Şimdi Ara

Bu ttnet çalışanları neden böyle

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
404
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İnternetim pazar günü bozuldu.Kopma, yavaşlama, paket kaybı vs. yaşıyorum.Pazartesi santrale gittim, müşteri hizmetlerine bulaşmamak adına kendim söyledim yaşadığım sorunları, arıza kaydı olmadan bakmam dedi.Aynı gün arıza kaydı bıraktım bugün cuma ne gelen var ne giden.Az biraz insaf her ay 60 tl'yi takır takır yatırıyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Öyle ondan sonra çalışmıyorlar diyince de laf ediyorlar.Benim hat 24 mbit hat zayıflaması 0 snr 33 lerde geziyor.İç hattan dediler modem ethernet dış hat kablosu spliter ne varsa değiştim hatta virüs kaynaklıdır diye format attım gene aynı kopmalar.Btkya şikayet bıraktım onunla da ilgilenmediler.
  • Modality kullanıcısına yanıt
    Yaklaşık 6 senedir 12-16 mbps aralığında kullandığım hat şu an 1024 / 256 olarak çalışıyor.Kopmalar baş gösterdikten sonra bu hıza düşürmüşler şu an kopma yok ama ben online oyun oynayan birisiyim ve tek başıma kullanmıyorum bu interneti.Haliyle bu hızdayken birisi facebook'ta haber kaynağı yeniliyor benim ping tavan.Bana bu hızda kullan gibisinden bi şeyler ima mı etmeye çalışıyorlar anlayamadım.Zaten 15 gün sonra taahhüt bitiyor kendileri bilirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu kadar donanımsız ve yetersiz çalışanı bu kadar büyük bir kurumda görmek hem şaşırtıcı hem üzücü. Ancak iş reklama gelince üstlerine yok.
  • Bide ben yaz başlamadan önce il dışındaydım 8 ay boyunca bu internet böyle bozuk haldeymiş.Ailemden kimse bilmediği için bu halde kullanmaya devam etmişler.Haziranda düzelttirdik şimdi yine patlak verdi.8*60 480 tl çöpe.Haram olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Taahhüt bitse ne olacak internet kullanacaksan ya süperonline veya uydunetin altyapısı olacak onlara geçecen yada gene ttnete muhtaçsın.Benim kasım ayında taahhüt bitiyor.Süperonline fiber ve uydunet bölgemde yok.Ancak so adsl veya vdsl geçebiliyorum onlarda da fiber dışında servisleri yok.En ufak bir arızada gene telekom bakıyor.Canları isterse 3-5 günde gelip bakıyorlar.

    Şu var ki taahhüt bitince sonuçta onlar bana muhtaç kapatırım dedigimde sırf müşteri kazanmak için peşimde dolanacaklar onlar o zaman akı da karayı da görürler.
  • Modality kullanıcısına yanıt
    Aynen ya resmen muhtacız bu şerefsizlere.Şu an bulunduğum yerde sadece bunların altyapısı var.Vodafone'da hizmet veriyor gözüküyor ama anladığım kadarıyla TT'nin altyapısıyla veriyor.Bi de bu ev telefonu var kullanmadığımız halde 20 tl ödediğimiz, zaten internetin bozulduğunu evdeki telefon çalışmayınca anlıyorum ki şu an telefonda dıt sesi bile yok.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  •  Bu ttnet çalışanları neden böyle

    bu ne şimdi bizim hattı bizden habersiz başka birine mi vermişler




  • Bi şey sorucam modem santraldeki portun bozulmasına sebebiyet verir mi?Düşük voltajdan veya yüksek voltajdan vs.
  • @murderx06
    alakası yok..o bakır kablodan giden elektrik olsun olsun 10-12v..
    port hatası bozuk portu belirtir sizlik bişe değil
  • Xtracer kullanıcısına yanıt
    her ay bozulmasındaki sebep ne olabilir acaba?
  • @murderx06
    çok eski pano-portları kullanıyorlardır saha elemanları.siz arıza kaydı bıraktıkça-başka sıkıntılı porta bağlıyor idare ediyorlardır.
    müşteri hizmetlerini her gün arayıp kafalarının etini yiyin..hatta telekom müdürlüğüne gidip dilekçe verin.koşturmaz,bağırıp çığırmazsanız ömrü billah düzeltmezler
  • Xtracer kullanıcısına yanıt
    Şu an dediğim gibi 1024 / 256 hızında kullanıyorum o da modemin bir özelliğiymiş sinyal zayıfladığı için hızı otomatik kesiyormuş.Sanırım onların önünde hala 16 mbps hızında bağlantı sağladığım görünüyor ve şu an kopma yok pazartesi gününden beri ne giden var ne gelen.Eylül 2013'ten beri devam eden bu her ay kopma seansı hayattan bezdirdi, sürekli arıza kaydı ver her konuşma neredeyse 15-20 dk sürüyor.Saçma salak insanları oturtmuşlar oraya bi şeyden çaktıkları da yok.Rezillik ya başka bi şey değil.İnsan gibi yapın biz de ödediğimiz paranın az da olsa çok da olsa hesabını sormayalım.
  • @murderx06
    yıllardır 13-15 mbit sıkıntısız kullandığınız hat son aylarda 1 mbitlere düştü demişsiniz..

    panodan eve gelen kabloda sıkıntı yok dimi? hani belki kazı çalışması olmuştur ek yapmışlardır felan.

    şöyle yapın.mh arıza kaydı bırakırken,saha ekibi panoya geldiğinde beni arasınlar diyin ve panodan portunuzdan hız ölçümü yaptırın bizzat görün.

    eğer panodaki hız değerleriniz iyiyse pano-ev arası kablo değişimiyle işi kurtarırsınız
    panodaki hız anormalse zaten saha ekibinin gözüne sokarsınız
  • Xtracer kullanıcısına yanıt
    Zaten müstakil evde oturuyorum dolayısıyla pano felan yok direkten gelen bi kablo var onu da 4 yıl önce kendim yenilettim.Sadece modeme bağlanırken bi tane ek var.Dediğim gibi snr değeri 33-34'ten aşağı inmez normal çalıştığı zaman hat zayıflaması 0'dır.
  • bizim imtihanımız arkadaşlar,önemli yerlerde vasıfsız insanların çalışmasından bıktık hakikaten....ilgilenme sıfır ama paraya gelince saniye şaşmaz...
  • Bugün pazartesi hala gelen giden yok internet komple kesik.Şikayet edilecek yer neresidir bu şeref yoksunlarını.
  • Bugün salı hala kimse yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sabır diliyorum. Müşteriyle dalga geçen bu gevşekler yüzünden aboneliğimi sonlandırdım 1 ay önce.
  • Bugün geldiler.Allahını seven bunları şikayet edebileceğim bi yer söylesin.Bilmeyen biri olsa böyle bırakıp gidecek or... çocukları.Elinde telefon var piçin ne hızda bağlandığımızı gösteriyor.Bağlanılan download/upload, ulaşılabilir hızı gösteriyor.Ben 1mbps'te bağlanıyor diyorum orda 1024/256 yazıyor aşağıda 9000'lerde bi şey gösteriyor.Ben 1mbpste bağlantı sağlanıyor dedikçe bana ulaşılabilir hızı gösteriyor.Sen modeme girmeyi vs. nerden biliyorsun felan dedi bana.Şu an 4mbps'e sabitlediler.Ve arıza'nın santral'de olduğunu söyledikçe benimle dalga geçtiler.Sen ne anlarsın vs. gibisinden.Ben 6 senedir 12-16 mbps kullanıyorum diyorum adamın bana söylediği şu "artık kullanamayacaksın".Bu nasıl bir anlayıştır arkadaş.Sinirden çatlayacağım şimdi.Eğer bilmeyen biri olsa 1 mbps'te bırakıp gidecekler haysiyetine geçirdiklerim.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.