Şimdi Ara

Türk.net bağlantı problemi.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
533
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 2 aydır ara ara tahammül sınırlarını zorlayan hız ve ping problemleri yaşasam da son 4-5 gündür yaşadığım problem artık pes dedirtmek üzere. Önce internet kesilmese de telefondan çevir sesi gelmemeye başladı. sonrasında ise telefonda çevir sesi olmasına rağmen arama yaptığımda "yazılı talebiniz üzerine telefon hizmetinize son verilmiştir" ikaziyla beraber modemden de dsl sinyali alamamaya başladım.yani ücretini peşin aldıkları telefon ve internet hizmetini alamıyorum. Yavaş yavaş alternatiflere bakacağım sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Bu işte başka iş var, sizin yazılı talebiniz olmadan hizmetinizi nasıl kesiyorlar? oim'de ödenmemiş fatura gözüküyor mu? Süper zeka tt personeli devreleri karıştırmış da olabilir (yanlış port bağlama).
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    talep üzerine kesmeyi TürkNet yapar tt kablo sökse zaten anons duyamaz. Bu sefer Türknet taraflı bu. Port da buna istinaden kapatılmıştır ben tt nin oynadığını sanmıyorum farklı biri abone sonlandırmak isteyip de bir benzerlikten bu arkadaşın ki sonlanmış olablilir bence
  • Sorun nereden kaynaklanıyor bilemiyorum ama çok enteresan müşteri hizmetleri çalışanları olduğu kesin. hiç bir şey yapmadan "sorununuz çözüldü mü" diye geri dönüş yaptılar. Ben çözülmedi deyince durumu santrale bildirmek akıllarına geldi.yani en azından bana söylediği buydu, bildirip bildirmedikleri şüpheli, bekliyorum bakalım ne olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen hafta Superonline dan geçiş yaptım. Keşke geçmez olaydım diyorum. Türkneti kullanmaya başladığımdan beri sağlıklı bağlantı alamadım. Ara ara kopup duruyordu. Dün tamamen gitti. telefon çalışıyor, arama falan yapabiliyoruz ama internet yok. Arıza kaydı bıraktım ama ümidim yok açıkçası. Bugün TT 'ye başvuracağım. Sorun yaşarsam da orada yaşarım. Altyapı onların nasılsa öyle böyle çözerler sorun olursa da. 117 TL Superonline cayma bedeli de bana ders olsun. Kaşınma bedeli
  • Az önce tekrar müşteri hizmetlerini aradım. telefondan aldığım anonsla ilgili herhangi bir not alınmamış. müşterileri sallamiyorlar, aynı basma kalıp cümlelerle işlerini yapmaya çalışıyorlar. Bunların teknik destek ekibiyle uğraşa uğraşa, psikolojik destek ekibine ihtiyac duyar hale gelicem galiba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, performans sorununuzla ben ilgileneyim isterseniz. Bu sorununuzun detayını PM üzerinden GSM numaranız ile birlikte iletir misiniz?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.