Yarbay
17 Ağustos 2004
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
12 üye
Görüntülenme
Toplam: 199 (Bu ay: 2)
Gönderileri
Bugün Frankfurt Otomobil Fuarında tanıtılan ''Yeni Megane RS''

Rakiplerinin aksine 2.0lt yerine Renault Alpine A110 da yeni kullanılan 1.8 Turbo 280ps ve 390nm Tork..

2018 sonunda 300+ Trophy versiyonun geleceğide belirtiliyor..



@@@ Yeni Renault Sport MEGANE 4 RS @@@ 2018@@@ Yeni Renault Sport MEGANE 4 RS @@@ 2018@@@ Yeni Renault Sport MEGANE 4 RS @@@ 2018@@@ Yeni Renault Sport MEGANE 4 RS @@@ 2018@@@ Yeni Renault Sport MEGANE 4 RS @@@ 2018@@@ Yeni Renault Sport MEGANE 4 RS @@@ 2018@@@ Yeni Renault Sport MEGANE 4 RS @@@ 2018@@@ Yeni Renault Sport MEGANE 4 RS @@@ 2018@@@ Yeni Renault Sport MEGANE 4 RS @@@ 2018
Yarın Frankfurt Otomobil Fuarında tanıtılacak olan ''Yeni Megane RS''

@@@ Yeni MEGANE RS @@@ 2018@@@ Yeni MEGANE RS @@@ 2018@@@ Yeni MEGANE RS @@@ 2018@@@ Yeni MEGANE RS @@@ 2018@@@ Yeni MEGANE RS @@@ 2018@@@ Yeni MEGANE RS @@@ 2018@@@ Yeni MEGANE RS @@@ 2018@@@ Yeni MEGANE RS @@@ 2018@@@ Yeni MEGANE RS @@@ 2018
...
Arkadaşlar '' Süresiz Yoksulluk Nafakasının Süreli olması '' Sosyal Devlet anlayışının gereğidir. Lütfen her duyarlı vatandaş kampanyayı imzalayıp desteğini göstersin. Kadınlara verilen bu pozitif ayrımcılığa hayır diyelim..

https://www.change.org/p/s%C3%BCresiz-nafaka-zulm%C3%BCne-son-verin-30-yildir-uygulamada-olan-bu-%C3%A7a%C4%9Fdi%C5%9Fi-yasayi-l%C3%BCtfen-g%C3%BCncelleyin-s%C3%BCresiz-yoksulluk-nafakasi-zulm%C3%BCne-son-verin?recruiter=62233991&utm_source=share_petition&utm_medium=copylink

 @@@@ Süresiz Yoksulluk Nafakasının Süreli olması @@@@



lütfen gereksiz cevap yazmayınız.
Arkadaşlar '' Süresiz Yoksulluk Nafakasının Süreli olması '' Sosyal Devlet anlayışının gereğidir. Lütfen her duyarlı vatandaş kampanyayı imzalayıp desteğini göstersin. Kadınlara verilen bu pozitif ayrımcılığa hayır diyelim..

https://www.change.org/p/s%C3%BCresiz-nafaka-zulm%C3%BCne-son-verin-30-yildir-uygulamada-olan-bu-%C3%A7a%C4%9Fdi%C5%9Fi-yasayi-l%C3%BCtfen-g%C3%BCncelleyin-s%C3%BCresiz-yoksulluk-nafakasi-zulm%C3%BCne-son-verin?recruiter=62233991&utm_source=share_petition&utm_medium=copylink

 Süresiz Yoksulluk Nafakasının Süreli olması
Arkadaşlar merhaba,

Bu forumda yaklaşık 17 yıllık kullanıcıyım (yaş 40) çocukluğumuzdan beri ailemizde farklı Mercedes-Benz ''E ve S'' serisi araçları kullanıyoruz.
Halen baba yadigarı 87 model W124 kasa 300E sahibiyiz ve çok severek biniyoruz. Bunun yanında 3 yıldır 2008 Subaru Imreza aracımız vardı.

Geçtiğimiz yaz aylarında aracımızın modelini yükseltmeye karar verdik ve satışa çıkardık nitekim piyasası pek yok denilen aracımızı ciddi anlamda
temizliği ve titiz bakımı nedeniyle ilanı verdiğimiz günün ertesi günü elden çıkardık. Aynı gün Ankara Subaru bayisine giderek araçları test etmeye başladık.

C segmenti araçlar içinde Sürekli Simetrik 4 çeker sistemi ve Boxer motoru nedeniyle Subaru Impreza'nın yeri bizim için çok ayrıdır.
Aracımızı çok memnun kalarak kullandık ve yine (her ne kadar ülkemizde tutulmasada) Subaru almak üzere ilk olarak buraya uğradık.

Aracımızı çoğunlukla eşim okula gidiş gelişlerde kullanacağı için her zamanki gibi önceliğimiz sağlamlık (güvenlik ve uzun ömürlü sorunsuzluk) üzerine kuruluydu.
Bu nedenle önce Subaru sonra Volvo bayilerinde XV ve V40 modellerini test ettik. XV zaten bildiğimiz Subaru genleri taşıyan 2012-2016 arası Impreza
modelinin yerden yükseltilmiş versiyonu olarak piyasadaydı. Ancak ülkemizde sadece 1.6lt atmosferik motor ile CVT kombinasyonu gelişi bizi hem yakıt
hemde rakiplerine oranla performans anlamında biraz düşündürdü. Artık daha iyi rampa tırmanan tabiri caizse keçi gibi bir araç istiyorduk.

Önceliğimizi olan sağlamlık kavramına dizel otomatik mutlak olsun mantığınıda ekledik ve Ankara'daki neredeyse tüm bayileri gezmeye karar verdik.
Sırasıyla aynı ay içinde Golf 7 , Opel Astra, i30, 308, A3, 116i, A180, Mazda3 / CX-3, V40, XV, Civic ve Focus gibi C segmentinin sözü geçen araçlarını test ettik.

Fakat Renault markasına bilerek gitmedim çünkü geçen yıl arkadaşımın aldığı Megane 3 aracı kullandığımda bu saydıklarımla kıyaslama bile yapmayacağım için
gitme gereği bile duymadım. Hatta öneren birkaç kişiye bu fiyat aralığında Renault Megane 3 ten fazla ne yapabilirki diyerek büyük konuştum bile diyebilirim..

Gelelim Yeni Megane 4 ile ilgili bölüme..

Otomobil konusuna hasta derecede ilgili olduğumuz için etrafımızda yine bizim gibi arkadaşlarımız mutlaka oluyor bilirsiniz. Yine bu konuyu konuştuğumuz bir gün
biri Honda CRV diğeri BMW 3 kullanıcısı olan arkadaşlarımdan yeni Megane 4 ile ilgili ''mutlaka gidip test etmelisin'' , ''senin gibi otomobillere meraklı biri böyle ön yargılı
konuşmamalı'' , ''bizde kullanınca çok şaşırdık'' diye yoğun ısrarı ve önerisi ile karşılaşınca yeni Renault Megane 4 ü test etmeye karar verdik. Zaten bir tek o kalmıştı..

Ankara Renault Mais bayisine gittiğimizde ve aracı ilk gördüğümde dizayn anlamında çok beğendik. Renault dizayn şefi ''Laurens Van Den Acker'' bu araçta ciddi anlamda ustalığını konuşturmuş. Ön ve arka kimlik niteliğindeki özgün tasarımın nereden ilham alındığı konusu ise konsept ve pist yarışlarında kullanılan Renault RS-01



Aracın içine geçtiğimizde özellikle bir Megane'dan beklemediğimiz sadelikte bir kalite ve hissiyat bizi şaşırtmayı başardı. Oturma pozisyonu kumandalar malzeme kalitesi bu sefer
istenen fiyatlara göre piyasaya bakıldığında makul gelmeye başladı. Yoksa Megane 3 ü kullanıp Megane 4 ü incelemeden piyasayı düşündükçe bu fiyatlara kafamızda bişeyler asla yerine oturmuyordu. Bu bence Renault markasınında hatasıydı çünkü ülkemizde satılan diğer markaların modelleri 3-4-5 diye birbirini takip etmiş ve kaliteyi her seferinde yükselterek bugünlere gelebilmişlerdi. Yani Golf 6 neyse Golf 7 onun biraz daha rafine biraz daha sessiz daha az yakan daha performanslı haliydi. Ancak Megane 3 ile Megane 4 arasında böyle bir bağlantı kuramadık.

Bu nedenle kafamızdaki ön yargıları aracı görüp incelemeden yıkmayı başaramamıştık ve o nedenle test etmeye gitme gereği bile duymamıştık ama hata yaptığımızı anladık.
Aracı test ettiğimizde öncelikle sürüş pozisyonu, direksiyon tepkileri, fren performansı ve dengesi ile ciddi anlamda iyileştirilen viraj performansı bizleri etkilemeyi başardı.
Asıl en önemli konu ise dizel motorun sessizliği ve performansı oldu. Yeni EDC şanzıman ise (6 ileri Getrag marka) pürüzsüz ve makul bir hızla sarsıntısız vites değiştirmesi oldukça hoşumuza gitti. Araçta ciddi anlamda yalıtıma önem verildiği kulağımızdan kaçmadı. Yakıt tüketimi konusunu ise sanırım 1.5dci motor varken anlatmama gerek yoktur. Resmen kokluyordu..

Uzun lafın kısası kullanmadan yorum yapmak bazı sevmediğimiz modellere ön yargı ile yaklaşmak nedense bu toplumda bir çoğumuzda alışkanlık olmuş. Bunun yanlış olduğunu kendimizde gördük. Masaya oturduk ve test ettiğimiz araçların kriterlerini fiyatlarını bir bir karşılaştırarak mantık çerçevesinde bir karar vermeye çalıştık. Baktık ki bizim test etmeye bile tenezzül etmediğimiz Megane 4 ün fiyat / performans ilişkisi ağır basıyor kendimize gülmeye başladık.. Tabiki şunu unutmamak gerek renkler ve zevkler tartışılmaz bu bizim şahsi seçimimiz oldu.
Bir başkası mutlaka Astrayı yada Golf 7 yi daha çok beğenecektir. Herkesin fikirlerine saygımız sonsuz bunuda belirtelim..

Ve günün sonunda 1.5 dci - EDC - ICON donanımlı versiyonunu satın almaya karar verdik. Şuan aracımızı alalı yaklaşık 40 gün (2300km) oldu ve kararımızdan çok memnunuz. Tek dileğimiz bizi Subaru ve Mercedes gibi sorunsuzluk anlamında üzmemesi (bu kadar elektronik donanımla zor görünsede :)
Herşeyi zaman gösterecek. Şuan hiçbir şekilde sorunsuz diyemeyiz..

Mümkün olduğunca objektif yaklaşmaya çalıştım. Hangisini en çok beğendiniz derseniz önce Subaru Levorg sonra Volvo V40 - 116i ve A180 diyebilirim. Diğerleri bizi bu kadar etkilemedi..

Not: Fotoğraflar kendi aracımıza aittir..







Not: Yakıt tüketimi hakkında 2300km sonunda edindiğimiz bilgi.

Ankara Şehir içi ortalama 5lt -- 100km/h ile uzun yolda 3.2lt -- 80km/h ile uzun yolda 2.4lt -- Yoğun trafikte 5.5-6lt -- Uzun yolda ortalama 3.8lt

1 depo mazot ile (Kurban bayramı izninde) >> Ankara - Bursa - Ankara gezme dahil toplam 1310km (kalan yakıt 110km)

Uzun yolda Klima sürekli açık + 2 kişi + bagaj dolu
Yeni Megan'ı gidip incelemeden yorum yapmak yanlış olur. Ben bu yaz gidip bütün C sınıfı HB araçları teker teker inceledim.
En son bir arkadaşımın ısrarı üzerine Renault bayisine gidip yeni Megane'ı inceledikten test ettikten sonra bütün ön yargılarım birer birer silindi..
* Bugün sonuçlanan 2016 Nurburgring 24 saat dayanıklılık yarışının SP3T klasman galibiyetini yine geçen yılın birincisi SUBARU STI takımı kazandı..

* En üst sınıfta ise Mercedes-Benz AMG GT ile birinciliği - ikinciliği ve üçüncülüğü alarak podyumu kimseye kaptırmadı..

http://www.torquenews.com/1084/subaru-wrx-sti-avoids-disaster-wins-nurburgring-24-hr-video

 @@@ Nurburgring 2016 - 24 Saat Dayanıklılık yarışı Sonuçlandı @@@


 @@@ Nurburgring 2016 - 24 Saat Dayanıklılık yarışı Sonuçlandı @@@
 Cevap:  ŞUAN TEKRAR SIFIR OLARAK ÜRETİLSE ALIRIM DEDİОİNZ ARAÇLAR


 Cevap:  ŞUAN TEKRAR SIFIR OLARAK ÜRETİLSE ALIRIM DEDİОİNZ ARAÇLAR  Cevap:  ŞUAN TEKRAR SIFIR OLARAK ÜRETİLSE ALIRIM DEDİОİNZ ARAÇLAR
Bakalım sistem yayalar üzerinde nasıl çalışıyor..

Hakkında
Konum: İzmir, Karşıyaka
İlgi Alanları: Otomobil
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 10 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 3 hafta
Mesaj Sayısı: 6.889
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 8.068
İkinci El Bölümü Mesajları: 990
Konularının görüntülenme sayısı: 1.145.748 (Bu ay: 587)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 2.400 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Fotoğraf Makineleri ve Video Kameralar
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.