Şimdi Ara

TurkNet battı mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.599
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Dün internetimin yavaşladığını gördüm ve arıza kaydı bıraktım. Bugün öğle saatlerinde internetim gitti. Mesaj geldi sorununuz düzeltilmiştir diye. Ancak ne ayar yaparsam yapayım dsl ışığım yanmasına rağmen internet bağlantım gelmedi. Modemim asus . Bağlandı yazısı alıyorum ancak herhangi bir siteye giremiyorum. Müşteri hizmetlerinde herhangi bir insana ulaşamıyorsunuz. Acaba şirket küçülüp kepenk mi indirecek . Yani bu mesajın altındaki 30 konu hep şikayet. Neden bir internet servis sağlayıcı müşterilerin dersine bu kadar ilgisiz kalır hiç anlamıyorum. Günlerce interneti gelmeyen insanlar var. Büyük bir ayıp . Bence bu firmaya hesap sorulmalı. Üyelik iptali yapmak istiyorum bilgisayar çıkıyor karşıma ne saçma bir durum bilgisayar bana fax çek öyle ara diyor. Yeniden arıza kaydı bırakayım diyorum zaten başka konuda arıza kaydım varmıs. Kapıda fiber internet var firmanın bana dediği şey ama sana port yok. Yani belki benim yetiştirmem gereken bir isim var internet lazım. Bunlar yüzünden para kaybediyorum. Turk Net bence bu şekilde daha fazla devam edemez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, sorununuzun çözümünde yardımcı olan forum kullanıcısı @nomadahmet'e öncelikle teşekkür ederiz. Bu gibi sorunlar yaşarsanız bizehttps://forum.donanimhaber.com/turknet-destek-burada--129746005-82 bu link üzerinden kolayca ulaşabilirsiniz. Artık TurkNet Destek olarak tek bir konudan tüm kullanıcını şikayetlerini takip ediyoruz.

    La neyi takip ediyorsunuz!! Defalarca kayıt oluşturduk cevap vermiyorsunuz! Anca işinize gelen kişilere cevap veriyorsunuz, onlara da kopyala/yapıştır cevaplar. Çözüm nerede Yok!
  • Modemi sıfırlayıp tekrardan kurulum yaptınız mı? DSL ışığı sabit yanıyorsa bir sıkıntı olmaması lazım. Ayrıca modem arayüzünden hat değerlerinizi atarsanız iyi olur.

    Türknet'in müşteri hizmetleri müşterinin arızasını alıp destek ekibine iletiyordu sadece. Yani sorunu çözme gibi bir görevleri yoktu. Sadece aracı görevi görüyorlardı. Bu yüzden kaldırmışlar müşteri hizmetlerini ve destek ekibini güçlendiriyorlarmış. Bunun yerine sesli yanıt servisi getirildi. Arıza direk destek ekibine ulaşıyor. Ama telefondan iletilen arızalarda detay girilemiyor tabii. Bu yüzden online işlemlerden destek kaydı oluşturmak daha yararlı.

    Aralık ayında kurulum hizmeti için, Ocak ayında da arızalar için saha ekipleri aktif olacak. Yani yılbaşına kadar böyle sorunların yaşanması doğal. Yılbaşından sonra toparlayacaklardır diye düşünüyorum. Umarım toparlarlar yoksa müşteri kaybı yaşarlar. Ben şahsen memnunum ama günlerce, haftalarca internetsiz kalan insanlar var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nomadio -- 30 Kasım 2017; 1:2:46 >




  • Dediğiniz gibi yaptım düzeldi. Ancak müşteri benim gibi uğraşır mı bilmem. Modem güncellemek felan bunları aylık 60 tl verdiğim türk netin yapması lazım 2 saattir onunla uğraşıyorum. Şimdide hızı 8 e düşünmüşler 6 mbit geliyo. Normalde 16 olması gerek. vdsl e port yok diyip sallıyorlar acaba bir taktiği felan mı var bu port kapma işinin. Superonline cılar her ay geliyor. Fiber var bunu niye kullanıyorsunuz diye. AKk olmaması tek sebep.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türknet sizin modeminizi resetleyip yeniden kurulum yapamaz ki. Sadece dsl bağlantısıyla ilgili işlemleri yapabilir, hat değerlerini güncelleyebilir vs. Böyle donanımsal problemler müşterinin yükümlülüğündedir. Şahsen ben böyle bir problem yaşasam sorunu direk karşı tarafta aramak yerine yapacağım ilk şey modemimi yeniden başlatmak, dsl bağlantısını yeniden başlatmak, modemi resetleyip sıfırdan tekrar kurmak vs. olurdu. Yine çözülmez ise bu sefer destek için Türknet'e başvururdum.

    Büyük ihtimal hız düşüşü yaşadığınız için hız düşüşü ve kopma yaşamamamız için klasik olarak hızınızı 8'e sabitlemişlerdir. Daha önce 14-15mbps rahat alıyorsanız sıkıntı yoktur online işlemlere girip destek kaydı oluşturun ve hat değerlerinizin güncellenip 16mbps ye çıkarılmasını isteyin. 1 gün içinde hallederler.

    Port konusuna gelince 35mbps hız size yetiyorsa fibere gerek yok dediğiniz gibi. Hem daha ucuz, akn yok, taahhüt yok. Sanırım port için sıraya alıyorlar diye biliyorum. VDSL port boşa çıktığı zaman sizi geçiriyorlar. Ama bu konuda tam bilgim yok. Buradan Twitter destek hesabına sorarsanız konu hakkında cevap verirler. Ona göre destek kaydı oluşturup vdsl için sıraya alınmanızı istersiniz.

    Birde Türk Telekom müşteri hizmetlerini arayıp yeni müşteri kısmına bağlanarak adresiniz için boşta vdsl port olup olmadığı sorun. Onlarda yok derse yoktur. Var derlerse Türknet'e bunu bildirin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nomadio -- 30 Kasım 2017; 2:39:30 >




  • Türknet yakında batar Müşteri hizmetleri yok , Bu fiyatlara AKK'siz paket vermeleri zarara götürür , Müşterilerin sorunları çözülmüyor çok abone kaybı var zarardalar hayırlısı diyelim.

    Ben 2 yıllık aboneydim iptal ettirdim o derece berbatlaştı.
  • Merhaba, sorununuzun çözümünde yardımcı olan forum kullanıcısı @nomadahmet'e öncelikle teşekkür ederiz. Bu gibi sorunlar yaşarsanız bizehttps://forum.donanimhaber.com/turknet-destek-burada--129746005-82 bu link üzerinden kolayca ulaşabilirsiniz. Artık TurkNet Destek olarak tek bir konudan tüm kullanıcını şikayetlerini takip ediyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, sorununuzun çözümünde yardımcı olan forum kullanıcısı @nomadahmet'e öncelikle teşekkür ederiz. Bu gibi sorunlar yaşarsanız bizehttps://forum.donanimhaber.com/turknet-destek-burada--129746005-82 bu link üzerinden kolayca ulaşabilirsiniz. Artık TurkNet Destek olarak tek bir konudan tüm kullanıcını şikayetlerini takip ediyoruz.

    La neyi takip ediyorsunuz!! Defalarca kayıt oluşturduk cevap vermiyorsunuz! Anca işinize gelen kişilere cevap veriyorsunuz, onlara da kopyala/yapıştır cevaplar. Çözüm nerede Yok!




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • fofer kullanıcısına yanıt
    PM kontrol ettiğimde sizin iletmiş olduğunuz mesajınızı göremiyorum. Yaşadığınız problemin detayları ile birlikte GSM numaranızı iletir misiniz? Elimden geldiği kadar buradan size yardımcı olmaya çalışacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    PM kontrol ettiğimde sizin iletmiş olduğunuz mesajınızı göremiyorum. Yaşadığınız problemin detayları ile birlikte GSM numaranızı iletir misiniz? Elimden geldiği kadar buradan size yardımcı olmaya çalışacağım.

    Çok teşekkür ederim, sorunumu pm ile iletiyorum.
  • Türknet benim gözümde tamamen bitmiştir arkadaşlar. Doğru 20-39 megabit hızında net alıyoruz ama günde 2-3 kez kesinti de oluyor. Onu geçtim arkadaşını getir kampanyasına başvurdum ilk ayı bedava sandık 2 ay geçti 2 fatura ödedik derken aralıkta da 60.02 gelen faturayı görünce yıkıldım. 14 Aralıkta talep olusturdum bugün aradılar. 12 gün sonra efendim işte faturanızı bir gün geç ödemişsiniz. Ben dedim itiraz ettim dikkate almadınız kaç gün geçmiş bedava netimi vermediniz diye. Siz diyor 1 gün geç ödemişsiniz hala aynı şeyi söylüyor. Tamam da benim aralık 22 faturamı 23'ünde ödemem ile bedava ay'ın ne alakası olabilir ki. Abone tarihi 9. ayın 14'ü olan arkadaşımın hizmeti sonrası kaç fatura ödedi ben de ödedim öyle bir şey yok. Anca zeytinyağı gibi üste çıkıyorlar. Şikayetvar.com'da tonlarca şikayet var yanıt verecek yüzleri yok. Buradan bize yazan arkadaş hangi akla hizmetle müşteri hizmetlerini tamamen kapatan ( bana telefonda müşteri hizmetlerimiz kapalı dediler ) firma adına müşteri hizmetleri kapsamında yardımcı oluyor anlamıyorum. Bir kaç büyük forumda olumsuz kanıyı kırmak adına beyhude çabadan başka ne olabilir ki bu tutum. Bizim hakkımız yeniliyor biz her gördüğümüze inanıyoruz. Onu geçtim yürek burkan hikayeler cesaret bularak cevap veremedikleri şikayetvar.com'da fazlasıyla var. İnterneti kesiliyor arayınca kimse çıkmıyor. Sesli yanıt sistemi sizi ana menuye yonlendiriyor diyor bir kez baktım 33 dakika sürdüm durmadan her yolu denedim bağlanamadım. Kardeşim ne duruyorsun iptal et diyorsunuz ama şikayetleri okuduğunuzda siz de göreceksiniz. Fax yollayacaksınız ama Allah bilir kaç zaman sonra dikkate alınacak okuyun da herkes sizin gibi sorunsuz net akımı almıyor bunu görün istedim. Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi direkt3d -- 26 Aralık 2017; 12:16:41 >




  • direkt3d D kullanıcısına yanıt
    Arkadaşını getir olayında firmanın ciddi bir şeffaflık sıkıntısı var. Millet ilk ay bedava sanıyor ama hiçbir yerde ilk ay yazmıyor, bir ay bedava yazıyor. Sitesinde https://turk.net/arkadasini-getir/ sayfasında koşullar yazıyor fakat kıyıda köşede kaldığı için haliyle gözden kaçıyor. Referansınızla birini abone yaptığınızda arkadaşınıza 2 fatura gelecek, bunları zamanında ödeyecek, siz de kendi faturalarınızı zamanında ödeyeceksiniz üçüncü faturada ikinize de sıfır tutar gelecek.

    quote:

    Kampanyadan faydalanabilmek için davet eden ve davet edilen abonelerin TurkNet’e son ödeme tarihi geçmiş herhangi bir borcu bulunmamalıdır.
    Davet edilen abone, aynı adres için kampanyadan 24 ay boyunca bir kez yararlanabilir. Farklı adresler için 24 ay süre kısıtlaması uygulanmaz. Özgür İletişim Paketi satın alan tüm aboneler tercih ettikleri kadar arkadaş davet edebilecektir.
    Kazanılan indirimler bir sonraki fatura döneminde yansıtılır. İndirimin hak edildiği ve yansıtılacağı fatura dönemi içerisinde aboneliğin naklin gerçekleşememesine bağlı fesih dahil herhangi bir nedenle fesholması halinde indirim hakkı kaybolur.
    Tek seferde 100 kişi davet edilebilecektir.
    Kampanya 14.08.2017 ile 31.12.2017 tarihleri arasında geçerlidir.
    Arkadaşını Getir kampanyası, aboneliğin başlatılacağı zaman yürürlükte olan paketler için kullanılabilir.
    Arkadaşını Getir kampanyası yürürlükte olan farklı bir kampanya ile birleştirilemez.
    Arkadaşını Getir kampanyası başladığı tarihten sonra mevcut aboneliğini iptal ettiren aboneler, 24 ay boyunca arkadaşını getir kampanyasına katılamaz.


    quote:

    İndirim verme süreci nasıl işliyor?

    Kazanılan bir ay bedava internet, kullanımı hak edilen tarihten sonraki ilk fatura dönemine yansır. Örneğin 10 Eylül’de TurkNet’li olunduysa, Ekim başında 2 fatura gelir. Biri 10 Eylül – 30 Eylül kullanımın içindir, biri de Ekim’de yapılacak kullanım için. Bu faturalar son ödeme tarihi gelmeden önce ödendiyse, Kasım ayında gelecek faturada bir aylık kullanım ücreti indirim olarak yansır, böylece Kasım ayında bedava internet kullanılır.
    İndirimin yansıtılacağı aya kadar herhangi bir şekilde hizmet sonlandırılırsa (hizmetin başka bir adrese naklinin gerçekleşememesi sebebiyle fesih olması dahil) TurkNet’e davet eden ve edilen abonelere herhangi bir indirim sağlanmaz.


    Bu detayı kendi personeli bile bilmiyor, siz de talebinize cevap beklerken fatura iptal edilecek diye boşuna geciktirmiş oldunuz. Aklınızda bulunsun, kendi hataları sonucu faturanız fazla gelse bile bunu sonraki ay düzeltiyorlar, her türlü ödemeniz gerekiyor.

    İşin özeti, mevcut durumda hem siz, hem de getirdiğiniz kişi indirim hakkınızı maalesef kaybetmiş oldunuz.




  • bir smsle bu geldi bana

    https://turk.net/ilk-yardim/
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.