|
Arkadaşlar merhaba, Cuma gününden itibaren vdsl bağlantımda sürekli kopma meydana gelmekteydi. Arıza kaydı oluşturdum pazartesi ekip geldi sorunun daire içi kabloda olduğunu söyledi ve kabloyu değişip gitti. Sonraki günlerde kopma sorunu devam etti bu sefer tekrardan ekip yönlendirildi. Bugün ekip geldi test yaptı ve sorunun bina içindeki kutudan daireye gelen kabloda olduğunu modemle ilgili sorun olmadığını söyledi. Ben de bunun üzerine elektrikçi çağırıp akşam vakti binadan daireye sıfır kablo çektirdim ancak sorun hala devam ediyor. Sorun modemle alakalı olabilir mi yoksa farklı bir durum mu vardır bilemedim. Evden çalışıyorum ve bu süreçte iş yapamaz hale geldim. Elektrikçiye 1500₺ verdim sırf sorun kabloda dediler diye. Eğer bu sorunun kaynağı modem ise bu fuzuli masraflarla alakalı ne gibi talepte bulunulabilir? Gerçekten yıldım artık başım ağrımaya başladı sürekli internet şimdi gidecek mi diye düşünmekten. Daha önce bu tarz problem yaşayıp çözümünü bulan arkadaş var mı? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt

kullanıcısına yanıt

Hızlı






