Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (82. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (3 Mobil) - 4 Masaüstü3 Mobil
5 sn
41.235
Cevap
335
Favori
937.855
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
108 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
51. Sırada  bugün en iyi #9
Sayfa: önceki 8081828384
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu gün bant kaydı aradı sorununuz donanım veya iç tesisat kaynaklıdır dedi kapattı. Böyle rezil bir firma görmedim ya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ARTHUR. -- 30 Kasım 2017; 12:46:57 >
  • Kapatın gitsin ne kasiyorsunuz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim internet yaklaşık 2 gündür yoktu, konu sahibi yetkiliyle özelden görüşerek durumu bildirdim geç de olsa sorun çözüldü, bu firma bize kimsenin veremediği AKN siz sınırsız internet vererek ttnet tekelinden piyasayı kurtarmaya çalışıyor. Kötülemeden önce bu açıdan düşünüp destek olmakta fayda var

    2017 de 2 gün internet kesilmemeli bunun açıklaması olamaz bence ama bunu da kullanıcıların desteği ile hallederler zaten diğer türlü kimseyi memnun edemezler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, arkadaşlarım hizmetinizi 15227963 numaralı destek kaydı ile takip ederek sizin fatura sorununuzu çözmeye çaışıyorlar. İşlemler tamamlandığı zaman detaylı bilgi vereceklerdir.

    Yapilacak bir faturayi duzeltmek yada iptal edip yeniden kesmek. Bunun neyi bu kadar zor? Dediğim gibi fatura düzeltilirse beni arasinlar zira foruma falan bakmayacagim bir daha sıkıldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krocker09

    Benim internet yaklaşık 2 gündür yoktu, konu sahibi yetkiliyle özelden görüşerek durumu bildirdim geç de olsa sorun çözüldü, bu firma bize kimsenin veremediği AKN siz sınırsız internet vererek ttnet tekelinden piyasayı kurtarmaya çalışıyor. Kötülemeden önce bu açıdan düşünüp destek olmakta fayda var

    2017 de 2 gün internet kesilmemeli bunun açıklaması olamaz bence ama bunu da kullanıcıların desteği ile hallederler zaten diğer türlü kimseyi memnun edemezler.

    Sorunun 1 hafta surseydi yine boyle olacak miydin acaba? 2 gun kabullenilir ama 6. Gun de sorunum cozulmeyince ve ilgi olmayinca musteri hizmetleri olmayinca kapadim aboneligi kimse kusura bakmasin ben turknet in kendini gelistirmesini saglamak icin kobay olamam. Isim gucum aksadi internetsiz kaldim 15 senedir ilk defa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Statik ip aboneliği başlatmak istiyorum, ne yapmam lazım? Sizin problem çözeceğiniz yok ama belki cevap verip beni utandırırsınız!!
    Müşteri numaram : 930531
  • internetimin nakil işlemleri yarın da tamamlanmazsa iptal edeceğim. allah'tan taahhüt yok.
  • TURKNET İPTAL OLDU DEDİGİ FATURAYİ İPTAL ETMEDİGİ İCİN SU AN İNTERNETİM KESİLDİ VE BİR SONRAKİ AYA 24TL ACMA KAPAMA BEDELİ EKLENDİ FATURAMA. TURKNET HİCBİR PROBLEMİMİ COZMUYOR VE KESSSSİNLİKLE TAVSİYE ETMİYORUM SİRF MUSTERİ HİZMETLERİ YUZUNDEN KARSİNİZDA MUHATTAP YOK DELİRTMEK İCİN ELLERİNDEN GELENİ YAPİYORLAR.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Destek kayıt no: 15333206 İnternetim kesildi dsl ışığı yanmıyor.
  • krocker09 kullanıcısına yanıt
    internetin 15 20 gün kapalı kalsın bakalım böyle konusacakmisın? 15gundur internet alamıyorum müşteri hizmetleri yok online işlemler doğru düzgün çalışmıyor çok güzel bir sistem müşteri hizmetleri yok internet yok ama fatura gününü şaşmiyor evet firma büyüyor sayenizde böyle devam edin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yi günler vodafonnetten turknete geçiş için başvuru yaptım belgeleri gönderdim fakat çekincelerim var bunları öğrenmek için müşteri hizmetlerine bağlanıp sormak için kimseyi muhatap bulamıyorum canlı destek yok konu şu şuan kullanmakta olduğum vodafonnet te ip havuzuna düşmemekteyim yani sanal ip /(CGN IP) dışındayım bu benim için önemli bir durum çünkü port yönlendirme ve ip camera kullandığımdan uzak bağlantı gerçekleştiriyorum turknette aynı şekilde beni sanal ip havuzundan muaf tutabilecekmi statik ip almadan çünkü vodafonette bu durumu yaşadıktan sonra teknik destekten rica ettiğimde sanal ip havuzundan çıkarıp tekil ip adresi sağlamışlardı sizde bu olmuyacaksa turknet geçiş işlemimi iptal etmek istiyorum fakat kimseyi muhatap bulamıyorum sonuçta devam eden bir aboneliğm var ve bu hizmeti ücretsiz alıyorum turknete geçtiğimde aynı şartlar sağlanmadıktan sonra birdaha iptal ettriip tekrar geri dönmek zorunda kalıp aynı işlemleri tekrar etmek istemiyorum ve zaman kaybı yaşamak istemiyorum canlı desteğede ulaşamıyorum bilgilendirirseniz sevinirim




  • tangodevrede T kullanıcısına yanıt
    cgn'den kurtulmak için staik ip şart, adamlar zaten maliyetleri minimuma indirmek için uğraşıyor rica ile cgn'den çıkarmazlar.
  • Yeni gelecek vdsl modemlerle ilgili bir gelişme var mı?Marka, model ve fiyat konusunda bilgi verirseniz sevinirim.
  • arkadaşın vdsl aboneliğini adsl olarak başlattılar, vdsle ne kadar sürede geçiyor hat ortalama olarak? deneyimli arkadaşlar cevaplayabilir mi acaba?
  • apo424 A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ben arkadaşlarıma yaşamış olduğunuz sorununuzu ilettim ve öncelik talebi oluşturdum. Hizmetinizi inceleyerek size detaylı bilgi verecekler. Bu süreçten bende konunuzu 15333206 numaralı arıza kaydınızla takibinde olacağım. Süreç içerisinde buradan iletişimde olalım. İyi günler dilerim.
  • msdos34 M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu konuda arkadaşlarımız marka ve model incelemeleri yaparak en doğru modemi araştırıyorlar. Kesinleştiği zaman size buradan bilgi vereceğim.
  • evrenevren1 E kullanıcısına yanıt
    Salak iste boyle tipler ya sunlarin verdigi hizmet ttnetten kat be kat daha rezil vaziyette su an. Problemimi cozmek icin forumdan dm atiyorum bu konuya yaziyorum turknet appinden yaziyorum musteri hizmetlerine kayit olusturuyorum ve 4-5 gun sonra donus yapiyorlar hem de problemimi cozulmuyor hala !!! Nasil ama tahhahutsuz aknsiz internet yersen tabi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bana cevap verin kardesim. İptal ettik dediginiz fatura yuzunden internetim kesildi ve 24tl acma kapama bedeli yansitilack diyir. Dha dun mesaj attiniz iptal edilmisir faturaniz diye bu nasil bir rezillik ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, bu konuda arkadaşlarımız marka ve model incelemeleri yaparak en doğru modemi araştırıyorlar. Kesinleştiği zaman size buradan bilgi vereceğim.

    iss kendi fw'sini koyduğu sürece istediği kadar güzel olsun pek bir anlamı kalmıyor.
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Valla ben TP link ciyim. Türk Telekom un w9970 i çok hoşuma gidiyor. Hemde VDSL destekli. Bence düşünülebilir. F/P olarak da iyi olacaktır. (En azından TT ye verdiği ucuz)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 8081828384
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.