Şimdi Ara

SSli Detaylı Edit Geldi! Hepsiburada, 2. el ürünü sıfır diye satan firmayı platformdan çıkaracak! (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
307
Cevap
7
Favori
97.846
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
667 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • O zamanki cihaz değeri ile bu zamanki cihaz değeri aynı değildir. Kur ve vergi üzerinden oluşan farkı da talep edin.

    Bu tür bir durumu HB ile bende yaşamıştım. Skechers Burst 2.0 ayakkabının iç topuk bölmesinde aşınmalar oluşmuştu daha 1 aylıkken. Sonra HB'ya durumu anlatmaya çalışırken sürekli aynı otomatik salak cevap gelmeye başladı. Ben de işin ucunu bıraktım ve bir müşteri kaybettiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EFF95B10 -- 19 Eylül 2019; 11:12:10 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • radtv213 R kullanıcısına yanıt
    Satış sözleşmesinde aracı olarak geçer HB. Satıcıylada buna benzer bir sözleşmesi var. Bilgileri verirse o sözleşmeye göre suçlu olur. Ürünle gelen faturada bilgiler yazmıyormu.

    Ürünü teslim alıp iade etmeyince yada sorun bildirmeyince faturam ve ürün geldi diye onaylanmış oluyor. Para satıcıya aktarılıyor ve aracılık hizmeti bitmiş oluyor.

    Bu sitelere komisyon vermek istemiyorsanız çoğu satıcının kendi online mağazasıda var. Kutudan salatalık çıkma riskini alıp oradanda alabilirsiniz. Ama insanlar büyük online mağazalarını tercih ettiği için satıcılarda bunlara komisyon verip kârlarından kısıntıya gidiyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kenbalx

    Satış sözleşmesinde aracı olarak geçer HB. Satıcıylada buna benzer bir sözleşmesi var. Bilgileri verirse o sözleşmeye göre suçlu olur. Ürünle gelen faturada bilgiler yazmıyormu.

    Ürünü teslim alıp iade etmeyince yada sorun bildirmeyince faturam ve ürün geldi diye onaylanmış oluyor. Para satıcıya aktarılıyor ve aracılık hizmeti bitmiş oluyor.

    Bu sitelere komisyon vermek istemiyorsanız çoğu satıcının kendi online mağazasıda var. Kutudan salatalık çıkma riskini alıp oradanda alabilirsiniz. Ama insanlar büyük online mağazalarını tercih ettiği için satıcılarda bunlara komisyon verip kârlarından kısıntıya gidiyorlar.
    Tamda ben de onu söyleyecektim kendi sitelerinden alsak Allah bilir başımıza ne gelecek. Bir de söyledikleriniz çok güzel sözleşme fatura falan...gelin bir de faturanın içine bakın evlere şenlik. İçerisine telefonun markası doğru düzgün yazıyor ne firmanın ünvanı, adresi falan var. Ve çoğu zamanda böyle oluyor faturalar zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Boş yere uğraşıyosun kafanda ışık yandığı anda thh'ye başvuracaksın zira orada da 2-3 ay bekleyecek dosyan
  • Sorun 6563 Sayılı E Ticaret Yasasından kaynaklanmaktadır. Yasa aracıların tüm sorumluluğu üzerinden atmasına imkan tanımaktadır. Bu konuda yasal düzenlemeye ihtiyaç vardır. Şöyle ki:

    -Öncelikle Aracılık ve Satıcılık faaliyeti kesin çizgi ile ayrılmalıdır. Uygulamada pazaryeri denilen site sahibinin yanında üçüncü şahısların da satıcılık yapması uygulamasına son verilmelidir.

    -Aracılık ve satıcılık faaliyeti mutlaka farklı siteler ve farklı url'ler üzerinden yapılmalıdır. Buna aykırı davranıp kendi satış yaptığı sitede üçüncü şahısların satışlarına aracılık edenler satıcı gibi sorumlu tutulabilmelidir.

    -Aracılık yapan siteler aracı olduklarını, malların üçüncü kişi satıcılar tarafından satılıp gönderildiğini sitelerine girişte açıkça bilgilendirmelidir.

    -Aracılık yapan siteler için olası mağduriyetlere karşı güvence olarak belirli bir bedel üzerindeki satışlar için sigorta şartı getirilmeli. Olası mağduriyetler sigorta kapsamında tüketiciyi mağdur etmeden giderilebilmeli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ipli jeton -- 19 Eylül 2019; 11:40:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benim de HepsiBurada'dan aldığım bir ürün ile ilgili başımdan bir olay geçti.

    Fi tarihte Dark marka bir media player aldım. Üründe wifi var ve Youtube yüklü. Wifiye bağla aç Youtube izle için almıştım. Diğer işim ise film izlemekti. Neyse.. Ürün geldi açtım taktım filmde sorun yok ama Youtube yok çalışmıyor.. Ürünün sitedeki açıklamalarında ısrarla Youtube destekli olduğunu yazmasına ve kutusunun üzerinde de logosu olmasına rağmen çalışmıyor. Dedim belki güncelleme gerekiyor. Dark denen iğrenç firmanın sitesine girdim ve alt üst ettim. Her yere girdim çıktım ve nihayet son yazılımı indirdim güncelledim. Ama sonuç hüsran...

    Aradım Dark'ı.. Dedim durum bu. 3 gün olmuş ürünü alalı. Eleman "Abi olur öyle şeyler yolla bize halledelim" dedi. Bende yolladım. 15 gün sonra ürün aynen geri geldi. "Bu üründe Youtube çalışmıyor bu bizimle alakalı değil Youtube ile görüşün" diye not koymuşlar içine. Dedim olur. Youtube'un dükkanı bizim evin arkasındaydı zaten hemen giderim dedim

    Aradım dedim siz iyi misiniz? Bu nasıl iş? Abi bu cihazda zaten çalışmıyordu ki 2 yıldır bu böyle hatta sitede yazıyor dedi. Girdim baktım ürünün sayfasına koca koca puntolarla üstelik kırmızı renkte "Youtube çalışmıyor" yazmışlar. Dedim "la bana bakın dolandırıcı herifler. Bu ürünü hemen geri alın. Abi 7 günü geçti git iade almayız. Git mahkemeye mi veriyorsun ne yaparsan yap" cevabını aldım.

    Dedim tamam. Aradım Hb'yi. Dedim durum bu bu bu bu. Ben Dark mark tanımam kardeşim. Malı sizden aldım. Hala satıyorsunuz ve Youtube oynatır diye yalan bilgi paylaşıyorsunuz. Sizi dolandırıcılık yapmak, sahte ürün satmak, kutu içeriğinde olmayan özelliklerde ürünler temin etmek ve olduğunu savunmak, nitelikli dolandırıcılara zemin hazırlamak suçlarıyla Ticaret bakanlığı'na şikayet edeceğim. Telefonu kapatıp Cumhuriyet savcılığı'na gidiyorum dedim.

    Kadın bir dakika dedi. Bana sabir bir numara verdi. Ümit beyi isteyin dedi. Aradım anlattım abi ürünü bana yolla sen gerisine karışma dedi. 2 gün sonra ücret geri geldi.

    Biraz üzerine gidince bir şey olabiliyor. İşin peşini bırakma.




  • radtv213 R kullanıcısına yanıt
    İşte tam orda gerekli şikayetleri yapıp olayı düzeltmek lazım. Ama telefon geldi çalışıyor gerisini salla.
  • Geçenlerde telefon kabı aldım sıfır kutunun içine farklı, kullanılmış ürün koyup yollamışlar. Bu ara kaliteyi çok bozdu hepsiburada.
  • Ben şimdiye kadar hepsiburada.comdan

    Samsung S5
    Samsung a7 2017
    iphone 7 Plus


    telefon aldım. hiç bir sıkıntısını göremedim. satıcı firma hepsiburada olmasına dikkat ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iPeople -- 19 Eylül 2019; 11:54:29 >
  • Hepsiburada gibi ne kadar firma varsa bu ülkede elbet hepsi adam gibi ahlaklı ticaret yapmayı öğrenecek. Sosyal medyanın gücü bu adaleti sağlayacak. Satışa geldiğinde al parayı komisyonu indir cebe. Paran havuzda güvenilir de. Ama sorun olduğunda sus pus direkt olarak topu satıcıyla hallet de. Öyle bir dünya yok. Böyle ticaret ahlakı olmaz.
  • hepsiburada bildiğin tahtakale gibi oldu hatta tahtakalenin kendisi daha düzgün esnaf neyse.... adetli ürün ithal eden burda ithalatçı garantili diye satıyor sonrası allaha emanet araki bulasın satıcıyı bir avantajı cihazlar kayıtlı çıkıyor çoğu... n11 daha iyi her açıdan
  • Tüketici hakem heyetine başvur direk, uğraşma muhtemelen srnşn lehine karar çıkacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burada hepsiburadanin suçu yok anladığım kadarı ile satıcı üç kağıtçı. Ürünü hepsiburada sorumlulugunda aldığınız için hepsiburada size gerekli desteği de sağlar ben saglamadigini görmedim yıllardır. Ürünü hepsiburadadan aldığınız için şanslı sayın kendinizi bence. Bana göre durum böyle. N11 yada gittigidiyor gibi sitelerden aynı elemandan ürün almış olsaydınız o parayı bin takla atarak geri alırdınız yada ugrasirdiniz. Mesajda da garanti işleriyle ben ilgilenmiyorum aldığınız firma ilgileniyor diyor bu gayet te normal. Çünkü yasal durum bunu gerektiriyor. Burda suç aramak gerekirse lenovo da ve saticida aramalı. Hepsiburada ile konuşurken de durumu idrak edememiş sanırım. Paranızı verirler şirket vermese de hepsiburada verir şirketle kendi çözer problemini.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Geçmiş olsun.. Ben olsam hiç uğraşmadan savcılığa başvurup NİTELİKLİ DOLANDIRICILIK DAVASI AÇARDIM.….Size gelen cevapta çok açık yazıyor...Telefon 0 değil..Yeni değil...3 kez tamire gelmiş... Adam tamiri imkansız bozuk telefonları ihaleden almış lenova Türkiye garantili diye satıyor...BU SUÇ NİTELİKLİ DOLANDIRICILIK... Yani planlı, programlı bilerek bir insanın parasını aldatarak elinden çekmek...Cezası 16 yıl ile 25 yıl arası hapis...Hepsi Burada ve öteki satıcı kimse sorumludur...Geçmiş olsun...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 19 Eylül 2019; 12:37:46 >




  • Forumlarda olmasa Hepsiburada gibi firmalar müşteriyi s. ancak böyle sesi duyulursa sorun çözülüyor.
  • Eşimin telefonu bozulması neticesinde para iadesi almıştık, biz de tekrar Lenovo almaya karar verdik, (önceki telefon da lenovo idi)

    Lenovo p2'de karar kıldık, tam da Lenovo p2'nin piyasadan yok olmaya başladığı dönemlerdi. Hasılı GG üzerinden bir tane aldık, telefon geldi, açmadan Lenovo müşteri hizmetlerini aradık, üzerinde DORA yazıyor, bu firma distribütör mü dedik, adamlar DORA'nın bozuk cihazları tamir ettirip, tekrar sattığını söyledi, ürünü iade ettik. Satıcı firmayla da epey papaz olduk, hatta lenovo müşteri hizmetleri de papaz oldu.
    Sonra başka bir yerden aldık, garantisini sorguladık, lenovo tarafından resmi garantili olarak gözüküyordu. İşin ilginci diğer telefon da aynı şekilde garantili gözüküyordu ama bilemiyorum. Biz bir süre acaba müşteri hizmetleri DORA'yı DOA mı anladı diye düşündük. Hasılı vaziyet böyleymiş.
  • YAZIMA EK.... YARIM BİLGİ OLMASIN...… Satıcı malını satarken " Dikkat bu ürün ikinci el tamir görmüş ve garanti kapsamında olmayan bir telefondur...." Deyip bir açıklama koysaydı…..Asla dolandırıcılık suçu oluşmazdı... Alıcı ne olduğunu bilerek alıyor...Aldatılma yok...Defolu ürün satışı olurdu.... Saygılarımla....
  • Sıfır monitörü ikinci el olarak bana yollamışlardı. satıcı hb idi.

    Derğişim raporu çıkıp iade yapmışlardı sırf 150 lira ürünün fiyatı arttı diye

    özetle olaya şaşırmadım.
  • ` quaD. kullanıcısına yanıt
    Satıcı hepsiburada ise ilginç olmuş bu. Bu tür elektronik şeylerde dikkat etmek lazım gerçekten. Onlar da ürünleri toptan alıyor bu yüzden hepsini kontrol etme gibi bir imkan olmuyor kullanıcı da dikkat etmese böyle üç kağıtlar dönüyor gerçekten.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selocanq

    Satıcı hepsiburada ise ilginç olmuş bu. Bu tür elektronik şeylerde dikkat etmek lazım gerçekten. Onlar da ürünleri toptan alıyor bu yüzden hepsini kontrol etme gibi bir imkan olmuyor kullanıcı da dikkat etmese böyle üç kağıtlar dönüyor gerçekten.
    monitürün ayağının döndüğü yer çizikti. İade edilmiş ürünü güzelce orjinal bant bulup yapıştırmışlar. Allah'ın sevdiği kuluyum ki ürün gelince acaba iade mi bu ya diye kontrol ettim didik didik. Monitör dell s2417dg

    6.hissi kuvvetli biriyim biraz.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.