Clock,Razor Copperhead Gaming Mouse,Patriot İNFERNO SSD 100GB,Akasa Venom Cooler,XILENCE 1000W Modüler Power Supply(Game Edition).
    • Yüzbaşı
      318 Mesaj
      04 Şubat 2019 18:31:28
      Benzer bir sorunu bende airties 5650 ve 5760 ile yaşıyorum, ne hikmetse airties modemler hattımda dsl sinyali alamıyorum, aynı modemleri başka hatta deniyorum, sorunsuz çalışıyor. ama benim turknet hattımda çalışmıyor ilginç ama durum bu, turknet desteğede yazdım ama onlarda çözüm bulamadılar.

      TURKNET İLE Sorunsuz kullandığım modemler.
      Zyxel ttnet_3312 ve milleni_1312
      Huawei süperonline-vodafone hg658 v2
      tplink tdw9970 v1 milleni

      Sorun yaşadıklarım;
      Airties 5650 v3 doping
      Airties 5760 torrent standart
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      73 Mesaj
      06 Şubat 2019 13:08:45

      Ben de benzer sorunlar yaşıyordum. Modem dns kısmı otomatik Ttnet ayarlıydı. O kısmı değiştirip level 3 dns ye ayarladım. Ondan sonra sorun yaşamadım. Sizlerde bi kontrol edin isterseniz. @A.Bozoğlu



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yaky -- 6 Şubat 2019; 13:13:52 >
      |
      |
      Bahsedilenler: konya , A.Bozoğlu
      _____________________________

Reklamlar
SEO
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
#0850 Numara Tahsisi;#0850 Hat;#IP Santral;#Toplu
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,156
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.