< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ersin07 -- 20 Mart 2020; 13:40:17 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ersin07 -- 20 Mart 2020; 13:40:17 > |
Şimdi Turknet ile ilgili bazı konularda mutabık olalım.Turknet Vdsl Kampanyası Müşteri Hizmetleri ve Turknet Müşteri memnuniyeti Palavralari
1. Müşteri hizmetleri çağrı merkezi berbat durumun aciliyetini not alıyorum diyor başka bir numara yok. 2. Telefon bağlantısı yapıldı internet yoksa ve teknik sorun var derlerse bilin ki port yok oyalaniyorsunuz. 3. Telefon önden tahsis oluyor ki telefon veya adsl bağlantısı yapıldığı andan itibaren hizmet alınmaya başlandığı için fatura çıkıyor bunu da zaten ilk ay ücretsiz sizin çok kaybınız olmaz ama o zaman yine de siz bize ulaşın itiraz edersiniz deniliyor. 4. İlk üyelik için hiç bir şekilde olumsuz birşey söylenmiyor. Başka firmaların Fiberi varsa bile evet baglariz baglariz , veya port var mı diyorsun Telekom şuan port yok dedi diyorum hayır efendim var hemen bağlayabiliriz falavralari forumda epeyce var. Asıl dertleri telefon bağlanır port yoksa oyalanır, eğer başka firmanın Fiberi varsa Telekom baglayamaz başvurunuz iptal edilir. 5. Türktelekom alt yapısı olduğu için Türktelekom a herhangi bir yaptırımı olmuyor tamamen Türktelekom'un kucağına oturtmuş port talep eder keyfi olursa port baglar veya biri taşınacak veya internet i kapatacak ki port bosalsin da sana sıra gelsin. Aylarca bekleyen adamlar var. 6. Hizmetlerine okadar guvenmiyorlar ki Tabi port vs yüzünden çok iptal alıyor olmalılar ki İlk sözleşme gönderimi kargo ücretini bize odetiyorlar müşteri beklemez giderse kargo ücreti bize ek maliyet, kesin kalacak olsa karşılarlar. Bu da demek oluyor ki 200 kişi basvuruyorsa 100 kişide iptal ediyor. Halbuki ticari şirketler kargo ücreti 2-3 Tl olur biz 8-10 Tl oduyoruz anlasmamiz yok diye. Bunu bile odemedigine gore siz dusunun ki ne kadar iptal var.Ve bu kargo ücreti hiç etik değil. 7. Reklamlarında 100 mbit deniliyor ama aslında sözleşmeler o şekilde değil sizin hattıniz 50 mbit destekliyor diyor ona göre sözleşme imzalatiyor 51 76 100mbit şeklinde gidiyor sanırım web sitesi üzerinde var. Yani sözleşme 100mbit e kadar ne alırsanız şeklinde değil. Bu da güzel bir reklam taktiği. Yarın bir gün hat değerleri iyilesirse biz internet i yukseltiriz diyorlar ama bana dese ki senin bizle sozlesmen 51 mbit üzerine yapmıyorum dese ne olacak :) Hani 100mbit e kadardi reklamı ozaman 100mbit e kadar ne alırsanız o diye yap sözleşmeyi. Bunu mh ye söyledim biz sonradan attiririz sorun olmaz diyor eminim ki 75 mbit 100 mbit alsa hattın yapmaz ki zaten 100mbit alan yokmuş mh öyle dedi 76 max dedi. Yani gsm operatörleri onu çok yapıyor ornegin benim Vodafone hattım 4000 dk her yöne 4000 sms 8gb internet sadece internet bitiyor oda biliyor sms kullanımı az bol keseden veriyor gibi ama zaten kullanmiyoruz bu satış taktiği. 1000 dk vermiş çoğu telefon bile takmiyor Turknet bunu biliyor ve ya 100mbit e kadar diyor Genel alt yapı değerlerini biliyor ve zaten kimse 100mbit alamayacak 51 mbit 150gb akn paketi genel olarak gider bu da zaten ortalama çoğu sağlayıcı da +-10 15 tl oynuyor bi güzelliği taahhüt yok zaten taahhüt olsa müşteri alamaz. Özetle Turknet bu kampanyayi düşünen adamı gerçekten tebrik ediyorum o adamı bırakmayın asla ben kayseriliyim benim bile aklıma gelmezdi. Bunları burada yazıyorum ki belki mesajı begenirsiniz ve konu başına geçer mesaj ve kendilerine biraz çeki düzen verirler. Aynı şekilde Google üzerinden Turknet i araştıranlar buraya düşer ve neyin ne olduğunu anlar. Turknet İnternet i bağlanmayan (veya yeni başvuru yapacaklar) herkes neden oyalandigini öğrenmek için buradan port sorunu var mı kontrol edebilir. http://www.vodafone.com...net/fiber-sorgulama.php |
Başlığın adını değiştirmek lazım. Türknet bekleyenler grubu :D
|
Cakma Telekom :) hiç bulasmayin
|
Ev telefonu olmadan internet kullanamıyor muyuz?
|
Degerli Musterimiz, TURKTELEKOM WiFi iptal talebiniz isleme alinmistir.
Degerli Musterimiz, TURKTELEKOM Guvenlik iptal talebiniz isleme alinmistir. eyveda tt seni hiç özlemicem.. |
Kesinlikle katılıyorum yıllarca Türk Telekom kullandım 8mbit akk'li internete dünyanın parasını ödüyorduk adamlar akk'yi kaldırıp verebilecekleri maksimum hızı çok daha uygun fiyata verdiler üstelik taahhüt denen silahla üç kuruş daha az ödeyelim diye bizi esir alıyorlardı ne pahasına olursa olsun Türk Telekom kullanmamak bunların tekelini kırmak için çok çok önemli ellerinde ki alt yapı kozunu kullanıp firmaları ve kullanıcıları tehdit etmek ne demek mutlaka bunun bedelini ödemeliler.
|
Bu kadar kötü şeyi okuduktan sonra başvurmaktan vazgeçtim
|
Merhaba hiç kullanmadan 1 adet fatura ödedim. İptal SMS inden sonra fatura kesip ödemediğim için yasal işlem başlatacaklarını belirten sahtekar bir firmadır. Akşam eve geçtiğimde tüm tarihleri tek tek verip nasıl sahtekar bir firma olduklarını ve uzak durulması gerektiklerini ispat edeceğim.
Birisi okuyorsa hizmet no: 2642799539 |
Türk telekomdaki taahütümü bozup tüeknete gçetim 2 haftadır kullanıyorum ve sorunsuz çok şükür. altyapım çok iyi değil ama şuan 29 mbit downlaod ve 3 mbit uploadım var. snr 8 lerde ama hiç kopmadı.
türktelekom da taahütünüz var ve geçemiyorsanız yapacağınız işlem. Türk telekomun alt yapı sorgulamasından gidip alt yapısı olmayan bir adrese hat taşıma işlemi başlatın. 2 gün sonra sizi arayıp alt yapı olmadığını isterseniz iptal ettirebileceğinizi yada altyapı gelmesini beklemenizi söyleyecekler. (ben böyle yaptım.) Ancak unutmayın ki bunu sadece Türktelekomda saha ekibi arkadaşınız varsa yapın yoksa port yok diye aylarca beklersiniz. 2. geçme yöntemi. Referans sistemi ile hali hazırda ttnet aboneliğinizi iptal ettirmeden geçiş yapın bu en kolayı max 7 gün içinde internetiniz kullanıma açılır. 3.yeni abonelik yöntemi. İlk kez internet alacaksanız evinize. önce gidiyoruz türktelekomdan internet başvurusu yapıyoruz en ucuz pakete kotalı bile olur. telefon hattı ile beraber alın. internetiniz açılınca ertesi gün türknete geçiş için başvurun. diğer türlü sıfırdan türknet abonoliğiniz port yok diye aylarca sürebilir. Sorusu olan varsa özelden yazabilir.. |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi derniere -- 7 Mart 2016; 12:55:36 > < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fernandao -- 7 Mart 2016; 13:01:01 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-DA7034F2D -- 7 Mart 2016; 14:31:44 > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|