Şimdi Ara

TOYOTA COROLLA CROSS HYBRİD 5.NESİL HİBRİT TEKNOLOJİSİ.DONANIM HABER GÖKHAN AYDIN 08.03.2025

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
519
Cevap
35
Favori
27.472
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar selamlar herkese beni tanıyan veya tanımayan düm dostlara selam olsun


    2024 yılı aralık ayı itibarı ile Toyota Corolla Cross sahibi oldum.buraya nasıl gelindi kısaca özetlemek gerekirse c sınıfı bir SUV arayışındaydım ve son kullandığım PSA grubu dizelden


    arızaları ancak satarak kurtulabildiğim bir duruma gelmişti.üzülerek söylüyorum durum bu.


    sonra piyasada en sorunsuz araç araştırmam başladı ve suv leri araştırdım 1.800 gibi bir bütçeyle.


    renault duster a baktım ehh..


    renault austrial iyiydi sanki ama en ful paketde bile adaptif hız sabitleme yoktu.


    biraz video ve içerik seyrettim ve karşıma toyota seçeneği çıktı.araç yok bayilerde test dahi yapamadım o denli.


    içeriğine baktım


    corolla ve toyota aşinaydı zaten bana.


    firma 2020 yılında TNGA-C paltformu üzerine inşa ettiği CHR den büyük RAV 4 den küçük crosssover

    olarak karşıma çıktı.


    firma 2023 itibariyle Corolla Cross u,Japonya,Tayland;Tayvan,Brezilya,Amerika,Malezya,Çin,Güney afrika ve Pakistanda üretmektedir.


    benim aldığım araç Japonya üretimi..)


    çok kafa karıştırmadan araç 5.nesil hibrit teknolojisi kullanıyor.


    1.8 litre atmosferik atkinson çevrimli bir motoru var.


    Toyota Safety Sense 3 aktif güvenlik sistemleri en baz donanımda dahi standart bunlar kabaca neler..


    *** yaya ve bisiklet motosiklet algılayıcılı çarpışma sistemi PCS

    *** kavşakta çarpışma önleme sistemi ITA

    *** karşı yönden gelen araç çarpışma önleme sistemi

    *** acil durum direksiyon desteği ESA

    *** akıllı adaptif hız sabitleme sistemii tüm hızlarda ACC

    *** sollama desteği

    *** otomatik yanan uzun farlar AHB

    *** akıllı şerit takip sistemi LTA

    *** trafik işareti algılama sistemi..

    *** hız sınırlayıcı ASL

    *** düşük hızlarda ani hızlanmanın kontrrol altına alınması sistemi

    *** acil durum sürüş durdurma sistemi EDSS

    *** elektronik fren gücü dağıtımı EBD ve ABS

    *** acil fren uyarı sistemi EBS

    *** fren destek sistemi BA

    *** ikinci çarpışma fren sistemi SCB

    *** araç hızına duyarlıelektronik kontrollü direksiyon sistemi EPS

    *** aktif viraj yardımcısı ACA

    *** viraj hızı yönetimine sahip radar seyir kontrolü

    *** yönlendirme destekli araç denge kontrol sistemi S-VSC

    *** elektronik çekiş kontrol sistemi TRC

    *** lastik basınç uyarı sistemi TPWS

    *** yokuşta kalkış destek sistemi HAC

    *** arka koltuk ahatırlarıcı..

    *** frende tutma sistemi BH

    *** araç içi acil çağrı sitemi e-call


    bu yazdıklarım en baz donanım olan flame paketin güvenlik özellikleri ve bunlar standart olarak geliyor


    bunlara arka kamere kablosuz şarj ve kablosuz apple car play ide eklemeliyiz.


    4.460 mm uzunluğa ve 1.825 mm de genişliğe sahip yükseklik 1.620 mm

    ve 2.640 mm de aks aralığı mevcut


    bagaj kapasitesi tavana kadar olan dikey alan ile birlikte 525 litre koltuklar yatırıldığında bu alan 1.320 litreye ulaşıyor.


    aracın hibrit çalışma sistemi kısaca bu videoda


    TOYOTA COROLLA CROSS HYBRİD 5.NESİL HİBRİT TEKNOLOJİSİ.DONANIM HABER GÖKHAN AYDIN 08.03.2025Thái Đoàn Trầnyoutube
    This video for easy understanding about How Toyota Hybrid system works.
    https://www.youtube.com/watch?v=jNuixuVhc5E&ab_channel=Th%C3%A1i%C4%90o%C3%A0nTr%E1%BA%A7n

    çok kafa karıştıran bu sistem aslında çok basit kullanıcı tarafında..


    istanbul şehir içinde ben çok rahat 5 litrenin altında gezebiliyorum


    aracım daha 300 kmyi görmedi.


    kendi aracımdanda görseller koyacağım global ve dünya çapından içerik ve


    resimlerde koyalım kısaca aracın karoser ve teknik görünüşü

    TOYOTA COROLLA CROSS HYBRİD 5.NESİL HİBRİT TEKNOLOJİSİ.DONANIM HABER GÖKHAN AYDIN 08.03.2025


    TOYOTA COROLLA CROSS HYBRİD 5.NESİL HİBRİT TEKNOLOJİSİ.DONANIM HABER GÖKHAN AYDIN 08.03.2025



    ve genel hibrit yerleşimi



    TOYOTA COROLLA CROSS HYBRİD 5.NESİL HİBRİT TEKNOLOJİSİ.DONANIM HABER GÖKHAN AYDIN 08.03.2025



    genel araca bir bakış



    TOYOTA COROLLA CROSS HYBRİD 5.NESİL HİBRİT TEKNOLOJİSİ.DONANIM HABER GÖKHAN AYDIN 08.03.2025


    TOYOTA COROLLA CROSS HYBRİD 5.NESİL HİBRİT TEKNOLOJİSİ.DONANIM HABER GÖKHAN AYDIN 08.03.2025


    TOYOTA COROLLA CROSS HYBRİD 5.NESİL HİBRİT TEKNOLOJİSİ.DONANIM HABER GÖKHAN AYDIN 08.03.2025


    TOYOTA COROLLA CROSS HYBRİD 5.NESİL HİBRİT TEKNOLOJİSİ.DONANIM HABER GÖKHAN AYDIN 08.03.2025


    TOYOTA COROLLA CROSS HYBRİD 5.NESİL HİBRİT TEKNOLOJİSİ.DONANIM HABER GÖKHAN AYDIN 08.03.2025


    TOYOTA COROLLA CROSS HYBRİD 5.NESİL HİBRİT TEKNOLOJİSİ.DONANIM HABER GÖKHAN AYDIN 08.03.2025


    TOYOTA COROLLA CROSS HYBRİD 5.NESİL HİBRİT TEKNOLOJİSİ.DONANIM HABER GÖKHAN AYDIN 08.03.2025


    TOYOTA COROLLA CROSS HYBRİD 5.NESİL HİBRİT TEKNOLOJİSİ.DONANIM HABER GÖKHAN AYDIN 08.03.2025


    TOYOTA COROLLA CROSS HYBRİD 5.NESİL HİBRİT TEKNOLOJİSİ.DONANIM HABER GÖKHAN AYDIN 08.03.2025


    çok kafa karıştırmadan araç bu içi çok modern değil malesef ama kendisi düz ve yalın sorunsuzluk ve ekonomi tabanlı bir içeriği var.


    herşeyden önce Japon malı bu bile başlı başına bir kriter


    eğer sorunsuz düz bir C suv arıyorsanız beklentiler ve Görece diğer kısmı


    beni tanıyanlar bilecektir aldığım ürünleri araştırma konusunda tez veya doktora yazacak kadar


    araştırırım bu üründe onlardan biri.


    birde whatsap grubu kurduk aracı almak isteyen veya araç sahibi arkadaşlar hiç çekinmeden bana ulaşabilirler.


    0530 109 34 52 numaramız.


    ben kimim kısaca gökhan AYDIN


    elektrik teknikeri 50 yaşında F 1 tutkunu ve Die Cast F 1 kolleksiyonu sahibi


    kitap kurdu entellektüel bir beyefendiyim kendi çapımda


    ikamet ilim istanbul


    selam ve sevgilerimle..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TEPEE PREMİUM PACK -- 10 Mart 2025; 17:31:26 >



    _____________________________




  • Çok teşekkür ederim kardeşim


    iyi dilekler için teşekkürler daha iyileri senin olur inşallah..


    zaman ve tecrübe seni evriltiyor.


    ve daha başka kriterleri öne koyuyorsun benim yaşım ve üstü için artık sorunsuz ürün kırmızı çizgi..


    bmw mercedesde kullandım ama onların alayı nazlı ve sorun çıkarmaya çok meyilli ürünler.


    japon aracı düz sade yalıtımı az..


    bozabileceğin bir parça yok..)


    düşünceme atkinson çevrimli atmosferik turbosu olmayan bir motor var araçta..)


    4 silindirli sıralı 16 subap DOHC VVT-i sıralı çok noktalı port enjeksiyon..


    ve aracın bir şanzıman sistemi nerdeyse yok


    planet dişli grubu ve gezegen dişliler ve güneş dişlişi,sonsuz bir devir aralık bunları 2 adet elektrik motoru destekliyor


    yani tamam bu şanzıman öyle çtum kaçtım yokuşta birini tokatladım işi değil


    kabul makul stabil ve bozabileceğin bir noktası yok.


    ne bileyim bit tork konvertörü yok..


    yağın içinde bir triger kayışı yok mesella.


    marş yok.


    baskı balata yok


    çift kavrama ve diskler yok


    debriyaj yok yok oğlu yok..)


    bunları yazmak bile çok eğlenceli aracı kullanınca elektrikle kalkış ve sessizlik


    o ince tiz ağlamamsı ses farklı bir duydu ilk kalkışdaki.


    düz ve eğlenceli bir orta yaş grubu ve sade otomobil kullanıcı profili için ideal aslında..

    selamlar ara buraya yazıyoruz servisten yaz sonrası değişim makyaj olabilir demişlerdi net olmamakla beraber..

    karar sizin araç olmuyor ve stokları size yedirmiyorlar

    bayi efradı ve sansarlar..

    gelen zamlarda cabası

    zaten ürün aynı olduktan sonra iki panjur bir tampon farklı olsa ne..

    bu görece tabi..

    5. nesil hibrit 10 yıl garanti,tam bağımsız süspansiyon ve sense 3 güvenlik paketi kablosuz apple car play

    kablosuz şarj bile en boş paketinde var.

    en donanımlaı ve en sağlam C suv

    üstelik kavrama.baskı balata,tork konvartörü,çift kavrama marş motoru v kayışı ve alternatörde içermiyor.

    ben ve buradaki birçok kullanıcı bu dumuma kabulüz..

    Arkadaşlar selamlar herkese..


    son zamanlarda bana sık sorulan tartışdığımız fikir beyan ettiğimiz konuları toparlarsak..


    özellikle ben nıssan qq bakıyorum cross ile nasıldır sualleri çok alıyoruz.


    cross performans olarak üzermi..)


    de en bariz sorulardan


    nıssan için konuşmam gerekirse yıllar önce +2 dedikleri bir modeli kullandık suv modeli idi kronik turbo arızası nedeniyle sattık piyasadaki tüm qq larda vardı bu arıza..


    nıssan reno ortaklı bir şirket


    aracı ve performans değrlerini hiç araştırmadım ben araç alırken sorunsuzluk parametreme uymadığı için direkt elemiştim..


    cross a gelirsek bir performans aracı değil..


    çok okuyor ve gülüyorum araç ilk kalkış ve çalıştırmalarda iyi sonraki hızlanma ve ani gazlamalarda çok bağırıyor buda sürüş keyfimi törpülüyor çok üzücü araçtan soğudum satımm gittim vs..)


    SEN NE ALDIĞINI BİLMEYEN BİR PROFİLSİN BU SANA MÜSTEHAK..)


    EVET ŞEKİL ŞEMAL TAMAM İÇİDE DOLUDUR HESABI..)


    bu araçları almadan önce özellikle cvt veya e-cvt denen şanzımanın nasıl çalıştığını ve sizleri nelerin beklediğini bir öğrenin


    ne aldığını bilmeden SUV alıp ertesi gün satan profilden bahsediyorum..)


    o kick down yapıp bağırtdığınız vites dişlisi yada baskı balata bu araçta yok bunu unutun


    biraz araştırıp öyle alın lütfen bizleri de gereksiz yormayın..(


    bir gezegen dişli ve planetdişli grubundan bahsediyoruz ortada güneş dişlisi ile size 2 elektrik motoru yardımı ile sonsuz vites ve devir aralığı veriyor..



    ışıklarda gazlarım basarım uçar gider,şunu tokatlar bunu şu yokuşta ipe dizer diğerini ağlatırım bir araba değildi bu..)

    diğer baskı balata çift kavrama tork konvertörü ve turbo deneyimlerini unutun onlar yoklar..2.vites 3000 devir redline bunlar yok..


    sakin kullanım az yakıt cool takılma var.sorunsuzluk ve basitlik var

    marş motoru ve kayışı alternatör turbo bunlar yok.


    cross düz basit sorunsuz sade az yakan bir ürün ve e-cvt ile farklı bir sürüş karakteri ile kullanıcı kitlesi ile buluşuyor.


    aracı incelerken şanzıman ve nasıl çalıştığı hakkında bilgi sahibi olup araştırın yeterli olacaktır


    ben 5000 km ye geldim gayet keyifli ve eğlenceli bir sürüşü var konforlu ve güvenli..

  • Tasseldorfla kapışır bu konu

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Hayırlı olsun Gökhan bey @TEPEE PREMİUM PACK Güzel günlerde kullanmanızı dilerim.


    Hybrid konusunda eniyi araçlardan birini almışsınız. Umarım memnun kalarak uzun yıllar kullanırsınız.



    TOYOTA COROLLA CROSS HYBRİD 5.NESİL HİBRİT TEKNOLOJİSİ.DONANIM HABER GÖKHAN AYDIN 08.03.2025
    _____________________________
  • Mand1ra_Hekimi kullanıcısına yanıt

    sesli güldüm emiii))))



    ben 2009 üyesiyim ve sevilen bir karakterim otomobil genel buluşmalarına çok katıldım eski dostlar beni hatırlayacaklardır..


    amacımız keyif ve güzel paylaşımlarla olayı tatlı ve güzel kaliteli içeriklere dönüştürmek.


    bir yarış ve kapışma asla söz konusu değil


    ama bir rol model veya vizyon olarak

    emsal alınabilirmi kesinlikle evet..

    _____________________________
  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun hocam baştacısın takılıyoruz onlar da forumun renkli arkadaşları😁

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • yildiz kullanıcısına yanıt

    çok teşekkürler iyi dilekler için


    daha iyisi sizlerin olsun


    hybrid konusunda honda ve toyota vardı araştırma listemde bu kısmet oldu


    ve toyotanın prius ile başlayan serüveni ve uzmanlık zamanı ve tecrübe birikimi daha ağır bastı diyelim kısaca..

    _____________________________
  • Mand1ra_Hekimi kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkürler çok sağolasın bu platformu seviyorum



    iyi nitelikli ve bu işlere gönülveren profiller ya yönetimce susturuluyor yada üyelere küsüp gidiyorlar


    burda zaman harcamak istemiyorlar malesef


    ben tam tersini yapmaktayım



    diğer sosyal mecralarda nerdeyse yokum diyebilirim


    instaya ara sıra bir iki resim hepsi odur gerisinde buradayım


    çok teşekkür ederim güzel dilekler için daha güzelleri senin olsun

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Yeni Honda HRV e-hybrid
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Bu gokhanlar hep boyle arabalarini tanitmayi seviyor demek benim de adim gokhan :). Guzel konu ama biraz daha gelistirin bence. Hibrit sistemleri cogu kisi tanimiyor anlamiyor cok basit birsey saniyor daha cok aciklamak lazim.

    Birde ben tam bilgiye ulasamadim, elektrik motorlarinin guclerini biliyormusunuz cekisten sorumlu olan ve jenerator olan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 8 Mart 2025; 18:50:55 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt

    Sevgili Adaşım isim anlamında


    üstadım demek isterim.aslında.


    konuya hakimiyet anlamında

    toyotada toplam torku kimseye söylemiyorlar bu bir sır gibi..içten yanmalı ve elektrik motorlarının ayrı ayrı torkları var mesela..


    motor kodu ve gücü elektrikli bileşenler ve toplam tork güç ve karakter eğrileri ve bilgileri için


    uğraşmaktayım


    honda cephesi içinmi sorunuz


    toyotamı


    evet konu gelişime çok açık bir şekilde insanlara bu ürünleri anlatmak ve kafalarındaki önyargıyı kırmak gerekiyor.


    F1 yakından takip ediyorum 2005 den beri


    ve hala aktifim Fernando ALONSO fanıyım


    ve Alonsonun kullandığı 1:18 ölçekli f1 aracı kolleksiyonum var..


    ikamet iliniz neresi ben istanbuldayım 150 metreden panaromik boğaz manzaralı bir işletmede görev yapıyorum


    bir kahve ısmarlamak ve sohbet etmek isterdim müsait zamanınızda.

    _____________________________
  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt

    nezaketiniz için teşekkür ederim, est. üstad filan bizim meslekte çok kullanılsa da hiç haz etmem siz büyüğümsünüz zaten ben 43 yaşındayım.


    bende istanbuldayım; davetinize icabet etmekten mutluluk duyarım ama mesleki açıdan zor bir dönemdeyim (mali müşavirim)



    ben corolla nın elektrik motor güçlerini sormuştum, hondadakileri biliyorum 70kw jeneratör 90kw çekişten sorumlu olan motorun güçleri.


    telefonunuzu vermişsiniz wp den ulaşırım size.


    hayırlı olsun arabanız tekrardan.


    boş vakit bulursak iki sistemin eş trafik ortamında tüketimini filan da ölçebiliriz bilgilendirici olur.


    hayırlı günler dilerim

    _____________________________
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt

    Gökhan bey selamlar

    bende 50 yaşındayım


    bende Hocam lafına çok sinir oluyorum öğretmen tamam


    inana biriyim camide tamam...)


    ama dışarıda ve genel kullanımda bende hazzetmeyenlerdenim.


    evet 2 aracı karşılaştırma vs tipi içerikler güzel olur varım


    hem veri toplar hemde kullanıcıları bilgilendirmek güzel bir durum olur.


    72 kw benzinli motor 97 hp


    142 tork 3600 devir


    elektrik tarafı


    70 kw 94 hp 185 tork


    lityum -iyon 4.08 AH


    toplam sistem güç 140 hp 104 kw


    gibi kabaca

    _____________________________
  • toyotanın katalogunda 2. elektrik motorunun gücünden bahsetmiyor bende onu bulamadım bir türlü.


    hondanın katalogunda da toplam güç ve torktan bahsetmiyor.


    tuhaf bu markaların katalog verisi verme şekli.

    _____________________________
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt

    jeneratörden bahsediyorsun


    sanırım evet o hiçbir mecrada yazmıyor..


    ben kitapçığada baktım ama orasıda sanki sizi servise yönlendiren


    bir yazı bütünlüğü gibi..


    teknik olarak neredeyse hiçbir detay yok


    her durum ve arıza için servise gidin veya çağırın diyor.


    teknik olarak bazı detayları paylaşmıyorlar.


    benim gördüğüm

    _____________________________
  • Gökhan abi hayırlı olsun, orta yaştan sonra araba alırken sorunsuzluk en önemli kriter olacağını ben de sonradan anladım, Mercedes dahi artık sorun çıkarıyor. İstemeyerek de olsa, sanırım yakın zamanda günlük kullanım için ben de bir Japon alacağım.

    _____________________________
    Copyright © 2011/2012/2013/2014/2015/2016/2017/2018/2019/2020/2021/2022/2023 Burada yazdıklarımın tamamı hayal ürünüdür ve gerçek değildir, zotacing sorumlu tutulamaz...Yazdıklarıma inanmayın ve üzerinize almayın/alınmayın.
  • Otobanda 140 ve üzeri direksiyon hafifliyor mu ? Güven veriyormu araç?
    corolla sedan hybrid ,1.5 e gore daha yüksek ve tutunmasi daha az idi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • zotacing kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkür ederim kardeşim


    iyi dilekler için teşekkürler daha iyileri senin olur inşallah..


    zaman ve tecrübe seni evriltiyor.


    ve daha başka kriterleri öne koyuyorsun benim yaşım ve üstü için artık sorunsuz ürün kırmızı çizgi..


    bmw mercedesde kullandım ama onların alayı nazlı ve sorun çıkarmaya çok meyilli ürünler.


    japon aracı düz sade yalıtımı az..


    bozabileceğin bir parça yok..)


    düşünceme atkinson çevrimli atmosferik turbosu olmayan bir motor var araçta..)


    4 silindirli sıralı 16 subap DOHC VVT-i sıralı çok noktalı port enjeksiyon..


    ve aracın bir şanzıman sistemi nerdeyse yok


    planet dişli grubu ve gezegen dişliler ve güneş dişlişi,sonsuz bir devir aralık bunları 2 adet elektrik motoru destekliyor


    yani tamam bu şanzıman öyle çtum kaçtım yokuşta birini tokatladım işi değil


    kabul makul stabil ve bozabileceğin bir noktası yok.


    ne bileyim bit tork konvertörü yok..


    yağın içinde bir triger kayışı yok mesella.


    marş yok.


    baskı balata yok


    çift kavrama ve diskler yok


    debriyaj yok yok oğlu yok..)


    bunları yazmak bile çok eğlenceli aracı kullanınca elektrikle kalkış ve sessizlik


    o ince tiz ağlamamsı ses farklı bir duydu ilk kalkışdaki.


    düz ve eğlenceli bir orta yaş grubu ve sade otomobil kullanıcı profili için ideal aslında..

    _____________________________




  • donanimforumuser D kullanıcısına yanıt

    hıza duyarlı elektronik kontrollü direksiyon sistemi en baz donanımda bile standart..araç hızlandıkça direksiyon sertleşiyor..


    tüm versiyonlarda tam bağımsız süspansiyon var arkalarda bu ciddi konfor farkı yaratıyor..


    içinde 4 yetişkin


    kavacıktan polonezköy dereiçindeki pinikçilerin olduğu kıyı şeridi boyunca


    aracın limitlerini bayağı zorladım gidiş geliş..


    en ufak bir kayma kopma ve savrulma söz konusu değildi...


    yol tutuşu başarılı limitler dahilinde ve direksiyon tepkimeleri gayet yerinde.


    virajlar artık çok eğlenceliler.


    kayma kopma ve sizn kontra ile düzeltmeniz gibi aksiyonlara bu araçda hiç gerek yok.

    _____________________________
  • Gökhan bey merhaba. Bende C SUV bakıyorum, sorunsuzluk esas beklenti olunca en tepedede toyota oluyor haliyle. Mümkünse size birkaç şey soracağım.

    Araç farklı mecralarda makyajlanmış, bize gelişi ile ilgili bir bilginiz varmı?

    Süspansiyon, yol tutuş yakıt tüketimi ve şehir içi konforu ile ilgili güzel şeyler söylenirken otoyol hızlarında izolasyonun kötü ve aracın çok sesli olduğu söyleniyor, sizin değerlendirmeniz nasıl?

    Orta kol dayama biraz kısa gözüküyor, çözüm üreten oldumu?

    2 elde bakıyorum bir yandan, hangi paketi önerirsiniz?

    _____________________________
  • allforone kullanıcısına yanıt

    ateş olmayan yerden duman çıkmaz lafı anlattıklarınız ile tam örtüşüyor..


    şöyleki..


    şöyleki ilk mesajımda üretim ülkeleri yazıyor

    malezya ve tayland da makyajlı halleri mevcut.benim bildiğim taylanda 2024 de gittiğimde görmüştüm kısmetse bu senede oraya gitmek istiyorum resimlerim güncel halini..

    bizim buraya bir şey düşünmüyorlarmış bana Kar plaza satış sorumlusu Mert beyin ifadesi..



    evet sayılan ifadelerin hepsi doğru,şehiriçi yakıt yol tutuş konfor çok iyi


    izalasyonu çok iyi değil limitler dahilinde bu segmentde rakiplerine göre nasıl onu ölçme şansım olmadı bir başka C suv modeli kullanmak gibi.


    kıyas ona göre yapılmalı.


    sesli derken sanırım E-cvt şanzımanın nasıl bir kullanım eğrisi olduğunu bilmeyen grubun araçtan düz benzinli ve vites dişlileri olduğunu sanan


    kitlenin aracı gazlayıp özellikjle yokuşlarda bağırması hadisesinden bahsediyorlar.


    bilinmeyen ve çok kişinin klasik cvt kasnak kayış diye düşündüğü sistem bu araçta yok.


    onun aksine bir planet dişli sitemi ve içindeki gezegen dişli sistemi ve güneş dişlisinden ibaret


    ve 2 elektrik motoru..


    sistem komple dişlilerden ibaret kısaca


    gazı kökledim 8.vites dişlisi diye bir kavram yok


    size sunulan hız eğrisi ve vitesi sonsuz..aralıkta.


    hal böyle olunca bu motor ve elektrik güç ünitesi


    size istenilen hızı kısa sürede veremediği için sesini duyuruyor.


    aracın motoru atkinson çevrimi ile çalışan atmosferik gayet sağlam ve yenilenmiş bir motor bu ünite elektrik motoru ile kombine çalışıp size makul oaranda toplam tork ve güç üretiyor kısaca 140 hp güçten bahsediyoruz.


    bağırıyor diyenler araçtan düz benzinli veya dizel performansı arayan veya turbo benzinli performansı bekleyen kişiler.


    bende sorunsuzluk diye çıktığım yolda toyota ile tanıştım ve arkadaş olduk


    şu anda iyi gidiyor..


    yalıtım size kalmış bir seçenek örneğin aracı çok konforlu hale getirebilirsin uzun süre binmek için


    ziebart da alt koruma davlumbaz içide dahil zift kaplatmıştım harkulade olmuştu


    bunu kapı motor ve tüm aracın üst kısmına yapabilirsiniz


    test edin görün yazıklarımı daha net olur sizin için


    beklentileriniz ve görece..


    kol dayama küçük evet çözüm yapan olmadı gruptan.


    sistemi tekrar bozmak ve yenilemek araç üstünde mümkün olmuyor


    ben şahsen passıon x pack olanı alırdım


    en dolusu ama ben sıfır almak istedim ve en boşunu bulabildim..)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TEPEE PREMİUM PACK -- 8 Mart 2025; 21:35:20 >
    _____________________________




  • ilk ithal edilenler asyadan,
    sanirim japonya avrupa ile anlasma yaptigi icin artik japonyadan geliyor,
    sizin bilginiz var mi bu konuda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi donanimforumuser -- 8 Mart 2025; 21:38:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.